Jump to content

[Reset] Przygotowania i zmiany


Mahesvara

Recommended Posts

Nowy sezon 11.09
    
    Zmiany Klasy

  •     *Nowa Klasa* Pilot F16
    Opis : Posiada spadochron pod bind use class,  podwójny skok, dodatkowe + 5 dmg z SMG za zabójstwo ma więcej ammo w Ump-45 (35) 
    Posiada sterowaną rakietę.
    Bronie : Ump-45,Cz75-Auto
    Staty : Hp:-10 Int:-15 Wyt:15 Kon: 10
  •     Chorąży - Zmiana Zwinnych palców na ammo za fraga
  •     Obrońca - Usunięto dodatkowy DMG z molo, zwiększono HP worków(use_class)
  •     Saper - Dodano opcje że kiedy saper strzela do swoich min wybuchają, może zrobić jeszcze te miny lekko przezroczyste
  •     Seryjny Zabójca - Usunięto 
  •     Specjalista - Zmiana całkowitej blokady DMG w głowę na redukcję 80% dmg w głowę
  •     Złodziej - Usunięty
  •     Delta Force - Zmiana broni z Famasa na m4a1-s, Skill z podbiciem i odległość zależna od INT + 15s cooldown
    Usunąć decoy
  • Zwinny - Powrót klasy za Terrorystę
    5 DMG na start (+7 od 100)
    Moduł Odrzutowy
    Przeźroczysty na module
  • Sanitariusz - Zmiana broni na P90, zmiana WYT na 15 (chodzi o staty)
  • Strzelec Wyborowy
    Zmiana na dwie bronie + wytryzmałość na start (Bronie to AK+m4a1-s WYT: 30) (edit: Obecny s.wyborowy oczywiście zostaje usunięty ta zmiana to jest po prostu jak by nowa wersja klasy to co jest napisane powyżej to jest wszystko co ta klasa posiadać będzie)

  • Najemnik
    Usunięto 15 HP za fraga
    35% DMG na HP (max 35 HP)
    Staty: 0 Hp / -10 wytrzymka / 0 int (Może się leczyć ponad swój max HP)

    Perki

 

  • Perk: C4
    Opis: Dodaje 3 ładunki C4, które można postawić, a następnie zdetonować (70 DMG)
  • Perk: Sniezka
    Opis: Dostajesz 3 śnieżki i masz 1/1 z nich. Odnawiają się po zabójstwie
  • Perk: Zwoj Powrotu
    Opis: Use_Perk za pierwszym razem zapisuje lokalizację, następnym razem teleportuje do tego miejsca

 

    
    Inne

  •     Dodanie nowego systemu misji Classic Pass
  •     Usunięcie wakacyjnego losu za monety
  •     Dodanie ruletke do sklepu za monet 
  • Zmiana w regulaminie TXT
    Zabronione jest wchodzneie w miejsca, które są puste, albo da się skanować z jednej strony, albo nie widać gracza
  • Statystyka wytrzymałości zostanie zwiększona z 20% na 35% na 100pkt 

Te zmiany jeszcze nie są w pełni pewne że wejdą, jeżeli macie jakieś propozycje czy uważacie coś inaczej możecie pisać w komentarzu 

 


 

Edited by Mahesvara.
  • Like 8
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Sam od jakiegoś czasu nie gram na codmod, ale no jak zobaczyłem tę klasę Pilot F16 to xd. Już na pierwszy rzut oka ta klasa prezentuję się słabo. 

  • Posiada spadochron, to coś nowego na tym cod, więc na +, ale ta umiejętność nie wpływa bezpośrednio na siłę klasy, tylko na jej dynamikę.
  • Podwójny skok to kolejna umiejętność, która dotyczy dynamiki klasy, już nie wspominając, że doublejump w moim mniemaniu jest obok refillu ammo umiejętnością na zasadzie zapchać klasę. 
  • + 5 dmg do broni PM to prawie nic, więc główna umiejętność/statystyka bojowa jest po prostu słaba. 
  • Większy magazynek po killu niby zwiększa możliwości ofensywne klasy, ale uważam, że to i tak za mało.

Reasumując, uważam Pilota za słabą klasę, która albo szybko zniknie z serwera, albo dostanie potężnego boosta po tygodniu gry. 

  • Like 5
  • Thanks 3
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Tak samo jak napisał @DraY. Ta klasa jest strasznie słaba i wątpię by ktoś nią grał ewentualnie przeniesie sobie poziom z nudów. Typowy zapychacz których jest na serwerze troszkę ;) 

Co do zmian w klasach widzę że w końcu została poruszona kwestia instakilli oraz klas które je blokują i zostały one zmienione czy też w przypadku seryjnego usunięte co jest na + 

Misje jak i ruletka za monety również na + 

W końcu widać jakieś zmiany na serwerze a nie tylko dodać/usunąć klase a następnie płakać na serwerze ;d

I to mi się podoba :D

Edited by DonSalerii
  • Like 4
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Edytowałem post i doszło kilka zmian które są zaznaczone na Zielono żeby było widać co nowego doszło, czekamy na wasze opinie na temat zmian i może ktoś ma ciekawy pomysł na zmiany w klasach "Oszust" i "Szahid" 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ja proponuje na szahida jak sama nazwa wskazuje dac mu w use_class tykajaca bombe ktora zadaje iles tam dmg w jakims tam promieniu i zabija wszystkich razem z nim.( w sensie nawet jak zada dmg np 100 to szahid i tak ginie)

 

Edited by Anima19
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie pilot sztosik do zabawy a i strzelec wraca do stanu który mi osobiście podobał sie najbardziej tylko nie bardzo kminie jak miał by działać ten najemnik 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, MDD napisał:

najemnik 

wraca do starej wersji jak miał kiedyś KGB że może ma np. na start 120HP i strzelając może sobie zrobić 200HP czyli leczy się ponad swoje max hp

  • Like 1
  • Love 1
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Mahesvara. napisał:

wraca do starej wersji jak miał kiedyś KGB że może ma np. na start 120HP i strzelając może sobie zrobić 200HP czyli leczy się ponad swoje max hp

a okej 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Strzelec wyborowy - ta klasa obecnie jest bardzo mocna nie ma sensu mu dawać innych broni ponieważ klasa będzie zbyt op

Edited by Shadow #RoadToSilver
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

Strzelec wyborowy - ta klasa obecnie jest bardzo mocna nie ma sensu mu dawać innych broni ponieważ klasa będzie zbyt op

A sorry mogliście to źle odebrać bo nie dopisałem, ale S.Wyborowy co jest teraz czyli mp9 śnieżki zamrażanie itp zostaje usunięte i wchodzi typowy S.Wyborowy z AK+m4a1-s i będzie miał jedynie zwiększone staty pod wytrzymałość 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Root
Godzinę temu, Anima19 napisał:

Najemnik wydaje sie spoko a jaki % leczenia by mial? taki jak teraz czy jak to wyglada ? i o jaka np ilosc hp moglby miec w nadmiarze ?

35% zadanego DMG, ale max 35 HP, wiec jak zadasz więcej niż 100 DMG, nie otrzymasz już nic więcej poza tym 35 HP. W skrócie, instakill nie będzie pozwalał na boostowanie HP

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root
23 godziny temu, Anima19 napisał:

a moze by tAK zrobic ze jak zostanie 1vs1 mozna byloby obstawiac kto wygra za monety ?

Jeszcze co do tej propozycji, bo teraz ponownie przeczytałem temat

Takie rzeczy zgłaszajcie proszę w działach, bo tutaj rozmawiamy głównie o tym co się pojawiło i komentujemy same propozycje przedstawione na forum. Reszta nie ma jak skomentować Twojej propozycji, bo odniosłeś się do niej w temacie, który jej nie dotyczy, dlatego tak ważne jest zgłaszanie propozycji osobno, jako inne tematy. Dzięki temu reszta może się do tego odnieść

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy