Skocz do zawartości

[Propozycje] Ogólne


Pancio.

Rekomendowane odpowiedzi

Czas się chyba na Amadeusza przerzucić...

 

Proponuje takie rozwiązanie: Niech niewidzialność  zostanie  przywrócona  ( mniej więcej do ostatniego poziomu) dodać 1 skok do Hassasyna i p250- zmienić z 1/13 na 1/8 np. 

 

Ew. tak jak kadabra mówił - 2 skoki, niewidzialnosc taka jak byla wczesniej, tylko dodać mu  400 speeda 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja sie wypowiem także.
Hassasyn:
Główna zaleta niewidzialność- nie wolno go jej pozbawić a tym bardziej dać czasowo.
Niewidzialność obecnie- do zauważenia ale w określonych sytuacjach. 


Propozycje:
Ogólnie klasa dobra ale powrot do poprzedniej niewidki bez buffa będzie powodował niegrywalność

Po narzekaniach publiczności serwera proponuje powrócić mu poprzednia niewidzialność i dodać 300/400 kondycji aby był zauważalny ale szybko uciekający.
Ewentualnie 200 i zmniejszone spowolnienie lub zerowe.
Wiemy wszyscy ze opiekunowi sieci się już przejadł na tym serwerze hassasyn, dojdźmy w końcu do jakiegoś porozumienia.
Lub zmienić na jakaś inna klase(nie jestem za)
Np.:Speedi(głupi pomysł ale może to im spasuje)
Sama kosa 1/1 
300 prędkości 2/3 skoki 
i -hp
niewidzialność komandosa

Edytowane przez kadabraelise
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minutes ago, kadabraelise said:

Ogólnie klasa dobra ale powrot do poprzedniej niewidki bez buffa będzie powodował niegrywalność

Ja proponuje (jeśli przezroczystosc byla obniżona o 2 punkty, dołożyc jeden i tyle) powrót do tamtej niewidki będzie cholernie głupim ruchem, Hassayn powinien mieć tą niewdzialność , która nawet bez duzych statystyk będzie mu dawać przewage w miejsach mniej oświetlonych (tak jak teraz to jest) nie można nerfić postaci bo wbiły na serwer 3 randomy i się popłakały ze ich hassa zabija. Umówmy się teraz gracze nie maja w ogole charakteru, po 3 zginięciach wychodzą z serwera i płaczą ,że coś jest za op, nie można sie pod nich dostosowywać bo to nie poprowadzi do niczego dobrego

  • Like 2
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie rozumiem, dlaczego Wy ciągle mówicie o powrocie do poprzedniej niewidzialności, skoro nikt tego nie chciał. Wmówiliście sobie, że zmiana hasasyna ma polegać na cofnięciu niewidzialności do poprzedniej wersji i koniec kropka. Nauczcie się czytać ze zrozumieniem. Całokształt klasy jest w tej chwili przesadzony i chodzi o to, byście również jakieś propozycje podrzucili, bo grając sami hasasynem, zauważyliście na pewno, że kille przychodzą zbyt łatwo. Ja swoją propozycję dałem, a zamiast dojść do konsensusu, drążycie temat, że nie ma sensu powrócić do poprzedniej niewidzialności... Nosz kur...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Oskarqq napisał:

Ja nie rozumiem, dlaczego Wy ciągle mówicie o powrocie do poprzedniej niewidzialności, skoro nikt tego nie chciał. Wmówiliście sobie, że zmiana hasasyna ma polegać na cofnięciu niewidzialności do poprzedniej wersji i koniec kropka. Nauczcie się czytać ze zrozumieniem. Całokształt klasy jest w tej chwili przesadzony i chodzi o to, byście również jakieś propozycje podrzucili, bo grając sami hasasynem, zauważyliście na pewno, że kille przychodzą zbyt łatwo. Ja swoją propozycję dałem, a zamiast dojść do konsensusu, drążycie temat, że nie ma sensu powrócić do poprzedniej niewidzialności... Nosz kur...

Na starcie tak kolorowo wcale nie jest bo wiele osób idzie też w hp, gdy hassasyn głównie idzie w konde i troche inty daje mu małą przewagę i musi się zaczaić na przeciwnika.

Obecny hassasyn jest na tyle dobry, że łatwo może zamaskować się w cieniu, co daje mu łatwego fraga. Z takim pomysłem jaki zasugerowałeś nie miałby sensu, gdyż dalej posiadał by 1/1 tylko w plecy co byłoby powiedzmy sobie agrywalne z brakiem dużej ilości inty i hp ( i tak musi zadać 2-3 hitów osobie z full hp na max incie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycje:

Perk:

Binokle - widzisz niewidzialnych

Hassasyn - ustalenie stałej wartości hp np 200, tak aby  niewidzialnością i dużą szybkością zapłacił tym, ze nie ma dużo zdrowia.

  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
14 godzin temu, Mateuszx napisał:

Hassasyn - ustalenie stałej wartości hp np 200, tak aby  niewidzialnością i dużą szybkością zapłacił tym, ze nie ma dużo zdrowia.

To jedna z lepszych propozycji na ten moment, ale trzeba dodać lekki update

Klasa może zostać z taką widzialność i umiejętności, ale jej HP powinno być większe, z danym limitem, np: 200-500 HP

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja aby dodać możliwość posiadania dwóch perkow oraz możliwość sprzedawania perkow za dowolną ilość monet ewentualnie zwiekszyć ograniczenie 30monet do 100

Perk:

Binokle - widzisz niewidzialnych

Niepowstrzymany - 50kondycji strzały cię nie spowalniają

A co z perkami?

Edytowane przez Mateuszx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
14 godzin temu, Mateuszx napisał:

Propozycja aby dodać możliwość posiadania dwóch perkow oraz możliwość sprzedawania perkow za dowolną ilość monet ewentualnie zwiekszyć ograniczenie 30monet do 100

Dwa perki niestety odpadają

Co do limitu, to odpada jego zniesienie, ale mogę podnieść, lecz potrzeba zdania innych

Godzinę temu, SzalonySpike napisał:

Szpieg Majster- 1/3,1/4+ na odrodzenie się w przeciwnej drużynie 

To nie wypaliło na COD 201 jako Szpieg, bo i tak ciągle umierał, więc lepszym pomysłem byłoby chyba dodanie, że jest szansa po użyciu na resp u wroga

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja

Klasa technik skoro ma takie rygorystyczne zasady aby nie ustawiać min w przejściach co czyni go praktycznie bezużytecznym, proponuję zbuffowac mu miny dając im niewidzialność tak aby było je trudniej dostrzec.

Perk

Tajemnica kaprala - 1-8/10 twoje pociski wybuchają 10dmg+(0.25)int

Wsparcie naziemne - dostajesz 1-2 miny 100dmg(0.5)int 

Niepowstrzymany - 50 kondycji strzały cię nie spowalniają

Binokle- widzisz niewidzialnych 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Mateuszx napisał:

Propozycja

Klasa technik skoro ma takie rygorystyczne zasady aby nie ustawiać min w przejściach co czyni go praktycznie bezużytecznym, proponuję zbuffowac mu miny dając im niewidzialność tak aby było je trudniej dostrzec.

Perk

Tajemnica kaprala - 1-8/10 twoje pociski wybuchają 10dmg+(0.25)int

Wsparcie naziemne - dostajesz 1-2 miny 100dmg(0.5)int 

Niepowstrzymany - 50 kondycji strzały cię nie spowalniają

Binokle- widzisz niewidzialnych 

Binokle- przecież wtedy to już całkowicie taki hassasyn jest bezużyteczny-  i tak mając 400hp ginie bardzo łatwo. 

Niewidzialne miny? według mnie byłoby to zbyt op- można zmniejszyć widzialność min ale nie ma opcji żeby były całkowicie niewidzialne 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Modele wejdą nowe, więc tutaj też będziemy jeszcze rozmawiać na temat samego regulaminu do nich (na 201 od tego sezonu są już nowe modele)

Co do widzialności niewidzialnych, to odpada, bo przy takim działaniu Hashasyn, stałby się on bezużyteczny

Reszta jak najbardziej do ogarnięcia - w niedługim czasie podam więcej informacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o dodanie ograniczenia w zucaniu granatow na 1;45 -1,55 poniewaz na mapie typu fy_pool_day jak jest 17 osob jak to mialo miejsce nade leca odrazu na respa i zabijaja po 5-6 osob

i zeby to bylo dodane do regulaminu

 

Edytowane przez Kris
  • Like 3
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.05.2020 o 23:49, Kris napisał:

Prosze o dodanie ograniczenia w zucaniu granatow na 1;45 -1,55 poniewaz na mapie typu fy_pool_day jak jest 17 osob jak to mialo miejsce nade leca odrazu na respa i zabijaja po 5-6 osob

i zeby to bylo dodane do regulaminu

Za rzucaniem granatów okej w regulaminie że na małych mapach typu 2x2 long wiocha poolday  itd.1:50/55 bo tak to swat traci cała przewagę. 

Przy obecnej ilości expa jaką dostajemy ten serwer stał się typowym tryhardem. Możecie się nie zgadzać ale proporcjonalnie teraz cod 2001 i 201 to to samo tylko z większymi lvlvami 
misja 1300 lvl stopuje duża ilość graczy. (propozycja zmiany lvl do 900-1100)
Druga kwestia jeśli to ma być serw typu forfun proponuje jednak free lvl w postaci 300/350 dla wchodzących bo większość ludzi na serwie to stali bywalcy tego serwera ja Krismo/ Hero Mateusz itp. 

Druga kwestia obecna konfiguracja expa psuje balans pomiędzy wieloma klasami i perkami... 
Perk
naboje pułkownika - prawie 250 dmg  z full intem powoduje  zabicie większej ilości graczy w 2 strzałach vs  tytanowe spoko przy obecnej konfiguracji serwera bo daja 50 dmg a nie 150.
granat reczny mega słaby perk oprócz swata gdzie robi gigantyczna robote
Klasy-
Technik ma znikome szanse na expa. niska szansa na insta, aby miny coś zadawały trzeba wpakować najlepiej full inta ale i tak rzadko kto się na to nabiera.
termit- nie grywalny przy obecnym expie, jak na poprzednia edycje był lekko za słaby przy dużych lvl, ale mogł mieć po 5 dniach tryharda około 1000 lvl co dawało jakas szanse a teraz przy charakterystyce broni jest mega słaby i wiem co mowie bo tylko ja nia grałem na tamtej edycji aby jej nie usunęli. 
komandos- teraz to prawie komedia 500 lvl dopiero konda full  co jego zaleta była kondycja. można iść w hp ale wtedy komandos traci swoja przewagę i do tego jest spowalniany... 
żołnierz - spoko ale bicie krwawienia za około 600 gdzie poziom hp przecientego gracza przy obecenej chwili to około 300 wiec nie wspomaga to tylko zabija prawie za każdym razem.
rusher-  klasa do 500 lvl słaba potem można nia grać ale na obecne lvl bije sporo na małych i średnich mapach. co dla każdego nowego gracza jest szansa w insta.
obronca- na poprzedniej edycji prawie nikt tym nie grał teraz 1/2 osoby bo ciężko tym coś wyexpić tak jak termitem.
truciciel- wiedze jednego truciciela  słaby dmg 1100 inty (89 dmg +/0)
swat-na full incie bije po około 900 hp co powoduje zabicie na raz 80%+ 
Kiler-albo pada na strząła bo idzie w konde lub hp ale nic nie zadaje idzie w inta zanim strzeli 2/3 razy wiekszoć go zabije 1 strzałem

itp. itd. 

balans wielu klas obecnie  jest po prostu popsuty

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kadabraelise napisał:

Za rzucaniem granatów okej w regulaminie że na małych mapach typu 2x2 long wiocha poolday  itd.1:50/55 bo tak to swat traci cała przewagę. 

Przy obecnej ilości expa jaką dostajemy ten serwer stał się typowym tryhardem. Możecie się nie zgadzać ale proporcjonalnie teraz cod 2001 i 201 to to samo tylko z większymi lvlvami 
misja 1300 lvl stopuje duża ilość graczy. (propozycja zmiany lvl do 900-1100)
Druga kwestia jeśli to ma być serw typu forfun proponuje jednak free lvl w postaci 300/350 dla wchodzących bo większość ludzi na serwie to stali bywalcy tego serwera ja Krismo/ Hero Mateusz itp. 

Druga kwestia obecna konfiguracja expa psuje balans pomiędzy wieloma klasami i perkami... 
Perk
naboje pułkownika - prawie 250 dmg  z full intem powoduje  zabicie większej ilości graczy w 2 strzałach vs  tytanowe spoko przy obecnej konfiguracji serwera bo daja 50 dmg a nie 150.
granat reczny mega słaby perk oprócz swata gdzie robi gigantyczna robote
Klasy-
Technik ma znikome szanse na expa. niska szansa na insta, aby miny coś zadawały trzeba wpakować najlepiej full inta ale i tak rzadko kto się na to nabiera.
termit- nie grywalny przy obecnym expie, jak na poprzednia edycje był lekko za słaby przy dużych lvl, ale mogł mieć po 5 dniach tryharda około 1000 lvl co dawało jakas szanse a teraz przy charakterystyce broni jest mega słaby i wiem co mowie bo tylko ja nia grałem na tamtej edycji aby jej nie usunęli. 
komandos- teraz to prawie komedia 500 lvl dopiero konda full  co jego zaleta była kondycja. można iść w hp ale wtedy komandos traci swoja przewagę i do tego jest spowalniany... 
żołnierz - spoko ale bicie krwawienia za około 600 gdzie poziom hp przecientego gracza przy obecenej chwili to około 300 wiec nie wspomaga to tylko zabija prawie za każdym razem.
rusher-  klasa do 500 lvl słaba potem można nia grać ale na obecne lvl bije sporo na małych i średnich mapach. co dla każdego nowego gracza jest szansa w insta.
obronca- na poprzedniej edycji prawie nikt tym nie grał teraz 1/2 osoby bo ciężko tym coś wyexpić tak jak termitem.
truciciel- wiedze jednego truciciela  słaby dmg 1100 inty (89 dmg +/0)
swat-na full incie bije po około 900 hp co powoduje zabicie na raz 80%+ 
Kiler-albo pada na strząła bo idzie w konde lub hp ale nic nie zadaje idzie w inta zanim strzeli 2/3 razy wiekszoć go zabije 1 strzałem

itp. itd. 

balans wielu klas obecnie  jest po prostu popsuty

zgadzam sie w 90% .. 
zołnierz bije po 88 na full int  bardzo zadko wchodza instakille i strasznie wolno sie przeladowywuje auga  jedyne co ratuje to to krwawienie chociaz nie zawsze bo tępo bicia jest takie ze szybciej sie skonczy runda niz krwawienie zabie.. 
co do rushera sie nie zgodze bo ma on kolosalny dmg  kazdy powi ze slabo na low lvl i wgl a jak juz wladuje w inte to mnie na max hp (1600)  zabija na strzala bo w 1 strzale dostaje za 1700  nie raz juz tak mialem + naboje pulkownika ?? nie ma szans przeciwko niemu 
odnosnie swata moge tylko powiedziec ze zasieg granatow to kosmos  + to oczym juz pisalem na malych mapach odrazu na respa i 80% ludzi nie zyje 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem od siebie tyle, że racja teraz dłużej się wbija poziomy ja robiący misje dla VIP wszystkie zatrzymałem się na poziomie 920 a w normalnych misjach blokuje mnie misja 1300lvl, 

Co do granatów 10sek blokady na HE załatwi problem,

SWAT- klasa op na początku gdy wszyscy mają małe poziomy, ale jest wiele takich klas które mają przewagę nad małymi poziomami, które nie mają za dużo hp ja bym tutaj nic nie zmieniał

To samo tyczy się żołnierza według mnie dobrze zbalansowana klasa, teraz może bije te 600dmg ale potem gdy większość serwera już będzie miała przynajmniej 1500hp już takie op nie będzie

Technik- klasa bezużyteczna jak już wcześniej pisałem albo znieść restrykcje co do widocznych min albo dać im mniejszą widoczność

Klasa bez instakill nie ma racji bytu na tym serwerze gdzie ludzie mają po 2kHP, dlatego termit i obrońca to klasy mało grane 

Perki- prawda że jeżeli masz full int biją tyle że masz narazie większość osób na strzał ale ty nie masz też nie wiadomo jakiego Wielkiego poziomu więc musisz mieć mniejsze HP i jesteś bardziej wrażliwy

Podsumowując  dodać terminowi szansę na inste żeby jednak nowy gracz miał możliwość zabójstwa to samo tyczy się reszty klas bez insty (szansa to kwestia do dogadania) technik jak wyżej a reszta zostawić, no i poprawić exp, bo jednak teraz powoli robi się stagnacja na serwerze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kris napisał:

co do rushera sie nie zgodze bo ma on kolosalny dmg  kazdy powi ze slabo na low lvl i wgl a jak juz wladuje w inte to mnie na max hp (1600)  zabija na strzala bo w 1 strzale dostaje za 1700  nie raz juz tak mialem + naboje pulkownika ?? nie ma szans przeciwko niemu 

pompa ma chyba 6/7 śrutów zadaje od 89 do 109 hp w głowę 159(na p250 podobne wartości w głowe) dzisiaj nawet to wklejałem dla niedowiarków. Zliczając to wyjdzie przedział miedzy 623- do 1113(w przypadku trafienia w głowe 7 co jest rzadkie) z bliskiej odległości, do tego losowy rozrzut
Powiem tak na 2 edycje wstecz.
Początek ciężki  bo zabij gościa z 1000hp...
Średnie levele do około 1000lvl spoko bo dmg na blisko dobre 
Wyższe lvl nie różowo, po 2khp cały magazynek na blisko, połowa śrutów leci jak chce, goście żyli.. 
Po drugie jest to postać typowo krótko dystansowa. Przykład na dust2, long celujesz w gości dostanie 1/2 śrutami albo wcale (słaba klasa) ale już szort gdzie bijesz się na krótko no petarda. Rusherami gra kilka osób, większy lvl(obecnie) typ 700+ i ja, pozwól że przytoczę to co powiedziałeś do drugiego rushera (z wspomnianym wcześniej lvlem) "nie chodzi o ciebie z tym dmg.." on też ma full inta.
odnoście naboi potrafi bić do 2200 w głowę wszystkimi śrutami- to jest perk op na tej klasie, ale na niektórych innych nie daje prawie nic.

To samo tyczy się termita on bije miedzy 530-830 w głowę(z tamtej edycji nwm jak w tej) to jest mocniejsza jeszcze klasa niż rusher bo i na daleko i na blisko kolosalny dmg.

Jeśli to ma kogoś zadowolić znerfcie rushera do 0.06 i zobaczymy, w obecnych lvl jeszcze będzie spoko powyżej 1000 lvl agrywalność prawie.

Ewentualnie zamieńcie na nove i zwiększyć dmg do 0.1 i zobaczyć co z tego wyjdzie(i będzie pasować do małego rushera XD)

Odnoście rushera zakończmy tą dyskusje i poczekajmy na werdykt właściciela. 
 

2 godziny temu, Mateuszx napisał:

Klasa bez instakill nie ma racji bytu na tym serwerze gdzie ludzie mają po 2kHP, dlatego termit i obrońca to klasy mało grane 

Podsumowując  dodać terminowi szansę na inste żeby jednak nowy gracz miał możliwość zabójstwa to samo tyczy się reszty klas bez insty (szansa to kwestia do dogadania) technik jak wyżej a reszta zostawić, no i poprawić exp, bo jednak teraz powoli robi się stagnacja na serwerze

Klasy bez insta nie maja racji bytu proszę cię... rusher/termit(poprzednia edycja)/obronca nie były to duże ilości ale widziane i expione był chyba nawet obronca w topce
Walczyłem o to aby ta klasa była bez insta bo to ma być kontra na nano/lustro, ale przy obecnej ilości zdobywanego expa klasa jest agrywalna do 900 lvl aby miał full inta i chociaż 1khp aby dawał rady na blisko. Miałem nim 1900(+/-) (3 w lvl w poprzedniej edycji)bo lvl na to pozwalały żeby grać nim w miarę wyrównanie, jeśli levele w przyszłej edycji ulegną poprawie wrócę do termita  w obecnej formie. 

Jeszcze odnoście że ten serwer bardziej przypomina tryharda- wyekspić teraz inna klase niż mejn bez misji to katorga... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
6 godzin temu, kadabraelise napisał:

Przy obecnej ilości expa jaką dostajemy ten serwer stał się typowym tryhardem. Możecie się nie zgadzać ale proporcjonalnie teraz cod 2001 i 201 to to samo tylko z większymi lvlvami 
misja 1300 lvl stopuje duża ilość graczy. (propozycja zmiany lvl do 900-1100)
Druga kwestia jeśli to ma być serw typu forfun proponuje jednak free lvl w postaci 300/350 dla wchodzących bo większość ludzi na serwie to stali bywalcy tego serwera ja Krismo/ Hero Mateusz itp. 

Po co na start dawać taki lvl skoro mamy mnożnik do 700 lvl? :D

Co do ogólnego XP, to trochę racji skoro jest tak ciężko

6 godzin temu, kadabraelise napisał:

Druga kwestia obecna konfiguracja expa psuje balans pomiędzy wieloma klasami i perkami... 
Perk
naboje pułkownika - prawie 250 dmg  z full intem powoduje  zabicie większej ilości graczy w 2 strzałach vs  tytanowe spoko przy obecnej konfiguracji serwera bo daja 50 dmg a nie 150.
granat reczny mega słaby perk oprócz swata gdzie robi gigantyczna robote

Perki nie mogą być równe, bo nie na tym polegają, są lepsze i gorsze, więc to porównanie nabojów z tytankami mija się z celem, bo jak chcesz doprowadzić do pełnego balansu perków?

Co do granatu, możesz zaproponować zmianę

 

Widzę, że z klasami jest ciekawa dyskusja, wiec fajnie jakby wypowiedziało się jeszcze parę osób. Na 100% jutro będzie blokada dla HE do danego czasu

  • Like 2
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
3 godziny temu, Takie se znaczki napisał:

Czy można poprosić o zmianę modelu ct na mapie westwood, gdyż tt i ct mają ten sam model(terrorystę)

Nie bardzo rozumiem. Ja nie ustalam sobie modeli na dane mapy

 

Blokada HE wgrana  + podbiłem trochę XP  - dajcie proszę znać czy jest lepiej i czy blokada HE Wam odpowiada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem 10 sekund opóźnienia granatu to za dużo, powinno być 5 sekund tak jak używanie perków, ponieważ na mniejszych mapach w 10 sekund połowa ludzi już nie żyje co rozbraja swata z jego głównej broni, a ludzie którzy mają perki np. wsparcie rakietowe mogą go użyć już po 5 sekundach, a jest ono tak samo niszczycielskie ja granat swata.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Dzięki Goblin za komentarz

Z tego co ja zrozumiałem (gdy kontaktowano się ze mną prywatnie), to właśnie największym problemem są małe mapy i z tego głównie powodu proszono mnie o te blokadę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Goblin Slayer napisał:

Moim zdaniem 10 sekund opóźnienia granatu to za dużo, powinno być 5 sekund tak jak używanie perków, ponieważ na mniejszych mapach w 10 sekund połowa ludzi już nie żyje co rozbraja swata z jego głównej broni, a ludzie którzy mają perki np. wsparcie rakietowe mogą go użyć już po 5 sekundach, a jest ono tak samo niszczycielskie ja granat swata.

 

11 minut temu, -_- napisał:

Z tego co ja zrozumiałem (gdy kontaktowano się ze mną prywatnie), to właśnie największym problemem są małe mapy i z tego głównie powodu proszono mnie o te blokadę

fakt jednak 10 sekund to za dużo 
tylko na poolday 5 sekund to spoko bo po 5/10 sekundach pewna część już jest na drugim respie 
inna kwestia na dust gdzie akurat mija 4/5 secund jak wychodzisz na longa z ct/shorta,
oraz wiocha gdzie 5 sekund to trochę dyskusyjna wartość 
Moją opinią popieram ten pomysł

Co do granatu, możesz zaproponować zmianę

Perki wiem po prostu teraz jak już można wyekspić klase do 700 w jeden dzień bez misji już jest lepiej. Porównanie miało pokazać zaburzony balans przez expa z tym perkiem.
Co do granatu może +200 dmg mu dać żeby była szansa na jakiegoś killa lub jakieś sensowne(+/-) obrażenia

Edytowane przez kadabraelise
Dodatkowa informacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności