Skocz do zawartości

Co zastaniemy na serwerze


DonSalerii

Co ma się znajdować na serwerze  

44 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Dajemy hp dla vipa na start oraz za zabicie?

    • Tak
      16
    • Nie
      28
  2. 2. Ochrona na początku rundy 2-3 sekund?

    • Tak
      38
    • Nie
      6
  3. 3. Anty-rush?

    • Tak
      14
    • Nie
      30
  4. 4. Zostawiamy nóż?

    • Tak
      43
    • Nie
      1

Ankieta została zamknięta

  • Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.
  • Ankieta została zamknięta 27.08.2020 o 11:00

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem ciekaw waszego zdania. Z racji takiej że były one podzielone a zapewne większości również nie chciało się pisać to rozpoczynam pierwsze głosowania na to co ma się znajdować na serwerze. Ankiet może być kilka z racji takiej że chciałbym byście mieli wkład w serwer i aby to wam grało się na nim jak najlepiej. Ankieta potrwa do jutra 13:00.

 

Ps: Co do hp u vipa chciałbym jak możecie abyście wyrazili swoje zdanie ile w waszej opinii  powinien dostać hp na start oraz ilość otrzymywanego życia za zabicie.

Edytowane przez DonSalerii
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że Vipowi jak juz na start można dać te dodatkowe hp od 10 do 30. Lecz moim zdaniem, za zabicie przeciwnika nie opłaca się dostawania HP bo jest to bezsensu. Chyba że regeneruje całkowicie HP po zabiciu, lecz też nie widzę w tym sensu 

A co do noży to zostawiłbym je tylko wyłączyłbym dmg z kosy 

//

@zyzo Jak dla mnie granat z WH odpada, ponieważ na początku rundy wleci 3-4 granaty z każdej drużyny i każdy będzie  siedział wcelowany w jedno miejsce.

Chyba, że granat WH można byłoby kupić na serwerze pod !sklep za $ na jedną rundę.

A co do twojej wypowiedzi @DanKos, myślę że jedna z lepszych propozycji dla vipa.

To co zaproponował @Mahesvara2 jest jedną z najlepszych opcji.

Edytowane przez ZyXeel
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony dodanie malej ilosci hp dla vipa na start nie ma sensu bo i tak zginie na hita z awp, a z drugiej strony dodanie za duzo sprawi ze vip bedzie bardzo op, bo moglby przezyc jednego hita w ciało a z awp zazwyczaj tam celujesz. Co do leczenia to zalezy czy leczyloby go do 100 hp czy do tej ilosci co na poczatku rundy. 

Jesli chodzi o kosy to powinny zostac bo latwiej sie przemieszcza majac kose, ale dmg powinien byc zmniejsszony np do 10 hp z lewego zeby ludzie nie latali tylko z kosami. 

 

@Vastarill podwojny skok byłby zbyt op podczas grania awp, bardzo ciezko będzie trafic. Wiem jak to jest z jb

Edytowane przez Doro
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zamiast robić Vipów na dwa strzały to może dać Vipom żeby mieli pewnego killa nawet jak trafią przeciwnika w nogi, wydaje mi się że taka opcja była by lepsza i mniej by było płaczu niż żeby mieli więcej HP i było trzeba trafić ich dwa razy. 

Co do Anty-rush można dać i żeby się wyłączał jak zostaje 1 przeciwnik albo 2 

Kosy mogą być tylko zrobić żeby nie zadawały DMG 

Ochrona jak najbardziej żeby były te 2 sec na ustawienie się, a nie padać jak się ledwo oczy otworzy 

  • Like 5
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, ZyXeel napisał:

Uważam, że Vipowi na start można dać te dodatkowe hp od 30 do 50.

Jak dla mnie dodawanie tylu hp mija się z celem. To normalne, że vip powinien mieć jakieś korzyści, które zachęcą graczy do kupna, ale dodawanie tylu hp to totalna bzdura. Postaw się w sytuacji, że wbijasz sobie po prostu postrzelać, bo od tego jest ten serwer i musisz zabijać vipów na "2 strzały" dla mnie byłoby to irytujące. Jak dla mnie są 2 opcje co do hp dla vipa. Jedna z opcji jak wymienił wyżej @Mahesvara2 lub zrobić coś takie, że vip ginie normalnie na jeden strzał, lecz dopiero po 3/4 killu jeśli nie stracił wcześniej hp, może zginąć na 2 strzały. Załóżmy, że awp zabija w ciało i poniżej ( nie licząc nóg ), około 120-140, to vip ma 100 hp na start, dostaje za każdego killa 10 hp i dopiero przy 4 killu ma możliwość "bycia trafionym 2 razy". ( Nie wiem dokładnie ile zabiera awp w każde miejsce, dlatego trzeba to sprawdzić i dobrze zbalansować ). Chodź bardziej wydaje mi się sensowna opcja kolegi wyżej. ;)

Edytowane przez f1xu
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam ze nie trzeba dla vipa dodatkowego hp wystarczy nade on strasznie duzo daje strzelisz przez sciane komos w noge i bedzie miał 30 hp to wtedy rzuca granat i dobija 

Jescze jedno zeby nóz zadawał 1-10 dmg bo ludzie beda podchodzic i siebie zabijac z noza

Edytowane przez DanKos
  • Like 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zauważyłem, awp zadaje jakoś 120 w ciało i między 100 a 110 w ramię, dlatego wydaje mi się że danie vipowi 115 hp będzie idealne, aby dalej zabijało się go na strzała w ciało, ale w ramię już nie co da niezbyt przesadną przewagę i będzie wystarczająco kuszące aby takiego vipa zakupić :D, a co do hp po killu, moim zdaniem jest to bez sensu, skoro i tak nie chcemy vipa który będzie tankiem i będzie przyjmować dwa strzały na twarz.

Co do noża, tak jak napisali powyżej, zostawić ale zredukować dmg najlepiej do 0.

Anty rush byłby ciekawą opcją przez pierwsze 20-30s rundy, chyba każdy się irytuje jak dopiero zaczęła się runda a tu już 5 przeciwników biega nam przed oczami :p.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem dawanie hp vipowi totalnie nie ma sensu, to co zaproponował @Mahesvara2 jest dużo dużo lepsze. Do tego instakilla można dorzucić jakiś granat wh czy nade i jakiś celownik na noscope albo 2xjumpa

Ochrona na spawnie na 2sec jak najbardziej spoko

Antyrush totalnie bezsensu jak dla mnie a jakby już miał być to na jakies kilkanaście sekund max

Nóż jak najbardziej bym zostawił ale żeby zadawał mały dmg albo w ogóle

 

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodawanie na Vip dodatkowego hp jest bez sensu gracze powinni mieć równe szanse i pokazać swoje umiejętności grania Awp, Vip moim zdaniem może mieć HE dodatkowo + podwójny skok i jakieś skiny dodatkowo. Jeśli chodzi o anty rush powinno być ustawione czasowo po rozpoczęciu rundy np. na 30s, można też dodać opcję pojedynku na noże gdy zostaje się 1v1.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności