Skocz do zawartości

[Propozycje] Ogólne


Pancio.

Rekomendowane odpowiedzi

3 hours ago, kadabraelise said:

Wiem że już trochę późno jak na propozycje klasy ale może cos z tego będzie 
Klasa : Termit 
Opis: Posiada R8 0.8dmg(jeśli okaże się za duży to 0/65) od 1inta bez instakilla oraz 2 skoki.
Na start -50 inteligenci  +50 na kondycje.
I raczej luźne 1/10 z kosy.(jako dodatek)
(zmiany)


Klasa: Amadeusz

Opis klasy: 1/6 na odbicie insta killa zamiast pocisku reszta zostaje. 

co do termita to jesli nie ma instakilla to bedzie nim praktycznie nie mozliwe zdobycie pierwszego killa przy srednim hp graczy na poziomie 1k, gdyby natomiast mial tego instakilla to przelicznik musialby miec na poziomie tego 0,4+int bo pamietajmy ze max inteligencja to 1,1k co daje przy twoim zaproponowanym przeliczniku ponad 800 hp z jednego hita z perkami typu zwinne palce to ten rewolwer bylby jak maly karabinek strzelajac z PPM

 

Co do Amadeusza, teraz jest bardzo dobrze zrobiony, nie ma po co go zmieniac tym bardziej dawac mu praktycznie to samo co daje perk taki jak pancerz neomaxowy

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termit jest taka sama klasa jak rusher… wiec nie widzie problemu. bez odporności na hs.
I sadze że przelicznik jest uzasadniony(ewentualnie 0.65 co na wyższych levelach może powodować nie grywalnośc) bo zanim wystrzelisz na daleko to mija około sekundy.. wiec na dużych mapach będzie w plecy. (myśliwy zoomer)
gdzie ktoś mp5/mac-10 itp. wystrzela 8 pocisków za 800.(Amadeusz/truciciel nie wspominając o techniku)
A co do perku zwinne palce  kto grał r8 ten wie ze z prawego to trafić jest jak próbować doić byka(może się uda)
Odnoście insta kila oto chodzi aby nie mogł zabić na raz. Jest wiele klas które zabijają na insta…(błakajaca pestka zabija gracza). Wyjątek rusher nikt nie grał tym poza mną i wszyscy mówili że op... 

To jest klasa typowo pod 3 celne strzały(co często graniczy z cudem) tak samo rusher który aby zabić przeciwnika na max lvl musiał 5/6 hitów zawalić w ciało na max incie.
Można zrobić przelicznik mniejszy co będzie jeszcze gorsze... (osoby które umieją grać będą skłaniać się ku niemu, osoby które licza na farta i tak wybiara klase z największym insta.)

najsłabszym przelicznikiem wedle moich wyliczneń jest 0.65 poniżej klasa nie będzie grywalna.

Nwm czy technik przeszedł do nowej edycji bo jeszcze nie grałem ale jeśli tak to trzeba mu zmniejszyć dmg klasa nie do pokonania na blisko.
I chodzi także o to żeby były klasy mogące kontrować np. lusto lub nanopa
Pozostawiam do rozpatrzenia.






 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem klasa Termit byłaby dobra, szczególnie niewiele osób gra teraz rewolwerem, co by czyniło ją wyjątkową w swoim gatunku(klasa z pistoletem). Tak jak każda klasa ma szansę na natychmiastowe zabójstwo, ta klasa by tego nie wymagała( rusher i obrońca też nie mają szansy na natychmiastowe zabójstwo). Wiele osób mogła by się bulwersować co do tej klasy, lecz nie miała by insta killa, przez co jakieś 90% osób by nie krzyczało "jakiego ty masz farta" lub "te insta kille to jakiś żart". Moim zdaniem brakuje klasy posiadającej pistolet, która mogła by tu dużo zdziałać jak rusher czy obrońca przeciwko lustrze lub nano bez żadnego lepszego perku pokroju trucizna rudzielca lub naboje pułkownika. Finalnym werdyktem według mnie pasowało by dodać takową klasę, fajnie byłoby czymś takim pograć i tak jak Kadabra wspomniał, strzelanie r8 nie należy do najłatwiejszych.

Edytowane przez Takie se znaczki
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termit brzmi dobrze, sam pograłbym z rewolwerem, kiedy byłaby szansa na ugranie czegokolwiek.

Jednak ja bym najpierw zajął się klasami, które już dostępne są, a stają się coraz bardziej niegrywalne, przez buffy jakie dostają inne klasy. Komandos z definicji powinien być najszybszą klasą, a aktualnie mając max w kondycji nie jestem wstanie dogonić żadnej klasy, która dała maxa w kondycję.

Dodatkowo po aktualnym restarcie, większość graczy gra amadeuszem, ponieważ instakill na tej klasie wchodzi praktycznie cały czas. Jest to jedna z najmocniejszych klas i wystarczy spojrzeć na wybór klasy jaki pada w tej chwili.

 

No i dodatkowo koniecznie trzeba pomyśleć o zmienieniu tego, że po śmierci słychać zmarłych, bo po prostu nie da się grać. Aktualnie admini sami mają po 14 lat i wszyscy do tego mikro po prostu piszczą... Nie da się normalnie porozmawiać.

Edytowane przez Oskarqq
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety kolega dobrze mówi w przypadku niskiego poziomu lvlvowania klasa Amadeusz stała się zbyt op.

Może nie chodzi o instakille(kwestia przypadku) tyle co o to odbicie.. 

Proponowalbym zmianę na szansę na odbicie nawet 1/2/4 bo w przypadku niskich lvl co 2 zabija się o te amadeusze 

Sam gram myśliwym nie idzie tego zabić na tak małych lewelach 

A snajperzy nie mają szans zabić 

Ktoś traci głowę ginie 

Proponuje się przyjrzeć samemu odbiciu bo to zabija połowę serwera

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Oskarqq napisał:

No i dodatkowo koniecznie trzeba pomyśleć o zmienieniu tego, że po śmierci słychać zmarłych, bo po prostu nie da się grać. Aktualnie admini sami mają po 14 lat i wszyscy do tego mikro po prostu piszczą... Nie da się normalnie porozmawiać.

Co do tego ze admini maja 14 lat to sie troszkę nie zgodze, niestety nie da sie być na serwerze 24/7 i pilnować ludzi bez mutacji robiących syf na mikro, co do samej zmiany tego,żeby nie mozna było słyszeć zmarłych to zgodze się,bardzo przyda się ta zmiana w szczególności ,gdy nie ma administratora a młodsi gracze lubią sobie podpowiadać.

2 godziny temu, kadabraelise napisał:

Proponowalbym zmianę na szansę na odbicie nawet 1/2/4 bo w przypadku niskich lvl co 2 zabija się o te amadeusze 

Zaloze się , że gdyby wprowadzono szanse na odbicie na amadeuszu po jednym dniu pół serwera będzie plakac ze odbija za często i zabija, ja zostaje przy swoim amadeusz w chwili obecnej jest zrobiony dobrze, a przynajmniej odbicie pierwszego strzału, snajperzy nie maja szans zabic? Mają 1/2 na zabicie więc 50% na to,że zabiją go hitem bo jak wiemy nie odbija instakilli.

 

Zmniejszenie obszaru wybuchu granatu o ile sie da, nie raz dostawalem caly dmg będąc w odleglosci od granata takiej,że na zwyklym trybie zabrałoby mi może 1 armora, natomiast  tutaj zabiera on cały DMG

  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
4 godziny temu, Oskarqq napisał:

No i dodatkowo koniecznie trzeba pomyśleć o zmienieniu tego, że po śmierci słychać zmarłych, bo po prostu nie da się grać. Aktualnie admini sami mają po 14 lat i wszyscy do tego mikro po prostu piszczą... Nie da się normalnie porozmawiać.

"Admini" czy "Admin", bo to różnica. Mamy jednego admina w tym wieku, a więc liczba mnoga to spore nadużycie

Rosin: podane 21 lat

Szalony Spike: podane 24 lata

Coelhino: podane 18 lat

 

Co do początku, poprawione

2 godziny temu, kadabraelise napisał:

Proponowalbym zmianę na szansę na odbicie nawet 1/2/4 bo w przypadku niskich lvl co 2 zabija się o te amadeusze 

Szansa nie ma tutaj sensu. Przeciez teraz piszecie o problemach z instakill. Ta klasa ma stałe odbicia

2 godziny temu, kadabraelise napisał:

Proponuje się przyjrzeć samemu odbiciu bo to zabija połowę serwera

Co to znaczy zabija połowę serwera? Jeżeli Twój strzał był strzałem, który spowodowałby Instakill, to Cię zabija, bo odbijasz instakill, więc tutaj ciężko "przyjrzeć się" czemuś, co dobrze działa 😕

W dniu 18.04.2020 o 14:20, Coelhino napisał:

Klasa : Termit 
Opis: Posiada R8 0.8dmg(jeśli okaże się za duży to 0/65) od 1inta bez instakilla oraz 2 skoki.
Na start -50 inteligenci  +50 na kondycje.
I raczej luźne 1/10 z kosy.(jako dodatek)
(zmiany)

Na dniach pojawi się klasa wzorowany na tym co podałeś

W dniu 18.04.2020 o 15:54, kadabraelise napisał:

Nwm czy technik przeszedł do nowej edycji bo jeszcze nie grałem ale jeśli tak to trzeba mu zmniejszyć dmg klasa nie do pokonania na blisko.
I chodzi także o to żeby były klasy mogące kontrować np. lusto lub nanopa

Czyli aktualny przelicznik na Techniku Wam nie odpowiada?

39 minut temu, Coelhino napisał:

Zmniejszenie obszaru wybuchu granatu o ile sie da, nie raz dostawalem caly dmg będąc w odleglosci od granata takiej,że na zwyklym trybie zabrałoby mi może 1 armora, natomiast  tutaj zabiera on cały DMG

Ja nie tworzę wybuchu granatu

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie nie da się w żaden sposób ominąć trucizny oraz krwawienia, żeby były jakiekolwiek szanse, warto by było dodać trochę mocy apteczce, czyli po prostu żeby po użyciu apteczki przestawało działać krwawienie czy trucizna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, Oskarqq said:

Aktualnie nie da się w żaden sposób ominąć trucizny oraz krwawienia, żeby były jakiekolwiek szanse, warto by było dodać trochę mocy apteczce, czyli po prostu żeby po użyciu apteczki przestawało działać krwawienie czy trucizna.

Na tym to polega, apteczka nie jest od zapobiegania krwawieniu czy truciznie a od ,że tak to ujme leczenia ich skutków

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko trucizna albo krwawienie zabiera po 500hp+ jak tylko trochę w inta władują postacie, a apteczka leczy po jakieś 50hp, więc zdecydowanie leczy stkutki... Apteczka dokładnie od tego właśnie jest, by zapobiegać krwawieniu, więc mogłaby to robić.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Oskarqq napisał:

Tylko trucizna albo krwawienie zabiera po 500hp+ jak tylko trochę w inta władują postacie, a apteczka leczy po jakieś 50hp, więc zdecydowanie leczy stkutki... Apteczka dokładnie od tego właśnie jest, by zapobiegać krwawieniu, więc mogłaby to robić.

Zrobię to ja żeby nie musiał się fatygowa jakiś admin czy ktoś.

Apteczka leczy 100 HP

Może w prawdziwym życiu zapobiega krwawieniu ale to jest grą.. 

Perk(trucizna po około 200)bije dużo ale to tylko perk... Natomiast od klasy bije około 300/400 na max incie (łącznie)

Jest to lekko denerwujące jak zginiesz od trutki/krwawienia ale tak pozostanie bo to dobre klasy.(zbalansowane)

Zrozum mechanikę gry 

Jak wiesz że masz jeszcze jedno uderzenie od trutki/krwawienia wtedy wpisujesz apteczkę i żyjesz na tzw low.

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Zmniejszę trutkę w klasie o 0.01, bo perk ma 0.02, więc x2 to 0.04, a nie 0.05

Co do apteczki, to jedyne co można zrobić, to dodać jej procentowe leczenie dla klasy, ale wtedy CI mniejsi będą m ieć problem, no chyba że zrobię coś takiego

Jeśli ten procent leczenia jest mniejszy niż 100 HP, to ustawia 100 HP, a jeżeli większy, to ustawia ten większy. Wtedy można by zrobić coś takiego, że przy max HP apteczka leczy te 200-250 HP, ale z tego co widzę, większość jest na nie, więc pozostawię to tylko jako podgląd do tej sytuacji

 

 

Zapraszam do podrzucania propozycji do perków + pamiętajcie proszę, że ten serwer ma za zadanie być swego rodzaju 4fun, a nie typowym tryhardowym cod'em

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jest Nanopancerz i Lustro, to warto by było wprowadzić perki

- Pogromca nieśmiertelnych - lekceważy działanie nanopancerza i innych odporności (chodzi o betonowe ciało, głowę i brak hsów u rushera).

- Oszustwo przeznaczenia - 100% szansy na odbicie odbicia od lustra.

Aktualnie gdy jest w grze nanopancerz, to komandos tak naprawdę nic nie zrobi, podobnie może się tyczyć myśliwego i zoomera, jeśli nie ma się potężnej dawki inteligencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.04.2020 o 15:47, Oskarqq napisał:

Skoro jest Nanopancerz i Lustro, to warto by było wprowadzić perki

- Pogromca nieśmiertelnych - lekceważy działanie nanopancerza i innych odporności (chodzi o betonowe ciało, głowę i brak hsów u rushera).

- Oszustwo przeznaczenia - 100% szansy na odbicie odbicia od lustra.

Aktualnie gdy jest w grze nanopancerz, to komandos tak naprawdę nic nie zrobi, podobnie może się tyczyć myśliwego i zoomera, jeśli nie ma się potężnej dawki inteligencji.

bardzo fajny pomysł

 

Wprowadzenie do hudu nazwy klanu, którego gracz jest członkiem

 

 PROPOZYCJA PERKU

-KWAS ( szansa na naćpanie gracza)

 

Zmneijszenie punktów widoczności na hassasynie o chodziaz te 2, ponieważ w tym momencie nie dość,że łatwo go dostrzec to przy obrazeniach z kosy od inty jest agrywalny

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tym, w moim odczuciu i kilku innych garczy jest praktycznie tak samo widzialny jak komandos z tym, że hassasyn jest widoczny tylko na nożu. Więc przydał by się jakiś buff dla niego

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja zmiany klasy OSZUST, zmiana DMG UMP INT z 0.07 na 0.09, oraz szansa na instakill z 1/13 na 1/11 ewentualnie 1/12, klasa ta jest premium a odstaje od zwykłych klas, do tego ma ump który ma 25ammo mała szybkostrzelność, wieć albo zmienic mu bron albo zbuffowac.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, Mateuszx said:

Propozycja zmiany klasy OSZUST, zmiana DMG UMP INT z 0.07 na 0.09, oraz szansa na instakill z 1/13 na 1/11 ewentualnie 1/12, klasa ta jest premium a odstaje od zwykłych klas, do tego ma ump który ma 25ammo mała szybkostrzelność, wieć albo zmienic mu bron albo zbuffowac.

Mysle ze buff z 0,07 na 0,09 i z 1/13 na 1/12 bedzie optymalny, Mateusz ma racje OSZUST mocno odstaje od niektorych nawet bezpłatnych klas

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Oskarqq napisał:

Tylko trucizna albo krwawienie zabiera po 500hp+ jak tylko trochę w inta władują postacie, a apteczka leczy po jakieś 50hp, więc zdecydowanie leczy stkutki... Apteczka dokładnie od tego właśnie jest, by zapobiegać krwawieniu, więc mogłaby to robić.

 

400/500hp od trutki czy krwawienia to nie jest nie wiadomo ile , a jakoś na rakiety rocketa które potrafią bić po 600-700hp nikt nie narzeka, a nie ukrywajmy trudno trafić nimi nie jest z bliskiej odległości albo nawet średniej.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

4 godziny temu, Coelhino napisał:

Klasa

Kamikadze- BIZON (0,1int) pod użyciem klasy wybucha zabijając siebie i graczy obok niego

Całkiem spoko pomysł klas typu no insta dla mnie na propsie. 
Ale tak 64 amo i szybko strzelność daje nam dmg na poziomie 6,4k na magazynku sądzę że 0.08/0.85 było by bardziej odpowiednie.

 

6 godzin temu, Coelhino napisał:

 PROPOZYCJA PERKU

-KWAS ( szansa na naćpanie gracza)

Jestem jak najbardziej za XD albo powoduje używanie tylko a s d 
 

Perki:

Gonazles/Automat- zwiększa szybko strzelność o 20%
Pocisk kaprala - 1/10 że trafisz pocisk wybuchający od inty 0.1
Pan Paweł- wybija w powietrze na wysokość 2 skoków
Mistyfikacja- zamienia miejscami (jak oszust na 201) 2 razy po 30 sekundach
Tajemnica technika- daje jedna minę bije 700 hp (stałe)
Lodołamacz- zamraża przeciwnika na 2 sec.
Alchemik- Odporny na Truciznę
Betonowe buty -spowalnia gracza do zera po trafieniu 1/10 do 14
Złotnik-Co runde losowa ilość monet 1-10 lub cos na bazie kontraktu za 15
Cwaniak- neutralizuje nanopancerz /omija 
Rosyjska Ruletka- fala śmierci 10% i 90 % śmierć używającego XD(znika po użyciu)

Dodanie do sklepu za $ opci losowa wartość monet od 1-30 za 35k (taki głupi pomysł XD)

Klasa Komandos proponuje zmniejszyć spowolnienie po otrzymaniu dmg(jeśli nie możliwe trudno) 
Termit +50 kondycji jeśli istnieje taka opcja albo 100 do 1000lvl 
Na dziś tyle propozycji jak wpadnę na coś jutro to napisze.
 

Edytowane przez kadabraelise
Dodatkowa informacja
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje Nerf Trucizny Rudzielca 
Przyczyna ? Gdy na klasie - Rusher  ktos ma full inta i tą truciznę  ja majac np 1,8k hp po 1 strzale i zostaniu zarażonym trace prawie całe hp jak i nie całe troche przesadzone jak dla mnie . 

Klasa - Zeus master - zeus  mp9  i przeliczony dmg z niego bez insta kili mniejsza widoczność 

 Czy jest szansa wprowadzenia skryptu aby flashe teammatow nie oslepiały nas jest to uporczywe gdy dostaje 3 flashe od swoich ludzi pod rząd ,

 

W dniu 21.04.2020 o 17:03, Coelhino napisał:

Wprowadzenie do hudu nazwy klanu, którego gracz jest członkiem

Sądzę ze to by było fajne nawet jak by miało zastapic w tabeli kto jaka gra klasa bo wedlug mnie to jest np niepotrzebne a widziec kto w jakim klanie jest bylo by spoko 

 

W Dziale Map Jest Bardzo Dużo fajnych grywalnych map ktore nie sa dodane na server  sa to Klasyki a server to CLASSIC warto by było dodac.. kazdy chyba gral na mapach typu 
-Eldorado

-Westwood

-Kabul

-Rats

-Assault 
Na serverze sie powtarzaja ciagle te same praktycznie 
Wiocha , overpas, inferno, dd2 ,mirage,ofice ,vertigo , 
to sa chyba najczesniej grane moze jak by było wiecej takich map jak napisalem bylo by to urozmaicenie  i ludzie chetniej by grali na " classicu" 

Edytowane przez Kris
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja Klasy 

 

Kucacz [P] - Podczas kucania całkowicie niewidoczny posiada m4a1-s oraz p250 oraz he, 1/13 na insta z m4a1-s , p250 - 1/10 inst  + 0,60 + int z m4a1-s 

Perk: 

Skrzydła Anioła - zmniejszona grawitacja 

Edytowane przez SzalonySpike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Kris napisał:

Proponuje Nerf Trucizny Rudzielca 
Przyczyna ? Gdy na klasie - Rusher  ktos ma full inta i tą truciznę  ja majac np 1,8k hp po 1 strzale i zostaniu zarażonym trace prawie całe hp jak i nie całe troche przesadzone jak dla mnie

Trucizna jest dobrze zbalansowana na wysokie lvl na takie jak teraz się osiąga trochę mniej ale kiedyś każdy będzie miał ten 1300 xd 

9 godzin temu, Kris napisał:

Sądzę ze to by było fajne nawet jak by miało zastapic w tabeli kto jaka gra klasa bo wedlug mnie to jest np niepotrzebne a widziec kto w jakim klanie jest bylo by spoko 

W tabeli jaką kto gra klasa daje podgląd jak zagrać lub czego się spodziewać więc jest przydatne w hudzie można by było zamiast klasy ale nie widzę większego sensu. Nie mam nic przeciwko w hudzie. 

 

2 godziny temu, SzalonySpike napisał:

 

Kucacz [P] - Podczas kucania całkowicie niewidoczny posiada m4a1-s oraz p250 oraz he, 1/13 na insta z m4a1-s , p250 - 1/10 inst  + 0,60 + int z m4a1-s 

 

Ta klasa brzmi mega op

Całkowicie nie widzialna? 

Skoczek i na kucaku gość nie do zobaczenia... 

Cała mapa na kucaku przejdzie i nawet nie zobaczysz go

Int na p250 Max 0.6? A co to robokop? Jes,cze insta ? 

Chcesz bić na normalnym pistolu tyle co myśliwy ze Scouta? Max dmg jaki powinien  zadawać to 200/250hp czyli około 0.2int

P250-12pestek = 0.6x12x1100 =7920 

Dla porównania termit 0.45x8x1100=3960 Ale to r8 gdzie dużo ciężej trafić niż p250... 

Do porzucenia  lub do mocnej poprawy 

 

Mapy można pomyśleć nad nowymi jak i starymi 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 hours ago, Kris said:

W Dziale Map Jest Bardzo Dużo fajnych grywalnych map ktore nie sa dodane na server  sa to Klasyki a server to CLASSIC warto by było dodac.. kazdy chyba gral na mapach typu 

Te mapy byly wgrane, niestety zostały usuniete z paroma innymi ze względu na to ,że sie bugowały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności