Skocz do zawartości

Propozycje


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

proponuje dodać itemek/rune które redukują dmg ze skili np o połowe. Obecnie skile to najbardziej denerwująca rzecz w rozgrywce np taki piorun gdzie do 25lvl nie masz szans, bo albo cie one shotuje albo zostawia 10hp

Jak chcesz to porównaj sobie demonologa 25 poziom z inną klasą z TYM SAMYM poziomem, a fireballe mają większy mnożnik niz piorun :) @_Hades zgadzam sie, ale firebaalem noe jest tak latwo trafiv, ale jak zacxynasz gre nową klasą i trafiasz na demonologa to nir masz rzadnych szans, a trudno wbic ten 30lvl jak ktos cie one shotuje

Edytowane przez Yaahuuu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo tyczy się możliwości bindowania skilli pod strzałem  - co za tym idzie, nie musisz widzieć przeciwnika a tu się okazuje że dostajesz fireballem albo piorunem,  strasznie irytujące. 

Edytowane przez Grand.
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Yaahuuu napisał:

proponuje dodać itemek/rune które redukują dmg ze skili np o połowe. Obecnie skile to najbardziej denerwująca rzecz w rozgrywce np taki piorun gdzie do 25lvl nie masz szans, bo albo cie one shotuje albo zostawia 10hp

Najbardziej irytujące są ninje. Nie porównuj graczy z wysokim poziomem do graczy z niskim, ty to byś pewnie usunął expa najlepiej żeby kazdy miał równe szanse...

Jak chcesz to porównaj sobie demonologa 25 poziom z inną klasą z TYM SAMYM poziomem, a fireballe mają większy mnożnik niz piorun :)

1 godzinę temu, Grand. napisał:

To samo tyczy się możliwości bindowania skilli pod strzałem  - co za tym idzie, nie musisz widzieć przeciwnika a tu się okazuje że dostajesz fireballem albo piorunem,  strasznie irytujące. 

Co fireball ma do bindowania pod strzałem? Piorunem trzeba trafić tak jak z broni, wygodnie jest zbindowac sobie piorun na mouse1, jak mi nie wierzysz to ustaw sobie strzał na jakieś v czy inne mouse4.

 

 

Scavenger nie powinien uciekać jeśli się go złapie itemem spojrzenie medusy, tak samo jak nie moze uciec z korzeni duriela i zamrozenia maga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 28.05.2020 o 08:10, Grand. napisał:

To samo tyczy się możliwości bindowania skilli pod strzałem  - co za tym idzie, nie musisz widzieć przeciwnika a tu się okazuje że dostajesz fireballem albo piorunem,  strasznie irytujące. 

Tylko że bindowanie fireball pod strzał nie ma sensu. Jest to dobre tylko dla piorunów, ale to też przerabialiśmy chyba setki razy odkąd ten serwer istnieje 😕

 

W wielu tematach poruszacie też kwestię HP. Może warto zmniejszyć jego ilość?

 

W dniu 28.05.2020 o 09:54, _Hades napisał:

Scavenger nie powinien uciekać jeśli się go złapie itemem spojrzenie medusy, tak samo jak nie moze uciec z korzeni duriela i zamrozenia maga.

Spojrzenie medusy - ok, ale reszta niekoniecznie. Powinien mieć ten stuck z korzeni i zamrożenia po powrocie na respa

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam zwiększyć koszt umiejętności maga do kupienia za golda do 100, gdyż przy obecnej sytuacji, gdzie niektórzy mają po 1k golda + kupno umiejętności za 25 golda jest dla nich jak darmo.

A widać, że coraz więcej osób gra ninja a nie mają szans przez to, gdyż to zawsze kończy się killem dla przeciwnika.

Edytowane przez Grand.
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz problem z ninja to kup ta umiejetnosc a jak skapisz golda graj magiem. masz zamrazanie jak naladujesz. tak samo duriel ma korzenie.  Chcesz nerfa ninjy bo twoja klasa nie jest na nia dobra. to kupuj umiejetnosci . skoro mowisz ze coraz wiecej ludzi gra ninja to poco proponujesz zwiekszony koszt umiejetnosci naswietlenia maga? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

1. Spojrzenie meduzy skrocic dzialanie o 1s na probe.
2. pioruny demonologa i slugi aby ich umiejetnosc aktywowala sie natychmiastowo w miejsce celowania i zadawala obrazenia obszarowe podobnie jak inne umiejetnosci. spamowanie przyciskiem i czekanie az ktos wejdzie w celownik jest irytujace. 
3. Dodac jakas umiejetnosc pasywna ktora dzialalaby raz na runde, zeruje obrazenia od umiejetnosci. pierwszy przyjety skill jest za zero. kazdy kolejny zadaje obrazenia. dzialaloby przez jedna mape.
4.Item Aegis za mocny trzeba go stępić


 

Edytowane przez meroo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- odpiął/ęła ten temat
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności