Skocz do zawartości

[COD 350]Propozycje


Miłosz

Rekomendowane odpowiedzi

 Na Rambo wystepuje bug a mianowicie taki że zadaje on 2.5x wieksze obrazenia, powinnien zadawać 1.5x wieksze. Zwykły hit idzie po 20 a tu krytyk po 50. Nie trzeba być matematykiem, żeby obliczyć, że hity są 2.5x wieksze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej a tak w ogóle jest jakaś możliwość abyście  dodali jakoś klasę zwykłą z niewidzialnością? ;D

Raczej wątpię ponieważ to by było już zbyt łatwe .

 

 

 

Klasa Cichy nie została naprawiona mimo wszystko widzę że dalej dzieje się to samo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej a tak w ogóle jest jakaś możliwość abyście dodali jakoś klasę zwykłą z niewidzialnością? ;D

Nie nabijaj sobie postów.. Może go jakiś admin wyciszyć?

Gracz chce sobie nabić posty bo chce mieć admina, dowód jest w logach, pisał, że musi nabić posty, i idzie na forum szukać tematów, w których może nabić posty. Jeśli chcesz taka klasę to ja przedstaw/zrób jej statystyki, opis, bronie.

Skoro cichy się "popsuł" może zmienimy ta klasę na jakąś inną, mogę zaprezentować parę klas xd. Tak żeby nie było, że nabijam posty to edytuje post gdy będę chciał parę klas przedstawić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o zmniejszenie dmg rakiet ponieważ jest zbyt mocne . 

 

 

Proszę o blokadę perku Pompa dla klasy szaleniec .

Edytowane przez Zeus446
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o osłabienie klasy Rambo, jak wejdzie jej kryt(co się często zdarza, bije po 90/100 dmg. Jesli dojdzie do tego oślepienie, które wchodzi bardzo często, nie mamy szans praktycznie na przeżycie. Friku mi dziś tłumaczył ze klasa wczesniej byla lepsza, ale ona teraz ma być ciut słabsza niż wczesniej czy jakos zbilansowana? Nie dziwne ze nikt praktycznie nie kmgra zeusem/ kapitanem(aktualnie chyba tylko ja nim gram), skoro mozna wybrac klasę o wiele lepszą i w tej samej cenie :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o osłabienie klasy Rambo, jak wejdzie jej kryt(co się często zdarza, bije po 90/100 dmg. Jesli dojdzie do tego oślepienie, które wchodzi bardzo często, nie mamy szans praktycznie na przeżycie. Friku mi dziś tłumaczył ze klasa wczesniej byla lepsza, ale ona teraz ma być ciut słabsza niż wczesniej czy jakos zbilansowana? Nie dziwne ze nikt praktycznie nie kmgra zeusem/ kapitanem(aktualnie chyba tylko ja nim gram), skoro mozna wybrac klasę o wiele lepszą i w tej samej cenie :x

Ja słyszałem, że miałbyc egzekutor zamiast Zeusa ale nic nie widzę, miałbyć tez ulepszony kapitan i został tylko tak ulepszony ze z 25hp ma 10hp i zamiast -25 kondycji ma -10 według mnie zmiana beznadziejna bo kapitan nadal jest wolny i nie dorównuje reszcie klas, Ci co umieją grać z AWP to coś im idzie ale jak Rambo cie oślepi to ni tu z AWP i ni z m4. Ja proponowalem kapitana z mp5 nie wiem czy Ci się podoba ale mi bardzo kiedyś tak było i się super grało. Mogę znów napisać jakbyś chciał zobaczyć staty/opis itd. Tego kapitana.

 

PS. kapitanem gra jeszcze Zeus UK ale tak poza tym czasami krowa ale on gra tym zbyt mocnym Rambo.

Jak kapitan zostanie ulepszony chętnie kupie go znowu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja słyszałem, że miałbyc egzekutor zamiast Zeusa ale nic nie widzę, miałbyć tez ulepszony kapitan i został tylko tak ulepszony ze z 25hp ma 10hp i zamiast -25 kondycji ma -10 według mnie zmiana beznadziejna bo kapitan nadal jest wolny i nie dorównuje reszcie klas, Ci co umieją grać z AWP to coś im idzie ale jak Rambo cie oślepi to ni tu z AWP i ni z m4. Ja proponowalem kapitana z mp5 nie wiem czy Ci się podoba ale mi bardzo kiedyś tak było i się super grało. Mogę znów napisać jakbyś chciał zobaczyć staty/opis itd. Tego kapitana.

PS. kapitanem gra jeszcze Zeus UK ale tak poza tym czasami krowa ale on gra tym zbyt mocnym Rambo.

Jak kapitan zostanie ulepszony chętnie kupie go znowu.

Od wczoraj zezus gra Rambo, a krowa kapitanem gra tylko na mapach typu long. Jesli chodzi o kapitana, to sam nie wiem jak mozna go ulepszyć, ale Rambo przydałoby sie jeszcze osłabić.. Edytowane przez MichciO
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wczoraj zezus gra Rambo, a krowa kapitanem gra tylko na mapach typu long. Jesli chodzi o kapitana, to sam nie wiem jak mozna go ulepszyć, ale Rambo przydałoby sie jeszcze osłabić..

Jeśli chodzi o Kapitana można zrobić tak:

Kapitan (P)

Int:0

Hp:30

Wyt:0

Kondycja:30

Bronie: AWP, mp5, deagle, HE

Opis: 1/1 z AWP , +5dmg z mp5 oraz 1/4 HE.

Nie mam pomyslu co moznaby dac zamiast np HE bo czasami nie zdarzymy rzucić a czasem nie trafia albo jest jakas odporność. Może podajcie jakie propozycje na ten temat :D

 

A jesli chodzi o Rambo to caly czas mowie o tym bugu, że nie ma 1.5x wiekszych obrazen tylko 2.5x wieksze przez to jest taki mocny, jak to naprawicie bedzie mozna chyba coś pograć :)

 

Nie odpornosc na oslepnie to nie ale mp5 to jest spoko kiedys się fajnie gralo jeszcze za czasow autk0 albo Promila czyli Jamesa :D Możemy sprobowac przeciez mozna ta zmiane cofnac :)

Edytowane przez BoteczeQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o Kapitana można zrobić tak:

Kapitan (P)

Int:0

Hp:30

Wyt:0

Kondycja:30

Bronie: AWP, mp5, deagle, HE

Opis: 1/1 z AWP , +5dmg z mp5 oraz 1/4 HE.

Nie mam pomyslu co moznaby dac zamiast np HE bo czasami nie zdarzymy rzucić a czasem nie trafia albo jest jakas odporność. Może podajcie jakie propozycje na ten temat :D

 

A jesli chodzi o Rambo to caly czas mowie o tym bugu, że nie ma 1.5x wiekszych obrazen tylko 2.5x wieksze przez to jest taki mocny, jak to naprawicie bedzie mozna chyba coś pograć :)

To nie bug rambo ma obenie 2x obrażenia jeżeli chcecie aby było tak jak wcześniej to piszcie 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He mozna zostawić 1/3, bo ono jak wejdzie to może zabić pól teamu ale jak nie wejdzie to nie zabije nikogo, taka troche loteria xd mpt5? No nw... Czy mp5 +5 dmg to nw.. Ja bym wolal osobiście odporność na oślepienie xD

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o zmniejszenie dmg rakiet ponieważ jest zbyt mocne . 

 

 

Proszę o blokadę perku Pompa dla klasy szaleniec .

Przecież wsparcie ogniowe zawsze tyle biło, tylko teraz napisałem wam chyba w 1albo 2 stronie, ile dokładnie bije. 

 

 

Ważne są dla mnie wasze opinie dlatego coś wykombinuje, i zaraz zamieszcze w miare poprawione propozycje klas , kapitan , rambo , i człowiek rozbłysk, 1 bron sie zmieni. 

 

 

//////

Kapitan - staty max 50

HP 15 

Inta 0 

Wytrzymalosc 0 

Kondycja 35

 

1/1 awp, m4 3dmg , 1/4 HE 

 

 

RAMBO 

hp 15

inta 0

wytrzymalosc 15

konda 20

 

sg552 5dmg , 2x wiecej monet, 1/5 na ponowny respawn. 

 

(rozrzut tu nic nie zdziala, ale dalem monety, zamiast x2 dmg , dodatkowe dmg, i respawn) Dodatkowo dostanie 2x fb

 

 

 

CZLOWIEK rozblysk

staty zostaja 

 

//albo awp odpada, albo ak. 

sg552 i awp, zwiekszona szybkostrzelnosc , 1/9 na oslepienie, odpornosc na hs do uzycia (10-20sek do wyboru) 

 

zamiast sg5552 moze byc mp5 albo co innego, ale ak , m4 , p90 odpadaja. 

 

Co do odpornosci na hs przez jakis czas, to sobie wybierzcie, nie jestem pewny czy nie wywalic awp, to zostanie 1/7 oslepienie. 

Edytowane przez Siwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kapitan

HP 15 

Inta 0 

Wytrzymalosc 0 

Kondycja 35

 

1/1 awp, m4+3 dmg , 1/3 HE 

 

 

RAMBO 

hp 15

inta 0

wytrzymalosc 15

konda 20

 

sg552 7dmg , 2x wiecej monet, 1/5 na ponowny respawn. 

 

(rozrzut tu nic nie zdziala, ale dalem monety, zamiast x2 dmg , dodatkowe dmg, i respawn) Dodatkowo dostanie 2x fb

 

 

 

CZLOWIEK rozblysk

staty zostaja 

wywalic awp, to zostanie 1/6 oslepienie z sg, odpornosc na hs do uzycia (10-20sek do wyboru)

 

 

i myślę że będzie najs :)

Edytowane przez MichciO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież wsparcie ogniowe zawsze tyle biło, tylko teraz napisałem wam chyba w 1albo 2 stronie, ile dokładnie bije. 

 

 

Ważne są dla mnie wasze opinie dlatego coś wykombinuje, i zaraz zamieszcze w miare poprawione propozycje klas , kapitan , rambo , i człowiek rozbłysk, 1 bron sie zmieni. 

 

 

//////

Kapitan - staty max 50

HP 15 

Inta 0 

Wytrzymalosc 0 

Kondycja 35

 

1/1 awp, m4 3dmg , 1/4 HE 

 

 

RAMBO 

hp 15

inta 0

wytrzymalosc 15

konda 20

 

sg552 5dmg , 2x wiecej monet, 1/5 na ponowny respawn. 

 

(rozrzut tu nic nie zdziala, ale dalem monety, zamiast x2 dmg , dodatkowe dmg, i respawn) Dodatkowo dostanie 2x fb

 

 

 

CZLOWIEK rozblysk

staty zostaja 

 

//albo awp odpada, albo ak. 

sg552 i awp, zwiekszona szybkostrzelnosc , 1/9 na oslepienie, odpornosc na hs do uzycia (10-20sek do wyboru) 

 

zamiast sg5552 moze byc mp5 albo co innego, ale ak , m4 , p90 odpadaja. 

 

Co do odpornosci na hs przez jakis czas, to sobie wybierzcie, nie jestem pewny czy nie wywalic awp, to zostanie 1/7 oslepienie. 

Rambo będzie teraz beż zadnych bonusów zrespienie będzie działalo raz lub dwa na mape to jest przesada  kazdy kto gra rambo ma vipa więc nie widzę sensu dodawać 2x fb .

Co do kapitana można mu dodać dmg z m4 +5 taka moja propozycja .

Edytowane przez Zeus446
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rambo musiałby dostać jakąs słabą bron np tmp, zeby miec szanse na zadanie x2 obrazen, dlatego dałem mu cos innego zamiast tego, mozna dac mu umiejetnosc wywalenia broni, albo inne ale to musicie pisac swoje propozycje bo ja nie wiem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rambo:

 

Int: 0

Hp: 10
Wytrz: 5

Kond: 15

 

Bronie: mp5, deagle

Opis: posiada 1/5 szansy na zadanie 2 razy większych obrażeń, ogranicznik rozrzutu, 2x he, 1/1 z noza?

Edytowane przez MichciO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna zrobic tak

Rambo

Int: 0

Hp: 20
Wytrz: 5

Kond: 15

Bronie: sg552, mp5 ( moze zostać)

Opis: Ma +8dmg,  30hp za killa oraz 1 rakieta. / zamiast rakiety moze byc 2x monety

 

Moze cos takiego? Apropo kapitana moze byc juz to +5dmg :)

 

@edit. Jak to za duzo ? 30 hp jest OK z perku sie dostaje 40 i magazynek a 20 hp to malo oczywiscie zalezy od tego ile kto zabija na rundę ^^

Edytowane przez BoteczeQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rambo:

 

Int: 0

Hp: 10

Wytrz: 5

Kond: 15

 

Bronie: mp5, deagle

Opis: posiada 1/5 szansy na zadanie 2 razy większych obrażeń, ogranicznik rozrzutu, 2x he, 1/1 z noza?

Nie lubie pomysłów z 1/1 a tym bardziej z kosą, odpada 

Mozna zrobic tak

Rambo

Int: 0

Hp: 20

Wytrz: 5

Kond: 15

Bronie: sg552, mp5 ( moze zostać)

Opis: Ma +8dmg,  30hp za killa oraz 1 rakieta. / zamiast rakiety moze byc 2x monety

 

Moze cos takiego? Apropo kapitana moze byc juz to +5dmg :)

ciekawe, ale 30hp za killa to juz duzo, możemy dać te 15/20 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rambo:

 

Int: 0

Hp: 10

Wytrz: 5

Kond: 15

 

Bronie: mp5, deagle

Opis: posiada 1/5 szansy na zadanie 2 razy większych obrażeń, ogranicznik rozrzutu, 2x he, 1/1 z noza?

Zbyt osłabiona klasa

 

Mozna zrobic tak

Rambo

Int: 0

Hp: 20

Wytrz: 5

Kond: 15

Bronie: sg552, mp5 ( moze zostać)

Opis: Ma +8dmg,  30hp za killa oraz 1 rakieta. / zamiast rakiety moze byc 2x monety

 

Moze cos takiego? Apropo kapitana moze byc juz to +5dmg :)

 

@edit. Jak to za duzo ? 30 hp jest OK z perku sie dostaje 40 i magazynek a 20 hp to malo oczywiscie zalezy od tego ile kto zabija na rundę ^^

Rakiety nie beda dobrym pomysłem i hp za kila sam widze po grze ze cały czas było by full hp

 

 

Chciałbym zgłosić bug na klasie Rambo po wywaleniu lub ktoś wywali nam bronie możemy podnieść tylko sg  wiem ze można podnieśc dwie bronie ponieważ na klasie kapitan był ten sam problem i został naprawiony

Edytowane przez Zeus446
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rambo:

 

 

 

Int: 0

 

Hp: 10

 

Wytrz: 5

 

Kond: 15

 

 

 

Bronie: Deagle, famas

 

Opis: Posiada przebranie wroga, 20 hp za kilka, gdy zabije w głowę dostaje 2xx więcej monet, oraz 1/5 szansy na krytyczne uderzenie, które zabiera 2x więcej hp (30 hp, kryt 60 a nie 90-100).

 

Juz zaczyna mi brakować pomysłów xD

Edytowane przez MichciO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rambo:

 

 

 

Int: 0

 

Hp: 10

 

Wytrz: 5

 

Kond: 15

 

 

 

Bronie: Deagle, famas

 

Opis: Posiada przebranie wroga, 20 hp za kilka, gdy zabije w głowę dostaje 2xx więcej monet, oraz 1/5 szansy na krytyczne uderzenie, które zabiera 2x więcej hp (30 hp, kryt 60 a nie 90-100).

 

Juz zaczyna mi brakować pomysłów xD

 

Dla mnie pomysł trafiony tylko bym odjął to 20hp za killa , poza tym jestem całkowicie ZA :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności