Skocz do zawartości

[Propozycje] Ogólne


Pancio.

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, kadabraelise napisał:

Trucizna jest dobrze zbalansowana na wysokie lvl na takie jak teraz się osiąga trochę mniej ale kiedyś każdy będzie miał ten 1300 xd 

Ale tylko wlasnie chodzi oto ze ja mam wysoki lvl i jak ktos gra rusherem zabija mnie na strzala z niej nawet moze mnie trafic z pistoleta za 1 dmg  a ja i tak trace cale hp 

7 godzin temu, SzalonySpike napisał:

Propozycja Klasy 

 

Kucacz [P] - Podczas kucania całkowicie niewidoczny posiada m4a1-s oraz p250 oraz he, 1/13 na insta z m4a1-s , p250 - 1/10 inst  + 0,60 + int z m4a1-s

Bardzo interesujace fajnie by bylo taka klasa zagrac +1

3 godziny temu, Coelhino napisał:

Te mapy byly wgrane, niestety zostały usuniete z paroma innymi ze względu na to ,że sie bugowały

moze lepiej znalezc czemu sie bugowaly i wgrac albo naprawic te bugi ? bo mapy super grywalne a grac 5 map w kołko troche nudne

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie przesadzasz, bo mając max inta na rusherze trucizna zabiera po bodajże 200 czy 300hp. A to że Ciebie coś zabija, to akurat dobrze, nie zapominaj, że grasz amadeuszem z max hp, więc po prostu biegasz i sobie zabijasz po kolei jak leci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego warto dodać apteczce trochę możliwości, które np. właśnie leczą z trucizny czy krwawienia.

Kirs, czytaj ze zrozumieniem, gdzie ja napisałem, że skoro masz lvl numer 1 na serwie, to wszyscy mają dostawać boost, żebyś ty nie miał gry? xD

Ty zauważyłeś, że coś jest wstanie Cię zabić, więc Ci to nie pasuje, bo inaczej nie będziesz mógł sobie spokojnie farmić.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Oskarqq napisał:

Zdecydowanie przesadzasz, A to że Ciebie coś zabija, to akurat dobrze, nie zapominaj, że grasz amadeuszem z max hp, 

chociazby tu .. nie ze mnie cos zabija bo wiele jest mnie wstanie zabic a jak ja juz cos zglosze na forum to bedzie ze mi nie pasuje bo mi przeszkadza w farmieniu .. smieszne to co piszesz .. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Kris napisał:

chociazby tu .. nie ze mnie cos zabija bo wiele jest mnie wstanie zabic a jak ja juz cos zglosze na forum to bedzie ze mi nie pasuje bo mi przeszkadza w farmieniu .. smieszne to co piszesz .. 

Zmieniam  swoje zdanie kris i cole ma racje trucizna jest z byt mocna przy obecnej  ilości lvl. cyt. cole(chyba) Trutka powinna mieć przelicznik max 2xto co truciciel a nie x4
Może i jest 1 lvl i w topce ale wiele razu zdarzy się go zabić powiedzenie że jest za mocny unika sensowi bo cytując cole "Amadeusz nie jest zmieniany od 3 edycji" a wybitkę ponad nas wszystkich dał mu skill i czasami trochę fart z perkami oraz spędzany czas na serwie.(tyle w temacie).Można go zabić z insta lub rusherem na dobrym perku i nawet termitem idzie go zabić XD(mimo dużego przelicznika jak na małe lvl to na wysokie już trochę cieżej) oraz wieloma innymi. 
Na początku też tzw płakałem(żart XD) że zabija na hita(odbicie) ale wiedziałem że termit tak będzie miał brałem to na klatę.(nadal uważam że ma za mały ale zobaczymy z czasem jak będzie więcej lvl 1500+)
Trzeba się przyznać do błędu i swoją wypowiedz w wcześniejszych postach o Amadeuszu cofam.(faktycznie neoxymowy byłby bardziej denerwujący).
Co do perku:

9 godzin temu, SzalonySpike napisał:

Skrzydła Anioła - zmniejszona grawitacja 

Spoko pomysł ale teraz jedno ale zmniejsza nam(co to nam da ?) czy przeciwnikowi(podczas skoku dłużej w powietrzu łatwiejszy kill)?

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, kadabraelise napisał:

Zmieniam  swoje zdanie kris i cole ma racje trucizna jest z byt mocna przy obecnej  ilości lvl. cyt. cole(chyba) Trutka powinna mieć przelicznik max 2xto co truciciel a nie x4
Może i jest 1 lvl i w topce ale wiele razu zdarzy się go zabić powiedzenie że jest za mocny unika sensowi bo cytując cole "Amadeusz nie jest zmieniany od 3 edycji" a wybitkę ponad nas wszystkich dał mu skill i czasami trochę fart z perkami oraz spędzany czas na serwie.(tyle w temacie).Można go zabić z insta lub rusherem na dobrym perku i nawet termitem idzie go zabić XD(mimo dużego przelicznika jak na małe lvl to na wysokie już trochę cieżej) oraz wieloma innymi. 
Na początku też tzw płakałem(żart XD) że zabija na hita(odbicie) ale wiedziałem że termit tak będzie miał brałem to na klatę.(nadal uważam że ma za mały ale zobaczymy z czasem jak będzie więcej lvl 1500+)
Trzeba się przyznać do błędu i swoją wypowiedz w wcześniejszych postach o Amadeuszu cofam.(faktycznie neoxymowy byłby bardziej denerwujący).
Co do perku:

Spoko pomysł ale teraz jedno ale zmniejsza nam(co to nam da ?) czy przeciwnikowi(podczas skoku dłużej w powietrzu łatwiejszy kill)?

dejm- chodziło mi że zwiększa grawitke 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minutes ago, kadabraelise said:

Zmieniam  swoje zdanie kris i cole ma racje trucizna jest z byt mocna przy obecnej  ilości lvl. cyt. cole(chyba) Trutka powinna mieć przelicznik max 2xto co truciciel a nie x4

Tak, tak mowilem imo trucizna jako , że jest perkiem powinna mieć maksymalnie 2x wiekszy przelicznik niż trucizna czy krwawienie, niestety na chwile obecna jest to 4x tyle o ile sie nie myle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 21.04.2020 o 15:47, Oskarqq napisał:

Skoro jest Nanopancerz i Lustro, to warto by było wprowadzić perki

- Pogromca nieśmiertelnych - lekceważy działanie nanopancerza i innych odporności (chodzi o betonowe ciało, głowę i brak hsów u rushera).

- Oszustwo przeznaczenia - 100% szansy na odbicie odbicia od lustra.

Aktualnie gdy jest w grze nanopancerz, to komandos tak naprawdę nic nie zrobi, podobnie może się tyczyć myśliwego i zoomera, jeśli nie ma się potężnej dawki inteligencji.

W takiej formie nie

Perk, który pomija omijanie instakill, ok, ale jako jedno i rzadki drop

W dniu 21.04.2020 o 16:21, Coelhino napisał:

Wprowadzenie do hudu nazwy klanu, którego gracz jest członkiem

HUD się nie dostosowuje do rozdzielczości, więc zapychanie go jest bezsensu, bo potem wbije typ z inną rozdziałką i będzie miał pół ekranu zawalone

Dodam to jako prefiks, ale najpierw muszę skończyć przerabiać klan

W dniu 21.04.2020 o 16:21, Coelhino napisał:

-KWAS ( szansa na naćpanie gracza)

Ciekawe, dodam

W dniu 21.04.2020 o 16:21, Coelhino napisał:

Zmneijszenie punktów widoczności na hassasynie o chodziaz te 2, ponieważ w tym momencie nie dość,że łatwo go dostrzec to przy obrazeniach z kosy od inty jest agrywalny

Okej

W dniu 21.04.2020 o 19:06, Coelhino napisał:

Klasa

Kamikadze- BIZON (0,1int) pod użyciem klasy wybucha zabijając siebie i graczy obok niego

Takiej klasy nie będzie ze względu na sam efekt wybuchu

W dniu 21.04.2020 o 19:52, Mateuszx napisał:

Propozycja zmiany klasy OSZUST, zmiana DMG UMP INT z 0.07 na 0.09, oraz szansa na instakill z 1/13 na 1/11 ewentualnie 1/12, klasa ta jest premium a odstaje od zwykłych klas, do tego ma ump który ma 25ammo mała szybkostrzelność, wieć albo zmienic mu bron albo zbuffowac.

ok

23 godziny temu, kadabraelise napisał:

Gonazles/Automat- zwiększa szybko strzelność o 20%
Pocisk kaprala - 1/10 że trafisz pocisk wybuchający od inty 0.1
Pan Paweł- wybija w powietrze na wysokość 2 skoków
Mistyfikacja- zamienia miejscami (jak oszust na 201) 2 razy po 30 sekundach
Tajemnica technika- daje jedna minę bije 700 hp (stałe)
Lodołamacz- zamraża przeciwnika na 2 sec.
Alchemik- Odporny na Truciznę
Betonowe buty -spowalnia gracza do zera po trafieniu 1/10 do 14
Złotnik-Co runde losowa ilość monet 1-10 lub cos na bazie kontraktu za 15
Cwaniak- neutralizuje nanopancerz /omija 
Rosyjska Ruletka- fala śmierci 10% i 90 % śmierć używającego XD(znika po użyciu)

Dziękuje

23 godziny temu, kadabraelise napisał:

Dodanie do sklepu za $ opci losowa wartość monet od 1-30 za 35k (taki głupi pomysł XD)

To odpada 😕

21 godzin temu, Kris napisał:

Czy jest szansa wprowadzenia skryptu aby flashe teammatow nie oslepiały nas jest to uporczywe gdy dostaje 3 flashe od swoich ludzi pod rząd ,

Ciemny Okulary nie miałyby sensu 😕 Mogę ograniczyć ilość flashe, np: usuwając je ze sklepu

21 godzin temu, Kris napisał:

W Dziale Map Jest Bardzo Dużo fajnych grywalnych map ktore nie sa dodane na server  sa to Klasyki a server to CLASSIC warto by było dodac.. kazdy chyba gral na mapach typu 
-Eldorado

-Westwood

-Kabul

-Rats

-Assault 
Na serverze sie powtarzaja ciagle te same praktycznie 
Wiocha , overpas, inferno, dd2 ,mirage,ofice ,vertigo , 
to sa chyba najczesniej grane moze jak by było wiecej takich map jak napisalem bylo by to urozmaicenie  i ludzie chetniej by grali na " classicu" 

Podrzućcie tutaj mapy, bo będę musiał je wgrać jeszcze raz by znowu nie powtórzyć problemu z tym samym mapcykl

14 godzin temu, SzalonySpike napisał:

Kucacz [P] - Podczas kucania całkowicie niewidoczny posiada m4a1-s oraz p250 oraz he, 1/13 na insta z m4a1-s , p250 - 1/10 inst  + 0,60 + int z m4a1-s 

Na razie skupmy się na aktualnych premkach ,a potem róbmy kolejne

 

 

6 godzin temu, Oskarqq napisał:

Zdecydowanie przesadzasz, bo mając max inta na rusherze trucizna zabiera po bodajże 200 czy 300hp. A to że Ciebie coś zabija, to akurat dobrze, nie zapominaj, że grasz amadeuszem z max hp, więc po prostu biegasz i sobie zabijasz po kolei jak leci.

5 godzin temu, Kris napisał:

Czyli jak gram dobrze i jestem top1 w lvl wszyscy inni powinni dostac teraz taki boost zebym ja nie mial gry na serverze tak ? tak to rozumiesz ?

5 godzin temu, Coelhino napisał:

A ja tutaj trzymam strone Krisa, trucizna ma zdecydowanie za duzy dmg, przy max int bije po 300 z hita, ktorych bije 4 czy tam 5 co daje 1200-1500hp na jedno zatrucie

4 godziny temu, Oskarqq napisał:

Dlatego warto dodać apteczce trochę możliwości, które np. właśnie leczą z trucizny czy krwawienia.

Kirs, czytaj ze zrozumieniem, gdzie ja napisałem, że skoro masz lvl numer 1 na serwie, to wszyscy mają dostawać boost, żebyś ty nie miał gry? xD

Ty zauważyłeś, że coś jest wstanie Cię zabić, więc Ci to nie pasuje, bo inaczej nie będziesz mógł sobie spokojnie farmić.

4 godziny temu, Kris napisał:

chociazby tu .. nie ze mnie cos zabija bo wiele jest mnie wstanie zabic a jak ja juz cos zglosze na forum to bedzie ze mi nie pasuje bo mi przeszkadza w farmieniu .. smieszne to co piszesz .. 

4 godziny temu, kadabraelise napisał:

Zmieniam  swoje zdanie kris i cole ma racje trucizna jest z byt mocna przy obecnej  ilości lvl. cyt. cole(chyba) Trutka powinna mieć przelicznik max 2xto co truciciel a nie x4

Mówicie o Truciznie Rudzielca czy o czym teraz, bo tak się rozpisaliście, że już sam nie wiem o co komu chodzi

Truciciel ma 0.04, a Trucizna Rudzielca 0.2, więc jest za dobra

 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o truciznę rudzielca. A ciemne okulary i tak są mało grywalne a chyba eliminują fleshe od enemy ?  A głównie chodzi mi o fleshe od swojego teamu. Sory za brak cytatu ale jestem w pracy i na tel 

 

Mam propozycje co do Amadeusza ponieważ wielu osobą przeszkadza jego odbicie. Wprowadzić jedna z dwóch myśli 

1- zamiast odbicia które automatycznie zabija takiego snajpera po strzale we mnie poprostu dać amadeuszowi odbicie ale bez tego odbicia w osobę strzelająca 

2- wprowadzic np 1/2 ,1/3  szansy że to odbicie zabije strzelającego jeżeli nie wejdzie poprostu odbija ten strzał 

 

Przepraszam za możliwe błędy i za słaba składnie ale pisząc to jestem w pracy i ciężko się skupić a pomysły wpadają więc chciałem na szybko napisać .

Edytowane przez Kris
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewidzialność Hasasyna jest po prostu przesadzona w tej chwili... Praktycznie jest niewidoczny, a jedyna szansa to radar. Dodajmy trochę inta i kondycji i mamy świetną maszynkę do zabijania. Przed poprawą, hasasyn był ledwo widoczny, wystarczyło trochę inta mu wbić i robił na mapie co chciał a teraz kosmos.

Skoro już ma taką niewidzialność, to niech chociaż ma albo dużo mniejszy przelicznik z inta, albo niewidzialność po włączeniu na 5s z cooldownem na 3s, to jest dużo rozsądniejsze. Aktualnie strzela się głównie w kierunku ikonki na radarze i liczy się na fart. Screen na którym widać (lub nie) hasasyna z 3 osoby, widziany z roli przeciwnika jest tak samo:

8CeFfgQ.jpg

Edytowane przez Oskarqq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się. Nie rozumiem dlaczego każda klasa która gram co chwilę pokazuje się na forum jako klasa do znerfienia.. Niby jest niewidoczny ale co z tego ? Próbowałeś grać hassasynem gdzie masz tylko nóż ? Nie jest to takie łatwe gdy jesteś "prawie niewidoczny" gdyby było tak ciężko każdy nie nawalał by do mnie jak tylko się pojawię albo jak siedzie gdzieś skampiony a dana osoba wybiega i dostaje hs bo radar pokazał i odrazu mnie zobaczyl. Jest to klasa premium  co za tym idzie powinna być lepsza od innych klas. Niedawno była poprawiona ta widocznosc bo każdy go widział tak jak komandosa i był nie grywalny bo nie dało się do nikogo podejść.

Widać cień , widać kontur , widać na radarze , słychać kroki.

Jak znowu będzie widoczny to nie będzie grywalny bo każdy go będzie widział bez większego wysilku.

Jak ma być zwiększona widoczność to niech będzie usunięty z radaru albo nie słychać jego kroków. 

 

A co do inta się zgodzę bo aktualnie chyba i tak źle przelicza na 800 int wale po 1500 z tego co ktoś dzisiaj na serwerze zauważył to chyba powinno być mniej .

  • Like 2
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety co do inteligencji musze przyznac mu racje poniewaz wedlug notki jest 1.5 dmg z kosy wiec na max int czyli 950 powinienem bic 1425 o ile dobrze licze a bije po 1750 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwarcie mówiłem o problemie z hasasynem od momentu wdrożenia większej niewidzialności, to że nim zacząłeś grać nic nie zmienia, po prostu gra nim teraz każdy kto może, bo jest po prostu mocno op. Jak będę dzisiaj grał, to wrzucę również screena na słońcu, ponieważ jest bardzo podobnie. Nie uważam, że wcześniej postać była nie grywalna, bo jakoś przed resetem Spike grał hasasynem i radził sobie bardzo dobrze.

Jakie wczoraj wieczorem padały teksty od graczy, których widziałem pierwszy raz na serwerze? "Nic dziwnego że nikt tu gra"... Spowodowane to było frustracją, jaka rodziła się po kolejnej śmierci od niewidzialnej klasy. 

Można problem olać, nie ruszać i zostawić tak jak jest, ale jestem pewny, że każdy kto nie ma jeszcze 1,2-1,5k lvla po prostu wyjdzie z serwera jak zauważy na nim hasasyna w aktualnej wersji.

@Edit:

Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie po prostu stworzenie dla hasasyna perku klasy, który po użyciu daje mu niewidzialność na kilku sekund, tak jak perk niewidzialność i używać tego może co 5 sekund. Dzięki temu będą mieli to swoją niewidzialność, ale będzie też okienko, w którym będzie jakakolwiek szansa na zabicie.

Edytowane przez Oskarqq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozostawię to po prostu bez komentarza, przeczytaj jeszcze raz co piszę, nie mam już siły na te przekomarzanki.

Na serwerze występuję również bug przy zmianie mapy. Zdarza się, że po upływie czasu mapa nie zmienia się, tylko jakby przeładowuje, wszyscy wchodzą na serwer, po czym mapa dopiero się zmienia. Ktoś kiedyś mówił, żeby nie zmieniać wtedy klasy, bo może się usunąć lvl, ile w tym prawdy nie wiem, nie sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Oskarqq napisał:

 

Myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie po prostu stworzenie dla hasasyna perku klasy, który po użyciu daje mu niewidzialność na kilku sekund, tak jak perk niewidzialność i używać tego może co 5 sekund. Dzięki temu będą mieli to swoją niewidzialność, ale będzie też okienko, w którym będzie jakakolwiek szansa na zabicie.

nwm oco ci chodzi odnioslem sie do twojej wypowiedzi klasa ktora docelowo ma byc niewidzialna chcesz zeby byla widzialna i miala niewidzialnosc tylko na 5 sekund .. to jakie podejscie mial by miec taki hassasyn do takiego amadeusza czy swata czy jakiejkolwiek innej klasy z karabinem maszynowym .. biec Widzialny do kogos kto bedzie do ciebie ładował full auto .. 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było, jakbyście jako admini zaczęli patrzeć na te klasy z szerszej perspektywy... Dbacie w tej chwili tylko o to, byście mogli sobie spokojnie zabijać noobków na serwerze. Nowi gracze mówią wprost, że nie dziwią się, czemu na serwerze jest tak mało ludzi, skoro admini latają hasasynem po mapie i wołają "zabawa" "zabawa"... Nie widzicie żadnego problemu w tym, że możecie skakać sobie z miejsca na miejsce niewidzialni i zabijać kogo chcecie.

Nie chodzi mi o usunięcie całkowicie niewidzialności, a po prostu o zmianę. Zamiast mądrzyć się, proponuję poszukać wspólnie rozwiązania. Uważam, że propozycja by dać limit czasowy na niewidzialność hasasyna brzmi bardzo rozsądnie, nie mówię tu o sekundzie czy dwóch, tylko o wspólnie wypracowanych limitach. Każda klasa powinna być wstanie coś ugrać. Rozumiem, że jest to jedna z klas premium, ale nie może być tak, że dana klasa jest najbardziej op na serwerze.

Co z tego, że przychodzą nowi ludzie i momentami nawet jest powyżej 10 osób na serwerze, skoro nowi gracze z powodu frustracji tu nie wracają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 1) powiedz mi czym mam grac bo kim bym nie grał zawsze jest problem..  nie patrze na to zebys e noobkow pozabijac bo mnie to malo obchodzi czemu jak wejde na server cod mod 201 i mam 0 lvl a inni po 60  to otwieram w tabeli i zabijam ?? bo gram lepszymi klasamy czy jestem dobry ??  
po 2) przy amadeuszu tez byla mowa ze jest najbardziej op i nagle o amadeuszy nikt nie pisze o amadeuszy bo ja nie gram .. skonczcie sie skupiac na postaciach ktorymi gram a  bardziej na tym co rzeczywiscie zrobic zeby przyciagnanc ludzi do serwera nie musze grac hassasynem moge wbic na innej klasie ale 100% zaraz bedziesz plakal ze zbyt OP

 

tyle w temacie juz sie nie bede wypowiadal na temat hassasyna  jak widac inni dziela moje zdanie ale kazdy gada o spiku ze pokazal ze sie da grac jak byl widoczny a sam spike mowil ze jest nie grywalny i kazdy moj post likuje czyli chyba nawet on podziela moja opinie na temat hassasyna .. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 23.04.2020 o 03:05, Kris napisał:

Chodzi o truciznę rudzielca. A ciemne okulary i tak są mało grywalne a chyba eliminują fleshe od enemy ?  A głównie chodzi mi o fleshe od swojego teamu. Sory za brak cytatu ale jestem w pracy i na tel 

 

Mam propozycje co do Amadeusza ponieważ wielu osobą przeszkadza jego odbicie. Wprowadzić jedna z dwóch myśli 

1- zamiast odbicia które automatycznie zabija takiego snajpera po strzale we mnie poprostu dać amadeuszowi odbicie ale bez tego odbicia w osobę strzelająca 

2- wprowadzic np 1/2 ,1/3  szansy że to odbicie zabije strzelającego jeżeli nie wejdzie poprostu odbija ten strzał 

 

Przepraszam za możliwe błędy i za słaba składnie ale pisząc to jestem w pracy i ciężko się skupić a pomysły wpadają więc chciałem na szybko napisać .

1 Powinny eliminowac całość

2. To nie będzie odbicie, a neutralizacja i to było kiedyś, spotkało się także z negatywnym podejściem graczy

3. To już totalnie zniszczy gierkę, bo będzie stałe

 

 

Co do Hashasyna, to cofnięcie tego sprowadzi tę klasę do tego co było, a gdy sprawdzałem statystyki po komentarzu Coelhino, to klasa nie była grywalna, mimo zakupionych przez graczy premek. Może warto spojrzeć na to inaczej i zmienić w niej coś innego? Coś co nie usunie samego schematu działania tej klasy i przy okazji osłabi ją trochę, bo jak mam co parę dni zmieniać jedną i tą samą klasę, to daleko nie zajedziemy + rozumiem, że klasa może wkurzać, więc zgadzam się poniekąd z tym co napisaleś @Oskarqq

 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego fajnie by było, jakby się zaczęli wypowiadać inni gracze, a zwalanie na to, że klasa ta jest premium i musi być lepsza od innych nie ma sens. Jest po prostu zbyt frustrująca, przez co bardzo szybko odechciewa się grać. Każdą klasę powinno dać się zabić, żeby gra nie była po prostu zbyt nudna i wkurzająca. Według mnie, zwiększenie niewidzialności, ale ograniczenie jej czasowo mogłoby problem rozwiązać. Drugą opcją może być po prostu zmniejszenie dmg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności