Skocz do zawartości

[COD 350]Propozycje


Miłosz

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 5.07.2017 o 21:57, BoteczeQ napisał:

Czemu taktyk ma aż tyle bonusów? 

2 skoki

Odporność na HE

Ciche kroki, które daja tak na prawde bardzo dużo.

Porównanie do skoczka

+1 więcej skok

-ciche kroki

-Odporność na HE

Najlepiej zabrać jeden bonus, albo zamiast cichych kroków dać mu dodatkowo odporność na fleshe.

 

Oraz rakiety/moduły itd. można dać po 10sek od rozpoczęcia rudny ;)


Ja to taktykowi zabrałbym odporność na HE, albo właśnie Ciche kroki, to jest do przemyślenia.
Nie ma blokady na rakiety i moduł?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, James0v napisał:


Ja to taktykowi zabrałbym odporność na HE, albo właśnie Ciche kroki, to jest do przemyślenia.
Nie ma blokady na rakiety i moduł?

No na wiocha koleś mi rzucał rakiety jak tylko sie wychylił a wychylić się tam to 1-3 sekund ;p

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, BoteczeQ napisał:

No na wiocha koleś mi rzucał rakiety jak tylko sie wychylił a wychylić się tam to 1-3 sekund ;p

Czyli trzeba zrobić blokadę czasową na moduł i rakiety

A z Taktyka Wojennego zabrać odporność na HE skoro i tak się buguję  ;d

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym bardziej popierał Jamesa czyli wg mnie zabrać kroki. Można mu w sumie dodać odporność na fleshe i naprawić odporność na HE ( jeśli się nie da to same fleshe ) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda Taktyk Wojenny polega na cichych krokach.

Nawet jest Perk Tajemnica Taktyka - co daje ciche kroki.

Na moje Taktyk wojenny powinien mieć  tylko Ciche kroki a zabrać mu 2 skoki i odp na HE skoro i tak się buguję

Ludzie przestają grać tą klasą właśnie przez to, że nie ma cichych kroków.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, JC PLAMBYGG AS napisał:

To prawda Taktyk Wojenny polega na cichych krokach.

Nawet jest Perk Tajemnica Taktyka - co daje ciche kroki.

Na moje Taktyk wojenny powinien mieć  tylko Ciche kroki a zabrać mu 2 skoki i odp na HE skoro i tak się buguję

Ludzie przestają grać tą klasą właśnie przez to, że nie ma cichych kroków.

Ok oddajcie mu te ciche kroki ale zabierzcie jakieś bonusy bo ta klasa jest op .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Zeus446 napisał:

Ok oddajcie mu te ciche kroki ale zabierzcie jakieś bonusy bo ta klasa jest op .

Czyli co byś chciał mu zabrać? 

Ciche kroki wróciły, już kilka h temu. Dodana też jest odporność na flash'e. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Kasia! napisał:

Czyli co byś chciał mu zabrać? 

Ciche kroki wróciły, już kilka h temu. Dodana też jest odporność na flash'e. 

 

Ok teraz klasa posiada ciche kroki odpornosc na he i bf ? +2 skoki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KLASA MA TYLKO CICHE KROKI I ODP NA FLASHE.

Koniec tematu.

 

Ogłaszam iż wiem, że, jest taka opcja aby sojusznicy nie dostawali flesha od sojusznika. Trzeba to zrobić ponieważ wszyscy co chwile rzucają flashe  sam dzisiaj na duscie dostalem 7 fleshów od swoich podczas 1 rundy :D

 

Jest mały problem z Terminatorem. 1/9 na wyrzucenie broni wszystko spoko, ale to jest zbugowane. Gdy klasa Pyro podpali Terminatora automatycznie mu wypadają bronie.

 

Edytowane przez JC PLAMBYGG AS
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Black14 napisał:

Nie działa:

-AntyFlash

-Chat (żeby admin widział wszystkie chaty typu spect, dead)

 

Terminator działa już poprawnie

zgadza się nie działa 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialem zglosic niezgodnosc w nagradzaniu za koniec mapy.Przyklad jest taki ze juz dwa razy wychodzilo ze skilli ze bede drugi a zostalem trzeci mimo to ze mialem mniej dedow i sadze ze to jest do naprawienia. Podam taki wzor gracz 1 xxx 35/30 gracz 2 xxx 30/28 a gracz 3 xxx 30/24  i wlasnie o to chodzi zeby to sprostowac

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

perk stalker sie buguje po zmianie klasy na nowa z tym perkiem jest sie zacietym na respie hp tez ma bug przy tym i nie mozna zabic takiego gracza ;/

 

pod tym katem nie myslalem :D ale skoro mowisz to odwoluje ten bug xD

 

 

Edytowane przez Mefek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Mefek napisał:

perk stalker sie buguje po zmianie klasy na nowa z tym perkiem jest sie zacietym na respie hp tez ma bug przy tym i nie mozna zabic takiego gracza ;/

Jak dla mnie dobrze, że jest ten bug. Ludzie jak dropia ten perk zaraz zmieniają klasę np na Snajpera / Komandosa. To jest raczej zrobione specjalnie i takie ma zostać.

 

 

1 minutę temu, BoteczeQ napisał:

Popieram, komandos ze swoim bh i tak jest mocny jeśli umiesz to robić np Bad BoY albo ja ( choć nie mówię, że jakoś najlepiej to robie ) a takie niewidzialne bh z 1/1 z kosy byłoby już mega głupie..

A snajper jest nawet do zabicia chociaż i tak bym wolał blokade na snajperze, komandosie i Kapitanie ;)

 

Blokada na Snajpera, oraz Kapitana na Stalkera już jest.

Ale chodzi mi o sam fakt, że ludzie wydropią OP perk i zmieniają na taką klasę na której będą niezniszczalni.

Odkąd pamiętam na tym Codzie tak było z tymi perkami.

 

Edytowane przez JC PLAMBYGG AS
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, JC PLAMBYGG AS napisał:

Jak dla mnie dobrze, że jest ten bug. Ludzie jak dropia ten perk zaraz zmieniają klasę np na Snajpera / Komandosa. To jest raczej zrobione specjalnie i takie ma zostać.

Popieram, komandos ze swoim bh i tak jest mocny jeśli umiesz to robić np Bad BoY albo ja ( choć nie mówię, że jakoś najlepiej to robie ) a takie niewidzialne bh z 1/1 z kosy byłoby już mega głupie..

A snajper jest nawet do zabicia chociaż i tak bym wolał blokade na snajperze, komandosie i Kapitanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, BoteczeQ napisał:

Popieram, komandos ze swoim bh i tak jest mocny jeśli umiesz to robić np Bad BoY albo ja ( choć nie mówię, że jakoś najlepiej to robie ) a takie niewidzialne bh z 1/1 z kosy byłoby już mega głupie..

A snajper jest nawet do zabicia chociaż i tak bym wolał blokade na snajperze, komandosie i Kapitanie ;)

Zgodzę się jeżeli komandos ma stalker i robi ktoś dobrze bh to  nie idzie go zabić a cięzo zabić kogoś kogo nie widać i nie słychać a całą mape zrobi w 10s nawet nie 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Prosze o zrobienie pozadku z klasa Amadeusz bo jest on za mocny a najlepiej by bylo ta klase usunac a wstawic jakas nowa . Juz zaczynam myslec nad ta klasa jak cos wymysle to zaraz wstawie opis tej klasy

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Black-Hunter

Jeśli dobrze pamiętam to sam sobie możesz to zbindować, ale głowy nie dam :D

@topic

Widzę, że Enco napisał to do czego sam się zbierałem. Klasa amadeusz jest silna w porównaniu do innych, nie tak jak kiedyś terminator, ale mimo wszystko i faktycznie ciężko się przeciw niej gra. 

Btw (już nie pamiętam) nekromanta nie miał kiedyś dwóch apteczek? Można by mu tą jedną dodać, bo ładowanie w inte przy jednej jest troszkę useless.

Co do innych rzeczy - wypowiem się jak przetestuję ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności