Skocz do zawartości

[Upadły] Propozycje


HanRayS

Rekomendowane odpowiedzi

Wywalić autobh bo i tak nikt z niego nie korzysta i dodać duble jumpa. Dać możliwość aby lina na upadłym działała normalnie podczas "zamrożenia" przez inne klasy, by nas odciągała a nie jak jest teraz stoi się w miejscu. Można dodać, że jeśli gracz jest podczas "zamrożenia" lina odciaga z połową szybkości niż normalnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
2 godziny temu, HanRayS napisał:

Dać możliwość aby lina na upadłym działała normalnie podczas "zamrożenia" przez inne klasy, by nas odciągała a nie jak jest teraz stoi się w miejscu. Można dodać, że jeśli gracz jest podczas "zamrożenia" lina odciaga z połową szybkości niż normalnie. 

Pierwszego nie skomentuje - niech opiekun zdecyduje, lecz drugie odpada. Są różne rodzaje zamrożeń i one mają tak działać, że po zamrożeniu gracz nie może się ruszać lub/bądź strzelać (w zależności od tego jaki jest to typ zamrożenia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, -_- napisał:

lecz drugie odpada. Są różne rodzaje zamrożeń i one mają tak działać, że po zamrożeniu gracz nie może się ruszać lub/bądź strzelać (w zależności od tego jaki jest to typ zamrożenia)

To był zawsze dodatkowy plus upadłego. Mógł liną uciekać będąc zamrożonym, zakorzeniowanym itd, kiedyś Ci o tym wspominałem :D

 

5 godzin temu, zelooo napisał:

Jeśli bh będzie działać to jestem za tym żeby zostawić. Mogę sobie tym bh niezła przewagę wypracować w te pierwsze 5 sekund po freezie

Kiedyś -_- próbował to ogarnąć, poprawił to, bh super działało, lecz posiadała je każda klasa, tutaj jest problem, nie da się chyba dla jednej klasy tego zrobić, aby poprawnie działało.

Edytowane przez WOJTASIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, -_- napisał:

Pierwszego nie skomentuje - niech opiekun zdecyduje, lecz drugie odpada. Są różne rodzaje zamrożeń i one mają tak działać, że po zamrożeniu gracz nie może się ruszać lub/bądź strzelać (w zależności od tego jaki jest to typ zamrożenia)

Trochę irytuje to gdy nie możesz się w żaden sposób obronić :V no nic... jakoś będzie trzeba to przeboleć.

19 godzin temu, zelooo napisał:

Jeśli bh będzie działać to jestem za tym żeby zostawić. Mogę sobie tym bh niezła przewagę wypracować w te pierwsze 5 sekund po freezie

Nie po to linka została znerfiona na Upadłym by kolejną umiejętnością rushować przeciwnika.

14 godzin temu, WOJTASIK napisał:

Kiedyś -_- próbował to ogarnąć, poprawił to, bh super działało, lecz posiadała je każda klasa, tutaj jest problem, nie da się chyba dla jednej klasy tego zrobić, aby poprawnie działało.

Więc myślę, że zmiana z aBH na DJ będzie lepszym pomysłem.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 5.02.2019 o 14:53, HanRayS napisał:

Trochę irytuje to gdy nie możesz się w żaden sposób obronić :V no nic... jakoś będzie trzeba to przeboleć.

Rozumiem Cię, lecz ta klasa nie jest przeciwwagą dla klas tego typu, więc byłoby to dość niesprawiedliwe dla nich samyhc. IMP/Upadły to bardzo dynamiczne klasy, które złapać mogą tylko klasy z zamrożeniem (mówimy o złapaniu)

Trzeba dodać, że wiele osob myli na serwerze pewne kwestie. Ten serwer nastawiony jest na grę wieloma klasami, a nie paroma. Granie paroma klasami całkowicie niszczy sens serwera, ponieważ jest wiele klas, które działają na inne i odwrotnie. Grając paroma klasami, przyzwyczajamy się tylko do danego pola dzziałania i tym samym boost'ujemy tylko dane klasy, bo ich przeciwwaga nie istnieje na serwerze - nikt nie gra klasami, które są kontrą dla nich

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności