R0dr1g3z 57 Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Widać postać wtedy? Jak dla mnie wtedy klasę widać strasznie dobrze. Nie dość, że te rękawiczki są DUŻE i DOBRZE widoczne to jeszcze osobę widać na radarze. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianzwolak 182 Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Widać postać wtedy? Psuje to całą zabawe klasą ponieważ strasznie widać rekawiczki i kose przez co klasa ktora jest niewidzialna staje sie widzialna radar też psuje niewidzialność ;/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 (edytowane) Jeśli chodzi o ninja to rękawiczki okej, ale nóż niech zostanie bo będzie przesada... 2. Po co? xD Nieraz coś komuś tłumaczę i umieram, i już nie mogę dokończyć. Czasami też chciało by się przypomnieć o celach mapy 6. Dziwne, mam bind na sm_skill i nie mogę go użyć na palladynie Okej, zwracam honor. Edytowane 1 Marca 2017 przez Gizzzmo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 1 Marca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 Czyli mam usunąć rękawice, tak? Wszyscy jednogłośnie się zgadzają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonWoy 311 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Jestem za Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) Jak najbardziej Dodatkowo proponuję żeby po wskrzeszeniu ciała kogoś z przeciwnej drużyny, ciało znikało. Edytowane 2 Marca 2017 przez Gizzzmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Usunięte. Okej, popatrzę na to, jeżeli mi się uda, to, to zrobię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianzwolak 182 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 a co z tą minimapką ? bo niewidzialne kasy widać na radarze czy dało by sie to zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Teraz jest już okej Ziemniak... Dasz więcej w zwinkę i ten radar Ci nie będzie przeszkadzać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R0dr1g3z 57 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) Proponuję zmniejszyć koszt wszystkich umiejętności, które można kupić za manę. Bo jak dla mnie to jest przesada. Umiejętności kosztują po 200 many, mam 30 lvl i dopiero 75 many. Coś czuję, że pierwszy raz kiedy ulepszę skill to będzie coś w okolicy 40-45 lvl. Myślę, że umiejętności powinny kosztować coś około 20-25 many na start. Bo jednak dropienie tej many jest strasznie rzadkie. Ah druga sprawa bym zapomniał. Niektóre klasy mają zmniejszoną grawitację co czasami strasznie denerwuje. Lepiej by było, żeby każdy miał standardową grawitację. Trzy edit by trzy xD Dodać ten plugin: KLIK Cztery Usunąć questy typu zdobądź przedmiot X, bo według mnie ktoś może mieć szczęście i dropnąć to od razu a ktoś moze mieć pecha i nigdy tego nie dostać a będzie mu to blokować dalsze questy, za które są dobre nagrody. @Edit ad4. Nie chodzi o komendę tylko o to, że jest to irytujące. Ja mam 6800 punktów w rankingu przez co zabiłem najwiecej osób z tego serwera. Jeszcze ANI RAZU nie dropła mi runa Crimson która jest potrzebna do wykonanai questa, gdzie BOOM czy Konwoy dropła już z 2-3 razy co dla mnie jest żartem. ad.2 Druid a które klasy jeszcze to nie wiem bym musial je wszystkie posprawdzać. Edytowane 2 Marca 2017 przez R0dr1g3z 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponus21 21 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Jestem za dodaniem zwiekszonego dmg z broni na coraz wiekszym levlu impa . Jak mam na 20lvl na impie to moim zdaniem nic to nie zmienia od 1 lvla . Powiekszony skok nie bo bedzie mozna bugowac mape . Według mnie najlepiej dodaj ten dmg . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R0dr1g3z 57 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) Usunięcie limitu na AWP albo zwiększenie jego ilości. Bo jak dla mnie 1 AWP na team to chyba jednak przesada. Osłabienie Sługi Zniszczeń ponieważ jego piorun przy maksymalnej inteligencji (15lvl a to się szybko wbija) zadaje 180 DMG. Maksymalny poziom HP wynosi może 220-230, więc zabiera na jeden piorun graczowi co ma MAX HP ponad 80%. Edytowane 2 Marca 2017 przez R0dr1g3z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 2 Marca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Ten limit z awp poprawiony, nie chciałem go ustawiać Jestem za dodaniem zwiekszonego dmg z broni na coraz wiekszym levlu impa . Jak mam na 20lvl na impie to moim zdaniem nic to nie zmienia od 1 lvla . Powiekszony skok nie bo bedzie mozna bugowac mape . Według mnie najlepiej dodaj ten dmg . Raczej jeżeli chodzi o nowe rzeczy to odpada, mogę poprawić aktualne, bo nie chce wprowadzać czegoś, co nie jest potrzebne klasie, bo potem się to skończy tak, iż każda klasa bęzdie miała zupełnie inne umiejętności, z czego 3/4 będzie posiadać dodatkowe dmg.... Osłabienie Sługi Zniszczeń ponieważ jego piorun przy maksymalnej inteligencji (15lvl a to się szybko wbija) zadaje 180 DMG. Maksymalny poziom HP wynosi może 220-230, więc zabiera na jeden piorun graczowi co ma MAX HP ponad 80%. Zmniejszyłem przelicznik int z 1.5 na 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R0dr1g3z 57 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) Lista itemów (nie wszystkich) które są na serwerze. Chciałeś paczkę to dam ci 51 bo dalej nie chciało mi się dropić. Zaczynały mi się już powtarzać i trudno było o coś nowego. CLEANED Spoko @-_- jak chcesz. Edytowane 3 Marca 2017 przez R0dr1g3z 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Kiedyś na 1.6 jak grałem na Diablomodzie zawsze było tak. Inteligencja - Zwiększa obrażenia zadane czasami. Siła - Zwiększa życie Zręczność - Zmniejsza obrażenia Zwinnosc- Większą szybkość i zmniejsza obrażenia zadane czarami. Może gdyby zrobić to ostatnie, to skończyło by się narzekanie na pioruny, i resztę skilli. Przecież to Diablomod, jak ktoś.chce grać bez to proponuję FFA.. Nie grałem sługą zniszczenia ale nie jest wcale tak bardzo OP. Błyskawica co 20sekund, dodatkowo nie działa na niewidzialnych graczach więc taki Ninja może załatwić sprawę. Serio, zamiast osłabiać dobre klasy, może lepiej zacząć ulepszać te które dostają od reszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R0dr1g3z 57 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) not OP rly man. Biegniesz sobie, ptaszki ćwierkają, żądza krwi w tobie płynie i nagle wyskakuje ci Sługa Zniszczenia i BAM 171 DMG kiedy ty masz 115 HP. No coś poszło chyba nie tak zwłaszcza, że to mogło zabierać 80% HP. Po za tym albo ulepszamy klasy albo je nerfimy. Jest masa niegrywalnych klas bo mają kijowe umiejętności. Według mnie np. Ninja powinien mieć 1/1 z kosy i ogarnąć trochę tą grawitację, żeby można było ją włączyć/wyłączyć sm_skill bo to jest denerwujące i w większości ona bardziej przeszkadza niż pomaga. Ah jeszcze tego Ninje strasznie dobrze widać na jasnych mapach. Edytowane 3 Marca 2017 przez R0dr1g3z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 1/1 Z kosy? Nie no, bardzo mądre :) Tak jak mówię, dodać żeby zwinność zmniejszała obrażenia ze skilli, i będzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R0dr1g3z 57 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 A widzisz jakieś lepsze zastosowanie dla niego? Widać go na jasnych mapach (czyt. dust2, mirage, inferno itp.). Słychać jego kroki, ma tylko kosę i weź tu nim graj. Już zabójca jest od niego lepszy. Ma taką sama niewidzialność co on, nie słychać jego kroków i może jeszcze mieć broń. To jest dopiero brak balansu, kiedy jedna klasa jest lepsza od drugiej w tych samych kategoriach. Po za tym co ci da, że jak będziesz mieć więcej zwinności to obniżać będzie ci się siła zaklęć. To przecież oczywiste, że takie osoby nie będą w takim razie w to pakować bo to jest bez sensu. Zamiast tego pójdą w życie, mniejsze obrażenia czy jeszcze coś innego a to nie rozwiązuje problemu. Po za tym robienie statystyk +/- jest dla mnie debilne bo wtedy to powinno działać też na inne statystyki. Im więcej życia tym mniej obrażeń, więcej obrażeń z skilla tym większe obrażenia na siebie przyjmuje itd. Robienie idealnego balansu pomiędzy tym jest trudne i zajmuje to zbyt dużo czasu. Po za tym jakby nie patrzeć to mniejsze obrażenia ze skilli działa tylko na niektóre klasy a skoro zadaniem klasy jest wpakowanie jak największego DPS to przecież oczywiste jest, że będzie brać szybkość poruszania się (best logic). Zrobić klasę która by się opierała na totemach. Nazwa: Totemiarz Miałby 115 HP, szybkość normalną, trochę mniejsze obrażenia i swoje totemy. Totemy jakie by to były to: Ognisty, Oślepiający, Leczący, Odpychający. Im więcej inteligencji tym więcej obrażeń z ognistego totema, większy czas trwania oślepienia z oślepiającego totemu, więcej by totem leczący leczył, totem odpychający by odpychał na większą odległość. Totemy by trwały 10s a ponowny czasu użycia totemu to byłoby 20s. Totemy by można było wybierać pod opcją !totemy można też zrobić do tego skrót !t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 @UP 1) Ninja od Zabójcy się różni, i nie porównuj ich nawet bo to nie jest to samo. 2) Jak Ci nie pasuje granie ninją, to kup sobie grawitację na zabójcy 3) Na wszystkich diablo było tak, że zwinność obniżała damage z czarów, dalsza część Twojego posta o statach +/- jest bezsensowna. 4) Nowych klas nie będzie, bo rozmawiałem na ten temat. Rodri, Tobie cały czas coś nie pasuje, latasz swoim druidem który jest OP, i napisałeś posta żeby osłabić sługę bo jedynie on Cię zabijał. (Weżmy pod uwagę fakt, iż na 1.6 Druid miał tylko tymczasowo czar Wilkołak/Szkielet a tu jest on przez całą mapę). Teraz walczysz o 1/1 z kosy na ninja... Bo chcesz nią grać :) Powiem Ci tak, Diablomod zawsze różnił się od Cod'a, i uważam że to bezsensowne żeby -_- robił Fuzję dwóch różnych serwerów tylko dlatego, że Tobie coś nie pasuje. To samo Tyczy się Twojego posta z maną... Ty ze wszystkim chcesz iść na łatwiznę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R0dr1g3z 57 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Powiedziała to osoba co za prawie ciągle samymi premkami. Szkoda, że wszyscy kaleczą postacie niewidzialne a ninja to już jest totalnie bezsensowna klasa. Gram druidem bo wy też nie umiecie grać niczym innym. Grywalne klasy to Baal, Zabójca, Druid, Scavenger, Imp, Diablo, Sługa, Duriel, Khazra. Te klasy są OP pod każdym względem. Baal ma ten swój hak, który trzesie ci ekranem i chyba zwiększa recoil, Zabójca ma niewidke i może mieć każdą broń, Druid ma regeneracje HP i fiolke, Scavenger może uleczyć całe HP, Imp ma teleportacje na nożu mega speeda i jeszcze może zmienić komuś broń, Diablo oślepia na 3-5s i nic nie widzisz praktycznie, Sługa ma DMG z tej błyskawicy i po za tym 60 inty szybko się wbija, Duriel ma zakorzenienie na 6s, Khazra nawala DMG AoE ale tylko z bliska i jeszcze może kogoś podpalić. Nekromanta by był jeszcze dobry gdyby mógł strzelać jak kogoś wskrzesza. Po za tym chyba oto chodzi w grach oparych na XP, żeby na początku było łatwo a potem trudno. Im większy poziom tym trudniej się wbija. A żeby ulepszyć 1 poziom za Manę to trzeba wbić chyba 40-50lvl na tym serwerze. Zgaduję, że ulepszenie drugi raz czegoś za manę to będzie coś w okolicy 60-65lvl, czyli wtedy kiedy będziemy mieć do rozdania 240 punktów. Można wtedy ulepszyć 2-3 dowolne statystyki na maksa np. życie, większe i mniejsze obrażenia. Wtedy to, że nasz skill będzie się ładować np. 2-5s mniej nie będzie miało znaczenia bo będziemy wszystkich kosić bez tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Skoro nie będzie miało znaczenia to dla Ciebie wtedy, to nie ulepszaj. Gram premkami, bo po to je kupiłem, a pieniądze idą na serwer więc dłużej postoi. Każda klasa jest dobra, i nie gadaj że nie ma balansu... To zależy od tego jeszcze jak grasz. Na ilu Diablomodach już grałeś? hmmm? Sam mówiłeś że to Twój pierwszy. Więc może sprawy z nim związane zostaw tym, którzy już trochę na nim grali i wiedzą co i jak. Gościu, sam mówisz że niektóre klasy są OP, i chcesz zrobić to samo z resztą? Proszę Cię... Wyobraź sobie tą ninje 1/1 z kosą i 110 zwinności. Przerażają mnie Twoje pomysły. Ja mam pomysł, zajmij się tematem z bugami, a temat z Propozycjami po prostu zostaw w spokoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R0dr1g3z 57 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) "Gościu, sam mówisz że niektóre klasy są OP, i chcesz zrobić to samo z resztą? Proszę Cię... Wyobraź sobie tą ninje 1/1 z kosą i 110 zwinności. Przerażają mnie Twoje pomysły." Tu udowadniasz, że twoje odpowiedzi są pisane bez sensu. Chyba trzeba ci wszystko rozrysować, żebyś skumał o co chodzi. Klasa OP vs Zwykła klasa = Brak balansu Klasa OP vs Klasa OP = Balans Klasa OP vs Klasa OP = Zwykła klasa vs Zwykła klasa Po za tym Ninja nie musi mieć 110 kondycji, zawsze jest coś takiego jak MAKSYMALNA ilość punktów w danej statystyce. Każdy ma inną to jemu można dać 20 albo 30 co za problem. Myślenie takie trudne. Spoiler jest niezwiązany z propozycjami. Po za tym drążenie z tobą tej bezsensownej dyskusji jest nudne bo ani nie masz dobrych argumentów ani nie masz twardego stanowiska dam ci przykład: 1."Każda klasa jest dobra, i nie gadaj że nie ma balansu... To zależy od tego jeszcze jak grasz." a wcześniej mówiłeś "latasz swoim druidem który jest OP". To w końcu każda klasa jest dobra czy nie bo już nie kumam? 2. "Skoro nie będzie miało znaczenia to dla Ciebie wtedy, to nie ulepszaj." masz rację. Bo to czy zabiję kogoś 2 sekundy wcześniej czy później faktycznie nie ma znaczenia. Zwłaszcza przy rozgrywce co trwa ponad 2 minuty. 3. "Ja mam pomysł, zajmij się tematem z bugami, a temat z Propozycjami po prostu zostaw w spokoju." Bo lepiej temat z propozycjami zostawić starym wyjadoczom a propki od nowych graczy wywalić do kosza. Bo po co cokolwiek zmieniać w tej rozgrywce komputerowej. Przecież kiedyś to było lepiej a teraz jest be i w ogóle. 4. "1) Ninja od Zabójcy się różni, i nie porównuj ich nawet bo to nie jest to samo. " masz rację, tylko nie rozumiem po co potwierdzać, że jabłko to nie jest piłka. 5. "2) Jak Ci nie pasuje granie ninją, to kup sobie grawitację na zabójcy" Dzięki ziom, w życiu bym na to nie wpadł. Gdybyś tylko nie miał w dupie mojej wypowiedzi to byś przeczytał coś takiego "ogarnąć trochę tą grawitację, żeby można było ją włączyć/wyłączyć sm_skill bo to jest denerwujące i w większości ona bardziej przeszkadza niż pomaga." Miłe, że nikt nie czyta twoich bazgrołów (moich, taka wypowiedź z drugiej osoby). 6. "3) Na wszystkich diablo było tak, że zwinność obniżała damage z czarów, dalsza część Twojego posta o statach +/- jest bezsensowna." Bo jak już wyżej pisałem. Walić propozycję od nowych graczy, zostawić wszystko po staremu i być tacy jak reszta serwerów. 7. "Rodri, Tobie cały czas coś nie pasuje, latasz swoim druidem który jest OP, i napisałeś posta żeby osłabić sługę bo jedynie on Cię zabijał. " KonWoy zrobił to samo a do niego jakoś pretensji nie masz. Tylko Druid go zabijał to go osłabił. Popatrz też na innych a nie tylko na mnie. 8. "Powiem Ci tak, Diablomod zawsze różnił się od Cod'a, i uważam że to bezsensowne żeby -_- robił Fuzję dwóch różnych serwerów tylko dlatego, że Tobie coś nie pasuje." Fuzja dwóch modów czemu nie? To byłoby nawet ciekawe. Po za tym skoro mi coś nie pasuje, to piszę to w propozycjach i mam do ciebie pytanie. Czemu ty piszesz, żeby cokolwiek zmienić? Nie pasuje ci coś? Po co chciałeś zmieniać cokolwiek na tym serwerze? I powiem tak. To bezsensowne żeby @-_- zmieniał cokolwiek ponieważ tobie coś nie pasuje. Po co dział propozycje, wywalmy go i żyjmy z tym co mamy. Nie? 9. "Ty ze wszystkim chcesz iść na łatwiznę." a wcześniej mówiłeś "4) Dodać u zniewolonego damage do okrzyku za pkt int" Czyżbym wyczuwał chęć pójścia na łatwiznę? Bo fajnie jest walnąć kogoś za 150 DMG, podbić go do góry (jeśli przeżyje) i go dobić. Plis gif mi mor takich propozycji. Edytowane 3 Marca 2017 przez R0dr1g3z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KonWoy 311 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) Powiedziała to osoba co za prawie ciągle samymi premkami. Klasy premium są po to aby były lepsze od podstawowych klas ninja to już jest totalnie bezsensowna klasa. Ninja jest dobrą klasą (jedynie co możnaby ulepszyć w niej to nie 1/1, tylko co najwyżej 1/1 z prawego w plecy) Jak nie umiesz grać ninja to nie graj Grywalne klasy to Baal, Baal ma ten swój hak Jaka grywalna klasa? Tylko ja grałem Baalem do czasu, aż ty nie zacząłeś grać Druidem + Baal przeciwko Druidowi może sobie ten hak wsadzić... Masz te swoje 200+ hp i fiołke, biegasz z tym p90, to jaki jest sens Ciebie przyciągać? Po za tym chyba oto chodzi w grach oparych na XP, żeby na początku było łatwo a potem trudno. Im większy poziom tym trudniej się wbija. A żeby ulepszyć 1 poziom za Manę to trzeba wbić chyba 40-50lvl na tym serwerze. A tak nie jest? Z czasem zwiększa się potrzebna ilość expa na awans A skille za manę są tylko dodatkiem do klasy, którą lubisz grać Zacząłem grać Sługą Zniszczenia, bo była to jedyna klasa, którą można było skontrować Druida przed nerfem, ktory praktycznie i tak niewiele zmienił I co? zacznę grać klasą z tych NIE-grywalnych, które są dla Ciebie OP i również postanowisz ją znerfić bo AKURAT okazuje się za dobra Więc proszę Cię, przestań robić gówno-burzę, i zacznij szukać pozytywów, bo robisz właśnie wsztystko, żeby działało na twoją korzyść Edytowane 3 Marca 2017 przez KonWoy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponus21 21 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Mi chodzi oto ze iimp sie nie zmienia z np . : 1 lvl a jak sie ma 22 to sie gra tak samo . Można by było dmg z broni . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) Mi chodzi oto ze iimp sie nie zmienia z np . : 1 lvl a jak sie ma 22 to sie gra tak samo . Można by było dmg z broni .Zwiększ sobie Adrenaline co lvl 4pkt statystyk, i będziesz miał o co prosisz :) Chciałbym złożyć propozycję, żeby naprawić tylko bugi i nic więcej nie zmieniać ;d Niech będzie jak na 1.6 bo było tam dobrze. Edit. Rozgrzewka jest na kosy. Proponuję zmienić ilość $$$ na czas jej trwania, bo ludzie kupują sobie po dwa itemy w między czasie. Trochę lipa. Edytowane 3 Marca 2017 przez Gizzzmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi