Skocz do zawartości

Przygotowania pod Nowy Sezon


Mahesvara

Rekomendowane odpowiedzi

Jesteśmy jakoś w połowie edycji, więc można już teraz pomału myśleć nad nowym sezonem, w tym temacie będziecie mogli według wzoru napisać, co chcecie a czego nie, wzór dotyczy klas, umiejętności, jak i dostępność klasy Normalna/Premium, a poza wzorem możecie dopisywać, co jeszcze chcecie zmienić np. Perki do usunięcia, zmiany albo połączenia w jeden, też możecie pisać co byście widzieli jeszcze w sklepie za monety.

Wzór

Klasa do usunięcia + powód:
Klasy do zmiany:

Nowa klasa
Broń jaką chcę w nowej klasie:
Umiejętność*:
Dostępność*:

 

  • Like 5
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa do usunięcia + powód:Chemik nikt tym nie gra 
Klasy do zmiany:brak

Nowa klasa :Morderca
Broń jaką chcę w nowej klasie:Mac10  +5dmg 
Umiejętność*:Na szifcie masz sprint zamiast cichego chodzenia
Dostępność*:free

Edytowane przez QubekAthlet
  • Dziękuję 1
  • Haha 1
  • Zmieszany 2
  • Smutny 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa do usunięcia + powód: Brak
Klasy do zmiany: Brak

Nowa klasa : Weteran
Broń jaką chcę w nowej klasie: Xm1014
Umiejętność*: 25% Wytrzymałości, odporność na instakill, +5 DMG z Xm1014
Dostępność*: darmowa

Edytowane przez Szef Panda
  • Like 4
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa do usunięcia + powód:

Chemik klasa bezsensu typowy zapychacz
 

Klasy do zmiany:

Cichy zabójca Zmniejszyć obrażenia w głowę do 20 oraz dodać dmg w plecy x1.5/1x1.75

Rusher Zmienić broń z novy na xm oraz dodać możliwość omijania wytrzymałości przeciwnika. Zmienić możliwość sprintu na use_class

Najemnik Dodać mu możliwość leczenia się bez limitu bądź też zwiększyć % leczenie 

Nowa klasa: Zwinny

Broń jaką chcę w nowej klasie:  Mac10,P2000

Umiejętność*: Posiada wbudowany modul odrzutowy use_class (podczas lotu mniejsza widoczność) +3 dmg na start +5 na 100 lvl (Statystyki HP 10 Wytrzymałość -10 Inteligencja 5 Kondycja 10)

Dostępność*:  Premium

 

  • Like 4
  • Dziękuję 1
  • Zmieszany 3
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa do usunięcia + powód:brak
Klasy do zmiany:brak

 

mala zmiana po przemysleniach :)

Nowa klasa :Terrorysta
Broń jaką chcę w nowej klasie: mp9
Umiejętność*:2xGranat ,Smoke trujacy , wybucha po śmierci , mp9 +5DMG

Dostępność*:premium

 

 

Tak w nawiasie :) moze mapa ,,de_cambodia" ciekawa i zbalansowana :)

Edytowane przez Talibb
  • Like 3
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa do usunięcia + powód: Chemik - nikt tym nie gra. 
Klasy do zmiany: Kapitan ( usunięcie całkowicie tej neutralizacji pocisku ) 

Nowa klasa Szeryf ( powrót do tej klasy była kilka sezonów wcześniej ) 
Broń jaką chcę w nowej klasie: Rewolwer 1/3 do 75 1/2 od 75 na zabójstwo. 
Umiejętność*: Ponowny respawn.
Dostępność*: Była zwykła to może teraz premium. 

  • Dziękuję 1
  • Haha 1
  • Zmieszany 4
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa do usunięcia + powód: nie mam narazie jako takiej klasy żeby usunąć.

Klasy do zmiany: chemik dodać mu minimalnie większy zasięg z umiejętności tak do 450j lub dać mu odległość od int i można też by było lekko mu dodać większy dmg z int z zatrucia ale to minimalnie.

 

Nowa klasa: Zabójca
Broń jaką chcę w nowej klasie: Sg lub ak-47 + p250/usp-s +3 dmg
Umiejętność*: pod użyciem bindu use_class podświetla mu osoby w obrębie 500j i gdy zabije podświetlona osobe ma 1/2 szanse na dostanie 3monet lub 1000$.
Dostępność darmowa/premka

Perk do usunięcia: wiedza ziomka jest ona moim zdaniem bez użyteczna i dużo osób ja nie używa i tylko wywala.

Nowy perk: Zlecenie podobny perk do kontraktu co kiedyś był ale można by go lekko zmienić.
Opis: Co rundę dostajesz losowa osobę za która dostajesz 300xp i 2pk do klanu

  • Like 1
  • Dziękuję 2
  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa do usunięcia + powód: Brak
 Klasy do zmiany: Brak

Nowa klasa: Partyzant
Broń jaką chcę w nowej klasie: M4A1-S lub M4A4
Umiejętność*:Odrodzenie po śmierci 1/4, Brak obrażeń od upadku, +3DMG
Dostępność*:Premium

  • Like 2
  • Dziękuję 2
  • Haha 1
  • Zmieszany 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa do usunięcia + powód: RoboCop klasa giga nie fair combo dodatkowego dmga do broni z betonowym ciałem sprawia ze PRAWIE zawsze jestes w stanie wyciagnac 3 fragi nie tracac HP.
Klasy do zmiany:E.Snajper grywalność tej klasy zaczyna sie po 76 lvlu zamiast 1/x od INTA proponuje dac jej dodatkowy dmg od INT na 150 zamienia się to w instakilla wkońcu to ma być lepsza wersja snajpera

Nowa klasa Assasin
Broń jaką chcę w nowej klasie:M4a1-s
Umiejętność*:Pod use_class ma znikniecie 1 na start +1 co 100 lvli znikniecie trwa 4 sekundy podczas znikniecia nie może strzelać (to był chyba najwiekszy ból niewidzialności na codzie)
Dostępność*:Darmowa

Perk do wywalenia: MiniGun niegrywalny chyba tylko mahes tym umie grac

Edytowane przez Bartex_
Perka zapomnialem
  • Dziękuję 2
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Syndrom sztokholmski? Żadnego głosu za usunięciem Charliego?

Klasa do usunięcia + powód: Charly, pisałem o nim w ostatnim poście. Zbyt mocny w early, po nerfie będzie zbyt słaby overall.
Klasy do zmiany:

  • Saper - nie pamiętam kiedy ostatni raz w sposób nieintencjonalny wszedłem w jego minę. Proponuję powrót do szansy na niewidzialną minę kosztem zmniejszenia przelicznika.
  • Wsparcie rakietowe - klasa która w sumie stała się memem. Proponuję na tyle, na ile jest to możliwe poprawienie rakiet, w takim sensie, żeby rakiety zadawały obrażenia w większym obszarze. 

Nie wiem czy którakolwiek klasa będąca na serwerze, sprawiła mi większy fun z gierki niż te dwie + bóg deagla. Bo już ile można patrzeć na tych spoconych pułkowników i cichych.
Dodatkowo:

  • Kapitan - usunięcie +5 dodatkowego dmg. Klasa z AK ORAZ bardzo mocnymi umiejętnościami defensywnymi nie potrzebuje dodatkowych obrażeń.
  • Cichy - należy zadać sobie pytanie, czy 130 dmg w głowę to nie jest przypadkiem zbyt dużo - tym bardziej, że w early ONESHOTUJESZ w głowę.

Nowa klasa: Żadnych nowych klas, w pierwszej kolejności powinniśmy się zająć tymi, które aktualnie są na serwerze.
Broń jaką chcę w nowej klasie: 
Umiejętność*: 
Dostępność*:


Poza tematem - dodanie do menu kradzieży perku Szpiega trzecią opcję - NIC. Często bywa tak, że grając Szpiegiem muszę albo ukraść albo zniszczyć perk graczowi, a ja przykładowo nie chcę ani kraść, ani niszczyć itemów słabszym graczom. 

  • Like 6
  • Dziękuję 2
  • Zmieszany 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa do usunięcia + powód: Moim zdaniem klasy powinny być balansowane, a nie usuwane "Bo za dobre" i wrzucanie zapychaczy. Nerf Robocopa, sam grałem tym do 110 lvl, klasa która posiada tak mocną broń i perk w formie umiejętności, nie powinna mieć skalującego się dmg(Lub usunięcie stałego).
 

Klasy do zmiany:Amadeusz - Od kilku miesięcy proszę o buffa tej martwej klasy, a dostaliśmy -5sekund na granat :).Fakt, że klasa która działa głównie granatem zadaje 90dmg na full int to żart, żeby grać tą klasą trzeba mieć określone itemy (Generał,Trucizna,N.Pułkownika) inaczej ta klasa jest gorsza na 100 lvl, niż większość na 50. Zmiana broni na P90, lub dodanie funkcji na granaty, tak jak prosiliśmy w zmianach klas.

+Usunięcie zapychających perków, które polegają jedynie na spamowaniu komendy "/d". Wiedza ziomków etc

Edytowane przez F1nlay
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa do usunięcia + powód:

Chemik (aka Piroman xd), ponieważ przegrałem w ostatnim czasie ponad 20h i nie licząc dwóch map to nie zauważyłem tej klasy, a spoglądając na jej umiejętności to ta klasa zawszę będzie zbyt silna lub zbyt słaba. Ciężka do zbalansowania.
Klasy do zmiany:

  • Kapitan - wywalić +5 dmg, wystarczy, że jedna klasa z ak(Pułkownik) posiada dodatkowy dmg. Generalnie jest to zabawne, że broń, która zadaje najwięcej obrażeń i najbardziej korzysta ze statystyki obrażenia, znajduje się w dwóch klasach z jeszcze dodatkowym dmg, w tym jednej dodatkowe obrażenia to jej główna umiejętność.
  • Wsparcie ogniowe i saper - tutaj podzielam opinie @dratewka.
  • Cichy zabójca - Rzeczywiście 30dmg w głowę na początku edycji jest silne, ale z czasem klasa słabnie. Dodatkowo jest to klasa, która obecnie żyje z HS, a bije w głowę mniej niż klasy z AK. Według mnie najlepiej wrócić do jej oryginalnej wersji 15dmg w głowę i x1.5/x1.7 dmg w plecy.

Tak dodam od siebie jeszcze, że zasadniczo na serwerze obecnie problemem jest potencjał klas w początkowym i późniejszym etapem rozgrywki, co tylko zachęca do przenoszenia lvl. W przeszłości jedyne klasy, których umiejętności się polepszały w jakiś drastyczny sposób to były klasy polegające na inteligencji. Obecnie za dużo jest umiejętności uzależnionych od poziomu klasy, co doprowadza do sytuacji, że ktoś np. wbija jedną klasą 75 lvl i przenosi na inną, ponieważ ona jest dopiero opłacalna po osiągnięciu tego 75lv. Wniosek jest prosty, wywalić w większości klas ulepszanie umiejętności per lvl (nie licząc klas z inteligencją).

Kolejną kwestią jest statystyka obrażeń, która jeśli dobrze pamiętam przy 50/50 zadaje dodatkowe 15% podstawowego dmg danej broni, czyli im silniejsza broń, tym większe dodatkowe obrażenia. Wydaje mi się, że to nie powinno tak działać i przynajmniej powinno to zostać wyrównane w stosunku do reszty broni, np.:

  • 10/50 = +1dmg
  • 30/50 = +3dmg
  • 50/50 = +5dmg

Jest to o wiele prostszy system, ale też bardziej sprawiedliwy w stosunku do reszty klas z innymi broniami niż AK, czy nawet M4A4/1S.

A co do nowych klas, sam myślałem o Generale(AUG, autbh i odrodzenie), ale obecnie warto się skupić na tym co mamy i jak to ulepszyć.

A odnośnie propozycji innych graczy:

21 godzin temu, Szef Panda napisał:

Nowa klasa : Weteran
Broń jaką chcę w nowej klasie: Xm1014
Umiejętność*: 25% Wytrzymałości, odporność na instakill, +5 DMG z Xm1014
Dostępność*: darmowa

Nie widzę obecnie takiej klasy, żeby pompa miała sens klasa musiałaby posiadać jedną z poniższych umiejętności:

  • Autobh
  • Moduł odrzutowy
  • Dużo kondycji

Jednak z tymi umiejętnościami, może być zbyt silna i irytująca, a do doprowadzi do nerfa i śmierci tej klasy.

Jestem na nie.

21 godzin temu, DonSalerii napisał:

Najemnik Dodać mu możliwość leczenia się bez limitu bądź też zwiększyć % leczenie 

Nowa klasa: Zwinny

Broń jaką chcę w nowej klasie:  Mac10,P2000

Umiejętność*: Posiada wbudowany modul odrzutowy use_class (podczas lotu mniejsza widoczność) +3 dmg na start +5 na 100 lvl (Statystyki HP 10 Wytrzymałość -10 Inteligencja 5 Kondycja 10)

Dostępność*:  Premium

XD 2 x NIE

  • Najemink obecnie jest silną klasą, więc nie widzę sensu w dużych zmianach, a leczenie się bez limitu skończy się, jak z KBG i ponad 300HP.
  • Zwinny/Striker to jest żart - klasa nie do zbalansowania. Moment wejścia klasy - Silna: Popularna i irytująca ---> Nerf - Zbyt słaba/przeciętna: nieopłacalna i klasa umiera.
21 godzin temu, Talibb napisał:

Nowa klasa :Terrorysta
Broń jaką chcę w nowej klasie: Ak47
Umiejętność*:2xGranat , wybucha po śmierci , Ak47 +5DMG

Dostępność*:premium

Obecnie na serwerze mamy 3 klasy z AK: Kapitan, Pułkownik, Admirał, więc wystarczy. Dodatkowo proponujesz +5dmg do klasy z AK.

Jestem na nie.

21 godzin temu, ZooM. napisał:

Nowa klasa: Zabójca
Broń jaką chcę w nowej klasie: Sg lub ak-47 + p250/usp-s +3 dmg
Umiejętność*: pod użyciem bindu use_class podświetla mu osoby w obrębie 500j i gdy zabije podświetlona osobe ma 1/2 szanse na dostanie 3monet lub 1000$.
Dostępność darmowa/premka

Sama umiejętność ciekawa, ale AK odpada.

20 godzin temu, wodzuu napisał:

Nowa klasa: Partyzant
Broń jaką chcę w nowej klasie: M4A1-S lub M4A4
Umiejętność*:Odrodzenie po śmierci 1/4, Brak obrażeń od upadku, +3DMG
Dostępność*:Premium

Szansa na odrodzenie jest słabą umiejętnością, ponieważ sami tego nie kontrolujemy, a nie zawsze chcesz się odrodzić. Już lepiej jak odrodzenie będzie w postaci use_class(1/1). Ogólnie w takiej postaci klasa za słaba na premium.

18 godzin temu, Bartex_ napisał:

Nowa klasa Assasin
Broń jaką chcę w nowej klasie:M4a1-s
Umiejętność*:Pod use_class ma znikniecie 1 na start +1 co 100 lvli znikniecie trwa 4 sekundy podczas znikniecia nie może strzelać (to był chyba najwiekszy ból niewidzialności na codzie)
Dostępność*:Darmowa

To prawda, że niewidka i strzelanie było OP, ale w takiej postaci ta klasa, tym bardziej nie ma miejsca na serwerze. Jest za słaba i bez sensu.

Jestem na nie.

16 godzin temu, Sakku napisał:

Nowa klasa: Podporucznik
Broń jaką chcę w nowej klasie: Ump45 + R8
Umiejętność*: odbicie pocisków 
Dostępność*: free

XD, NIEEEEE.

2 godziny temu, F1nlay napisał:

Klasy do zmiany:Amadeusz - Od kilku miesięcy proszę o buffa tej martwej klasy, a dostaliśmy -5sekund na granat :).Fakt, że klasa która działa głównie granatem zadaje 90dmg na full int to żart, żeby grać tą klasą trzeba mieć określone itemy (Generał,Trucizna,N.Pułkownika) inaczej ta klasa jest gorsza na 100 lvl, niż większość na 50. Zmiana broni na P90, lub dodanie funkcji na granaty, tak jak prosiliśmy w zmianach klas.

Przyznam szczerze, że nie zwróciłem uwagi obecnie na potencjał klasy, ale rzeczywiście jest na ten moment martwa i warto coś w niej zmienić.

Edytowane przez DraY
  • Like 2
  • Dziękuję 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasy do zmiany:

Cichy Zabójca - +20 dmg w głowę, +30 dmg w głowę po wbiciu 50 lvl. Kompromis na wcześniejsze propozycje, bo ten dmg w plecy to i tak rzadko się przydaje, można go dać, ale to nie specjalnie wpłynie na balans tej klasy.

Robocop - zmniejszyć betonowe ciało z 4s na 2s. Zbyt op jak ktoś wspomniał wyżej. Zanim zdążysz policzyć do 4, to taki Robocop kosi 2-3 osoby.

Sanitariusz - ta bazowa wytrzymka 50 w ogóle nie odczuwalna, tak samo omijanie wytrzymałości. Przy wbitej statystyce "Obrażeń" na 50 i tak bijesz po 27/28 w ciało (chyba że zbugowane jest to omijanie wytrzymałości i nie dodaje się do niej dmg ze statystyki "Obrażenia"), z ak47 dużo łatwiej wchodzi dmg i bez omijania wytrzymałości. Żeby to miało sens to bym dał +5 dmg, ale opuściłbym wytrzymkę na 20-25.
Strzykawki są ogólnie spoko, ale zamiast 2 to bym zmienił po 50 lvl wartość otrzymywanego hp z 50 na 100. W ferworze walki skorzystać z jednej strzykawki to cud, a na drugą to w ogóle z reguły nie ma szans.

Snajper - ogólnie przy wbitej inteligencji na 150 to i tak oneshotuje praktycznie każdego, nawet jak ktoś ma full hp i 50 wytrzymki (mówię z perspektywy Sanitariusza, który ma 50 bazowej wytrzymki, a full hp już na 51 lvlu). Co go w takim razie odróżnia od Elitarnego? Praktycznie nic. Elitarny pomija wszelkie ograniczenia (poza Betonowym ciałem Robocopa oczywiście...) jak np. Odporność Kapitana na jeden pocisk, czy Betonową Głowę, albo jak ktoś ma Hulka i full hp/wytrzymki. Co jakby nie patrzeć nie jest częstym scenariuszem. Klasy bym specjalnie nie zmieniał, bo tu łatwo sprawić jej niegrywalność. Dlatego też dam dwie trochę kontrowersyjne propozycje pod koniec tego posta.

Medyk - dałbym mu tego symbolicznego expa za wskrzeszenie gracza, który przeżyje chociaż te 15 sekund po odrodzeniu (jeśli to wykonalne w silniku codmoda). Klasa praktycznie nie istnieje w tym sezonie.

Admirał - skoro już ma premiowany dmg gdy ma <50% hp, to wypadałoby żeby przy takim stanie zdrowia choć trochę pożył. Proponuje zmniejszyć dmg do 1,5 , ale dać też ograniczenie w otrzymywanym dmg o połowę. Może brzmieć op, ale prawda jest taka że mając połowę hp (a zazwyczaj pewnie z 30-40%), to otrzymując połowę obrażeń i tak padniesz w tym samym tempie co i przy full hp bez tego moda "Berserka".

Oszust - koncepcja klasy jest ciekawa, ale to chyba najbardziej irytująca klasa z tych darmowych. Jestem za wprowadzeniem 0,5s niewrażliwości po tym jak Cię ktoś tepnie.

Wsparcie Ogniowe - klasa przy full incie i perku "Starożytne Zwoje" one-shotuje każdą osobę, którą napotka. A i bez tego perku jesteś zazwyczaj na strzała, po jednej takiej rakietce. Tutaj nie robiłbym zmian w samej klasie, ale zastanowiłbym się czy nie dać statystyce "Wytrzymałość" odporności na wszelkie umiejętności związane z Inteligencją. Tak jak jest to aktualnie z dmg, że chyba 50 wytrzymki wchłania 15% dmg, 100 już 30%. Poniekąd dałoby to też przewagę Elitarnemu Snajperowi wobec zwykłego Snajpera.

 

Co bym widział w sklepie za monety:

5-15 monet - Neutralizacja jednego pocisku

Kontrowersyjna propozycja, wiem. Ale widziałem to na jednym z popularnych COD Modów jeszcze w 1.6. Czyli, że można kupić w sklepie za 5-15 monet redukcję na 1 strzał jak u Kapitana. Raczej droga sprawa, ale to byłoby znowuż na korzyść Elitarnego, który taką redukcję omija instakillem.

1000 monet - 1 przeniesienie lvlu (tylko raz na edycję)

Myślę że narobi smaka tym co nigdy w takie rzeczy się nie bawili, a tu za darmoszkę i zachęta do wykupienia większej ilości tych przeniesień.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie propozycje.

Zmiany jak już wszystko będzie zrobione będą w Dzienniku zmian.

 

Nowa Edycja wystartuje 01.05 12:00

Edytowane przez Mahesvara2
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności