Skocz do zawartości

Zgłaszamy bugi


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, 4Arecki napisał:

Cześć, od jakiegoś tygodnia próbowałem wydropić runę crimson do questu, no i w końcu to się stało! Mam ją! I co? Nie zaliczyło mi questa. Resetowałem csa i dalej to samo. Poniżej wkleję dwa ssy z tego, że na pewno mam wybrany quest i z tego, że na pewno mam runę. Proszę o wyjaśnienie.
Myślę, że parę osób (przez moje jęczenie, że nie mogę jej wydropić) może potwierdzić to, iż nie było sytuacji typu wydropiona runa przed wzięciem questa.
 

20180219050201_1.jpg

20180219050153_1.jpg

Spróbuj wpisać na czacie !check

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, DrakePoons napisał:

Klasa Łowca:

Kusza nie zawsze wystrzeliwuje bełt, buguję się w taki sposób, że jest pokazany model kuszy, a tak naprawdę mamy kose.

Na 1.6 z tego co pamiętam tez tak było, no i ciekawi mnie to, czy da się z tym coś zrobić

@-_-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Mogę zawsze odblokować strzał na nożu w takich przypadkach, ale czy to aby na pewno dobre wyjście? xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, -_- napisał:

Mogę zawsze odblokować strzał na nożu w takich przypadkach, ale czy to aby na pewno dobre wyjście? xd

Może da rade zrobić jakiś komunikat, który pokazuje, że aktualnie jest wyciągnięta kusza i na pewno wystrzeli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maxx Speed
9 minut temu, DrakePoons napisał:

Może da rade zrobić jakiś komunikat, który pokazuje, że aktualnie jest wyciągnięta kusza i na pewno wystrzeli?

 licznik jak dla pioruna  np 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Aaa, ja wiem o co Wam chodzi

Macie animację kuszy, puszczacie bełta, potem kolejnego i on nie leci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli na słudze zniszczenia uzyjesz podowojenia magazynku strzelisz raz i zaczniesz przeladowywac to da ci cale ammo z magazynku dziala tylko na xm1014

Edytowane przez MeowTO
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maxx Speed

Nihlathak 

kula niebios lub rakieta , nw co to wg jest ale gdy leci obok ściany , beczki , etc wybucha w za dużej odległości od takiego obiektu  

proponuje albo zastąpić czymś innym albo naprawę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście bym proponował zmienić kule niebios na kule plazmy która częściowo przenika przez przeszkody 

 

Leci wolniej niz kula niebios i zadaje dmg wszystkim którzy sa za blisko

Dmg moze byc mniejszy a dzialanie 

Jednorazowo zada przykladowo 40hp potem zadaje 3 razy po 5 hp (cos ala zatrucie) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Kule niebios zawsze miał Nihlathak, a kule plasmy miał Andariel i to się niestety nie zmieni

PS: to nie bug

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MeowTO napisał:

Piorun na denonologu czesto nie uderze i ma zly przelicznik prosze o szybko naprawe

 

Jak to nie uderza? Jak sam cały czas od Was z tego pioruna łapie po pyszczku, a co do przelicznika to nie wiem o co Ci chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
Cytuj

DM_TakeDamage(i2, id, id, 65.0+float(PlayerData[id][pSKILL2]), DMG_GENERIC, -1, 1.5, 0.0);

65+rozwoj za mane i 1.5 dmg za 1 int

 

Mam rozumieć, że to wszystko, tak? Jeżeli tak, to dzisiaj w nocy odbędzie się reset i wersja BETA będzie trwać do 01.03. Jeżeli nie będzie problemów, nie robię resetu, jeżeli będą, poleci kolejny reset 01.03

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Fakel napisał:

Jak to nie uderza? Jak sam cały czas od Was z tego pioruna łapie po pyszczku, a co do przelicznika to nie wiem o co Ci chodzi

Może chodzi o pierwszy strzał; Gdyś posiadam podobny problem mianowicie nie zawsze z pierwszego albo nawet pierwszych kilku strzałów wystrzelę piorun (posiadam binda na mouse1 na strzał i skilla więc to może powodować ten błąd ale nie jestem pewny)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie tak jak Ridi mowi mam bond pod mouse1 i czesto strzelajac przeciwnik dostaje z kalacha ale nie dostaje z pioruna a o przelicznik to w klasie napisane ze inta pzelicza razy 1.5 a w rzeczywistosci jest przelicznik1.0 prosze o naprawe 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Nie rozumiem Was.

Podałem Wam kod odpowiedzialny za piorun. Tak to działa, a nie inaczje

Cytuj

DM_TakeDamage(i2, id, id, 65.0+float(PlayerData[id][pSKILL2]), DMG_GENERIC, -1, 1.5, 0.0);

To jest DMG z pioruna i zawsze jak wycelujesz to dana osoba dostaje. W nowej wersji będzie to jeszcze lepiej widać + będzie specjalny dźwięk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

No właśnie, czyli jest dobrze napisane.

1.5 dmg za int oraz 65 na start, ale w opisie nie ma informacji o rozwoju za manę, co jest logiczne, bo to osobno i nawet jeśli, to wszystko jest okej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Nie wiem, nie pamiętam tej wersji która jest na serwerze, bo pełno zmian weszło, ale na pewno w tej, którą mam teraz na testówce i która wejdzie wraz z resetem (czyli ta najważniejsza), jest okej, czyli 1.5 dmg za int

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności