Skocz do zawartości

[COD 350]Propozycje


Miłosz

Rekomendowane odpowiedzi

Rambo

statystyki : takie jak podajecie

Bronie: Famas, mp5

Ubranie wroga, 1/5 na 2x większe obrażenia, autobh( nie wiem czy to dobry pomysł)

 

Rambo v2

Famas, sg552

+5 obrażeń, 20hp za killa

 

Jeśli chodzi o ulepszenie VIPa

- kamizelka( myślę że nie trzeba dużo pomaga szczególnie na obrażenia z Famasa)

-Zestaw granatów

-x2 więcej monet

-500$ za kill , 1000$ za head

-1.5x więcej XP

- +5/10 do każdej statystyki na start

- powitanie gdy wchodzi na serwer

- prefix przed nickiem

- hajs za położenie/rozbrojenie bomby

 

To chyba tyle wyraźcie opinie na temat Rambo i Rambo v2 oraz VIP :)

Edytowane przez BoteczeQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co chodzi ale przed chwilką sprawdziłem i na serwerze jest wgrany plugin Adminlisten.amxx - plugin pozwalający widzieć adminowi WSZYSTKIE czaty

To czemu nie widzimy? :f

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przyszłość - autorzy postów, które są bezsensowne lub nie wnoszą nic do ogólnej dyskusji/tematu będą karani, tym razem Wasze posty poukrywałem. Mam nadzieję, że wyraziłem się jasno w tej sprawie. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o ulepszenie klas to snajper

 

Nowy:

Int:10

HP: 10

Wyt: 0

Kondycja:20

Bronie: AWP,deagle, 1 FB

Posiada 160(+int) obrażeń z AWP oraz +5dmg z deagle

 

Nowy:

Int: 0

HP:10

Wyt:0

Kondycja: 0

Bronie: AWP,deagle, 1FB

Ma 160(+int) obrażeń z AWP, oraz +40 kondycji na nożu.

 

Chyba równo przedstawiłem te propozycje jedna nie różni się zbyt od 2 ale myślę że to z nożem fajniejsze ;)

Edytowane przez BoteczeQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prponowalbym blokad na he skrócić do 7/8 sekund, zanim sie uzyje go to mozna 10 razy zginąć a w 7 sęk raczej ludzie dadzą rade wyjsc z respa :x

blokada he zostaje na razie tak jak jest 

 

Rambo

statystyki : takie jak podajecie

Bronie: Famas, mp5

Ubranie wroga, 1/5 na 2x większe obrażenia, autobh( nie wiem czy to dobry pomysł)

 

Rambo v2

Famas, sg552

+5 obrażeń, 20hp za killa

 

Jeśli chodzi o ulepszenie VIPa

- kamizelka( myślę że nie trzeba dużo pomaga szczególnie na obrażenia z Famasa)

-Zestaw granatów

-x2 więcej monet

-500$ za kill , 1000$ za head

-1.5x więcej XP

- +5/10 do każdej statystyki na start

- powitanie gdy wchodzi na serwer

- prefix przed nickiem

- hajs za położenie/rozbrojenie bomby

 

To chyba tyle wyraźcie opinie na temat Rambo i Rambo v2 oraz VIP :)

ok, ale bez +5/10 do każdej statystyki. Jeżeli zostanie to wprowadzone to powiadomię o tym. Jeżeli chodzi o klasy czekam na wypowiedź innych aby nie było, że zostanie zmieniona klasa i nagle wszyscy mają pretensje, a wcześniej się nie odzywały

 

To czemu nie widzimy? :f

zapraszam na PW

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naszła mnie myśl, odnośnie min. nie da się zrobic czegos takiego jak (...). W momencie gdy umarlismy, i patrzymy na kogoś lub z wolnej kamerki to żeby pokazywały się nam miny, jak na wykrywaczu metali, + jak na nią nacelujemy to żeby wyświetlał sie nick właściciela? :) moze to być no tylko dla admina. Bardzo przydatna opcja w sytuacjach gdzie gracz stawia miny w nieodpowiednich miejscach. :)

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naszła mnie myśl, odnośnie min. nie da się zrobic czegos takiego jak (...). W momencie gdy umarlismy, i patrzymy na kogoś lub z wolnej kamerki to żeby pokazywały się nam miny, jak na wykrywaczu metali, + jak na nią nacelujemy to żeby wyświetlał sie nick właściciela? :) moze to być no tylko dla admina. Bardzo przydatna opcja w sytuacjach gdzie gracz stawia miny w nieodpowiednich miejscach. :)

myślę, że to nie jest aż tak potrzebne ze względu, że mało osób używa te miny, a po drugie jeżeli już stawiają w złych miejscach to raczej nie ma problemu z rozpoznaniem kto to jest (kille). Jeżeli problem się nasili to wprowadzimy może to. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bandyta

hp 15

inta 0

wytrzymalosc 15

konda 20

Bronie TMP, deagle.

Opis: Posiada ogranicznik rozrzutu, więcej monet za zabójstwo, możliwość podniesienia broni (może posiadać maxymalnie 2), oraz odzyskuje jej się 2 hp za każdym trafionym strzałem w przeciwnika (tylko z tmp).

 

Skąd ta zmiana? Klasa na prawdę bardzo fajna i ciekawa, lecz nikt nie chce nią grać, ponieważ ma strasznie słabą broni i nie posiada praktycznie żadnych ciekawych bonusów ;f

Edytowane przez MichciO
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bandyta

hp 15

inta 0

wytrzymalosc 15

konda 20

Bronie TMP, deagle.

Opis: Posiada ogranicznik rozrzutu, więcej monet za zabójstwo, możliwość podniesienia broni (może posiadać maxymalnie 2), oraz odzyskuje jej się 2 hp za każdym trafionym strzałem w przeciwnika (tylko z tmp).

 

Skąd ta zmiana? Klasa na prawdę bardzo fajna i ciekawa, lecz nikt nie chce nią grać, ponieważ ma strasznie słabą broni i nie posiada praktycznie żadnych ciekawych bonusów ;f

przecież ja gram :D mnóstwo monet wpada, i w miare silna jest.. tyle że ludzie nie zwracają uwagi bo ma tmp, co jest na już ~50 lv potężną bronią. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka propozycji dotyczących Rambo:

 

1. Rambo:

Staty i bronie te same

Opis: Posiada dodatkowe dmg(%int) (do ustalenia), 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnika

 

2. Rambo

Staty i bronie te same 

Opis: Ma 1/6 na zadanie 2x obrażeń, 1/6 na zatrucie wroga

 

3. Rambo

Staty i bronie te same

Opis: Posiada dodatkowe dmg(%int) (do ustalenia), 1/6 na zatrucie wroga

 

4. Rambo

Staty i bronie te same

Opis: Ma 1/6 na zadanie 2x obrażeń, 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnika

 

Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka propozycji dotyczących Rambo:

 

1. Rambo:

Staty i bronie te same

Opis: Posiada dodatkowe dmg(%int) (do ustalenia), 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnika

 

2. Rambo

Staty i bronie te same 

Opis: Ma 1/6 na zadanie 2x obrażeń, 1/6 na zatrucie wroga

 

3. Rambo

Staty i bronie te same

Opis: Posiada dodatkowe dmg(%int) (do ustalenia), 1/6 na zatrucie wroga

 

4. Rambo

Staty i bronie te same

Opis: Ma 1/6 na zadanie 2x obrażeń, 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnika

 

Co o tym myślicie?

Ta klasa byłaby jeszcze lepsza niż jest aktualnie ;f pali licho oślepienie, ale jak będzie zadawało większe obrażenia i jeszcze wyrzucało bron?

 

Zdecydowanie na nie ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja co do klas:

 

Nazwa klasy: Rambo

Inteligencja: 0

Zdrowie: 20

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 20

Bronie: sg 552, aug

Opis: Odporny na miny/he/flash/rakiety, +5dmg i zmniejszony rozrzut, 1/10 na wyrzucenie broni

 

Modyfikacja klasy cichy:

 

Nazwa klasy: Skrytobójca

Inteligencja:0

Zdrowie: 10

Wytrzymałość:0

Kondycja: 40

Bronie:scout

Opis:Posiada tylko scout'a 1/1. Zmniejszona widoczność 80/255 podczas kucania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nazwa klasy: Rambo Inteligencja: 0 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 20 Bronie: sg 552, aug Opis: Odporny na miny/he/flash/rakiety, +5dmg i zmniejszony rozrzut, 1/10 na wyrzucenie broni   Modyfikacja klasy cichy:   Nazwa klasy: Skrytobójca Inteligencja:0 Zdrowie: 10 Wytrzymałość:0 Kondycja: 40 Bronie:scout Opis:Posiada tylko scout'a 1/1. Zmniejszona widoczność 80/255 podczas kucania
 

Klasy premium powinny być tak samo "silne" czemu? Koszt za każdą premke jest ten sam, a tutaj mi się wydaje że rambo jest o wiele silniejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o Rambo to powinne być odrzucane propozycje z 1/x na wyrzucenie broni i oslepnie, moze jest to jakas sznasa ale 3 hitami mozna wywalic 3 bronie i ofiara nie ma nawet jak sie bronić :C

Rambo

Int: 0

Hp: 20

Wyt: -10

Kon: 20

Bronie: Sg552, deagle

Opis: +10dmg, 20hp za killa, radar.

Można coś dorzucic bo nie wiem czy jest dobry, a ogranicznik nie potrzebny, trzeba sie nauczyc grać bez zadnych ogranicznikow/eliminatorów :)

 

Jak z tymi propozycjami snajpera? Niech którys z opiekunów się wypowie :D Jak pamięć mnie nie myli nie był ulepszany.

Można wprowadzić komendę /freelvl kazdy w codtop15 ma 100+lvl oraz już 1 osoba ( Am@z!nG) ma juz 200lvl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja co do klas:

 

Nazwa klasy: Rambo

Inteligencja: 0

Zdrowie: 20

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 20

Bronie: sg 552, aug

Opis: Odporny na miny/he/flash/rakiety, +5dmg i zmniejszony rozrzut, 1/10 na wyrzucenie broni

Bronie i staty dobre opis lekko do zmiany . nie potrzebne wyrzucenie broni . i  można wywali odporność na miny

 

Jeśli chodzi o Rambo to powinne być odrzucane propozycje z 1/x na wyrzucenie broni i oslepnie, moze jest to jakas sznasa ale 3 hitami mozna wywalic 3 bronie i ofiara nie ma nawet jak sie bronić :C

Rambo

Int: 0

Hp: 20

Wyt: -10

Kon: 20

Bronie: Sg552, deagle

Opis: +10dmg, 20hp za killa, radar.

Można coś dorzucic bo nie wiem czy jest dobry, a ogranicznik nie potrzebny, trzeba sie nauczyc grać bez zadnych ogranicznikow/eliminatorów :)

 

Jak z tymi propozycjami snajpera? Niech którys z opiekunów się wypowie :D Jak pamięć mnie nie myli nie był ulepszany.

Można wprowadzić komendę /freelvl kazdy w codtop15 ma 100+lvl oraz już 1 osoba ( Am@z!nG) ma juz 200lvl :D

Jestem za wprowadzeniem freelvl.

Opis klasy mi się podoba ale bronie są bardzo osłabione niech zamiast deagle będzie aug tak jak wczesniej to bylo .

Edytowane przez Zeus446
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bronie i staty dobre opis lekko do zmiany . nie potrzebne wyrzucenie broni . i można wywali odporność na miny

 

Jestem za wprowadzeniem freelvl.

Opis klasy mi się podoba ale bronie są bardzo osłabione niech zamiast deagle będzie aug tak jak wczesniej to bylo .

Można wprowadzić tego Rambo co ja podałem tylko zmienić broń z deagle na aug oraz jeśli będzie zbyt mocna to zamiast +10 dmg dać 5 i zamiast 20 hp za kill dać 10/15 :)

Oraz zablokować perk eliminator bo będzie zbyt mocna :D

Edytowane przez BoteczeQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można wprowadzić tego Rambo co ja podałem tylko zmienić broń z deagle na aug oraz jeśli będzie zbyt mocna to zamiast +10 dmg dać 5 i zamiast 20 hp za kill dać 10/15 :)

Oraz zablokować perk eliminator bo będzie zbyt mocna :D

Jestem za można spróbować .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kapitan

HP 15 

Inta 0 

Wytrzymalosc 0 

Kondycja 35

 

1/1 awp, m4+3 dmg , 1/3 HE 

 

 

RAMBO 

hp 15

inta 0

wytrzymalosc 15

konda 20

 

sg552 7dmg , 2x wiecej monet, odporny na HS // tutaj lekka zmiana propki michcia 

 

 

 

CZLOWIEK rozblysk

staty zostaja 

wywalic awp, to zostanie 1/6 oslepienie z sg, odpornosc na hs do uzycia (10-20sek do wyboru)

 

 

i myślę że będzie najs :)

A co z tym ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie to wydaje mi się w miare okej, znowu wychodzicie z inicjatywą klasy tytan, odporność na wszystko, w tym dmg i wywalenie broni 

Jeśli zauważyłeś  odrzucam pomysły innych jeśli chodzi o odporności i wywalanie nie rozumiem w jakim celu miała by powstać klasa tytan .

Najlepsze rozwiązanie będzie jeśli klasa rambo będzie miała sg auga 1.5  na krytyka 2x wiecej monet tak ja to było wcześniej tylko bez expa za kila

Ponieważ coraz dziwniejsze propozycje powstają na prawdę a kombinowanie jest zbędne w tym momęcie .

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności