Skocz do zawartości

[Propozycje] Zmiany W Klasach


RyKoS

Rekomendowane odpowiedzi

Klasa: Piroman

Zmiany: Wywalcie te stawiane molotovy w pizdu, bo są gówniane. Przypadki w których zadaje on po max. 3-4hp od uderzenia są na tyle częste że ta umiejętność jest chyba najgorszą we wszystkich klasach. No i trzeba wspomnieć o tym, że są jeszcze chamsko widoczne. Nie wiem, dajcie mu dodatkowy molotov, czy jakiś większy bazowy DMG z niego i niech to zastąpi tą bezsensowną umiejętność.

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa: Elektryk

Zmiany: Brak możliwości użycia pioruna przez smoke, bo chlop se spamuje klawisz przez smoke i nie musi nawet wiedziec ze ktoś tam jest :P
a i jescze poprawić hitboxy bo przez ściany zjada ten pioryn :D

Edytowane przez karol4221
poprawka
  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa: Piroman

Zmiany: Co za ****** pomyślał "a dajmy takiego nerfa od 75levela żeby gówno bił i stał się totalnie chujową klasą", jestem za wyjebaniem tego.

@freunde bobby jakiego nerfa? Przecież to jest +, a nie minusem, to jaki nerf?
Klasa w ostatnim update dostała

  • 10 DMG więcej z podpalenia (tyczy się skilla i molo)
  • +1 dodatkowy molo jako skill co 75 LVL (2 ma na start)

Wyjaśnione, mówiliśmy o dwóch innych rzeczach w klasie

 

tak i dlatego teraz bije po 14-15hp przy 100inta przy podpaleniu, jak wcześniej brało po 23-24

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Elektryk
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: 220hp z pioruna to przesada + elektryk na normalnym inferno wali piorunami przez ściany ( nie wiem jak z innymi mapami) Wiem, że to klasa Premium ale to nie jest pay to win. Najbardziej przesadzona klasa jaka powstała.
  • Like 4
  • Dziękuję 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, NaStY napisał:

wali piorunami przez ściany

Tak, to jest problem, ale nie należy zapominać, że można robić dokładnie to samo przez smoke, spamując klawiszem, albo nawet prefireowac innych.

Tak całkiem poważnie. Wy to macie jakieś zaniki pamięci? Z wiadomych względów nerfiliscie to na starcie edycji, bo chłopy spamowali abilitką wszędzie gdzie się dało. Teraz nagle o tym zapomnieliście i oczywiście problem wrócił. ????

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc odnosnie elektryka :

Gralem nim sam i mialem na kazdej mapie po 60 killow ... wchodzilem na server 30/30 i po chwili bylo 15/30 albo i 10 osob... ale do sedna.

Proponuje znerfic elektryka  na kilka sposobow do wyboru :

1: dac mu tylko 1 piorun na start  po 100 lvl dac mu drugi.(nie zmieniac dmg)

2. Pioruna  bedzie dalo sie uzyc tylko na nozu i delikatny dmg obnizyc

3. Zostawic jak jest ze uzywa z broni ale obnizyc dmg do np 120-150  i dodac mu oslepienie na dluzszy czas. 

 

 

Co do wsparcia Ogniowego :

 wsparcie rakietowe mozna znerfic ze zadaje 120-150 dmg na full int
ale z rakiety jak dostaniesz to trzesie sie celownik ( + ciut wiekszy zasieg niz dotychczas)

 

 

e.snajper : zamiast 1/1 z awp  dac mu 1/2 byloby dosyc stabilnie  i od INT zalezy jego dmg z awp ( jesli by nie zabil z 1/2 insta killa)

 

 

 Borodyn : Oddac mu celownik ( bez trzesienia)  -  nikt tym nie gra odkad to zmieniliscie

 

demolitions: dac mu wiekszy zasieg wybuchu 

Edytowane przez Anima19
  • Like 4
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wsparcia Ogniowego :

 wsparcie rakietowe mozna znerfic ze zadaje 120-150 dmg na full int
ale z rakiety jak dostaniesz to trzesie sie celownik

 

 

e.snajper : zamiast 1/1 z awp  dac mu 1/2 byloby dosyc stabilnie  i od INT zalezy jego dmg z awp ( jesli by nie zabil z 1/2 insta killa)

Edytowane przez Anima19
prosze ten post usunac ( )
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Elektryk został oczywiście znerfiony około 30 minut temu 

3 godziny temu, Anima19 napisał:

e.snajper : zamiast 1/1 z awp  dac mu 1/2 byloby dosyc stabilnie  i od INT zalezy jego dmg z awp ( jesli by nie zabil z 1/2 insta killa)

Było to robione z 3 razy? I mówię o okresie od 2018 (sierpień) gdzie serwer zaliczył mocny wzrost graczy. Ludzie tym totalnie nie grają gdy ma 1/2

+ Aktualnie jest więcej alternatyw dla tego typu klas, np: Lustro, albo klasa Borodin

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.03.2020 o 15:43, Anima19 napisał:

czesc odnosnie elektryka :

Gralem nim sam i mialem na kazdej mapie po 60 killow ... wchodzilem na server 30/30 i po chwili bylo 15/30 albo i 10 osob... ale do sedna.

Proponuje znerfic elektryka  na kilka sposobow do wyboru :

1: dac mu tylko 1 piorun na start  po 100 lvl dac mu drugi.(nie zmieniac dmg)

2. Pioruna  bedzie dalo sie uzyc tylko na nozu i delikatny dmg obnizyc

3. Zostawic jak jest ze uzywa z broni ale obnizyc dmg do np 120-150  i dodac mu oslepienie na dluzszy czas. 

 

 

Co do wsparcia Ogniowego :

 wsparcie rakietowe mozna znerfic ze zadaje 120-150 dmg na full int
ale z rakiety jak dostaniesz to trzesie sie celownik ( + ciut wiekszy zasieg niz dotychczas)

 

 

e.snajper : zamiast 1/1 z awp  dac mu 1/2 byloby dosyc stabilnie  i od INT zalezy jego dmg z awp ( jesli by nie zabil z 1/2 insta killa)

 

 

 Borodyn : Oddac mu celownik ( bez trzesienia)  -  nikt tym nie gra odkad to zmieniliscie

 

demolitions: dac mu wiekszy zasieg wybuchu 

Elektryk - albo na nożu albo zmiejszyc do 150 dmg + dluższe oślepienie, może w koncu by zabijali z tego famasa :D
Wsparcie - no 179 dmg bije ze starozytnymi to i 240+ fakt jak by to zmniejszyc do 150 bylo by ok bo i tak ma tych rakiet dużo. A najlepiej to zmniejszyc ich zasieg bo jest chory...
E.Sniper - 1/1 !!!!
Borodin - Był z byt op z tym celownikiem imo wiadomo juz wolałbym osobiście   Full Eliminator / Nano 1/2 / +4 dmg (+4  75lvl-100lvl)
Dynamit - dał bym 2 jumpa zamiast jakis "zasieg xD" bo jest gitara.

a i tak wyjdzie nerf  ele i wsp i przestana tym grac jak inzynierem imo ze jest fajnyxD

Edytowane przez rilu
kolory
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz.
Cichy zabójca
Statystyki: Int -10 | HP: 10 | Wytrzy.: 10 | Kondycja: 5
Opis: Nie slychać jego kroków.
1.5 razy wieksze DMG w plecy.
+15 DMG w headshot.
Bronie: m4a1-s | USP
--------------------------------------

Moja propozycja
Cichy zabójca
Statystyki: Int -10 | HP: 10 | Wytrzy.: 10 | Kondycja: 5
Opis: Nie slychać jego kroków.
2 razy wieksze DMG w plecy.
+15 DMG w headshot.
Bronie: m4a1-s | USP

Aktualnie bije tak;
bez wytrzymałości z kevlarem:
110 DMG w głowę
23 DMG w ciało
35 DMG w plecy
z wytrzymałości i kevlarem:
80-90 DMG w głowę
18 DMG w ciało
28 DMG w plecy

Zablokować perk: Zaskoczenie wroga.

wartości są przybliżone i wyciągnąłem średnia.

 

 

Edytowane przez rilu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa Medyk:

1 opcja

Zmienić mu apteczki żeby leczyły od lv nie inty 5/10hp na start co 25/30 lv +5hp.
Dać mu szansę 1/X na ućpanie wroga (efekt komendy /drug), przy czym zadaje X DMG/s przez 4s od int.
I zostawić mu wskrzeszanie.(Wartości lvl są podne losowo mam świadomość tego, że przy podanych aktualnie klasa będzie zbyt OP).

2 opcja

Medyk po wskrzeszeniu dostaję na 1-4s Betonowe ciało co sprawi, że będzie bardziej wytrzymały przy aktualnej rozgrywce, czyli jeżeli idźemy tylko w inte żeby leczyć ludzi i podnosić ich to ta opcja jest jak najbardziej na plus dla klasy, bo będzie miał szansę podnieść swoje i dodatkowo wybronić się ewentualnie uciec z ostrzału wroga.

3 opcja

Skoro medyk ma robić za klasę support to jeżeli podniesie kogoś i ta osoba zabiję kogoś medyk dostaję X% z killa, a dlaczego, ponieważ medyk za leczenie dostaję mała ilość expa i za podniesienie ta opcja moim zdaniem też jest w miarę okej jako support też niech dostaję dodatkowe XP za pomoc przy zabiciu wskrzeszając dana osobę tak jak mamy przy asystach dostaję każda inna osoba.

4 opcja

Medy zostaję prawie nie naruszony z aktualnej formy, a dodać mu szansę na ućpanie wroga 1/X i ustawienie wytrzymałości na 0 PKT z minusowej wartości.

Proponuję te zmiany, ponieważ pograłem trochę medykiem na starcie edycji i muszę przyznać rację dla kilku osób na serwerze, które mówiły, że medyk jest jednak klasą for fun i tu się zgodzę, bo medyk jest klasa, którą można pobawić się kilka map i robić z tego Role play tak jak widziały i słyszały to osoby na serwerze w nocy z soboty na niedzielę.

Edytowane przez Bane
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z banem ponieważ jezeli ktoś chce grać medykiem to kiedy leczy i wskrzesza graczy to ciężko mu zabijać pozatym proponuje więcej klas tak zwanego suportu mam parę pomysłów co do tego ale myślę że najpierw warto zająć się medykiem

Edytowane przez damianzwolak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa Hitman

Pomysł na tą klasę: By dostał to samo co ma Seryjny Zabójca a mówie o tym że, Jeżeli Hitman Zabije HeadShotem dostaje Dodatkową Monetę za to :) Zawsze to umyli grę takiemu hitmanowi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, KamuiKirito napisał:

By dostał to samo co ma Seryjny Zabójca

Nie powinniśmy dążyć do tego by każda klasa była unikatowa ? Po co mają powielać się umiejętności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisze to w imieniu korsarzy w codmod201, którzy narzekaja na tą klasę. (Jak nia grasz [ja gralem XD] to jest kozak, ale przeciwko mega wkurwia).

Patrząc na to, że jest 20 graczy na serwerze a 14 gra Borodinem, to nie wiem czy jego obecny stan jest dobry. Każdy narzeka na te 1/1 odp instakill + eliminator i bieganie prawo lewo z mp9 zadająca z dalekich dystansów chore DMG.

Klasy typu; Bóg Deagla / Komandos / E-Sniper i każdy perk z instakillem traci na tym strasznie.
Nie dziwie się, że większość gra borodinem a mi osobiście nie przeszkadza to bo grałem nim i jest mega dobry i w sumie chuj w to ale jeśli się gra serio takim snajperem, deaglem czy też komandosem  vs 5-6 borodinow na 10 osob w przeciwnym teamie to tak mega średnio grać i tam gracze gadają żeby go znerfić, ale to sie liczy z tym ze nikt nim grać nie będzie znowu.
I nie nie jest "lepszy na wyzszym lvl" skoro nowy gracz, który troche ogarnia namierzanie na glowę potrafi wejsc w koncowke edycji gdzie ludzie maja 100+lvl i grając 1 mapę nabić 45lvl i byc 2 w tabeli xD.

Więc no tam gadają zęby coś z ta postacią zrobić i tyle. elo  a i ze Seryjny ssie z tym 1/3 w glowe bo nie wchodzi


Pozdrawiam. Bałaganiarzy którzy stwierdza iż "płacz o klasę" albo "oj znów coś napisFałeś bo się gracza nie spodobało, jak by sami nie mogli napiEsać"| -//nie nie mogą bo nie wchodzą na foruNm, a Ty tam potem nie płacz, że CiI klasę znerfili xDXxD\\ ] KoN00bniec przekazu.
:)

Edytowane przez rilu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dodaję propozycję odnośnie klasy Seryjny Zabójca.

Opis:  Posiada 1/3 na zadanie podwójnego dmg w głowę, dodatkowa moneta za fraga i headshoot. ---> Obrażenia w głowę zwiększone o 75%.
Piorytetem przy tej zmianie jest głownie fakt, iż klasa wymaga jak by nie patrzeć skilla, lecz przy tym wszystko w niej opiera się na szansie na większy dmg.
33% szansy na zadanie 2x dmg w głowę. Cóż, gdyby nie fakt, że większość strzelanin odbywa się na bliski dystans na pierdziawki, to może miałoby to sens.

1/7 na zadanie podwójnego DMG
No i tutaj kwestia tego, czy zostawiamy to i 1/7 przypisuje się też do głowy (175% x2), czy zmieniamy tylko na ciało.

Bronie: USP-S | AK47 ---> P250
Lepszy pistolet pozwoli na ewentualną grę na bliski dystans gdy zabraknie amunicji w ak, a przeciwnik dojeżdża, co często się zdarza. USP nie daje na bliski dystans jakichkolwiek szans, ze względu na brak przebicia oraz celność. (Celność na bliski dystans, usp jest na daleki dystans pod pistoletówki.)

Edytowane przez Quoth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
1 godzinę temu, lyn napisał:

Nazwa klasy: Amadeusz
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: przelicznik na 0.12, martwa klasa :-)

Gdy miał 0.10/int  i mp5 +5 dmg to nikt nie narzekał a był "mocny", no chybe ze jak Rafal bugowali inteligencje xD

Moja propozycja to dać mu 0.10/int i tak zostawić. Szkoda troche tego mp5 bo fajna bron.

Edytowane przez rilu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa klasy: Piroman
Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: dmg z podpalenia do nerfa chlop wiecej bije z nałożenia podpalenia niz amadeusz z hita XD
! na full int wychodzi 27x6 czyli praktyczny oneshot.amadeusz full int bije tyle co piroman na starcie #changemymind XDDD

 

Edytowane przez Blix
  • Like 2
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności