Coelhino 71 Opublikowano 15 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2020 Popozycja klasy- Rewolwerowiec - Szybki,2 skoki, Dual Elite (0,09+int) oraz 1/11 z nich, 1/10 na oślepienie wroga Popozycja klasy- Kiler - Usp (0.1dmg+int) oraz 1/9, szybki, nie slychać jego kroków Toxic- Bizon (1/16) , 3 strzałki, które zatruwają oraz bija (30dmg+ 0,04+int) Zmiana w Hassasynie- Stała niewidzialność, aczkolwiek na poziomie Ninjy z diablo, oraz zamiast 1/1 z noża, to dmg(0,9+int) dwa skoki, P2000 i 1/25 z niego 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Droner 10 Opublikowano 16 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2020 (edytowane) Generał - Bizon (0,06/INT) i USP-S (0,08INT), 1/8 na odbicie pocisku Edytowane 16 Marca 2020 przez Droner 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coelhino 71 Opublikowano 17 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Dodanie komendy !małamapa gdy liczba graczy jest mniejsza niż 9 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coelhino 71 Opublikowano 18 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 Klasa -Dziadek Mróz (premium), posiada 2 IceBalle, które po trafieniu zadaja (60dmg+0,07int) oraz unieruchamiają na 2 sekundy wroga, posiada również szanse 1/7 na "Odmrożenie kończyny przeciwnika) zadając przy tym (20dmg + 0,1 int), dwa skoki, oraz 1/9 z P2000 i 1/13 z Famasa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coelhino 71 Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 Wprowadzenie komendy !topklany pokazująca topke klanów na serwerze 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 23 Marca 2020 Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 20 minut temu, Coelhino napisał: Wprowadzenie komendy !topklany pokazująca topke klanów na serwerze Taka opcja jest w !klan ("TOP KLANÓW") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Droner 10 Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 (edytowane) Killer - Usp 1/10 (0,07 dmg/int) [aktualnie 1/8 i 0,09 dmg/int] Powod: aktualnie zbyt czesto zabija na instakilla + gra tym za duzo osob, jest mala roznorodnosc klas Edytowane 24 Marca 2020 przez Droner 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coelhino 71 Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 Pomincięcie misji zmienić z 1 co 30lvl (teorytycznie) na 1 co 300 lvl'i 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redzone 1 Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 (edytowane) Zmiana w Hassasynie usunięcie 1/1 z kosy + dodanie 0.9 dmg za 1 int na kosie + 0.06 dmg za int na p250 + 50 inteligencji na start Edytowane 25 Marca 2020 przez Redzone zapomniałem o jednym ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 25 Marca 2020 Właściciel Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 17 godzin temu, Coelhino napisał: Pomincięcie misji zmienić z 1 co 30lvl (teorytycznie) na 1 co 300 lvl'i Poprawione 21 godzin temu, Droner napisał: Killer - Usp 1/10 (0,07 dmg/int) [aktualnie 1/8 i 0,09 dmg/int] Powod: aktualnie zbyt czesto zabija na instakilla + gra tym za duzo osob, jest mala roznorodnosc klas Poprawione 23 minuty temu, Redzone napisał: Zmiana w Hassasynie usunięcie 1/1 z kosy + dodanie 0.9 dmg za 1 int na kosie + 0.06 dmg za int na p250 + 50 inteligencji na start Tutaj była propozycja by dać mu 1/1 ale tylko w plecy. Możesz też to skomentować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redzone 1 Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 Dla mnie spoko ale wtedy ulepszyć mu np lekko inta za dmg na p250 i kose dmg za int 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coelhino 71 Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 1 hour ago, -_- said: Zmiana w Hassasynie usunięcie 1/1 z kosy + dodanie 0.9 dmg za 1 int na kosie + 0.06 dmg za int na p250 + 50 inteligencji na start Wtedy można mu dać te 1/13 z p250, bo umówmy się 1/16 z pistoletu to bardzo mała szansa na zabicie, gdy zabierzemy mu instakilla z noża to aby miał jakiekolwiek szanse na dystans trzeba zwiekszyć mu szanse chodziaz na te 1/13 na zabicie z p250 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coelhino 71 Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 (edytowane) Klasa (premium) Phantom - Posiada taktyczny łuk (1,5dmg+int), 2 skoki, zmniejszona niewidzialność na poziomie myśliwego, Famasa oraz 1/13 na instakilla z niego Edytowane 26 Marca 2020 przez Coelhino 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Droner 10 Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 (edytowane) SMOKE (PREMIUM) : Posiada 2 trujące smoke 20dmg (0,06/INT), jesli ktos w nie wejdzie, to zaczna zadawac mu dmg (dmg zadawane za sekunde w srodku). Bronie : PP-Bizon (0,05/INT) 1/15, five seven (0,06/INT). Edytowane 26 Marca 2020 przez Droner 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coelhino 71 Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 (edytowane) Medyk polowy - dać mu możliwość "reanimacji" dwóch sojuszników na runde defibrylatorem za co będzie otrzymywał dodatkowe 1.5k XP Edytowane 26 Marca 2020 przez Coelhino Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 26 Marca 2020 Właściciel Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 6 godzin temu, Coelhino napisał: Posiada taktyczny łuk (1,5dmg+int), 2 skoki Żadnych łuków, kusz, magicznych pocisków, latania po ścianie, itd Na COD nie zamierzam robić takich rzeczy, bo jest od tego Diablo 3 godziny temu, Droner napisał: SMOKE (PREMIUM) : Posiada 2 trujące smoke 20dmg (0,06/INT), jesli ktos w nie wejdzie, to zaczna zadawac mu dmg (dmg zadawane za sekunde w srodku). Bronie : PP-Bizon (0,05/INT) 1/15, five seven (0,06/INT). Dałbym to na perk, bo z klasą to może być ciężko 2 godziny temu, Coelhino napisał: Medyk polowy - dać mu możliwość "reanimacji" dwóch sojuszników na runde defibrylatorem za co będzie otrzymywał dodatkowe 1.5k XP Tutaj jest troszkę inna sytuacja niż na 201, więc trzeba by pomyśleć czy to na pewno jest opłacalne i nie lepiej zrobić jako perk, bo robienie z niego pomocnika na tym serwerze nie wypali. Sama gra wygląda zupełnie inaczej - porównuję do 201 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pancio. 218 Opublikowano 27 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2020 W dniu 25.03.2020 o 16:17, Redzone napisał: Zmiana w Hassasynie usunięcie 1/1 z kosy + dodanie 0.9 dmg za 1 int na kosie + 0.06 dmg za int na p250 + 50 inteligencji na start Dla mnie wielkie XD. Teraz Hassasyn wygląda gorzej niż na 201 kiedyś. I zamiast nerfa to on potrzebuje buffa. Powrót do wcześniejszego stanu czyli 1/1 z kosy i dodać niewidke na radarze. Nooo, można mu jeszcze tą P250 na Teca zamienić 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coelhino 71 Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Zmniejszenie otrzymywanego XP po 1500 lvl, gdyż zdobycie max lvl nie jest teraz ani troche trudne ani długie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coelhino 71 Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 klasa- Specjalista(premium) - 1/2 z AWP, Famas 1/13 oraz 1/1 z tasera,który odnawia sie co 10 sekund Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamuiKirito 34 Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 6 godzin temu, Coelhino napisał: klasa- Specjalista(premium) - 1/2 z AWP, Famas 1/13 oraz 1/1 z tasera,który odnawia sie co 10 sekund z tego co wiem i Karol sam pisał podobno nie można zrobić dawających teaserów co x sekund bo to by bugowało albo crashowało serwer ale niech sam Karol się do tego wypowie co do pomysłu nawet spoko 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Archelaos 2 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 18 godzin temu, KamuiKirito napisał: z tego co wiem i Karol sam pisał podobno nie można zrobić dawających teaserów co x sekund bo to by bugowało albo crashowało serwer ale niech sam Karol się do tego wypowie co do pomysłu nawet spoko Można by dać po prostu odpowiednią ilość teaserów i po użyciu odliczać czas jaki minął od użycia ostatniego teasera i W momencie próby użycia sprawdzić czy minęło x czasu, gdzie x to określony czas oczekiwania na ponowne użycie teasera 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coelhino 71 Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Zmniejszenie otrzymywanego XP, ponieważ mimo ze wiadomo jest to serwer 2k i level nie powinien byc zdobywany powoli jak na 201 lvl,aczkolwiek na chwile obecna potrzeba mniej niz tygodnia do wbicia maxa co skutkuje tym,że osoby z maksymalnym level najzwyczajniej będą się nudzić 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Właściciel Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 W dniu 13.04.2020 o 21:59, Coelhino napisał: Zmniejszenie otrzymywanego XP, ponieważ mimo ze wiadomo jest to serwer 2k i level nie powinien byc zdobywany powoli jak na 201 lvl,aczkolwiek na chwile obecna potrzeba mniej niz tygodnia do wbicia maxa co skutkuje tym,że osoby z maksymalnym level najzwyczajniej będą się nudzić W przyszłym sezonie zostanie to zmniejszone Zapraszam do składania propozycji 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadabraelise 14 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Wiem że już trochę późno jak na propozycje klasy ale może cos z tego będzie Klasa : Termit Opis: Posiada R8 0.8dmg(jeśli okaże się za duży to 0/65) od 1inta bez instakilla oraz 2 skoki. Na start -50 inteligenci +50 na kondycje. I raczej luźne 1/10 z kosy.(jako dodatek) (zmiany) Klasa: Amadeusz Opis klasy: 1/6 na odbicie insta killa zamiast pocisku reszta zostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 47 minut temu, kadabraelise napisał: Opis klasy: 1/6 na odbicie insta killa zamiast pocisku reszta zostaje. 1/6 to wbrew pozorom bardzo dużo, zwłaszcza na takim serwerze 48 minut temu, kadabraelise napisał: Wiem że już trochę późno jak na propozycje klasy ale może cos z tego będzie Klasa : Termit Opis: Posiada R8 0.8dmg(jeśli okaże się za duży to 0/65) od 1inta bez instakilla oraz 2 skoki. Na start -50 inteligenci +50 na kondycje. I raczej luźne 1/10 z kosy.(jako dodatek) (zmiany) Czekam na komentarz graczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi