Skocz do zawartości

[Propozycje] Ogólne


Pancio.

Rekomendowane odpowiedzi

Popozycja klasy- Rewolwerowiec - Szybki,2 skoki, Dual Elite (0,09+int) oraz 1/11 z nich, 1/10 na oślepienie wroga

 

Popozycja klasy- Kiler  - Usp (0.1dmg+int) oraz 1/9, szybki, nie slychać jego kroków

 

                             Toxic- Bizon (1/16) , 3 strzałki, które zatruwają oraz bija (30dmg+ 0,04+int) 

 

Zmiana w Hassasynie-  Stała niewidzialność, aczkolwiek na  poziomie Ninjy z diablo, oraz zamiast 1/1 z noża, to dmg(0,9+int) dwa skoki, P2000 i 1/25 z niego

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa

 

-Dziadek Mróz (premium), posiada 2 IceBalle, które po trafieniu zadaja (60dmg+0,07int) oraz unieruchamiają na 2 sekundy wroga, posiada również szanse 1/7 na "Odmrożenie kończyny przeciwnika) zadając przy tym (20dmg + 0,1 int), dwa skoki, oraz 1/9 z P2000 i 1/13 z Famasa

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
20 minut temu, Coelhino napisał:

Wprowadzenie komendy !topklany pokazująca topke klanów na serwerze

Taka opcja jest w !klan ("TOP KLANÓW")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Killer - Usp 1/10 (0,07 dmg/int) [aktualnie 1/8 i 0,09 dmg/int]
Powod: aktualnie zbyt czesto zabija na instakilla + gra tym za duzo osob, jest mala roznorodnosc klas 
6yGfgo2.jpg

Edytowane przez Droner
  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana w Hassasynie usunięcie 1/1 z kosy + dodanie 0.9 dmg za 1 int na kosie + 0.06 dmg za int na p250 + 50 inteligencji na start

Edytowane przez Redzone
zapomniałem o jednym ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
17 godzin temu, Coelhino napisał:

Pomincięcie misji zmienić z 1 co 30lvl (teorytycznie) na 1 co 300 lvl'i

Poprawione

21 godzin temu, Droner napisał:

Killer - Usp 1/10 (0,07 dmg/int) [aktualnie 1/8 i 0,09 dmg/int]
Powod: aktualnie zbyt czesto zabija na instakilla + gra tym za duzo osob, jest mala roznorodnosc klas 
6yGfgo2.jpg

Poprawione

23 minuty temu, Redzone napisał:

Zmiana w Hassasynie usunięcie 1/1 z kosy + dodanie 0.9 dmg za 1 int na kosie + 0.06 dmg za int na p250 + 50 inteligencji na start

Tutaj była propozycja by dać mu 1/1 ale tylko w plecy. Możesz też to skomentować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, -_- said:

Zmiana w Hassasynie usunięcie 1/1 z kosy + dodanie 0.9 dmg za 1 int na kosie + 0.06 dmg za int na p250 + 50 inteligencji na start

Wtedy można mu dać te 1/13 z p250, bo umówmy się 1/16 z pistoletu to bardzo mała szansa na zabicie, gdy zabierzemy mu instakilla z noża to aby miał jakiekolwiek szanse na dystans trzeba zwiekszyć mu szanse chodziaz na te 1/13 na zabicie z p250

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa (premium)

Phantom

- Posiada taktyczny łuk (1,5dmg+int), 2 skoki, zmniejszona niewidzialność na poziomie myśliwego, Famasa oraz 1/13 na instakilla z niego

Edytowane przez Coelhino
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SMOKE (PREMIUM) : Posiada 2 trujące smoke 20dmg (0,06/INT), jesli ktos w nie wejdzie, to zaczna zadawac mu dmg (dmg zadawane za sekunde w srodku). 
Bronie : PP-Bizon (0,05/INT) 1/15, five seven (0,06/INT).

Edytowane przez Droner
  • Zmieszany 2
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Medyk polowy - dać mu możliwość "reanimacji" dwóch sojuszników na runde defibrylatorem za co będzie otrzymywał dodatkowe 1.5k XP

Edytowane przez Coelhino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
6 godzin temu, Coelhino napisał:

Posiada taktyczny łuk (1,5dmg+int), 2 skoki

Żadnych łuków, kusz, magicznych pocisków, latania po ścianie, itd Na COD nie zamierzam robić takich rzeczy, bo jest od tego Diablo

3 godziny temu, Droner napisał:

SMOKE (PREMIUM) : Posiada 2 trujące smoke 20dmg (0,06/INT), jesli ktos w nie wejdzie, to zaczna zadawac mu dmg (dmg zadawane za sekunde w srodku). 
Bronie : PP-Bizon (0,05/INT) 1/15, five seven (0,06/INT).

Dałbym to na perk, bo z klasą to może być ciężko

2 godziny temu, Coelhino napisał:

Medyk polowy - dać mu możliwość "reanimacji" dwóch sojuszników na runde defibrylatorem za co będzie otrzymywał dodatkowe 1.5k XP

Tutaj jest troszkę inna sytuacja niż na 201, więc trzeba by pomyśleć czy to na pewno jest opłacalne i nie lepiej zrobić jako perk, bo robienie z niego pomocnika na tym serwerze nie wypali. Sama gra wygląda zupełnie inaczej - porównuję do 201

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.03.2020 o 16:17, Redzone napisał:

Zmiana w Hassasynie usunięcie 1/1 z kosy + dodanie 0.9 dmg za 1 int na kosie + 0.06 dmg za int na p250 + 50 inteligencji na start

Dla mnie wielkie XD. Teraz Hassasyn wygląda gorzej niż na 201 kiedyś.

I zamiast nerfa to on potrzebuje buffa.

Powrót do wcześniejszego stanu czyli 1/1 z kosy i dodać niewidke na radarze. Nooo, można mu jeszcze tą P250 na Teca zamienić

  • Like 2
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Coelhino napisał:

klasa- Specjalista(premium) - 1/2 z AWP, Famas 1/13 oraz 1/1 z tasera,który odnawia sie co 10 sekund

z tego co wiem i Karol sam pisał podobno nie można zrobić dawających teaserów co x sekund bo to by bugowało albo crashowało serwer :P  ale niech sam Karol się do tego wypowie :) co do pomysłu nawet spoko :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, KamuiKirito napisał:

z tego co wiem i Karol sam pisał podobno nie można zrobić dawających teaserów co x sekund bo to by bugowało albo crashowało serwer :P  ale niech sam Karol się do tego wypowie :) co do pomysłu nawet spoko :)

Można by dać po prostu odpowiednią ilość teaserów i po użyciu odliczać czas jaki minął od użycia ostatniego teasera i W momencie próby użycia sprawdzić czy minęło x czasu, gdzie x to określony czas oczekiwania na ponowne użycie teasera

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zmniejszenie otrzymywanego XP, ponieważ mimo ze wiadomo jest to serwer 2k i level nie powinien byc zdobywany powoli jak na 201 lvl,aczkolwiek na chwile obecna potrzeba mniej niz tygodnia do wbicia maxa co skutkuje tym,że osoby z maksymalnym level najzwyczajniej będą się nudzić

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 13.04.2020 o 21:59, Coelhino napisał:

Zmniejszenie otrzymywanego XP, ponieważ mimo ze wiadomo jest to serwer 2k i level nie powinien byc zdobywany powoli jak na 201 lvl,aczkolwiek na chwile obecna potrzeba mniej niz tygodnia do wbicia maxa co skutkuje tym,że osoby z maksymalnym level najzwyczajniej będą się nudzić

W przyszłym sezonie zostanie to zmniejszone

 

 

Zapraszam do składania propozycji

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że już trochę późno jak na propozycje klasy ale może cos z tego będzie 
Klasa : Termit 
Opis: Posiada R8 0.8dmg(jeśli okaże się za duży to 0/65) od 1inta bez instakilla oraz 2 skoki.
Na start -50 inteligenci  +50 na kondycje.
I raczej luźne 1/10 z kosy.(jako dodatek)
(zmiany)


Klasa: Amadeusz

Opis klasy: 1/6 na odbicie insta killa zamiast pocisku reszta zostaje. 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
47 minut temu, kadabraelise napisał:

Opis klasy: 1/6 na odbicie insta killa zamiast pocisku reszta zostaje.

1/6 to wbrew pozorom bardzo dużo, zwłaszcza na takim serwerze

48 minut temu, kadabraelise napisał:

Wiem że już trochę późno jak na propozycje klasy ale może cos z tego będzie 
Klasa : Termit 
Opis: Posiada R8 0.8dmg(jeśli okaże się za duży to 0/65) od 1inta bez instakilla oraz 2 skoki.
Na start -50 inteligenci  +50 na kondycje.
I raczej luźne 1/10 z kosy.(jako dodatek)
(zmiany)

Czekam na komentarz graczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności