WOJTASIK 82 Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 2 godziny temu, 4Arecki napisał: Cześć, od jakiegoś tygodnia próbowałem wydropić runę crimson do questu, no i w końcu to się stało! Mam ją! I co? Nie zaliczyło mi questa. Resetowałem csa i dalej to samo. Poniżej wkleję dwa ssy z tego, że na pewno mam wybrany quest i z tego, że na pewno mam runę. Proszę o wyjaśnienie. Myślę, że parę osób (przez moje jęczenie, że nie mogę jej wydropić) może potwierdzić to, iż nie było sytuacji typu wydropiona runa przed wzięciem questa. Spróbuj wpisać na czacie !check 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrakePoons 2 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Klasa Łowca: Kusza nie zawsze wystrzeliwuje bełt, buguję się w taki sposób, że jest pokazany model kuszy, a tak naprawdę mamy kose. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 4 godziny temu, DrakePoons napisał: Klasa Łowca: Kusza nie zawsze wystrzeliwuje bełt, buguję się w taki sposób, że jest pokazany model kuszy, a tak naprawdę mamy kose. Na 1.6 z tego co pamiętam tez tak było, no i ciekawi mnie to, czy da się z tym coś zrobić @-_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 24 Lutego 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 Mogę zawsze odblokować strzał na nożu w takich przypadkach, ale czy to aby na pewno dobre wyjście? xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrakePoons 2 Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 13 godzin temu, -_- napisał: Mogę zawsze odblokować strzał na nożu w takich przypadkach, ale czy to aby na pewno dobre wyjście? xd Może da rade zrobić jakiś komunikat, który pokazuje, że aktualnie jest wyciągnięta kusza i na pewno wystrzeli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxx Speed Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 9 minut temu, DrakePoons napisał: Może da rade zrobić jakiś komunikat, który pokazuje, że aktualnie jest wyciągnięta kusza i na pewno wystrzeli? licznik jak dla pioruna np Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 24 Lutego 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 Aaa, ja wiem o co Wam chodzi Macie animację kuszy, puszczacie bełta, potem kolejnego i on nie leci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeowTO 8 Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 (edytowane) Jeżeli na słudze zniszczenia uzyjesz podowojenia magazynku strzelisz raz i zaczniesz przeladowywac to da ci cale ammo z magazynku dziala tylko na xm1014 Edytowane 24 Lutego 2018 przez MeowTO 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 26 Lutego 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Czy są jeszcze jakieś błędy, które należałoby poprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxx Speed Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Nihlathak kula niebios lub rakieta , nw co to wg jest ale gdy leci obok ściany , beczki , etc wybucha w za dużej odległości od takiego obiektu proponuje albo zastąpić czymś innym albo naprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 26 Lutego 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Okej, zmniejszę jego "wielkość" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxxspeed 6 Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Osobiście bym proponował zmienić kule niebios na kule plazmy która częściowo przenika przez przeszkody Leci wolniej niz kula niebios i zadaje dmg wszystkim którzy sa za blisko Dmg moze byc mniejszy a dzialanie Jednorazowo zada przykladowo 40hp potem zadaje 3 razy po 5 hp (cos ala zatrucie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 26 Lutego 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Kule niebios zawsze miał Nihlathak, a kule plasmy miał Andariel i to się niestety nie zmieni PS: to nie bug Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeowTO 8 Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 (edytowane) Piorun na denonologu czesto nie uderze i ma zly przelicznik prosze o szybko naprawe Edytowane 26 Lutego 2018 przez MeowTO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 3 godziny temu, MeowTO napisał: Piorun na denonologu czesto nie uderze i ma zly przelicznik prosze o szybko naprawe Jak to nie uderza? Jak sam cały czas od Was z tego pioruna łapie po pyszczku, a co do przelicznika to nie wiem o co Ci chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 26 Lutego 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Cytuj DM_TakeDamage(i2, id, id, 65.0+float(PlayerData[id][pSKILL2]), DMG_GENERIC, -1, 1.5, 0.0); 65+rozwoj za mane i 1.5 dmg za 1 int Mam rozumieć, że to wszystko, tak? Jeżeli tak, to dzisiaj w nocy odbędzie się reset i wersja BETA będzie trwać do 01.03. Jeżeli nie będzie problemów, nie robię resetu, jeżeli będą, poleci kolejny reset 01.03 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MONATRIX_DxD #RoadToS4 7 Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Godzinę temu, Fakel napisał: Jak to nie uderza? Jak sam cały czas od Was z tego pioruna łapie po pyszczku, a co do przelicznika to nie wiem o co Ci chodzi Może chodzi o pierwszy strzał; Gdyś posiadam podobny problem mianowicie nie zawsze z pierwszego albo nawet pierwszych kilku strzałów wystrzelę piorun (posiadam binda na mouse1 na strzał i skilla więc to może powodować ten błąd ale nie jestem pewny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeowTO 8 Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Zgadza sie tak jak Ridi mowi mam bond pod mouse1 i czesto strzelajac przeciwnik dostaje z kalacha ale nie dostaje z pioruna a o przelicznik to w klasie napisane ze inta pzelicza razy 1.5 a w rzeczywistosci jest przelicznik1.0 prosze o naprawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 26 Lutego 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Nie rozumiem Was. Podałem Wam kod odpowiedzialny za piorun. Tak to działa, a nie inaczje Cytuj DM_TakeDamage(i2, id, id, 65.0+float(PlayerData[id][pSKILL2]), DMG_GENERIC, -1, 1.5, 0.0); To jest DMG z pioruna i zawsze jak wycelujesz to dana osoba dostaje. W nowej wersji będzie to jeszcze lepiej widać + będzie specjalny dźwięk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxx Speed Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 sprawdzimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeowTO 8 Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 W opisie bylo napisano ze dmg to 65+int*1.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 27 Lutego 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 No właśnie, czyli jest dobrze napisane. 1.5 dmg za int oraz 65 na start, ale w opisie nie ma informacji o rozwoju za manę, co jest logiczne, bo to osobno i nawet jeśli, to wszystko jest okej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeowTO 8 Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Niby tak ale w rzeczywistosci przelicza 1 manu do 1 ataku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 27 Lutego 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Nie wiem, nie pamiętam tej wersji która jest na serwerze, bo pełno zmian weszło, ale na pewno w tej, którą mam teraz na testówce i która wejdzie wraz z resetem (czyli ta najważniejsza), jest okej, czyli 1.5 dmg za int Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubaciszew 17 Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Na serwerze jest bug wizualny. Polega on na tym ze przy wpisaniu !z/!zloto i kliknieciu co to zloto? wlacza nam sie loteria, a jak klikasz loteria to pokazuje co to zloto. Pozdro @Kubaciszew wejdzie wraz z nowym update Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi