HanRayS 58 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Wywalić autobh bo i tak nikt z niego nie korzysta i dodać duble jumpa. Dać możliwość aby lina na upadłym działała normalnie podczas "zamrożenia" przez inne klasy, by nas odciągała a nie jak jest teraz stoi się w miejscu. Można dodać, że jeśli gracz jest podczas "zamrożenia" lina odciaga z połową szybkości niż normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 4 Lutego 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 2 godziny temu, HanRayS napisał: Dać możliwość aby lina na upadłym działała normalnie podczas "zamrożenia" przez inne klasy, by nas odciągała a nie jak jest teraz stoi się w miejscu. Można dodać, że jeśli gracz jest podczas "zamrożenia" lina odciaga z połową szybkości niż normalnie. Pierwszego nie skomentuje - niech opiekun zdecyduje, lecz drugie odpada. Są różne rodzaje zamrożeń i one mają tak działać, że po zamrożeniu gracz nie może się ruszać lub/bądź strzelać (w zależności od tego jaki jest to typ zamrożenia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelooo 2 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 Jeśli bh będzie działać to jestem za tym żeby zostawić. Mogę sobie tym bh niezła przewagę wypracować w te pierwsze 5 sekund po freezie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 4 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2019 (edytowane) 7 godzin temu, -_- napisał: lecz drugie odpada. Są różne rodzaje zamrożeń i one mają tak działać, że po zamrożeniu gracz nie może się ruszać lub/bądź strzelać (w zależności od tego jaki jest to typ zamrożenia) To był zawsze dodatkowy plus upadłego. Mógł liną uciekać będąc zamrożonym, zakorzeniowanym itd, kiedyś Ci o tym wspominałem 5 godzin temu, zelooo napisał: Jeśli bh będzie działać to jestem za tym żeby zostawić. Mogę sobie tym bh niezła przewagę wypracować w te pierwsze 5 sekund po freezie Kiedyś -_- próbował to ogarnąć, poprawił to, bh super działało, lecz posiadała je każda klasa, tutaj jest problem, nie da się chyba dla jednej klasy tego zrobić, aby poprawnie działało. Edytowane 4 Lutego 2019 przez WOJTASIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HanRayS 58 Opublikowano 5 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 21 godzin temu, -_- napisał: Pierwszego nie skomentuje - niech opiekun zdecyduje, lecz drugie odpada. Są różne rodzaje zamrożeń i one mają tak działać, że po zamrożeniu gracz nie może się ruszać lub/bądź strzelać (w zależności od tego jaki jest to typ zamrożenia) Trochę irytuje to gdy nie możesz się w żaden sposób obronić :V no nic... jakoś będzie trzeba to przeboleć. 19 godzin temu, zelooo napisał: Jeśli bh będzie działać to jestem za tym żeby zostawić. Mogę sobie tym bh niezła przewagę wypracować w te pierwsze 5 sekund po freezie Nie po to linka została znerfiona na Upadłym by kolejną umiejętnością rushować przeciwnika. 14 godzin temu, WOJTASIK napisał: Kiedyś -_- próbował to ogarnąć, poprawił to, bh super działało, lecz posiadała je każda klasa, tutaj jest problem, nie da się chyba dla jednej klasy tego zrobić, aby poprawnie działało. Więc myślę, że zmiana z aBH na DJ będzie lepszym pomysłem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 6 Lutego 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 W dniu 5.02.2019 o 14:53, HanRayS napisał: Trochę irytuje to gdy nie możesz się w żaden sposób obronić :V no nic... jakoś będzie trzeba to przeboleć. Rozumiem Cię, lecz ta klasa nie jest przeciwwagą dla klas tego typu, więc byłoby to dość niesprawiedliwe dla nich samyhc. IMP/Upadły to bardzo dynamiczne klasy, które złapać mogą tylko klasy z zamrożeniem (mówimy o złapaniu) Trzeba dodać, że wiele osob myli na serwerze pewne kwestie. Ten serwer nastawiony jest na grę wieloma klasami, a nie paroma. Granie paroma klasami całkowicie niszczy sens serwera, ponieważ jest wiele klas, które działają na inne i odwrotnie. Grając paroma klasami, przyzwyczajamy się tylko do danego pola dzziałania i tym samym boost'ujemy tylko dane klasy, bo ich przeciwwaga nie istnieje na serwerze - nikt nie gra klasami, które są kontrą dla nich 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Ale ta klasa zawsze mogła uciekać będąc zamrozonym itd xD Jeszcze mu ograniczenia liny zrobiłeś, niefajnie ;d 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi