Jump to content
Miłosz

[COD 350]Propozycje

Recommended Posts

Mi osobiście nie podoba się cenzura na serwerze. 

Chciałbym to wywalić, cały plugin i zezwolić regulaminowo na używanie wulgaryzmów oczywiście bez nadużywania tego, i rzecz jasna obrażanie - ban . 

 

Wezmę to pod uwagę, ale zostane jednak przy tym SID, z podania adminów złapiesz wszystkich. Ja się nigdy nie spotkałem z takim czymś, ale okej będę uważał .

Ja też uważam, że cenzura to dno. Czasem sobie poprzeklinać można, oczywiście nie obrażając nikogo. Zwłaszcza, że gryzie się ona z informacją kiedy podłożymy bombę. Wyświetla się wtedy wiadomość "bomba wyjebie za..."

 

Na chwilę obecną jest wystarczająca ilość klas zwykłych jak i premium. 

Ale po zmianach byłaby tylko jedna klasa z famasem, wcześniej były dwie. Ta którą opisał Boteczq mi się podoba, inne wyjście to dać famasa istniejącej już klasie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plugin wywalony. 

Odnośnie tego co prosiłem wzwyż, tutaj błędnie kazałem adminom ściągnąć STEAM_ID, niech zostaną wasze dane tak jak było. 

 

Orion chciał mape, dodałem ją. 

de_rats_1337
 
A jeszcze wszystko z klasami przemyślę, być może perki będą również nowe, zobaczymy. 
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
NOWE Predator Bronie; p90 , usp  Opis; Kazdy strzal zamraza wroga na 1sek, zadaje 2dmg+inta, jest wytrzymaly. Inta; -10 HP; -10 Wytrzymalosc; 50 Konda; 0   

Nie za silne? 

 

,

 

NOWE Kawalerzysta Bronie; Scout, elite Opis; Jest niesamowicie szybki, zadaje spore dmg scoutem [+30] Inta; 0 HP; -15 Wytrzymalosc; 0 Konda; 40
 Dałoby się dodać do scouta dmg pod int? Edited by Friko
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałbym zrobić tak, aby każda klasa na pozór w sobie była silna, wydaje mi się że p90 jest odpowiednia z uwagi na swój dużo rozrzut, jeżeli nie to zmienimy na famasa, akurat to może być bo podobno jest za mało tych broni. 

 

Odnośnie kawalerzysty, nie chcę też aby każda klasa była pod inta snajpera to np nie zmieniałem, i stąd tylko dodatkowe dmg.. Jeżeli by było pod dmg, to nie sądzę że ktoś by grał snajperem bo ma jak dobrze mówie 160dmg(+inta) , 1/2 ppm. A scout jest szybki, na start ma 40 kondy, i dosyć łatwo nawet w biegu można zabić. 

 

 

Wrzuciłem wam plugin umożliwiający mutowanie graczy, gdy dana osoba zostanie zmutowana przez 5graczy na serwerze dostaje bana na 10minut, mam nadzieje że to wam pomoże. Używajcie z rozsądkiem bo jeżeli będziecie nadużywać to wywale, ale nie sądzę żeby 5 osób były by do tego zdolne. 

Edited by Siwy
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej ale mi chodziło o to żeby była klasa z baniakiem bo jak wbije AIM to bd można się obronić :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej ale mi chodziło o to żeby była klasa z baniakiem bo jak wbije AIM to bd można się obronić :)

Jedynym sposobem na czitera jest ban. Jeżeli nawet taki się pojawi to ja 3/4 dnia jestem albo na forum albo na gg i tak samo inni admini. Niebawem pojawią się kontakty na gg i tam trzeba będzie się kierować w takich sytuacjach. Taka kasa, którą zaproponowałeś nie jest rozwiązaniem ;) Na razie odpada 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reset odbędzie się 31 marca a może być o godzinie 16:00 ? Wtedy każdy wróci ze szkoły/pracy :)

Edited by BoteczeQ
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reset odbędzie się 31 marca a może być o godzinie 16:00 ? Wtedy każdy wróci ze szkoły/pracy :)

Popieram, dobry pomysł by reset odbył się gdy większość będzie już po swoich codziennych obowiązkach.

 

 

 

A teraz pytanka:

1. Czy na nową edycje będą dodane jakieś nowe modele broni? Czy dobrym pomysłem jest wgraniem oddzielnego modelu dla tych co posiadają vipa?

2. Czy exp będzie jakoś zwiększany, zmniejszany?

3. Czy zamierzacie coś zrobić z klanami a mianowicie jakoś zmodyfikować je?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do VIPa

 

VIP 1 he, 1 sg, 2 fb defuser , +1 skok , 1k$ za hs, 500$ za kill x1.5 wiekszy xp napis w tab /vips prefix kasa za plant paki, rozbrojenie przywitanie na serwerze, 15 hp za kill / 20 za hs? +20 hp więcej na start? Może teraz będzie się opłacało kupić za 11.07 / mies :)

A jeśli to za malo to apteczki w sklepie leczą 50hp zamiast 30 ;)

 

Exp zmniejszmy bo nie ma co 2x więcej niż normalny gracz dawać :/

 

O i jak poruszylem temat sklepu też można go edytować :)

Np wziąć wszystko w całość bez podziału na kategorie : monety, dodatki i jeszcze coś było

Lepiej wziąć te najważniejsze bo tych ammo/armor itp nikt nie używa

1. 30hp - 10 monet

2. Perk- 20 monet

3. Sell perk -dostajesz 3 monety ( można też wywalić bo jest /Sell)

4. Monety- 5000$ na 3monety

5. Ulepszenie perku- 30 monet

6. Doświadczenie- 500-999(taka skala chyba jest) - 25monet

7. Doświadczenie x10- 5000-9999 - 250 monet

 

Narazie chyba tyle jak jutro wejdę zobaczę co jest jeszcze przydatne w sklepiku :)

Edited by BoteczeQ
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuje oddać przeniesienia lvla za 2500 monet. I tak nikt nie kupuje tego za złotówki : )

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reset odbędzie się 31 marca a może być o godzinie 16:00 ? Wtedy każdy wróci ze szkoły/pracy :)

Bliższa godzina jest jeszcze nie znana, ale nie będzie to wcześniej niż 15

 

Popieram, dobry pomysł by reset odbył się gdy większość będzie już po swoich codziennych obowiązkach.

 

 

 

A teraz pytanka:

1. Czy na nową edycje będą dodane jakieś nowe modele broni? Czy dobrym pomysłem jest wgraniem oddzielnego modelu dla tych co posiadają vipa?

2. Czy exp będzie jakoś zwiększany, zmniejszany?

3. Czy zamierzacie coś zrobić z klanami a mianowicie jakoś zmodyfikować je?

1. Nie planujemy tymczasowo nowych modeli broni, ale jeżeli coś konkretnego zaproponujesz to rozważymy to z Siwym. Jeżeli chodzi o modele vipa to się zastanowię

2. Exp zostanie tak jak jest obecnie ewentualnie zostanie zmniejszony (nie znacznie)

3. Co masz na myśli modyfikować? Zwiększyć/zmniejszyć poziomy, zmienić poziom trudności założenia klanu?

 

Co do VIPa

 

VIP 1 he, 1 sg, 2 fb defuser , +1 skok , 1k$ za hs, 500$ za kill x1.5 wiekszy xp napis w tab /vips prefix kasa za plant paki, rozbrojenie przywitanie na serwerze, 15 hp za kill / 20 za hs? +20 hp więcej na start? Może teraz będzie się opłacało kupić za 11.07 / mies :)

A jeśli to za malo to apteczki w sklepie leczą 50hp zamiast 30 ;)

 

Exp zmniejszmy bo nie ma co 2x więcej niż normalny gracz dawać :/

 

O i jak poruszylem temat sklepu też można go edytować :)

Np wziąć wszystko w całość bez podziału na kategorie : monety, dodatki i jeszcze coś było

Lepiej wziąć te najważniejsze bo tych ammo/armor itp nikt nie używa

1. 30hp - 10 monet

2. Perk- 20 monet

3. Sell perk -dostajesz 3 monety ( można też wywalić bo jest /Sell)

4. Monety- 5000$ na 3monety

5. Ulepszenie perku- 30 monet

6. Doświadczenie- 500-999(taka skala chyba jest) - 25monet

7. Doświadczenie x10- 5000-9999 - 250 monet

 

Narazie chyba tyle jak jutro wejdę zobaczę co jest jeszcze przydatne w sklepiku :)

Przemyślimy to z Siwym

 

Proponuje oddać przeniesienia lvla za 2500 monet. I tak nikt nie kupuje tego za złotówki : )

Musimy dać zarobić serwerowi, na razie odpada. A cena 2 zł to moim zdaniem nie majątek....

Edited by ORION
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

3. Co masz na myśli modyfikować? Zwiększyć/zmniejszyć poziomy, zmienić poziom trudności założenia klanu

Chodziło mi dokładnie by zwiększyć poziom od którego można utworzyć klan lub zwiększyć koszt jego utworzenia. Aktualnie klan można założyć od 100lvl i 2k monet. Można zwiększyć koszt utworzenia np do 4k. Drugą rzeczą  jest poziom klanu który jak na razie nic nie dodaje gdy się go wykupi. Kosztuje on bodajże 1k monet. Aktualnie jest tak że gdy mamy monety można ulepszyć klan na max. Może zrobić coś takiego żeby ulepszyć bardziej jakoś statystykę to trzeba by było mięć większy poziom klanu np. na 1 poziomie można by było ulepszyć statystyki maksymalnie do 4 i później co kolejny poziom 4pkt więcej.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodziło mi dokładnie by zwiększyć poziom od którego można utworzyć klan lub zwiększyć koszt jego utworzenia. Aktualnie klan można założyć od 100lvl i 2k monet. Można zwiększyć koszt utworzenia np do 4k. Drugą rzeczą  jest poziom klanu który jak na razie nic nie dodaje gdy się go wykupi. Kosztuje on bodajże 1k monet. Aktualnie jest tak że gdy mamy monety można ulepszyć klan na max. Może zrobić coś takiego żeby ulepszyć bardziej jakoś statystykę to trzeba by było mięć większy poziom klanu np. na 1 poziomie można by było ulepszyć statystyki maksymalnie do 4 i później co kolejny poziom 4pkt więcej.

Jestem za tym ponieważ wiele osób zakłada klany i mają jakieś bonusy z klanu a jeśli jest topkowy gracz i jest w klanie gdzie ma bonus statów po 40 + to nawet na 1 lvl ma zwiększone szanse

Według mnie można by od poziomu zwiększać liczbę osób bo teraz max jest 10 ( cięzko znajomych zaprosić xD )

 

Proponuje oddać przeniesienia lvla za 2500 monet. I tak nikt nie kupuje tego za złotówki : )

Nawet jeśli nie 2.5 k monet to można zwiększyć do 5 k . (zawsze bardziej utrudnione

Edited by Zeus446
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to muszę się wziąć za to wszystko, bo jutro planowany reset a kompletnie zapomniałem :x 

Co wy na to aby do VIP'a dodać szanse 1/4 na pełen magazynek po zabiciu, zamiast hp. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to muszę się wziąć za to wszystko, bo jutro planowany reset a kompletnie zapomniałem :x

Co wy na to aby do VIP'a dodać szanse 1/4 na pełen magazynek po zabiciu, zamiast hp.

Jest to pomysł beznadziejny jak dla mnie, już lepiej dać 10/20% na zmartwychwstanie, nie odrodzenie po śmierci. Numer polega na tym, że jeśli ktoś nas zabije odradzamy się ale nie dodaje nam się frag w zginieciach, chociaż dla przeciwnika leci frag za killa :)

Dobrze by było dać to hp za killa bo się czasem przydaje i nie ma co bazować na jakiejś szansie, że dostaniemy ammo :)

 

Można też dać dla vipa /voteban jeśli ponad 50% vipow na serwie zagłosuje na gracza jest on banowany na może sam nwm z 10min, chodzi między innymi o mikro niektórych i TXT. Ludzie którzy mają VIPa trochę ogarniaja na serwie więc raczej nie bd banowania tych lepszych graczy :) nie uważam że jest to super pomysł ale czasem może się przydać :D

Edited by BoteczeQ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest mute dodane, i opcja zbanowania typa jeżeli przynajmniej 5 osob go zmutuje. Żadnych votebanów nie będzie. 

Myślałem nad odrodzeniem, ale może występować bug z naszym hp po odrodzeniu, zwykle to jest 100 HP po odrodzeniu nawet jak mamy jakieś 300. 

 

Cichy 
Bronie; M4A1 , deagle
Opis; Jest szybki , cichy , wysokoskoczny, niewidzialny i zadaje dodatkowe 10dmg. // 50/255 na broniach. 
Inta; 0 
HP; 0
W; 10
Konda; 40
 
 
 Pasuje? 40 konda, ciche kroki, 2 skoki , 10 dmg dodatkowego, i 50/255 na broniach, to nie jest zbyt dużo.. ale nie chcę wam zepsuć gry, jak chcecie. I tak muszę te klasy wam zmienić bo mają za duzo statystyk dodanych 
Edited by Siwy
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest mute dodane, i opcja zbanowania typa jeżeli przynajmniej 5 osob go zmutuje. Żadnych votebanów nie będzie.

Myślałem nad odrodzeniem, ale może występować bug z naszym hp po odrodzeniu, zwykle to jest 100 HP po odrodzeniu nawet jak mamy jakieś 300.

 

Cichy

Bronie; M4A1 , deagle

Opis; Jest szybki , cichy , wysokoskoczny, niewidzialny i zadaje dodatkowe 10dmg. // 50/255 na broniach.

Inta; 0

HP; 0

W; 10

Konda; 40

 

 

Pasuje? 40 konda, ciche kroki, 2 skoki , 10 dmg dodatkowego, i 50/255 na broniach, to nie jest zbyt dużo.. ale nie chcę wam zepsuć gry, jak chcecie. I tak muszę te klasy wam zmienić bo mają za duzo statystyk dodanych

Jeśli chodzi o odrodzenie to mogę się dopytac opiekuna jednego z serwow bo to stamtąd wzięty pomysł.

Jeśli chodzi o cichego lepiej dać 5dmg zamiast 10 bo byłby zbyt dobry, wysokoskocznosc nie potrzebna skoro mają być 2 skoki ponieważ, dużo ludzi będzie chodziło nie zauważalnie po TXT :/

 

Kapitan

Int: 0

HP:20

Wyt:10

Kon:30

Bronie: AWP, mp5, HE

Opis: Ma 1/1 AWP, 1/5 z HE oraz mp5 +10dmg

Zablokowane perki: AWP sniper, tajemnica kapitana, platynowe naboje.

Edited by BoteczeQ

Share this post


Link to post
Share on other sites

chciałem sprostać to, wysokoskoczny czyli nie grawitacja, lecz te dodatkowe 2 skoki. 

okej 5dmg 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

cod_klan_moneylevel 1000 >>>> 2k
cod_klan_kosztprefix 1000 >>>> 2k
 
cod_level_klan 100  >>>>> 110 lv
cod_koszt_klan 2000   >>>>> 3k
 
 
 
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
3 . XP za runde
 
cod_exp1 "1000" // ilosc doswiadczenia za 1 miejsce  >>> 850 XP
cod_exp2 "700" // ilosc doswiadczenia za 2 miejsce   >>> 550 XP
cod_exp3 "400" // ilosc doswiadczenia za 3 miejsce   >>> 300 XP
 
 
 
 
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
4 . XP ogółem
 
cod_killxp 120 // doswiadczenie za zabojstwo   >>> 95
cod_winxp 130 // doswiadczenie za wygrana      >>> 75
 
 
 
 
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
5 . Włączenie misji, i zmiana XP.
 
; Typy Misji:
; 1 - Zabij x razy
; 2 - Podloz bombe x razy
; 3 - Rozbroj bombe x razy
; 4 - Zabij z head shotem x razy
; 5 - Uratuj Hosty x razy
; 6 - Zadaj x dmg ( liczba calkowita)
;
; Przedzialy Levelowe:
; 0 - od 1 do 25
; 1 - od 26 do 50
; 2 - od 51 do 75
; 3 - od 76 do 100
;
"0" "10" "4" "500"    500 XP   
"0" "40" "1" "500"    500 XP
"0" "3" "2" "700"   >>>> 500 xp
"0" "3" "3" "700"   >>> 500 xp
"0" "6" "5" "1000"  >>> 500 xp
"0" "2000" "6" "1000" >>> 500 xp
"1" "20" "4" "1500" >>> 1000 xp
"1" "60" "1" "1500" >>> 1000 xp
"1" "6" "2" "2000"  >>> 1000 xp
"1" "6" "3" "2000"  >>> 1000 xp
"1" "6" "5" "2500"  >>> 1000 xp
"1" "3000" "6" "2500" >>> 3000 xp
"2" "30" "4" "3500" >>> 2500 xp
"2" "80" "1" "3500" >>> 2500 xp
"2" "10" "2" "4500" >>> 2500 xp
"2" "10" "3" "4500" >>> 2500 xp
"2" "10" "5" "5500" >>> 2500 xp
"2" "4000" "6" "5500" >>> 5000 xp
"3" "40" "4" "7500"   >>> 4000 xp
"3" "100" "1" "7500"  >>> 4000 xp
"3" "12" "2" "9000"   >>> 4000 xp
"3" "12" "3" "9000"   >>> 4000 xp
"3" "12" "5" "10000"  >>> 4000 xp
"3" "6000" "6" "10000"  >>> 10000 xp
 
 
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
6 . Edycja klas
 
Bandyta
Bronie; tmp , usp
Opis; Zmniejszony rozrzut broni, dostaje 2x wiecej monet
Inta; 0
HP; 25
Wytrzymalosc; 0
Konda; 5
 
Czlowiek rozblysk
Bronie; ak47 , awp
Opis; Posiada 1/5 szans na oslepienie, jest odporny na hs
Inta; 0
HP; 10
Wytrzymalosc; 10
Konda; 10
 
Defuser
famas, gail
Opis; Defuser, multijump i ciche kroki
Inta; 0
HP; 15
Wytrzymalosc; 15
Konda; 0
 
Ghost
Bronie; gail
Opis; Dostaje 20hp za zabojstwo. Atakowany staje sie niewidzialny. ////  55/255 gdy w niego sie strzela
Inta; 0
HP; -5
Wytrzymalosc; 20
Konda; 5
 
Kawalerzysta
Bronie; Scout, elite
Opis; Jest niesamowicie szybki, zadaje spore dmg scoutem [+30]
Inta; 0
HP; -15
Wytrzymalosc; 0
Konda; 40
 
Komandos
Bronie; m3 , deagle
Opis; Natychmiastowo zabija z noza. Posiada 1/5 z m3
Inta; -20
HP;0
Wytrzymalosc; 15
Konda; 35
 
Pirotechnik
Bronie; aug,
Opis; Moze stawiac dzialko zadajace spore dmg, co 5sek odzyskuje 15 straconego HP. //bez uzycia kosy... dzialko jakies 5dmg - strzal, i z blokiem w malych pomieszczeniach.
Inta; -5
HP; 25
Wytrzymalosc; 5
Konda; 0
 
Bronie; p90, smoke
Opis; Moze podlozyc 2 miny. SG co 15sek, widzi przez SG, 1/10 na wyrzucenie broni. // 90dmg i int, miny.
Inta; 5
HP; -5
W; -15
Konda; 35
 
Szaleniec
Bronie; mp5, deagle
Opis; Bezlik ammo, +2 skoki // bezlik, a są zwinne palce. czyli ammo sie traci
I; 10
HP; 5
W; 20
K; -10
 
Obronca
Bronie; mp5
Opis; Ma brak rozrzutu w mp5(tylko ona), zadaje x2 wieksze obrazenia strzelajac w glowe.
I; 10
HP; 5
W; 20
K; -10
 
Wsparcie ogniowe
Bronie; mp5
Opis; Moze uzyc 2 rakiet 60dmg(+inta). Odbija 2 pociski, jest wytrzymaly.
Inta; -15
HP; 10
Wytrzymalosc; 30
Konda ; 5
 
Rambo
Bronie; sg552 , mp5
Opis; 1/4 na zadanie 1.5x wiekszych dmg,1/5 szansy na oslepienie wroga, mniejszy rozrzut
Inta; 0
HP; 10
Wytrzymalosc; 20
Konda; 10
 
Cichy
Bronie; M4A1 , deagle
Opis; Jest szybki , cichy , wysokoskoczny, niewidzialny i zadaje dodatkowe 5dmg. // 50/255 na broniach, ciche kroki i 2 dodatkowe skoki
Inta; 0
HP; 0
W; 10
Konda; 40
 
Kapitan
Bronie; AWP , M4A1 , deagle , He
Opis; Natychmiastowo zabija z AWP, jest odporny na strzaly w plecy, 1/4 HE.
Inta; 0
HP; 10
W; 10
Konda; 25
 
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
7 . Nowe Klasy
 
Nazwa; Orion
Bronie; xm1014 , p228
Opis; Ma zwiekszona szybkostrzelnosc, i mniejszy rozrzut. DMG zalezne od inteligencji.
Inta; -10
HP; 10
Wytrzymalosc; 0
Konda; 15
 
Nazwa; Skrytobojca
Bronie; usp , glock
Opis; Niewidzialny z duza grawitacja, ale mala iloscia HP.
Max HP jak sie da - 100, Grawitka 550/800. // blok na 1/1 awp , 1/4 m4 , to jest bodajze perk awp snajper i bron szubrawca
inta; 15
hp; -95
wytrzymalosc; 20
konda; 40
 
Predator
Bronie; famas , usp
Opis; Kazdy strzal zamraza wroga na 1sek, zadaje 2dmg+inta, jest wytrzymaly.
Inta; -10
HP; -10
Wytrzymalosc; 50
Konda; 0
 
Piroman
Bronie; m4a1 , usp
Opis; Ma 1/7 szans na podpalenie przy ataku, Posiada HE ktory podpala graczy, HE co 25sekund.
Inta; 0
HP; 10
W; 10
Konda; 10
 
Egzekutor
Bronie; Ak47 , mac10
Opis; Ma ogranicznik rozrzutu, zadaje spore dmg[+15dmg]. DMG nie jest oslabiane przez wytrzymalosc klas.
Inta; -5
HP; 25
Wytrzymalosc; 0
Konda; 20
 
 
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
8 . Zmiany w klasach
Wywalić Legolas.amxx
Wywalić Pyro.amxx
Wywalic zeus.amxx

 

Zmiana XP, na mniejszy.. odnośnie sklepiku nie wiem jeszcze . 

To jest moja propozycja, orion akceptuje a teraz panowie pora na mnie i do 15 mnie nie będzie, także o dalszych losach resetu decyduje ORION.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie podoba mi się zmiana Rambo, pirotechnika, kapitana i nie ma co dodawać Oriona, fajnie, że chcesz dać klasę na swoją część ale nie taką :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie podoba mi się zmiana Rambo, pirotechnika, kapitana i nie ma co dodawać Oriona, fajnie, że chcesz dać klasę na swoją część ale nie taką :/

nie byłem w stanie nazwy wymyśleć ;d 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa kapitan zmiejsz kondycję bo bedzie placz zaraz jak z botq zaczniemy latac .  w skruptopujcy bedzie sie kazdy zabijal jak spanie z wysoka .

Chcę zobaczyć te klasy po resecie będzie wszystko widać .

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to mam nadzieje ze kapitan, Rambo, pirotechnik nie zostaną zmienieni :)
Wypowiedz sie Orion bo się doczekać nie mogę...
Skoro są ulepszane klasy zwykle i niektóre premki to po kiego grzyba oslabiacie Rambo? Nie rozumiem, może nam wyjaśnisz :/

Edited by ORION

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

No to mam nadzieje ze kapitan, Rambo, pirotechnik nie zostaną zmienieni  :)
Wypowiedz sie Orion bo się doczekać nie mogę...
Skoro są ulepszane klasy zwykle i niektóre premki to po kiego grzyba oslabiacie Rambo? Nie rozumiem, może nam wyjaśnisz  :/

Rambo zostało osłabione ze względu na to iż to była najmocniejsza klasa.

 

Klasa kapitan zmiejsz kondycję bo bedzie placz zaraz jak z botq zaczniemy latac .  w skruptopujcy bedzie sie kazdy zabijal jak spanie z wysoka .

Chcę zobaczyć te klasy po resecie będzie wszystko widać .

Kapitan
Bronie; AWP , M4A1 , deagle , He
Opis; Natychmiastowo zabija z AWP, jest odporny na strzaly w plecy, 1/4 HE.
Inta; 0
HP; 10
W; 10
Konda; 25
  będzie 

Kapitan
Bronie; AWP , M4A1 , deagle , He
Opis; Natychmiastowo zabija z AWP, jest odporny na strzaly w plecy, 1/4 HE.
Inta; 0
HP; 10
W; 10
Konda; 15

 

Nie podoba mi się zmiana Rambo, pirotechnika, kapitana i nie ma co dodawać Oriona, fajnie, że chcesz dać klasę na swoją część ale nie taką  :/

Rozumiem, że Ci się nie podoba, masz do tego prawo ;) Prosiłbym o przedstawienie co dokładnie Ci się nie podoba, bronie, ilość statów?

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines