mariusz2pa 321 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Jak cichy ma być ulepszony to albo +5dmg albo ignoruje wytrzymałość wroga bo im większy lvl ma przeciwnik tym cichy bardziej słabnie Można też wprowadzić klasę człowiek bez głowy taka jak była kiedyś czyli Bronie: nwm proponujcie ( wcześniej był famas ale sam famas to za mało chyba) staty ustali się i nie otrzymuje obrażeń w głowę. Bardzo przydatne jak nie ma adma na serwie i gra aimer, bierzesz taką klasę i Ci gowno może za przeproszeniem Na chwilę obecną jest wystarczająca ilość klas zwykłych jak i premium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jezyk 25 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Mi osobiście nie podoba się cenzura na serwerze. Chciałbym to wywalić, cały plugin i zezwolić regulaminowo na używanie wulgaryzmów oczywiście bez nadużywania tego, i rzecz jasna obrażanie - ban . Wezmę to pod uwagę, ale zostane jednak przy tym SID, z podania adminów złapiesz wszystkich. Ja się nigdy nie spotkałem z takim czymś, ale okej będę uważał . Ja też uważam, że cenzura to dno. Czasem sobie poprzeklinać można, oczywiście nie obrażając nikogo. Zwłaszcza, że gryzie się ona z informacją kiedy podłożymy bombę. Wyświetla się wtedy wiadomość "bomba wyjebie za..." Na chwilę obecną jest wystarczająca ilość klas zwykłych jak i premium. Ale po zmianach byłaby tylko jedna klasa z famasem, wcześniej były dwie. Ta którą opisał Boteczq mi się podoba, inne wyjście to dać famasa istniejącej już klasie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Plugin wywalony. Odnośnie tego co prosiłem wzwyż, tutaj błędnie kazałem adminom ściągnąć STEAM_ID, niech zostaną wasze dane tak jak było. Orion chciał mape, dodałem ją. de_rats_1337 A jeszcze wszystko z klasami przemyślę, być może perki będą również nowe, zobaczymy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friko 56 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) NOWE Predator Bronie; p90 , usp Opis; Kazdy strzal zamraza wroga na 1sek, zadaje 2dmg+inta, jest wytrzymaly. Inta; -10 HP; -10 Wytrzymalosc; 50 Konda; 0 Nie za silne? , NOWE Kawalerzysta Bronie; Scout, elite Opis; Jest niesamowicie szybki, zadaje spore dmg scoutem [+30] Inta; 0 HP; -15 Wytrzymalosc; 0 Konda; 40 Dałoby się dodać do scouta dmg pod int? Edytowane 29 Marca 2016 przez Friko 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) Chciałbym zrobić tak, aby każda klasa na pozór w sobie była silna, wydaje mi się że p90 jest odpowiednia z uwagi na swój dużo rozrzut, jeżeli nie to zmienimy na famasa, akurat to może być bo podobno jest za mało tych broni. Odnośnie kawalerzysty, nie chcę też aby każda klasa była pod inta snajpera to np nie zmieniałem, i stąd tylko dodatkowe dmg.. Jeżeli by było pod dmg, to nie sądzę że ktoś by grał snajperem bo ma jak dobrze mówie 160dmg(+inta) , 1/2 ppm. A scout jest szybki, na start ma 40 kondy, i dosyć łatwo nawet w biegu można zabić. Wrzuciłem wam plugin umożliwiający mutowanie graczy, gdy dana osoba zostanie zmutowana przez 5graczy na serwerze dostaje bana na 10minut, mam nadzieje że to wam pomoże. Używajcie z rozsądkiem bo jeżeli będziecie nadużywać to wywale, ale nie sądzę żeby 5 osób były by do tego zdolne. Edytowane 29 Marca 2016 przez Siwy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Ej ale mi chodziło o to żeby była klasa z baniakiem bo jak wbije AIM to bd można się obronić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz2pa 321 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Ej ale mi chodziło o to żeby była klasa z baniakiem bo jak wbije AIM to bd można się obronić Jedynym sposobem na czitera jest ban. Jeżeli nawet taki się pojawi to ja 3/4 dnia jestem albo na forum albo na gg i tak samo inni admini. Niebawem pojawią się kontakty na gg i tam trzeba będzie się kierować w takich sytuacjach. Taka kasa, którą zaproponowałeś nie jest rozwiązaniem Na razie odpada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Nagrałem demko na ktorym dobrze widac ze na Rambo jest bug z ammo http://www111.zippyshare.com/v/rblQlDD5/file.html Specjalnie przeladowywalem jedna bron a potem zmieniałem na 2 abyście zobaczyli, że ammo zapasowe z 1 broni zapisuje się na 2 i na odwrót :/ 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) Reset odbędzie się 31 marca a może być o godzinie 16:00 ? Wtedy każdy wróci ze szkoły/pracy Edytowane 29 Marca 2016 przez BoteczeQ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Am@z!nG 37 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Reset odbędzie się 31 marca a może być o godzinie 16:00 ? Wtedy każdy wróci ze szkoły/pracy Popieram, dobry pomysł by reset odbył się gdy większość będzie już po swoich codziennych obowiązkach. A teraz pytanka: 1. Czy na nową edycje będą dodane jakieś nowe modele broni? Czy dobrym pomysłem jest wgraniem oddzielnego modelu dla tych co posiadają vipa? 2. Czy exp będzie jakoś zwiększany, zmniejszany? 3. Czy zamierzacie coś zrobić z klanami a mianowicie jakoś zmodyfikować je? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 (edytowane) Co do VIPa VIP 1 he, 1 sg, 2 fb defuser , +1 skok , 1k$ za hs, 500$ za kill x1.5 wiekszy xp napis w tab /vips prefix kasa za plant paki, rozbrojenie przywitanie na serwerze, 15 hp za kill / 20 za hs? +20 hp więcej na start? Może teraz będzie się opłacało kupić za 11.07 / mies A jeśli to za malo to apteczki w sklepie leczą 50hp zamiast 30 Exp zmniejszmy bo nie ma co 2x więcej niż normalny gracz dawać :/ O i jak poruszylem temat sklepu też można go edytować Np wziąć wszystko w całość bez podziału na kategorie : monety, dodatki i jeszcze coś było Lepiej wziąć te najważniejsze bo tych ammo/armor itp nikt nie używa 1. 30hp - 10 monet 2. Perk- 20 monet 3. Sell perk -dostajesz 3 monety ( można też wywalić bo jest /Sell) 4. Monety- 5000$ na 3monety 5. Ulepszenie perku- 30 monet 6. Doświadczenie- 500-999(taka skala chyba jest) - 25monet 7. Doświadczenie x10- 5000-9999 - 250 monet Narazie chyba tyle jak jutro wejdę zobaczę co jest jeszcze przydatne w sklepiku Edytowane 29 Marca 2016 przez BoteczeQ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friko 56 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Proponuje oddać przeniesienia lvla za 2500 monet. I tak nikt nie kupuje tego za złotówki : ) 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz2pa 321 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) Reset odbędzie się 31 marca a może być o godzinie 16:00 ? Wtedy każdy wróci ze szkoły/pracy Bliższa godzina jest jeszcze nie znana, ale nie będzie to wcześniej niż 15 Popieram, dobry pomysł by reset odbył się gdy większość będzie już po swoich codziennych obowiązkach. A teraz pytanka: 1. Czy na nową edycje będą dodane jakieś nowe modele broni? Czy dobrym pomysłem jest wgraniem oddzielnego modelu dla tych co posiadają vipa? 2. Czy exp będzie jakoś zwiększany, zmniejszany? 3. Czy zamierzacie coś zrobić z klanami a mianowicie jakoś zmodyfikować je? 1. Nie planujemy tymczasowo nowych modeli broni, ale jeżeli coś konkretnego zaproponujesz to rozważymy to z Siwym. Jeżeli chodzi o modele vipa to się zastanowię 2. Exp zostanie tak jak jest obecnie ewentualnie zostanie zmniejszony (nie znacznie) 3. Co masz na myśli modyfikować? Zwiększyć/zmniejszyć poziomy, zmienić poziom trudności założenia klanu? Co do VIPa VIP 1 he, 1 sg, 2 fb defuser , +1 skok , 1k$ za hs, 500$ za kill x1.5 wiekszy xp napis w tab /vips prefix kasa za plant paki, rozbrojenie przywitanie na serwerze, 15 hp za kill / 20 za hs? +20 hp więcej na start? Może teraz będzie się opłacało kupić za 11.07 / mies A jeśli to za malo to apteczki w sklepie leczą 50hp zamiast 30 Exp zmniejszmy bo nie ma co 2x więcej niż normalny gracz dawać :/ O i jak poruszylem temat sklepu też można go edytować Np wziąć wszystko w całość bez podziału na kategorie : monety, dodatki i jeszcze coś było Lepiej wziąć te najważniejsze bo tych ammo/armor itp nikt nie używa 1. 30hp - 10 monet 2. Perk- 20 monet 3. Sell perk -dostajesz 3 monety ( można też wywalić bo jest /Sell) 4. Monety- 5000$ na 3monety 5. Ulepszenie perku- 30 monet 6. Doświadczenie- 500-999(taka skala chyba jest) - 25monet 7. Doświadczenie x10- 5000-9999 - 250 monet Narazie chyba tyle jak jutro wejdę zobaczę co jest jeszcze przydatne w sklepiku Przemyślimy to z Siwym Proponuje oddać przeniesienia lvla za 2500 monet. I tak nikt nie kupuje tego za złotówki : ) Musimy dać zarobić serwerowi, na razie odpada. A cena 2 zł to moim zdaniem nie majątek.... Edytowane 30 Marca 2016 przez ORION 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Am@z!nG 37 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 3. Co masz na myśli modyfikować? Zwiększyć/zmniejszyć poziomy, zmienić poziom trudności założenia klanu Chodziło mi dokładnie by zwiększyć poziom od którego można utworzyć klan lub zwiększyć koszt jego utworzenia. Aktualnie klan można założyć od 100lvl i 2k monet. Można zwiększyć koszt utworzenia np do 4k. Drugą rzeczą jest poziom klanu który jak na razie nic nie dodaje gdy się go wykupi. Kosztuje on bodajże 1k monet. Aktualnie jest tak że gdy mamy monety można ulepszyć klan na max. Może zrobić coś takiego żeby ulepszyć bardziej jakoś statystykę to trzeba by było mięć większy poziom klanu np. na 1 poziomie można by było ulepszyć statystyki maksymalnie do 4 i później co kolejny poziom 4pkt więcej. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) Chodziło mi dokładnie by zwiększyć poziom od którego można utworzyć klan lub zwiększyć koszt jego utworzenia. Aktualnie klan można założyć od 100lvl i 2k monet. Można zwiększyć koszt utworzenia np do 4k. Drugą rzeczą jest poziom klanu który jak na razie nic nie dodaje gdy się go wykupi. Kosztuje on bodajże 1k monet. Aktualnie jest tak że gdy mamy monety można ulepszyć klan na max. Może zrobić coś takiego żeby ulepszyć bardziej jakoś statystykę to trzeba by było mięć większy poziom klanu np. na 1 poziomie można by było ulepszyć statystyki maksymalnie do 4 i później co kolejny poziom 4pkt więcej. Jestem za tym ponieważ wiele osób zakłada klany i mają jakieś bonusy z klanu a jeśli jest topkowy gracz i jest w klanie gdzie ma bonus statów po 40 + to nawet na 1 lvl ma zwiększone szanse Według mnie można by od poziomu zwiększać liczbę osób bo teraz max jest 10 ( cięzko znajomych zaprosić xD ) Proponuje oddać przeniesienia lvla za 2500 monet. I tak nikt nie kupuje tego za złotówki : ) Nawet jeśli nie 2.5 k monet to można zwiększyć do 5 k . (zawsze bardziej utrudnione Edytowane 30 Marca 2016 przez Zeus446 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 no to muszę się wziąć za to wszystko, bo jutro planowany reset a kompletnie zapomniałem :x Co wy na to aby do VIP'a dodać szanse 1/4 na pełen magazynek po zabiciu, zamiast hp. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) no to muszę się wziąć za to wszystko, bo jutro planowany reset a kompletnie zapomniałem :x Co wy na to aby do VIP'a dodać szanse 1/4 na pełen magazynek po zabiciu, zamiast hp. Jest to pomysł beznadziejny jak dla mnie, już lepiej dać 10/20% na zmartwychwstanie, nie odrodzenie po śmierci. Numer polega na tym, że jeśli ktoś nas zabije odradzamy się ale nie dodaje nam się frag w zginieciach, chociaż dla przeciwnika leci frag za killa Dobrze by było dać to hp za killa bo się czasem przydaje i nie ma co bazować na jakiejś szansie, że dostaniemy ammo Można też dać dla vipa /voteban jeśli ponad 50% vipow na serwie zagłosuje na gracza jest on banowany na może sam nwm z 10min, chodzi między innymi o mikro niektórych i TXT. Ludzie którzy mają VIPa trochę ogarniaja na serwie więc raczej nie bd banowania tych lepszych graczy nie uważam że jest to super pomysł ale czasem może się przydać Edytowane 30 Marca 2016 przez BoteczeQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) Jest mute dodane, i opcja zbanowania typa jeżeli przynajmniej 5 osob go zmutuje. Żadnych votebanów nie będzie. Myślałem nad odrodzeniem, ale może występować bug z naszym hp po odrodzeniu, zwykle to jest 100 HP po odrodzeniu nawet jak mamy jakieś 300. Cichy Bronie; M4A1 , deagle Opis; Jest szybki , cichy , wysokoskoczny, niewidzialny i zadaje dodatkowe 10dmg. // 50/255 na broniach. Inta; 0 HP; 0 W; 10 Konda; 40 Pasuje? 40 konda, ciche kroki, 2 skoki , 10 dmg dodatkowego, i 50/255 na broniach, to nie jest zbyt dużo.. ale nie chcę wam zepsuć gry, jak chcecie. I tak muszę te klasy wam zmienić bo mają za duzo statystyk dodanych Edytowane 30 Marca 2016 przez Siwy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) Jest mute dodane, i opcja zbanowania typa jeżeli przynajmniej 5 osob go zmutuje. Żadnych votebanów nie będzie. Myślałem nad odrodzeniem, ale może występować bug z naszym hp po odrodzeniu, zwykle to jest 100 HP po odrodzeniu nawet jak mamy jakieś 300. Cichy Bronie; M4A1 , deagle Opis; Jest szybki , cichy , wysokoskoczny, niewidzialny i zadaje dodatkowe 10dmg. // 50/255 na broniach. Inta; 0 HP; 0 W; 10 Konda; 40 Pasuje? 40 konda, ciche kroki, 2 skoki , 10 dmg dodatkowego, i 50/255 na broniach, to nie jest zbyt dużo.. ale nie chcę wam zepsuć gry, jak chcecie. I tak muszę te klasy wam zmienić bo mają za duzo statystyk dodanych Jeśli chodzi o odrodzenie to mogę się dopytac opiekuna jednego z serwow bo to stamtąd wzięty pomysł.Jeśli chodzi o cichego lepiej dać 5dmg zamiast 10 bo byłby zbyt dobry, wysokoskocznosc nie potrzebna skoro mają być 2 skoki ponieważ, dużo ludzi będzie chodziło nie zauważalnie po TXT :/ Kapitan Int: 0 HP:20 Wyt:10 Kon:30 Bronie: AWP, mp5, HE Opis: Ma 1/1 AWP, 1/5 z HE oraz mp5 +10dmg Zablokowane perki: AWP sniper, tajemnica kapitana, platynowe naboje. Edytowane 30 Marca 2016 przez BoteczeQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 chciałem sprostać to, wysokoskoczny czyli nie grawitacja, lecz te dodatkowe 2 skoki. okej 5dmg 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 cod_klan_moneylevel 1000 >>>> 2k cod_klan_kosztprefix 1000 >>>> 2k cod_level_klan 100 >>>>> 110 lv cod_koszt_klan 2000 >>>>> 3k &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& 3 . XP za runde cod_exp1 "1000" // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce >>> 850 XP cod_exp2 "700" // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce >>> 550 XP cod_exp3 "400" // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce >>> 300 XP &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& 4 . XP ogółem cod_killxp 120 // doswiadczenie za zabojstwo >>> 95 cod_winxp 130 // doswiadczenie za wygrana >>> 75 &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& 5 . Włączenie misji, i zmiana XP. ; Typy Misji: ; 1 - Zabij x razy ; 2 - Podloz bombe x razy ; 3 - Rozbroj bombe x razy ; 4 - Zabij z head shotem x razy ; 5 - Uratuj Hosty x razy ; 6 - Zadaj x dmg ( liczba calkowita) ; ; Przedzialy Levelowe: ; 0 - od 1 do 25 ; 1 - od 26 do 50 ; 2 - od 51 do 75 ; 3 - od 76 do 100 ; "0" "10" "4" "500" 500 XP "0" "40" "1" "500" 500 XP "0" "3" "2" "700" >>>> 500 xp "0" "3" "3" "700" >>> 500 xp "0" "6" "5" "1000" >>> 500 xp "0" "2000" "6" "1000" >>> 500 xp "1" "20" "4" "1500" >>> 1000 xp "1" "60" "1" "1500" >>> 1000 xp "1" "6" "2" "2000" >>> 1000 xp "1" "6" "3" "2000" >>> 1000 xp "1" "6" "5" "2500" >>> 1000 xp "1" "3000" "6" "2500" >>> 3000 xp "2" "30" "4" "3500" >>> 2500 xp "2" "80" "1" "3500" >>> 2500 xp "2" "10" "2" "4500" >>> 2500 xp "2" "10" "3" "4500" >>> 2500 xp "2" "10" "5" "5500" >>> 2500 xp "2" "4000" "6" "5500" >>> 5000 xp "3" "40" "4" "7500" >>> 4000 xp "3" "100" "1" "7500" >>> 4000 xp "3" "12" "2" "9000" >>> 4000 xp "3" "12" "3" "9000" >>> 4000 xp "3" "12" "5" "10000" >>> 4000 xp "3" "6000" "6" "10000" >>> 10000 xp &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& 6 . Edycja klas Bandyta Bronie; tmp , usp Opis; Zmniejszony rozrzut broni, dostaje 2x wiecej monet Inta; 0 HP; 25 Wytrzymalosc; 0 Konda; 5 Czlowiek rozblysk Bronie; ak47 , awp Opis; Posiada 1/5 szans na oslepienie, jest odporny na hs Inta; 0 HP; 10 Wytrzymalosc; 10 Konda; 10 Defuser famas, gail Opis; Defuser, multijump i ciche kroki Inta; 0 HP; 15 Wytrzymalosc; 15 Konda; 0 Ghost Bronie; gail Opis; Dostaje 20hp za zabojstwo. Atakowany staje sie niewidzialny. //// 55/255 gdy w niego sie strzela Inta; 0 HP; -5 Wytrzymalosc; 20 Konda; 5 Kawalerzysta Bronie; Scout, elite Opis; Jest niesamowicie szybki, zadaje spore dmg scoutem [+30] Inta; 0 HP; -15 Wytrzymalosc; 0 Konda; 40 Komandos Bronie; m3 , deagle Opis; Natychmiastowo zabija z noza. Posiada 1/5 z m3 Inta; -20 HP;0 Wytrzymalosc; 15 Konda; 35 Pirotechnik Bronie; aug, Opis; Moze stawiac dzialko zadajace spore dmg, co 5sek odzyskuje 15 straconego HP. //bez uzycia kosy... dzialko jakies 5dmg - strzal, i z blokiem w malych pomieszczeniach. Inta; -5 HP; 25 Wytrzymalosc; 5 Konda; 0 Bronie; p90, smoke Opis; Moze podlozyc 2 miny. SG co 15sek, widzi przez SG, 1/10 na wyrzucenie broni. // 90dmg i int, miny. Inta; 5 HP; -5 W; -15 Konda; 35 Szaleniec Bronie; mp5, deagle Opis; Bezlik ammo, +2 skoki // bezlik, a są zwinne palce. czyli ammo sie traci I; 10 HP; 5 W; 20 K; -10 Obronca Bronie; mp5 Opis; Ma brak rozrzutu w mp5(tylko ona), zadaje x2 wieksze obrazenia strzelajac w glowe. I; 10 HP; 5 W; 20 K; -10 Wsparcie ogniowe Bronie; mp5 Opis; Moze uzyc 2 rakiet 60dmg(+inta). Odbija 2 pociski, jest wytrzymaly. Inta; -15 HP; 10 Wytrzymalosc; 30 Konda ; 5 Rambo Bronie; sg552 , mp5 Opis; 1/4 na zadanie 1.5x wiekszych dmg,1/5 szansy na oslepienie wroga, mniejszy rozrzut Inta; 0 HP; 10 Wytrzymalosc; 20 Konda; 10 Cichy Bronie; M4A1 , deagle Opis; Jest szybki , cichy , wysokoskoczny, niewidzialny i zadaje dodatkowe 5dmg. // 50/255 na broniach, ciche kroki i 2 dodatkowe skoki Inta; 0 HP; 0 W; 10 Konda; 40 Kapitan Bronie; AWP , M4A1 , deagle , He Opis; Natychmiastowo zabija z AWP, jest odporny na strzaly w plecy, 1/4 HE. Inta; 0 HP; 10 W; 10 Konda; 25 &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& 7 . Nowe Klasy Nazwa; Orion Bronie; xm1014 , p228 Opis; Ma zwiekszona szybkostrzelnosc, i mniejszy rozrzut. DMG zalezne od inteligencji. Inta; -10 HP; 10 Wytrzymalosc; 0 Konda; 15 Nazwa; Skrytobojca Bronie; usp , glock Opis; Niewidzialny z duza grawitacja, ale mala iloscia HP. Max HP jak sie da - 100, Grawitka 550/800. // blok na 1/1 awp , 1/4 m4 , to jest bodajze perk awp snajper i bron szubrawca inta; 15 hp; -95 wytrzymalosc; 20 konda; 40 Predator Bronie; famas , usp Opis; Kazdy strzal zamraza wroga na 1sek, zadaje 2dmg+inta, jest wytrzymaly. Inta; -10 HP; -10 Wytrzymalosc; 50 Konda; 0 Piroman Bronie; m4a1 , usp Opis; Ma 1/7 szans na podpalenie przy ataku, Posiada HE ktory podpala graczy, HE co 25sekund. Inta; 0 HP; 10 W; 10 Konda; 10 Egzekutor Bronie; Ak47 , mac10 Opis; Ma ogranicznik rozrzutu, zadaje spore dmg[+15dmg]. DMG nie jest oslabiane przez wytrzymalosc klas. Inta; -5 HP; 25 Wytrzymalosc; 0 Konda; 20 &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& 8 . Zmiany w klasach Wywalić Legolas.amxx Wywalić Pyro.amxx Wywalic zeus.amxx Zmiana XP, na mniejszy.. odnośnie sklepiku nie wiem jeszcze . To jest moja propozycja, orion akceptuje a teraz panowie pora na mnie i do 15 mnie nie będzie, także o dalszych losach resetu decyduje ORION. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Nie podoba mi się zmiana Rambo, pirotechnika, kapitana i nie ma co dodawać Oriona, fajnie, że chcesz dać klasę na swoją część ale nie taką :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Nie podoba mi się zmiana Rambo, pirotechnika, kapitana i nie ma co dodawać Oriona, fajnie, że chcesz dać klasę na swoją część ale nie taką :/ nie byłem w stanie nazwy wymyśleć ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeus446 139 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Klasa kapitan zmiejsz kondycję bo bedzie placz zaraz jak z botq zaczniemy latac . w skruptopujcy bedzie sie kazdy zabijal jak spanie z wysoka . Chcę zobaczyć te klasy po resecie będzie wszystko widać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 (edytowane) No to mam nadzieje ze kapitan, Rambo, pirotechnik nie zostaną zmienieni Wypowiedz sie Orion bo się doczekać nie mogę...Skoro są ulepszane klasy zwykle i niektóre premki to po kiego grzyba oslabiacie Rambo? Nie rozumiem, może nam wyjaśnisz :/ Edytowane 31 Marca 2016 przez ORION Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi