Skocz do zawartości

[Propozycje] Ogólne


Pancio.

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, -_- napisał:

Nie bardzo rozumiem. Ja nie ustalam sobie modeli na dane mapy

 

Blokada HE wgrana  + podbiłem trochę XP  - dajcie proszę znać czy jest lepiej i czy blokada HE Wam odpowiada

Blokada He jak najbardziej dobra jak dla mnie..

Rusher - no to jest ogromna przesada zeby 200lvl mniej chodzilo po mapie i zciagalo caly team na strzala 
Czyli klasa ktora nie ma instakilla powinna i tak miec taki dmg zeby zabijala na strzala  tak ?`
Ładuje caly magazynek w chłopa i nie ginie bo moj insta kill nie siada a dmg nie mam tak duzego a koles 1 strzalem mnie zabija bo z pompy ma 3x naboje i padam na strzala ..

To ja majac aktualnie najwiekszy lvl na serwerze nie moge nic zrobic vs rusherowi bo albo dam max inta zeby bic po 110 i itak nie zabijac albo dam full hp zeby nie padac chociaz i tak 2 strzaly i mnie nie bedzie ..
 

Edytowane przez Kris
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez  przesady z tym rusherem w obecnej sytuacji on nie jest "POGROMCĄ" całego serwera, jest dobrze zbalansowany, jeżeli masz w nim full int, to masz mniej hp i jest łatwy do zabicia, żeby mieć na nim full hp i int trzeba mieć około 1400lvl narzazie najwyższy jest w  okolicy 900, drugie on jest mocny tylko w zwarciu gdzie na odległość jest po prostu slaby.

Co do tego ze ty nie możesz nic mu zrobić @Krismo pomyśl o tym ze są na serwerze ludzie którzy nie maja 1000hp i giną od ciebie albo na 5-6 strzałów albo się wykrwawi skoro bijesz po 110 na strzał, jeżeli cudem przeżyje ktoś to i tak zginie od krwawienia, są gorsze i lepsze klasy, na poszczególnych poziomach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co edycje jest ta sama gadka .. skoro ja zabijam to klasa ktora gram jest zbyt op i nie ma opcji zeby byla zmieniona ..  Tak mam najwyzszy lvl na serwerze bo na nim gram nie tak jak ludzie ktorzy wchodza pograja 10 min i wychodza i nie mowie o obecnej sytuacji ze nowi gracze wchodza i wychodza bo ktos ich zabije .. swiezo po resecie tez tak bylo i na tym sie ja wybijam .. 
Zolnierz nie jest OP przeciwko klasom ktore sa szybki i moge strzelac np z pm i biegac na AUgu jest to ciezkie do wykonania .. duzy rozrzut , mala szybkostrzelonsc (w porownaniu do PM) , musze stac w miejscu zeby trafiac  , przy 1000hp ja musze trafic 10 strzalow  jak mam to zrobic skoro od rushera padam na 3  
 specjalnie sprawdzielm dzisiaj wbilem wszystko w Hp na max hp zabil mnie na strzala jezeli to ma tak wygladac to nigdy ten serwer nie bedzie zbalansowany .. 
Zagraj zołnierzem i wtedy porozmawiamy ...

W Poprzedniej Edycji grala zolnierzem 1 osoba  teraz gram ja gdyby byl taki op ty by nim gralo wiecej osob

Edytowane przez Kris
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka gadka ja nie mówię że jest zbyt op chyba nie rozumiesz o czym ja piszę, NA POSZCZEGÓLNYCH POZIOMACH  JEDNA KLASA MOŻE BYC LEPSZA OD DRUGIEJ. Z perkiem cię może zabił na strzał bo bez perku to jest nie możliwe.

Edit

@Kris Czemu dopiero teraz z tym rusherem wychodzisz na poprzedniej edycji Ci nie przeszkadzał? Może dlatego że żołnierzem Ci się ciężej gra niż Amadeuszem, pompa xm1014 ma 6 pocisków który każdy bije na Max jnt 100dmg średnio, daje to 4200dmg na cały magazynek jeżeli każdy pocisk że śrutu trafi, a jest to naprawdę rzadkość średnio na magazynek zadajesz 840 jest to statystyka z game me dla tej broni. Sam grałem nim na poprzedniej edycji i też średnio tyle nim zadawałem. Więc nie wiem w czym ty widzisz problem. Nie patrz na to że jak ktoś ma pułkowniki to bije nim strasznie dużo,bo nie można balansować klasy na podstawie jednego perku

Edytowane przez Mateuszx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kris @Mateuszx żadna klasa jest lub nie zbalansowana, zależnie od jej statystyk i poziomu może być op albo słaba. Jeśli nie dasz w hp giniesz na 1-2 hity a gdy dasz w hp to bijesz gówno a nie obrażenia. Zadaje tyle ile powiedziałeś tylko w głowę, a nie w ciało.

Zalety rushera:

-duży dmg przy full incie

-pompa z 7 pociskami

-pistol(p250) 1/10

-2 skoki

-wymaksowany potrafi robić pogrom ( zwłaszcza z perkami zwiększającymi dmg) (także na początku, bo większość idzie w kondycję lub inteligencję, mało osób idzie w hp)

Wady rushera:

-w połowie edycji tylko z misji i śmierci dostajesz exp na poziom (ciężko zabić kogoś jak ma się mało inty a ludzie po 1000hp lub więcej[jedyny ratunek pistolet 1/10 wspomniany wcześniej])

-po wystrzeleniu wszystkich pocisków przeładowanie do pełna trochę zajmuję, bo każdy pocisk ładuje osobno a nie na raz jak np. w karabinie lub mag'u

-jeżeli pójdzie w inte to jest na 1 hita w głowe z 99% broni( zależnie od dystansu, czy to pistol czy karabin, zależy jaki)

Znając życie wiele rzeczy przeoczyłem i się z 20 razy powtórzyłem za co przepraszam, bo nie jestem dobry w pisaniu tego typu rzecz i za gramatykę też

Edytowane przez Takie se znaczki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Rusherem nie przesadzajmy, bo w momencie jak każdy ma po 1k+ to już tak kolorowo nie jest. Ja nie rozumiem Krismo jak można być takim megalomanem, każda krytyka jakiejś klasy kończy się u Ciebie na tym, że skoro Ty na nim grasz, to dlatego ją hejtują...

Z żołnierzem w poprzedniej edycji było wałkowane przeze mnie to samo co omawiane jest teraz, a patrz, nie grałeś wtedy żołnierzem. Jedyny minus tej klasy jest taki, że nie ma jak się obronić przed krwawieniem. Żadnym itemem, apteczką niczym. A sama w sobie klasa jest według mnie zbalansowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bede wiecej sie kłucił .. Szkoda że wasza gra ogranicza sie do grania 3 klasami a nie innymi ja zbieram na przeniesienie i nie bede gral zołnierzem niech dalej nikt nim nie gra :) bo jest tak dobrze zbalansowany ..
@Oskarqq nie przypominam sobie zebys cokolwiek pisal o żołnierzu ale ok .. a co do "Jak mozna byc takim megalomanem" 
Sory ze nie gram 1 h dziennie jak ty lub zadziej i chce cos zmienic na serwerze a ty sie tylko wypowiadasz jak mozna cos skrytykowac  .. 

Krytyka jakiejs klasy konczy sie u mnie ze skoro ja nim gram .. szkoda ze krytyka klasy sie pojawia tylko jak zaczynam mowic o innych klasach na forum i jest rylko argument
są na serwerze ludzie którzy nie maja 1000hp i giną od ciebie albo na 5-6 strzałów 

Edytowane przez Kris
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja przebudowy klas!!!!

Zacznę  od tego aby dodać na serwer plugin freelvl, który pozwoli nowym graczom zacząć grę na serwerze, moja propozycja aby był to 250lvl.

A teraz przebudowa klas wiele klas jest mało grywalnych, a inne są po prostu za słabe. Poniżej lista klas, które według mnie potrzebują zmian. Piszcie swoje uwagi co do wszystkiego.

W wielu przypadkach jest to problem z bronią, która posiada dana klasa jakby nie patrzeć to łatwiej jest biegać i strzelać z PM niż jakimś karabinem.

Medyk - zmiana broni z SG553 na UMP45 1/14 instakill 0.06DMG/INT lub zostaje przy SG553 z szansa na insta 1/12

Morderca - M4A1-s 1/14 zmiana na 1/13 buff DMG/INT z 0.05 0.06

Technik - Zmiana widoczności min o 60%

Talib - Deagle zmiana z 1/5 na 1/4 (chyba jedyna klasa, która nie ma DMG/INT)

Strzelec Wyborowy - AK/M4 1/14 => 1/13

Żołnierz - AUG 1/14 => 1/13

Truciciel - MAC10 1/15 => 1/14 trucizna 30+0.04DMG/INT => 10+0.13DMG/INT

Termit - 0.45DMG/INT => 0.55DMG/INT lub dodac szanse instakill 1/16

Kapral (P) - zmiana broni SG553 na MP5SD 1/13 lub SG553 insta 1/12, wybuchowy pocisk 1/6 95+0.45DMG/INT => 1/5 100+0.5DMG/INT

Obrońca - negev 0.08DMG/INT => 0.09DMG/INT, 100armor => 300armor

 

 

 

 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Mateuszx napisał:

Medyk - zmiana broni z SG553 na UMP45 1/14 instakill 0.06DMG/INT lub zostaje przy SG553 z szansa na insta 1/12

Obrońca - negev 0.08DMG/INT => 0.09DMG/INT, 100armor => 300armor

Cześć, jestem na forum nowy ale sądzę że głos nawet takiego szaraka jak ja,  jest od czasu do czasu doceniany.

Na waszym serwerze COD2k1 gram od niedawna, kiedyś grałem w 1.6 oraz source, ale w CS:GO dopiero teraz. Zawsze doceniam klasy które są przez większość osób pomijane - w tym przypadku wypadło na Obrońcę oraz Medyka.

Tak jak Mateusz napisał, tym dwóm klasom przydałby się rework.

Medyk posiada broń która jest wolna i wymagająca dobrej ręki aby poradzić sobie z celnością. Wprawdzie PM mają dobry firerate i accuracy, lecz dla Medyka przewidywał bym FAMASA z tymi samymi statystykami jak ma obecnie SG553. FAMAS ma lepszą celność, bursta oraz szybkostrzelność na tym samym poziomie co galil bądź nagev. Sądzę że klasa Medyka byłaby bardziej atrakcyjna z tą klasa broni.

Z drugiej strony mamy Obrońcę. Nic bym nie zmieniał jeśli chodzi o DMG, pełny INT + laser po 14 strzale daje nam niezły DPS, jeśli oczywiście ktoś umie to wykorzystać. Natomiast klasa jest bardzo wolna, a przy ciągłym ostrzale jeszcze bardziej. Faktycznie zwiększenie punktów pancerza może by było dobrym pomysłem, wtedy można by było poczuć że obrońca to taki stalowy człowiek, ostatni bastion.  Można by ewentualnie dodać umiejętność odbicia pocisku 1/6 bądź 1/9 aby dodać lekkiego smaczku do klasy, że jeśli grasz obrońcą to nie wszystkie kule mogą cię zranić ;)

 

Takie moje skromne zdanie do tych dwóch klas.

 

 

Edytowane przez Suzu
  • Like 3
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja z innej beczki .. Na przyszlosc takie zmiany jak exp zmieniac od poczatku edycji bo troche to nie fair  kiedy ja sie mecze tydzien nad wbiciem 1300 lvl i robie przewage 200+ lvli nad innymi jest zmiana expa i ludzie wbijaja bez mniejszych problemow ten 1300 

  • Like 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Kris napisał:

A ja z innej beczki .. Na przyszlosc takie zmiany jak exp zmieniac od poczatku edycji bo troche to nie fair  kiedy ja sie mecze tydzien nad wbiciem 1300 lvl i robie przewage 200+ lvli nad innymi jest zmiana expa i ludzie wbijaja bez mniejszych problemow ten 1300 

Co ja mogę powiedzieć grałem od początku, po resecie gdzie za zabójstwa się nic nie dostawało więc musiałem robić misje, doszedłem do misji 1300lvl mając 920lvl i zrobione wszystkie misje VIP, w tamtym momencie ja miałem najwyższy poziom, Ty wbiłeś później na serwer i zdobyłeś  poziom za zabicia zrobiles misje i mnie wyprzedziłes tak samo jest teraz, tutaj nie chodzi o zwiększenie exp w trakcie sezonu bo nowy gracz na tobie zabijając cie wyexpi jakiś 500-600 zrobi misje i tak cie wyprzedzi.

Edytowane przez Mateuszx
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby dzialało to tak jak ty piszesz to jak bym mial poziom 1990 i nowy gracz by wszedl wyexpi sie na mnie do 1600 zrobi misjie i bedzie top1 w lvl bo i tak mnie wyprzedzi .. 
Dodajmy ze nie grales na tym serwerze po resecie SAM tylko ja od poczatku resetu gralem tez a to ze byles pare lvli do przodu to akurat nic .. 
przebilem twoj lvl nie przez misje tylko przez to ze duzo gram i nie skacze po klasach jak ty ty juz 3 postac wbijasz 1000 lvl .. wiec sie nie dziw ze cie ktos przegania .. 

Edytowane przez Kris
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tak to działało xD na poprzedniej edycji tak było, jak zaczynałem miałeś około 1200 poziomu jak dobrze pamiętam, gdybym wtedy chciał to bym mógł Cię na spokojnie wyprzedzić robiąć misje. A wbiłem 2000 chwilę po Tobie.

Ja nie mówię, że nie grałeś odrazu po resecie wbiłeś kilka godzin po resecie  kiedy na serwerze były już jakieś poziomy i ty mogłeś tak jakby "zaoszczędzić" misje, bo dostawałeś expa za zabicie większego lvl. Gdzie na start nie dostajesz takiego boost bo każdy ma równy lvl. Dziś zacząłem sobie nową klasę i bez problemu bez misji jestem w stanie wbić 900lvl, gdzie odrazu po resecie to by było nie możliwe. Dlatego według mnie powinno się jakoś uhonorwać graczy którzy grali odrazu po resecie i poświęcili się aby "rozkręcić" expienie na serwerze.

2 godziny temu, Kris napisał:


przebilem twoj lvl nie przez misje tylko przez to ze duzo gram i nie skacze po klasach jak ty ty juz 3 postac wbijasz 1000 lvl .. wiec sie nie dziw ze cie ktos przegania .. 

 

Sam mówiłeś, że nolife byłem w tamtym momencie grałem więcej niż ty, tylko ty "zaoszczędziłeś" misje a ja nie bo gdyby nie zatrzymała mnie misja zdobadź 1300 to prawdopodobnie teraz ja mogłbym mieć najwyzszy poziom, a ja zacząłem zmieniać klasy bo to było bez sensu misje nocne nie do wykonania, a VIP skończone, darmowe mnie zatrzymały, za samo granie na serwerze to bym musiał chyba kilka tygodni grać, żeby wbić za samo zabijanie. A wyprzedziłeś mnie właśnie w momencie gdy mi się skończyły misje.

 

Więc moja propozycja co do dyskusji wyżej aby dać możliwość jednorazowego resetu misji i poziomów klas, na edycję. 

Pozbyłoby to stagnacji oraz niesprawiedliwości graczy którzy muszą teraz żerować zabijając wyższe poziomy które "zaoszczędziły" misje

Edytowane przez Mateuszx
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Czyli chcecie mi powiedzieć, że problemem jest sam XP jaki się dostaje za zabicie gościa z większym XP? Bo to że XP został podniesiony, to swoją drogą, ale zabicie gracza z większym lvl, to zupełnie inna sprawa. Jeżeli tak jest, to po prostu to zmienię

+ z tego co pamiętam, ja nie zwiększałem XP, a zmniejszałem przelicznik, a to różnia, bo wtedy WY jako gracze nie tracicie, bo także idziecie do gry proporcjonalnie z tym, bo Wasz XP także spada, więc zmiana przelicznika nie krzywdzy żadnego z graczy

23 godziny temu, Mateuszx napisał:

Więc moja propozycja co do dyskusji wyżej aby dać możliwość jednorazowego resetu misji i poziomów klas, na edycję. 

Tego nie rozumiem

W dniu 14.05.2020 o 16:35, Mateuszx napisał:

Medyk - zmiana broni z SG553 na UMP45 1/14 instakill 0.06DMG/INT lub zostaje przy SG553 z szansa na insta 1/12

Morderca - M4A1-s 1/14 zmiana na 1/13 buff DMG/INT z 0.05 0.06

Technik - Zmiana widoczności min o 60%

Talib - Deagle zmiana z 1/5 na 1/4 (chyba jedyna klasa, która nie ma DMG/INT)

Strzelec Wyborowy - AK/M4 1/14 => 1/13

Żołnierz - AUG 1/14 => 1/13

Truciciel - MAC10 1/15 => 1/14 trucizna 30+0.04DMG/INT => 10+0.13DMG/INT

Termit - 0.45DMG/INT => 0.55DMG/INT lub dodac szanse instakill 1/16

Kapral (P) - zmiana broni SG553 na MP5SD 1/13 lub SG553 insta 1/12, wybuchowy pocisk 1/6 95+0.45DMG/INT => 1/5 100+0.5DMG/INT

Obrońca - negev 0.08DMG/INT => 0.09DMG/INT, 100armor => 300armor

Dzisiaj w nocy pojawi się update + będzie to też zmiana samych modeli min

@Suzu FAMAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, -_- napisał:

Czyli chcecie mi powiedzieć, że problemem jest sam XP jaki się dostaje za zabicie gościa z większym XP? Bo to że XP został podniesiony, to swoją drogą, ale zabicie gracza z większym lvl, to zupełnie inna sprawa. Jeżeli tak jest, to po prostu to zmienię

+ z tego co pamiętam, ja nie zwiększałem XP, a zmniejszałem przelicznik, a to różnia, bo wtedy WY jako gracze nie tracicie, bo także idziecie do gry proporcjonalnie z tym, bo Wasz XP także spada, więc zmiana przelicznika nie krzywdzy żadnego z graczy

Tego nie rozumiem

Dzisiaj w nocy pojawi się update + będzie to też zmiana samych modeli min

Ja chcę powiedzieć, że powinien być jakiś boost do expa odrazu po resecie, bo ja musiałem po resecie włożyć więcej niż gracz który wejdzie w środku edycji.

Jak już pisałem ja grając odrazu po resecie, żeby wbić 920lvl musiałem zużyć wszystkie misje VIP, doszedłem do misji zdobądź 1300lvl i dalej miałem stagnację, bo wbijanie jednego poziomu na mapę tylko zabijając jest strasznie odstraszające.

A z tym resetem, chodzi o to, że jeżeli trafiłeś np jak ja na taką misję nie dowykonania w środku edycji to możesz sobie zresetować wszystkie wbite poziomy i misje komedna, i wtedy zaczynasz od nowa jak nowy gracz który wejdzie w trakcie edycji i dostanie lvl za zabicie większego lvl, i będzie mógł dalej expic na misjach

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, -_- napisał:

Dzisiaj w nocy pojawi się update + będzie to też zmiana samych modeli min

To znaczy że Medyk będzie z UMP czy FAMAS'em?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja dodania awansu klas

Przykład:

Klasa Komandos 1/2 ppm nóż, 1/8deagle, 70% widzialny

Klasa Zaawansowany komandos (odblokowuje się po wbiciu 750lvl na komandosie) 1/2 ppm, nóż 1/1ppm nóż w plecy, 1/7deagle, 60% widzialny, 2 skoki

Klasa Nocny komandos (odblokowuje się po wbiciu 1000lvl na zaawansowanym komandosie) 1/1 ppm nóż, 1/6 deagle, 40% widzialny, 3skoki, nie można go spowolnić

Jeżeli pomysł się spodoba zrobię listę klas które mogły by mieć takie awanse.

@-_- To może chociaż to co jest poniżej plus freelvl 250lvl 

Propozycja dodania losowania VIP na jedną mapę.

 

Dodanie VIPowi

150HP więcej

DMG który zadajemy na HUD

Zarabia +1 monet więcej

 

Dodanie do sklepu za dolary możliwości dokupienia pancerza

 

 

 

 

 

Edytowane przez Mateuszx
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 19.05.2020 o 15:55, Mateuszx napisał:

Propozycja dodania awansu klas

Przykład:

Klasa Komandos 1/2 ppm nóż, 1/8deagle, 70% widzialny

Klasa Zaawansowany komandos (odblokowuje się po wbiciu 750lvl na komandosie) 1/2 ppm, nóż 1/1ppm nóż w plecy, 1/7deagle, 60% widzialny, 2 skoki

Klasa Nocny komandos (odblokowuje się po wbiciu 1000lvl na zaawansowanym komandosie) 1/1 ppm nóż, 1/6 deagle, 40% widzialny, 3skoki, nie można go spowolnić

Jeżeli pomysł się spodoba zrobię listę klas które mogły by mieć takie awanse.

 

Propozycja dodania losowania VIP na jedną mapę.

 

Dodanie VIPowi

150HP więcej

DMG który zadajemy na HUD

Zarabia +1 monet więcej

 

Dodanie do sklepu za dolary możliwości dokupienia pancerza

 

 

 

 

 

To nierealne przy aktualnym założeniu silnika, chyba że stosowałbym coś na wzór sprawdzania lvl, ale to ograniczałoby się do wybrania najpierw klasy z lvl, potem nowej

Nie mam czasu na nowy silnik, a robienie awansów na takim serwerze też raczej mu nie pomoże, bo skupimy się tylko na graczach, którzy trohę przegrali, olewając tych nowych

W dniu 19.05.2020 o 15:27, Goblin Slayer napisał:

To kiedy będzie ten update i co w nim będzie?

Nie ukrywam, że totalnie o tym zapomniałem, a i na sieci ostatnio byłem rzadziej. Zmniejszył się mój czas wolny i raczej tak pozostanie

 

  • Medyk
    Famas zamiast SG553
  • Morderca
    M4A1-S 1/13 oraz 0.06 zamiast 1/14 szansy na instakill + 0.05 DMG/INT
  • Saper
    Zmieniono model min
    Zmniejszono widzialność miny
  • Talib
    1/4 instakill dla Deagle
  • Strzelec Wyborowy
    AK/M4 1/13 zamiast 1/14
  • Żołnierz
    1/13 zamiast 1/14
  • Truciciel
    1/9 na otrucie (0.1 DMG/INT zamiast 0.05 DMG/INT)
  • Termin
    0.55 DMG/INT zamiast 0.45 DMG/INT
  • Kapral
    0.5 DMG/INT dla wybuchu
    MP5 1/13 instakill
  • Obrońca
    Elite/NEGEV 0.09 DMG/INT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności