Skocz do zawartości

Powrót serwera DeathRun CS:GO


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, Sklejekxgod napisał:

Lub usunąć ze sklepu zapomniany trail i dodac go do wybrania dla vipa na runde

Wydaje mi się że już lepiej byłoby dodać tego traila na stałe dla vipa, bo jest to opcja czysto wizualna która w ogóle nie zmienia nic w graniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
3 minuty temu, Zimny. napisał:

@-_- Jeżeli chcesz tak zrobić, to musisz zmienić tryb, bo po śmierci każdy może freelook włączyć

Ale freelook to oglądanie na owlnej kamerce, a mi chodzi oto, by respiło Cię na respie, ale byłbyś martwy, czyli możesz normalnie chodzić, skakać, itd, ale nie oddziaływują na Ciebie żadne pułapki, gracze itd. oni też Cię nie widzą, a Ty nie możesz ich atakować itd

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@-_- Ciekawa opcja dla mnie spoko, ćwiczyłoby się mapkę przed kolejną rundą

Ale jednak wiele by to nie zmieniło ponieważ gracze zazwyczaj szybko kończą mapę i zabijają terrorystę czasami nawet zanim da się dobrze rozpędzić a tym bardziej poskakać po śmierci

Edytowane przez Kobusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkowita zmiana systemu żetonow:

1. Mamy 12 osiągnieć z tego 4 rozdziały, gdzie odebranie wszystkich osiągnieć daje nam kwote 774200 tysięcy żetonów(193550 za jeden rozdział)

 

Nagrody aktualne: 50 -> 100 -> 200 -> 400 -> 800 -> 1600 (VIP 1 dzień) -> 3200 -> 6400 -> 12800 -> 24000 -> 48000 -> 96000 (VIP 3 dni)


    Zmieńmy to na kwotę która nie będzie przekraczać 9 tysięcy żetonów(za jeden rozdział) i będzie lepiej czytelna.

 

Moja wersja: 2 -> 4 -> 8 -> 16 -> 32 -> 64 (VIP 1 dzień)-> 128 -> 256 -> 512 -> 1024 -> 2048 -> 4096 (VIP 3 dni)


    Daje nam to kwote 32760 tysięcy żetonów(8190 za jeden rozdział)

2. Na razie odpuścmy sobie dodatkowe żetony za rangi. W punkcie pierwszym specjalnie dałem liczby parzyste, aby w przyszłosci to przywrócić.

3. Za przejscie mapy otrzymujemy 50 żetonów(bez żadnych dodatków). Proponuje zmiane do jednego żetona tak jak jest w przypadku pkt do rangi. Za rekord mapy 75 żetonów + chyba 4 pkt rangi, zmiana do 2 żetonów i 2 pkt rangi. VIP oczywiście wszystko x2.

4. Ceny w sklepiku, muszą być one przemyślane w 100%, dlatego proszę Was o pomoc z tym.  (cen skinów nie podawałem, bo jest to aktualnie najmniejszy problem)

 

1. FullHP - 2 żetony


2. Grawitacja - 3 żetony
3. Speed - 3 żetony
4. Dodatkowe życie - 6 żetonów
5. Super nóż - 7 żetonów
6. Berserker - 6 żetonów


    Usunięte zostały: Zestaw granaciarza - nikt tego nie kupuje, losowy trail - rzadko kiedy jest to kupowane i padła propozycja, aby był to przywilej dla VIP. 
    Po takiej akcji zmieściliśmy się w jednej stronie sklepiku, co robi go bardziej przejrzystym. 

5. Zakup żetonów za PLN. Nie możemy przesadzić, aby nie było to musowe do prowadzenia rozgrywki dla niedzielnego grajka. Ceny są do ustalenia dla @-_- ponieważ zna się lepiej w tej kwestii.

 

50 żetonów


100 żetonów
200 żetonów
500 żetonów


    Myśle, że na razie nie ma sensu dodawać wiecej, sprawdzmy jak wyjdzie to w praktyce.

 

Nie długo podeśle propozycje dotyczącą menu vipa jak i klas. 

 

+ Mogę dostać na pw/pod postem aktualny plugin na BH? 
 

@Jakee Przecież wiadome, że wszystkie zmiany będą wprowadzane po resecie

Edytowane przez Zimny.
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Zimny. napisał:

4. Ceny w sklepiku, muszą być one przemyślane w 100%, dlatego proszę Was o pomoc z tym.  (cen skinów nie podawałem, bo jest to aktualnie najmniejszy problem)

Jak dla mnie za dużo żetonów na rzeczy których się nie używa za często. Najczęściej kupowany jest speed i grawita, więc obie powinny kosztować w tym systemie co najmniej 6 żetonów. Full hp i dodatkowe życie jest ok. Co do super noża i berserkera to nie jestem w stanie dać własnej oceny ponieważ jest mi to kompletnie nie potrzebne.

Ceny skinów powinniśmy ustalić dopiero wtedy, jeśli ten system by się przyjął tutaj przez wszystkich ale myślę, że najdroższy skin powinien kosztować tyle co 3 rozdziały max.

Edytowane przez SnuFFy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie zmiana systemu żetonów ma sens dopiero przy następnym restarcie żetonów.

1. System ZImnego według mnie byłby o wiele lepszy niż teraźniejszy system, ponieważ 

a) Żetonów mamy mniej- jest to bardziej przejrzyste, lepiej kupować coś za 3 żetony, nie 500. 
b)Miałyby one jakąkolwiek wartość. 

2. Ceny w sklepiku każdy z nas określi po swojemu (każdy ma inne przemyślenia co do tego)
Moją propozycją jest

1. FullHP - 1 żeton.


2. Grawitacja - 6 Żetonów
3. Speed - 6 Żetonów
4. Dodatkowe życie - 12 Żetonów
5. Super nóż - 4 Żetony
6. Berserker - 6 żetonów

3. Zakupy żetonów za realne pieniądze > Widzę to tak.

25 żetonów
50 żetonów
100 żetonów
200 żetonów
400 żetonów  - Działa tu zasada x2 

Żetony wtedy nabrały by jakąkolwiek wartość, na razie wygląda to tak 

A: Daj 3000 żetonów
B: Dobra masz.
A:Brakuje mi jeszcze 9 tysięcy pożyczysz?
B: Jasne, mam tego jeszcze 150k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jakee napisał:

na razie wygląda to tak 

A: Daj 3000 żetonów
B: Dobra masz.
A:Brakuje mi jeszcze 9 tysięcy pożyczysz?
B: Jasne, mam tego jeszcze 150k.

Między innymi dlatego komenda !daj została usunięta o ile się nie mylę :P

 

Co do cen skinów to powinny one kosztować maksymalnie kilka tysięcy przy nowym systemie, trzy rozdziały za skina to trochę za dużo, szczególnie że zapewne żaden gracz nie ukończy nawet jednego 

2 godziny temu, Jakee napisał:

Według mnie zmiana systemu żetonów ma sens dopiero przy następnym restarcie żetonów.

Już było o tym mówione wcześniej, cofnij sobie o jedną stronę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Kobusz napisał:

Co do cen skinów to powinny one kosztować maksymalnie kilka tysięcy przy nowym systemie, trzy rozdziały za skina to trochę za dużo, szczególnie że zapewne żaden gracz nie ukończy nawet jednego 

Już było o tym mówione wcześniej, cofnij sobie o jedną stronę :)

Nie przeczytałem wszystkiego, sugerowałem się tylko kilkoma wypowiedziami  ;X 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Kobusz napisał:

Co do cen skinów to powinny one kosztować maksymalnie kilka tysięcy przy nowym systemie, trzy rozdziały za skina to trochę za dużo, szczególnie że zapewne żaden gracz nie ukończy nawet jednego 

Słuszna sugestia, możliwe, że się zapędziłem, to może najdroższy 1,5-2 rozdziały?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SnuFFy moim zdaniem to wciąż jest za dużo 😕 chodzi mi o to że za rozdział (tak jak napisał Zimny) dostajemy 8-9k żetonów, podczas gdy wymagania do ukończenia takiego rozdziału na 100% jest cholernie trudne, a wiem to z doświadczenia. Przy takim układzie cena 17k żetonów to jest już bardzo dużo za takiego skina, skoro przy resecie skiny i tak zawsze się traciło. Twoje rozwiązanie by było dobre, gdyby skinów nie traciło się przy resecie. Zawsze odkąd gram na serwerze przy resecie żetonów oraz osiągnięć traciło się również skina i trzeba było kupować go od nowa, dlatego taka cena za zwykły wygląd jest moim zdaniem wciąż absurdalna. ja bym cenę za najdroższego skina oferował max. 8k i będę się tego jak narazie trzymał chyba że wpadną jakieś nowe fajne pomysły :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najdroższy skin niech będzie dla tzw. Elity która zapracowala na niego. Koszt takiego skina to 20k żetonów. Reszta skinow niech nie będzie przekraczała kwoty 8/10k żetonów.

Edit: Można też pomyśleć nad tym, że osoby które zakupią tego skina, w następnym sezonie dostaną tag "Elita". Będzie to w rękach opiekuna aby się dowiedzieć kto owego skina ma + nadać mu ten tag(po zrobieniu odpowiedniej flagi przez Karola).

Myślę że taka nagroda jest warta tych 20 tysięcy żetonów. 

Edit2: Nie zapominajcie o tym, że żetony nie zarabiacie tylko i wyłącznie z osiągnieć lecz również za przejscie mapy i zrobienie rekordu. 

Edytowane przez Zimny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy pomysł z tą elitą, ja jestem za :) 

5 minut temu, Jakee napisał:

@Kobusz przy teraźniejszym resecie skiny pozostały.

Być może się to zmieniło w każdym razie chodzi mi o to że skiny zawsze były resetowane i odniosłem się do tego a nie do tego co jest po tym jednym resecie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Zimny. napisał:

1. FullHP - 2 żetony


2. Grawitacja - 3 żetony
3. Speed - 3 żetony
4. Dodatkowe życie - 6 żetonów
5. Super nóż - 7 żetonów
6. Berserker - 6 żetonów

Wydaje mi się, że takie ceny byłyby okej. Zmieniłbym tylko: 4. Dodatkowe życie - 5 żetonów, 5. Super nóż - 8 żetonów

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jakee Czemu mają nie latać na grawitce? Trochę nie rozumiem. Grawitka nie daje praktycznie niczego jeżeli chodzi o czas przejścia mapy, przeważnie jest bardziej for fun a biegacz i tak ma większego speeda niż ten ze sklepu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Speed powinien lekko więcej kosztować. Jestem w stanie zaryzykować, że połowa serwera tryharduje na astronaucie i większość WR jest pobitych na astronaucie ze speedem bo jest to bardzo proste, wystarczy sie tylko rozpedzic. Grawita jest rzadko używana, ja np. używam jej tylko na Nuke gdzie ułatwia to skakanie na biznesmenie.

Pomylilem wlasne slowa nvm @Zimny.

 

Edytowane przez SnuFFy
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności