Coelhino 71 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 3 hours ago, kadabraelise said: Wiem że już trochę późno jak na propozycje klasy ale może cos z tego będzie Klasa : Termit Opis: Posiada R8 0.8dmg(jeśli okaże się za duży to 0/65) od 1inta bez instakilla oraz 2 skoki. Na start -50 inteligenci +50 na kondycje. I raczej luźne 1/10 z kosy.(jako dodatek) (zmiany) Klasa: Amadeusz Opis klasy: 1/6 na odbicie insta killa zamiast pocisku reszta zostaje. co do termita to jesli nie ma instakilla to bedzie nim praktycznie nie mozliwe zdobycie pierwszego killa przy srednim hp graczy na poziomie 1k, gdyby natomiast mial tego instakilla to przelicznik musialby miec na poziomie tego 0,4+int bo pamietajmy ze max inteligencja to 1,1k co daje przy twoim zaproponowanym przeliczniku ponad 800 hp z jednego hita z perkami typu zwinne palce to ten rewolwer bylby jak maly karabinek strzelajac z PPM Co do Amadeusza, teraz jest bardzo dobrze zrobiony, nie ma po co go zmieniac tym bardziej dawac mu praktycznie to samo co daje perk taki jak pancerz neomaxowy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadabraelise 14 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Termit jest taka sama klasa jak rusher… wiec nie widzie problemu. bez odporności na hs. I sadze że przelicznik jest uzasadniony(ewentualnie 0.65 co na wyższych levelach może powodować nie grywalnośc) bo zanim wystrzelisz na daleko to mija około sekundy.. wiec na dużych mapach będzie w plecy. (myśliwy zoomer) gdzie ktoś mp5/mac-10 itp. wystrzela 8 pocisków za 800.(Amadeusz/truciciel nie wspominając o techniku) A co do perku zwinne palce kto grał r8 ten wie ze z prawego to trafić jest jak próbować doić byka(może się uda) Odnoście insta kila oto chodzi aby nie mogł zabić na raz. Jest wiele klas które zabijają na insta…(błakajaca pestka zabija gracza). Wyjątek rusher nikt nie grał tym poza mną i wszyscy mówili że op... To jest klasa typowo pod 3 celne strzały(co często graniczy z cudem) tak samo rusher który aby zabić przeciwnika na max lvl musiał 5/6 hitów zawalić w ciało na max incie. Można zrobić przelicznik mniejszy co będzie jeszcze gorsze... (osoby które umieją grać będą skłaniać się ku niemu, osoby które licza na farta i tak wybiara klase z największym insta.) najsłabszym przelicznikiem wedle moich wyliczneń jest 0.65 poniżej klasa nie będzie grywalna. Nwm czy technik przeszedł do nowej edycji bo jeszcze nie grałem ale jeśli tak to trzeba mu zmniejszyć dmg klasa nie do pokonania na blisko. I chodzi także o to żeby były klasy mogące kontrować np. lusto lub nanopa Pozostawiam do rozpatrzenia. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Takie se znaczki 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 (edytowane) Moim zdaniem klasa Termit byłaby dobra, szczególnie niewiele osób gra teraz rewolwerem, co by czyniło ją wyjątkową w swoim gatunku(klasa z pistoletem). Tak jak każda klasa ma szansę na natychmiastowe zabójstwo, ta klasa by tego nie wymagała( rusher i obrońca też nie mają szansy na natychmiastowe zabójstwo). Wiele osób mogła by się bulwersować co do tej klasy, lecz nie miała by insta killa, przez co jakieś 90% osób by nie krzyczało "jakiego ty masz farta" lub "te insta kille to jakiś żart". Moim zdaniem brakuje klasy posiadającej pistolet, która mogła by tu dużo zdziałać jak rusher czy obrońca przeciwko lustrze lub nano bez żadnego lepszego perku pokroju trucizna rudzielca lub naboje pułkownika. Finalnym werdyktem według mnie pasowało by dodać takową klasę, fajnie byłoby czymś takim pograć i tak jak Kadabra wspomniał, strzelanie r8 nie należy do najłatwiejszych. Edytowane 18 Kwietnia 2020 przez Takie se znaczki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskarqq 10 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 (edytowane) Termit brzmi dobrze, sam pograłbym z rewolwerem, kiedy byłaby szansa na ugranie czegokolwiek. Jednak ja bym najpierw zajął się klasami, które już dostępne są, a stają się coraz bardziej niegrywalne, przez buffy jakie dostają inne klasy. Komandos z definicji powinien być najszybszą klasą, a aktualnie mając max w kondycji nie jestem wstanie dogonić żadnej klasy, która dała maxa w kondycję. Dodatkowo po aktualnym restarcie, większość graczy gra amadeuszem, ponieważ instakill na tej klasie wchodzi praktycznie cały czas. Jest to jedna z najmocniejszych klas i wystarczy spojrzeć na wybór klasy jaki pada w tej chwili. No i dodatkowo koniecznie trzeba pomyśleć o zmienieniu tego, że po śmierci słychać zmarłych, bo po prostu nie da się grać. Aktualnie admini sami mają po 14 lat i wszyscy do tego mikro po prostu piszczą... Nie da się normalnie porozmawiać. Edytowane 19 Kwietnia 2020 przez Oskarqq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadabraelise 14 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Niestety kolega dobrze mówi w przypadku niskiego poziomu lvlvowania klasa Amadeusz stała się zbyt op. Może nie chodzi o instakille(kwestia przypadku) tyle co o to odbicie.. Proponowalbym zmianę na szansę na odbicie nawet 1/2/4 bo w przypadku niskich lvl co 2 zabija się o te amadeusze Sam gram myśliwym nie idzie tego zabić na tak małych lewelach A snajperzy nie mają szans zabić Ktoś traci głowę ginie Proponuje się przyjrzeć samemu odbiciu bo to zabija połowę serwera 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coelhino 71 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 4 godziny temu, Oskarqq napisał: No i dodatkowo koniecznie trzeba pomyśleć o zmienieniu tego, że po śmierci słychać zmarłych, bo po prostu nie da się grać. Aktualnie admini sami mają po 14 lat i wszyscy do tego mikro po prostu piszczą... Nie da się normalnie porozmawiać. Co do tego ze admini maja 14 lat to sie troszkę nie zgodze, niestety nie da sie być na serwerze 24/7 i pilnować ludzi bez mutacji robiących syf na mikro, co do samej zmiany tego,żeby nie mozna było słyszeć zmarłych to zgodze się,bardzo przyda się ta zmiana w szczególności ,gdy nie ma administratora a młodsi gracze lubią sobie podpowiadać. 2 godziny temu, kadabraelise napisał: Proponowalbym zmianę na szansę na odbicie nawet 1/2/4 bo w przypadku niskich lvl co 2 zabija się o te amadeusze Zaloze się , że gdyby wprowadzono szanse na odbicie na amadeuszu po jednym dniu pół serwera będzie plakac ze odbija za często i zabija, ja zostaje przy swoim amadeusz w chwili obecnej jest zrobiony dobrze, a przynajmniej odbicie pierwszego strzału, snajperzy nie maja szans zabic? Mają 1/2 na zabicie więc 50% na to,że zabiją go hitem bo jak wiemy nie odbija instakilli. Zmniejszenie obszaru wybuchu granatu o ile sie da, nie raz dostawalem caly dmg będąc w odleglosci od granata takiej,że na zwyklym trybie zabrałoby mi może 1 armora, natomiast tutaj zabiera on cały DMG 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Właściciel Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 4 godziny temu, Oskarqq napisał: No i dodatkowo koniecznie trzeba pomyśleć o zmienieniu tego, że po śmierci słychać zmarłych, bo po prostu nie da się grać. Aktualnie admini sami mają po 14 lat i wszyscy do tego mikro po prostu piszczą... Nie da się normalnie porozmawiać. "Admini" czy "Admin", bo to różnica. Mamy jednego admina w tym wieku, a więc liczba mnoga to spore nadużycie Rosin: podane 21 lat Szalony Spike: podane 24 lata Coelhino: podane 18 lat Co do początku, poprawione 2 godziny temu, kadabraelise napisał: Proponowalbym zmianę na szansę na odbicie nawet 1/2/4 bo w przypadku niskich lvl co 2 zabija się o te amadeusze Szansa nie ma tutaj sensu. Przeciez teraz piszecie o problemach z instakill. Ta klasa ma stałe odbicia 2 godziny temu, kadabraelise napisał: Proponuje się przyjrzeć samemu odbiciu bo to zabija połowę serwera Co to znaczy zabija połowę serwera? Jeżeli Twój strzał był strzałem, który spowodowałby Instakill, to Cię zabija, bo odbijasz instakill, więc tutaj ciężko "przyjrzeć się" czemuś, co dobrze działa 😕 W dniu 18.04.2020 o 14:20, Coelhino napisał: Klasa : Termit Opis: Posiada R8 0.8dmg(jeśli okaże się za duży to 0/65) od 1inta bez instakilla oraz 2 skoki. Na start -50 inteligenci +50 na kondycje. I raczej luźne 1/10 z kosy.(jako dodatek) (zmiany) Na dniach pojawi się klasa wzorowany na tym co podałeś W dniu 18.04.2020 o 15:54, kadabraelise napisał: Nwm czy technik przeszedł do nowej edycji bo jeszcze nie grałem ale jeśli tak to trzeba mu zmniejszyć dmg klasa nie do pokonania na blisko. I chodzi także o to żeby były klasy mogące kontrować np. lusto lub nanopa Czyli aktualny przelicznik na Techniku Wam nie odpowiada? 39 minut temu, Coelhino napisał: Zmniejszenie obszaru wybuchu granatu o ile sie da, nie raz dostawalem caly dmg będąc w odleglosci od granata takiej,że na zwyklym trybie zabrałoby mi może 1 armora, natomiast tutaj zabiera on cały DMG Ja nie tworzę wybuchu granatu 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskarqq 10 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Aktualnie nie da się w żaden sposób ominąć trucizny oraz krwawienia, żeby były jakiekolwiek szanse, warto by było dodać trochę mocy apteczce, czyli po prostu żeby po użyciu apteczki przestawało działać krwawienie czy trucizna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coelhino 71 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 1 minute ago, Oskarqq said: Aktualnie nie da się w żaden sposób ominąć trucizny oraz krwawienia, żeby były jakiekolwiek szanse, warto by było dodać trochę mocy apteczce, czyli po prostu żeby po użyciu apteczki przestawało działać krwawienie czy trucizna. Na tym to polega, apteczka nie jest od zapobiegania krwawieniu czy truciznie a od ,że tak to ujme leczenia ich skutków 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskarqq 10 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Tylko trucizna albo krwawienie zabiera po 500hp+ jak tylko trochę w inta władują postacie, a apteczka leczy po jakieś 50hp, więc zdecydowanie leczy stkutki... Apteczka dokładnie od tego właśnie jest, by zapobiegać krwawieniu, więc mogłaby to robić. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadabraelise 14 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 2 godziny temu, Oskarqq napisał: Tylko trucizna albo krwawienie zabiera po 500hp+ jak tylko trochę w inta władują postacie, a apteczka leczy po jakieś 50hp, więc zdecydowanie leczy stkutki... Apteczka dokładnie od tego właśnie jest, by zapobiegać krwawieniu, więc mogłaby to robić. Zrobię to ja żeby nie musiał się fatygowa jakiś admin czy ktoś. Apteczka leczy 100 HP Może w prawdziwym życiu zapobiega krwawieniu ale to jest grą.. Perk(trucizna po około 200)bije dużo ale to tylko perk... Natomiast od klasy bije około 300/400 na max incie (łącznie) Jest to lekko denerwujące jak zginiesz od trutki/krwawienia ale tak pozostanie bo to dobre klasy.(zbalansowane) Zrozum mechanikę gry Jak wiesz że masz jeszcze jedno uderzenie od trutki/krwawienia wtedy wpisujesz apteczkę i żyjesz na tzw low. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Właściciel Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Zmniejszę trutkę w klasie o 0.01, bo perk ma 0.02, więc x2 to 0.04, a nie 0.05 Co do apteczki, to jedyne co można zrobić, to dodać jej procentowe leczenie dla klasy, ale wtedy CI mniejsi będą m ieć problem, no chyba że zrobię coś takiego Jeśli ten procent leczenia jest mniejszy niż 100 HP, to ustawia 100 HP, a jeżeli większy, to ustawia ten większy. Wtedy można by zrobić coś takiego, że przy max HP apteczka leczy te 200-250 HP, ale z tego co widzę, większość jest na nie, więc pozostawię to tylko jako podgląd do tej sytuacji Zapraszam do podrzucania propozycji do perków + pamiętajcie proszę, że ten serwer ma za zadanie być swego rodzaju 4fun, a nie typowym tryhardowym cod'em 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskarqq 10 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Skoro jest Nanopancerz i Lustro, to warto by było wprowadzić perki - Pogromca nieśmiertelnych - lekceważy działanie nanopancerza i innych odporności (chodzi o betonowe ciało, głowę i brak hsów u rushera). - Oszustwo przeznaczenia - 100% szansy na odbicie odbicia od lustra. Aktualnie gdy jest w grze nanopancerz, to komandos tak naprawdę nic nie zrobi, podobnie może się tyczyć myśliwego i zoomera, jeśli nie ma się potężnej dawki inteligencji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coelhino 71 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 W dniu 21.04.2020 o 15:47, Oskarqq napisał: Skoro jest Nanopancerz i Lustro, to warto by było wprowadzić perki - Pogromca nieśmiertelnych - lekceważy działanie nanopancerza i innych odporności (chodzi o betonowe ciało, głowę i brak hsów u rushera). - Oszustwo przeznaczenia - 100% szansy na odbicie odbicia od lustra. Aktualnie gdy jest w grze nanopancerz, to komandos tak naprawdę nic nie zrobi, podobnie może się tyczyć myśliwego i zoomera, jeśli nie ma się potężnej dawki inteligencji. bardzo fajny pomysł Wprowadzenie do hudu nazwy klanu, którego gracz jest członkiem PROPOZYCJA PERKU -KWAS ( szansa na naćpanie gracza) Zmneijszenie punktów widoczności na hassasynie o chodziaz te 2, ponieważ w tym momencie nie dość,że łatwo go dostrzec to przy obrazeniach z kosy od inty jest agrywalny 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzalonySpike 12 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 w pełni się zgadzam: komandos jest lepszy od Hassasyna a nie jest premką. Proponuje dodatkowo zwiększyć liczbe startową pkt kondy i inta.. po początek gry to żenada z -150pkt. 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszx 46 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Zgadzam się z tym, w moim odczuciu i kilku innych garczy jest praktycznie tak samo widzialny jak komandos z tym, że hassasyn jest widoczny tylko na nożu. Więc przydał by się jakiś buff dla niego 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coelhino 71 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Klasa Kamikadze- BIZON (0,1int) pod użyciem klasy wybucha zabijając siebie i graczy obok niego 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszx 46 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Propozycja zmiany klasy OSZUST, zmiana DMG UMP INT z 0.07 na 0.09, oraz szansa na instakill z 1/13 na 1/11 ewentualnie 1/12, klasa ta jest premium a odstaje od zwykłych klas, do tego ma ump który ma 25ammo mała szybkostrzelność, wieć albo zmienic mu bron albo zbuffowac. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coelhino 71 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 1 minute ago, Mateuszx said: Propozycja zmiany klasy OSZUST, zmiana DMG UMP INT z 0.07 na 0.09, oraz szansa na instakill z 1/13 na 1/11 ewentualnie 1/12, klasa ta jest premium a odstaje od zwykłych klas, do tego ma ump który ma 25ammo mała szybkostrzelność, wieć albo zmienic mu bron albo zbuffowac. Mysle ze buff z 0,07 na 0,09 i z 1/13 na 1/12 bedzie optymalny, Mateusz ma racje OSZUST mocno odstaje od niektorych nawet bezpłatnych klas 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyrzyk 5 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 13 godzin temu, Oskarqq napisał: Tylko trucizna albo krwawienie zabiera po 500hp+ jak tylko trochę w inta władują postacie, a apteczka leczy po jakieś 50hp, więc zdecydowanie leczy stkutki... Apteczka dokładnie od tego właśnie jest, by zapobiegać krwawieniu, więc mogłaby to robić. 400/500hp od trutki czy krwawienia to nie jest nie wiadomo ile , a jakoś na rakiety rocketa które potrafią bić po 600-700hp nikt nie narzeka, a nie ukrywajmy trudno trafić nimi nie jest z bliskiej odległości albo nawet średniej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadabraelise 14 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 (edytowane) 4 godziny temu, Coelhino napisał: Klasa Kamikadze- BIZON (0,1int) pod użyciem klasy wybucha zabijając siebie i graczy obok niego Całkiem spoko pomysł klas typu no insta dla mnie na propsie. Ale tak 64 amo i szybko strzelność daje nam dmg na poziomie 6,4k na magazynku sądzę że 0.08/0.85 było by bardziej odpowiednie. 6 godzin temu, Coelhino napisał: PROPOZYCJA PERKU -KWAS ( szansa na naćpanie gracza) Jestem jak najbardziej za XD albo powoduje używanie tylko a s d Perki: Gonazles/Automat- zwiększa szybko strzelność o 20% Pocisk kaprala - 1/10 że trafisz pocisk wybuchający od inty 0.1 Pan Paweł- wybija w powietrze na wysokość 2 skoków Mistyfikacja- zamienia miejscami (jak oszust na 201) 2 razy po 30 sekundach Tajemnica technika- daje jedna minę bije 700 hp (stałe) Lodołamacz- zamraża przeciwnika na 2 sec. Alchemik- Odporny na Truciznę Betonowe buty -spowalnia gracza do zera po trafieniu 1/10 do 14 Złotnik-Co runde losowa ilość monet 1-10 lub cos na bazie kontraktu za 15 Cwaniak- neutralizuje nanopancerz /omija Rosyjska Ruletka- fala śmierci 10% i 90 % śmierć używającego XD(znika po użyciu) Dodanie do sklepu za $ opci losowa wartość monet od 1-30 za 35k (taki głupi pomysł XD) Klasa Komandos proponuje zmniejszyć spowolnienie po otrzymaniu dmg(jeśli nie możliwe trudno) Termit +50 kondycji jeśli istnieje taka opcja albo 100 do 1000lvl Na dziś tyle propozycji jak wpadnę na coś jutro to napisze. Edytowane 21 Kwietnia 2020 przez kadabraelise Dodatkowa informacja 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris 27 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 (edytowane) Proponuje Nerf Trucizny Rudzielca Przyczyna ? Gdy na klasie - Rusher ktos ma full inta i tą truciznę ja majac np 1,8k hp po 1 strzale i zostaniu zarażonym trace prawie całe hp jak i nie całe troche przesadzone jak dla mnie . Klasa - Zeus master - zeus mp9 i przeliczony dmg z niego bez insta kili mniejsza widoczność Czy jest szansa wprowadzenia skryptu aby flashe teammatow nie oslepiały nas jest to uporczywe gdy dostaje 3 flashe od swoich ludzi pod rząd , W dniu 21.04.2020 o 17:03, Coelhino napisał: Wprowadzenie do hudu nazwy klanu, którego gracz jest członkiem Sądzę ze to by było fajne nawet jak by miało zastapic w tabeli kto jaka gra klasa bo wedlug mnie to jest np niepotrzebne a widziec kto w jakim klanie jest bylo by spoko W Dziale Map Jest Bardzo Dużo fajnych grywalnych map ktore nie sa dodane na server sa to Klasyki a server to CLASSIC warto by było dodac.. kazdy chyba gral na mapach typu -Eldorado -Westwood -Kabul -Rats -Assault Na serverze sie powtarzaja ciagle te same praktycznie Wiocha , overpas, inferno, dd2 ,mirage,ofice ,vertigo , to sa chyba najczesniej grane moze jak by było wiecej takich map jak napisalem bylo by to urozmaicenie i ludzie chetniej by grali na " classicu" Edytowane 21 Kwietnia 2020 przez Kris 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzalonySpike 12 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 (edytowane) Propozycja Klasy Kucacz [P] - Podczas kucania całkowicie niewidoczny posiada m4a1-s oraz p250 oraz he, 1/13 na insta z m4a1-s , p250 - 1/10 inst + 0,60 + int z m4a1-s Perk: Skrzydła Anioła - zmniejszona grawitacja Edytowane 22 Kwietnia 2020 przez SzalonySpike Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadabraelise 14 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 10 godzin temu, Kris napisał: Proponuje Nerf Trucizny Rudzielca Przyczyna ? Gdy na klasie - Rusher ktos ma full inta i tą truciznę ja majac np 1,8k hp po 1 strzale i zostaniu zarażonym trace prawie całe hp jak i nie całe troche przesadzone jak dla mnie Trucizna jest dobrze zbalansowana na wysokie lvl na takie jak teraz się osiąga trochę mniej ale kiedyś każdy będzie miał ten 1300 xd 9 godzin temu, Kris napisał: Sądzę ze to by było fajne nawet jak by miało zastapic w tabeli kto jaka gra klasa bo wedlug mnie to jest np niepotrzebne a widziec kto w jakim klanie jest bylo by spoko W tabeli jaką kto gra klasa daje podgląd jak zagrać lub czego się spodziewać więc jest przydatne w hudzie można by było zamiast klasy ale nie widzę większego sensu. Nie mam nic przeciwko w hudzie. 2 godziny temu, SzalonySpike napisał: Kucacz [P] - Podczas kucania całkowicie niewidoczny posiada m4a1-s oraz p250 oraz he, 1/13 na insta z m4a1-s , p250 - 1/10 inst + 0,60 + int z m4a1-s Ta klasa brzmi mega op Całkowicie nie widzialna? Skoczek i na kucaku gość nie do zobaczenia... Cała mapa na kucaku przejdzie i nawet nie zobaczysz go Int na p250 Max 0.6? A co to robokop? Jes,cze insta ? Chcesz bić na normalnym pistolu tyle co myśliwy ze Scouta? Max dmg jaki powinien zadawać to 200/250hp czyli około 0.2int P250-12pestek = 0.6x12x1100 =7920 Dla porównania termit 0.45x8x1100=3960 Ale to r8 gdzie dużo ciężej trafić niż p250... Do porzucenia lub do mocnej poprawy Mapy można pomyśleć nad nowymi jak i starymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coelhino 71 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 10 hours ago, Kris said: W Dziale Map Jest Bardzo Dużo fajnych grywalnych map ktore nie sa dodane na server sa to Klasyki a server to CLASSIC warto by było dodac.. kazdy chyba gral na mapach typu Te mapy byly wgrane, niestety zostały usuniete z paroma innymi ze względu na to ,że sie bugowały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi