Skocz do zawartości

Wasze propozycje


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Reset lvl się przedłuży i jeżeli uda mi się załatwić to co chcę, to serwer zostanie dość mocno zmieniony, ale dalej będzie przypominał ten mod(zasada broni i expienia połączona z walką zombie vs ludzie).

Na razie skupiam się nad tym, więc będziecie musieli uzbroić się w cierpliwość.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Właściciel

Poprawki przed resetem

 

  1. Próba załatania problemu z msg_one (edytowano pluginy takie jak: bazooka, silnik zombie, nademodes, lasermine,pipe bomb)
  2. Załatano chyba problem z misjami: "Zabij surva i nemesis", a dokładniej poprawiono pipe bomb, bazooke i lasermine, bo one mogły powodować ten problem
  3. Poprawiono pipe bomb, od teraz powinno dawać ap i wskrzeszać zombie
  4. Poprawiono chyba knife blink, powinna dostawać go tylko matka zombie

 

To są zmiany, które mogę dodać przed resetem tak by sprawdzić czy wszystko gra. Mam nadzieję, że główny problem, a dokładniej crashe z MSG_ONE zmniejszą się lub ustąpią już na zawsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Chodzi ci oto, że normalny gracz nic nie dostaje za bicie z surva tylko za zabójstwo? - Coś takiego pisał mi Dark

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie miałem okazji być pierwszym zombie, a więc nie wiem czy on otrzymuje knife blinks na starcie, ale po dostaniu paką od pierwszego zombie osoba zarażona nie otrzymuje już knife blinks jak to miało miejsce wcześniej, jeżeli będę miał okazje bycia pierwszym zombie to Ci ewentualnie w tym poście napisze no chyba że ktoś wcześniej to sprawdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pipe bomb:

-zabija zombie

-zombie się respią

-human otrzymuje ap za zabicie zombie z pipe bomb

 

Knife blink dla pierwszego zombie :

-pierwszy zombie nie ma knife blink

-ani nikt inny.

 

sam to dziś sprawdzilem

 

A i takie pytanie :D zmieniłeś dmg bazooki? bo mi się wydaje że mniej bije :D

Edytowane przez 3lu
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież jest ustawiony odrzut. tylko że jak zombie stoją w kolejce do cb to wiadomo że nie odrzuci tego zombie co bije twoje LM.
 

Karol knife już działa poprawnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Kosa human

vRTNnkS.png

 

 

Czekam teraz na zdjęcie kosy nemezis. Mus się wam spodobać, bo mi strasznie przypadła do gustu :)

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz jest drwal nie nemek xDDDDD Ale dobrze jest :D mi się podoba ta kosa dla human :D nawet nie myślałem że w padne na tak fajny pomysł :D

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak jest topór dla nemesis, kosa dla humana, tylko z mojej perspektywy jak patrze na nemka, to nie widzę tego topora jak go trzyma nie ma realistyczności. I można było by zmienić ten wygląd zombie a jak by były jakieś problemy ze skinami (np. lagi) to zmienili byśmy na stare śmieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak jest topór dla nemesis, kosa dla humana, tylko z mojej perspektywy jak patrze na nemka, to nie widzę tego topora jak go trzyma nie ma realistyczności. I można było by zmienić ten wygląd zombie a jak by były jakieś problemy ze skinami (np. lagi) to zmienili byśmy na stare śmieci.

nie wiem czy to jest w ogóle możliwe, a jeśli tak to pewnie jest z tym tyle roboty, że zapewne nie jest to warte zachodu, dobrze jest jak jest, według mnie nie ma powodu kombinować na siłę, ważne że siekierka jest widoczna z trybu pierwszoosobowego jak się jest nemesis, to jest takie małe zaskoczenie dla botków którzy nie mieli jeszcze możliwości bycia nemesis :D, np. wczoraj po wprowadzeniu nowych modeli dla kosy i toporka cały serwer wydawał się być zaskoczony i nie mógł się nacieszyć nowymi zmianami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

No tak jest topór dla nemesis, kosa dla humana, tylko z mojej perspektywy jak patrze na nemka, to nie widzę tego topora jak go trzyma nie ma realistyczności. I można było by zmienić ten wygląd zombie a jak by były jakieś problemy ze skinami (np. lagi) to zmienili byśmy na stare śmieci.

Bo modele w cs 1.6 są podzielone na 3 typy. Jeżeli chcesz taki topór widzieć, to musisz sam przerobić ten model kos na

- p_* jest to model broni w naszych rękach, jaki widzą inni gracze,

- w_* jest to model broni leżącej na ziemi

 

Zresztą taka kosa powodowałaby straszne lagi wraz z modelem samego zombie. (chodzi o kosę nemka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Takie małe info, bo wcześniej nie mogłem(chyba nie muszę pisać czemu), a zostało to zrobione dzisiaj w nocy i dodane dzisiaj (sam nawet nie wiem kiedy, nie pamiętam),

Usunięto domyślne modele z humana i surva i dodano tam jeden model człowieka, nowy, który mam nadzieję się wam spodoba.

 

Zaktualizowano mapcycle.

 

 

Poprawiono klasy zombie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności