Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Reset lvl się przedłuży i jeżeli uda mi się załatwić to co chcę, to serwer zostanie dość mocno zmieniony, ale dalej będzie przypominał ten mod(zasada broni i expienia połączona z walką zombie vs ludzie). Na razie skupiam się nad tym, więc będziecie musieli uzbroić się w cierpliwość. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Poprawki przed resetem Próba załatania problemu z msg_one (edytowano pluginy takie jak: bazooka, silnik zombie, nademodes, lasermine,pipe bomb) Załatano chyba problem z misjami: "Zabij surva i nemesis", a dokładniej poprawiono pipe bomb, bazooke i lasermine, bo one mogły powodować ten problem Poprawiono pipe bomb, od teraz powinno dawać ap i wskrzeszać zombie Poprawiono chyba knife blink, powinna dostawać go tylko matka zombie To są zmiany, które mogę dodać przed resetem tak by sprawdzić czy wszystko gra. Mam nadzieję, że główny problem, a dokładniej crashe z MSG_ONE zmniejszą się lub ustąpią już na zawsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ilonez 779 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 A przy okazji co z nabijaniem ap przez surv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Chodzi ci oto, że normalny gracz nic nie dostaje za bicie z surva tylko za zabójstwo? - Coś takiego pisał mi Dark Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ilonez 779 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Tak o to, pare miesięcy było to poruszane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 To z tym na razie jest problem, więc to dopiero po resecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Teraz potrzebuje informacji na temat tego czy knife blink oraz pipe bomb działa poprawnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Jeszcze nie miałem okazji być pierwszym zombie, a więc nie wiem czy on otrzymuje knife blinks na starcie, ale po dostaniu paką od pierwszego zombie osoba zarażona nie otrzymuje już knife blinks jak to miało miejsce wcześniej, jeżeli będę miał okazje bycia pierwszym zombie to Ci ewentualnie w tym poście napisze no chyba że ktoś wcześniej to sprawdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I3lu 430 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Pipe bomb: -zabija zombie -zombie się respią -human otrzymuje ap za zabicie zombie z pipe bomb Knife blink dla pierwszego zombie : -pierwszy zombie nie ma knife blink -ani nikt inny. sam to dziś sprawdzilem A i takie pytanie zmieniłeś dmg bazooki? bo mi się wydaje że mniej bije Edytowane 23 Grudnia 2014 przez 3lu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Bazooka była zmieniana, więc może dlatego. Knife do poprawy, dziękuje za zgłoszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Knife Blink do sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Proszę sprawdzić kosę dla ludzi na next mapie, powinna być inna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
【HaNyS】 80 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Co myślicie nad tym aby po rozwaleniu lm'a zombie odrzucało?, ponieważ lepiej by było większe szanse na postawienie lma. Bo tak to on go rozwali i idzie dalej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I3lu 430 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Przecież jest ustawiony odrzut. tylko że jak zombie stoją w kolejce do cb to wiadomo że nie odrzuci tego zombie co bije twoje LM. Karol knife już działa poprawnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 To teraz zostaje kosa, ap w survie, kosa dla nemezsis, zombie i mapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Kosa human Czekam teraz na zdjęcie kosy nemezis. Mus się wam spodobać, bo mi strasznie przypadła do gustu 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Pierwszy! p.s pozdrawiam boty które załapały się na moje dwa ss'y (ten ss co -_- udostępnił też jest mój ) 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I3lu 430 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 To teraz jest drwal nie nemek xDDDDD Ale dobrze jest mi się podoba ta kosa dla human nawet nie myślałem że w padne na tak fajny pomysł 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kakuś 277 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 No tak jest topór dla nemesis, kosa dla humana, tylko z mojej perspektywy jak patrze na nemka, to nie widzę tego topora jak go trzyma nie ma realistyczności. I można było by zmienić ten wygląd zombie a jak by były jakieś problemy ze skinami (np. lagi) to zmienili byśmy na stare śmieci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 No tak jest topór dla nemesis, kosa dla humana, tylko z mojej perspektywy jak patrze na nemka, to nie widzę tego topora jak go trzyma nie ma realistyczności. I można było by zmienić ten wygląd zombie a jak by były jakieś problemy ze skinami (np. lagi) to zmienili byśmy na stare śmieci. nie wiem czy to jest w ogóle możliwe, a jeśli tak to pewnie jest z tym tyle roboty, że zapewne nie jest to warte zachodu, dobrze jest jak jest, według mnie nie ma powodu kombinować na siłę, ważne że siekierka jest widoczna z trybu pierwszoosobowego jak się jest nemesis, to jest takie małe zaskoczenie dla botków którzy nie mieli jeszcze możliwości bycia nemesis , np. wczoraj po wprowadzeniu nowych modeli dla kosy i toporka cały serwer wydawał się być zaskoczony i nie mógł się nacieszyć nowymi zmianami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fresh15 119 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Dark Z Rises to prawda. Wczoraj miałem okazję być nemezisem i byłem bardzo mile zaskoczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 No tak jest topór dla nemesis, kosa dla humana, tylko z mojej perspektywy jak patrze na nemka, to nie widzę tego topora jak go trzyma nie ma realistyczności. I można było by zmienić ten wygląd zombie a jak by były jakieś problemy ze skinami (np. lagi) to zmienili byśmy na stare śmieci. Bo modele w cs 1.6 są podzielone na 3 typy. Jeżeli chcesz taki topór widzieć, to musisz sam przerobić ten model kos na - p_* jest to model broni w naszych rękach, jaki widzą inni gracze, - w_* jest to model broni leżącej na ziemi Zresztą taka kosa powodowałaby straszne lagi wraz z modelem samego zombie. (chodzi o kosę nemka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Proszę sprawdzić czy działa AP na survie. 1 ap za 200 dmg zadanych danemu zombie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Nareszcie po dwóch godzinach doczekałem się survivor mode, i tak surv dostaje ap za każde 200 dmg 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Takie małe info, bo wcześniej nie mogłem(chyba nie muszę pisać czemu), a zostało to zrobione dzisiaj w nocy i dodane dzisiaj (sam nawet nie wiem kiedy, nie pamiętam), Usunięto domyślne modele z humana i surva i dodano tam jeden model człowieka, nowy, który mam nadzieję się wam spodoba. Zaktualizowano mapcycle. Poprawiono klasy zombie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi