Skocz do zawartości

[New Diablo Mod] Demonolog


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Ankieta

Do wyboru:

  1. Zmniejszenie DMG
  2. Większy cooldown
  3. Zmniejszenie maksów dla statystyki INT

Reakcja to Wasza odpowiedź
Zmieszany - 1 opcja
Haha - 2 opcja
Smutny - 3 opcja

Dziękuję za udział w ankiecie

  • Smutny 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie za bardzo znerfiliście tego demonologa. Z 65 DMG + 1/int zrobiło się 60 DMG + 0.7/int, przez co zamiast bić piorunem za ok. 150, bije się za +/- 105. Tak samo z wybuchem - z obrażeń zadawanych po śmierci, które wahały się w okolicach 110 (przy bliskim wybuchu) zrobiliście około 80. Wszystko to oczywiście na 35lvl+. Ta klasa powinna posiadać mocny wybuch, aby kontrować klasy typu ninja, a nie, żeby je leciutko obić. Od czasu tak mocnego nerfa klasa praktycznie nie nadaje się do grania, ponieważ obrażenia (między starymi, a obecnymi) w wielkim stopniu się zmieniły. W tej klasie nie chodzi teraz o skille klasy, tylko o umiejętności grania. Gracz, który zaczyna grę Demonologiem, nie zrobi praktycznie nic, bo co on może zrobić. Klasa jest zrobiona po Inteligencje, więc nie posiada ona tyle HP co inne klasy. Większość klas na wyższym lvlu, posiada około 200hp, jednak Demonolog 130hp. Bo tak jak wcześniej wspomniałem klasa jest pod Inteligencje. 

Podsumowując: Klasa jest pod INT, więc nie ma wiele HP i z łatwością da się ją zabić. Piorun i wybuch z takim osłabieniem praktycznie nie nadają się do użytku. Klasa jest niegrywalna dla nowych graczy.

Przykład: Przychodzi sobie taki Druid/Zjawa (powiedzmy, że wszystkie klasy mają 38lvl) około 220hp, a Demonolog strzela piorunem. Za ile? Za połowe jego HP, a podczas strzału piorunem nie można strzelać z broni, więc demonolog nie ma praktycznie szans. Wyjątkiem jest albo zajście wroga od pleców, albo trafienie piorunem przez smoke.

Przykład 2: Jest demonolog, pilnuje site. Przylatuje ninja, niezauważony przychodzi na plecy demonologowi. Uderza go w plecy, a on oczywiście ginie na hita. Czemu? Bo ma 130hp, przecież to klasa pod INT. Co się potem dzieje? Wybucha, i to o niecałą 1/2 hp tej ninjy. Wyjątkiem jest zauważenie ninjy i zadanie mu idealnej ilości hp, do poniżej (38lvl - 40 + 0.5*76) 78HP.

Przykład 3: Na niektórych klasach, np. Lord de Seis, Diablo, są oślepienia lub zakrwawienia ekranu, które ograniczają widoczność. Demonolog swoim piorunem nie robi nic, oprócz chwilowego przyjaśnienia ekranu kolorem żółtym. Mógłbym on - tak jak inne klasy - oślepiać na kilka sekund gracza. Diablo po trafieniu (nazwijmy to ślepakiem) oślepia na około 7 sekund co i tak jest za duże, a te 2-3 sekundy, które mogłyby pojawić się u demonologa  pomogły by.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry nerf... Spamiliscie tym gownem przez smoki fleshe itp. Mowisz o wybuchu ktoro tak to ninja jak podchodzil do was ginal na hita i nie mialo to sensu. W tej klasie nie tylko dobry jest piorun 😕 masz sznase ma wywalenie broni. Idziesz full hp + crimpson i piorun,szanse,i wybuch to i tak jest bardzo duzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, SharMx1337 napisał:

😕Idziesz full hp + crimpson i piorun,szanse,i wybuch to i tak jest bardzo duzo

Właśnie nie, bo jak pójdę pod HP to piorun będzie bił po 60, a o wybuchu to nawet nie wspomnę.

Co do skanowania przez smoke to racja, ale piorun ma cooldown 24 sekundy, a z tego co widze na innych klasach to np. Ninja ma 10 rzucanych noży, które biją po 90, a ich cooldown jest wielokrotnie mniejszy. 

11 godzin temu, SharMx1337 napisał:

 

 

11 godzin temu, SharMx1337 napisał:

Mowisz o wybuchu ktoro tak to ninja jak podchodzil do was ginal na hita i nie mialo to sensu. 😕

Właśnie że nie ginął na hita, dostawał poprostu więcej obrażeń. Wyjątkami były świeżaczki z małym lvlem.

 

A co do tego wyrzucania broni: Można by było nawet to usunąć wzamian za buffa do piorunka i wybuchu lub poprostu zmniejszyć szansę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja rozumiem bo to fakt ze akorat to klasa pod int ale jej max.100.to.za duzo? moze powrot starego przelicznika ale max 60int?

Howlie edytuj posty bo ci Warna dadzą tak jak mi dali 2 xD

Edytowane przez SharMx1337
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przelicznik INT można zmniejszyć, ale wtedy należało by zwiększyć trochę ten dmg/int. Jednak gdyby zwiększyć DMG, to niech chociaż do tej setki za wybuch i 140 za piorunka. Nie koniecznie musi być to stary przelicznik.

Edytowane przez howlie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chciałbym dodac ze tym piorunem nie jest zawsze tak latwo trafic. Na dalekie dystansy nie jest tak trudno ale na bliskie to nie jest juz tak kolorowo.

Przyklad na eldorado jest glowny domek (tego ktorego nie mozna skanowac) ty wychylasz jedne drzwi enemy drugie, zanim naspamisz tym piorunem zdazysz umrzec 3 razy, gdybys chcial go poprostu zabic bronia nie mialoby sensu grac ta klasa bo sa inne klasy ktore mialyby jakies hp badz skill ktory aktywuje sie poprzez trafianie kogos z broni.

Chodzi mi o to ze demonolog bez pioruna jest bezuzyteczna klasa. Moze ma te wyrzucanie broni, ale to jest bezsens grac klasa ktora teorytycznie powinno sie isc w int na wyrzucanie broni. 

Ostatnio sprobowalem zagrac sobie demonologiem dalem full w inta kupilem za mane +5 dmg z pioruna dostalem figurke co mi dawala +12 do wszystkich statystyk uzylem pioruna i chlop dostal za 120. Przed nerfem gdy nie mialem full inta figurki ani many walilem wiecej. Bez tego perka dmg by byl +/- 115 - co to jest w porownaniu do andariela na 30 ktory daje 150 plazma nie majac ulepszonej jej za mane ani full inta.

Edytowane przez Kyz.!
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz ty grac a nie gra za ciebie. zadaj obrazenia z pioruna i strzelaj ,dlatego masz krotki cooldown. Chcesz zeby tak bylo zeby kazdy zabijal sie na hita bez szansy obrony przed toba? 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
11 godzin temu, howlie napisał:

Ninja ma 10 rzucanych noży, które biją po 90, a ich cooldown jest wielokrotnie mniejszy. 

Noże ninji nie są tym samym. One nie lecą w wycelowany celi trudno nimi trafić, bo muszą dotknąć gracza, stąd taka ich moc

2 godziny temu, Kyz.! napisał:

Ja chciałbym dodac ze tym piorunem nie jest zawsze tak latwo trafic. Na dalekie dystansy nie jest tak trudno ale na bliskie to nie jest juz tak kolorowo.

To nie jest 100% prawda. Mając ustawiony bind z IN _ATTACK, nie ma problemu trafić i tak też robili gracze. Dobrze wiedzą, że zmiana na obszarówkę nie ma sensu w tej klasie, więc wykorzystywali ten fakt tworzc bind i nawalajac przez smoke, co dodatkowo boostowało te osoby, bo wiedziały gdzie są inne osoby

2 godziny temu, Kyz.! napisał:

Chodzi mi o to ze demonolog bez pioruna jest bezuzyteczna klasa. Moze ma te wyrzucanie broni, ale to jest bezsens grac klasa ktora teorytycznie powinno sie isc w int na wyrzucanie broni. 

Ciekawe jest też to, bo jak grało sporo Demonologów, to cały czas była spina o te wyrzucanie broni, a teraz niby nie jest nic warte

70 INT to full, 60 na start i 0.7 DMG/INT

Można podbić to do 1.0, bo i tak nie zmieni to za dużo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj piorunem łatwiej trafić niż bronią (celownik możesz mieć obok a i tak trafisz), można to porównać do zrobienia noscopa snajperką (piorunem łatwiej trafić), więc jeśli nie masz skilla w łapie to twój problem nie klasy.

Nie każdy daje wszystko w HP i jest spora część graczy z hp 100-150, trafisz piorunem i typ jest na hita, dwa. Co do aktywacji przy trafieniu kogoś, tak jak wyżej, co za problem zbindować skill na mouse1?

Wyrzucenie broni jest bardzo mocną umiejętnością, daje to bardzo dużo czasu na zabicie kogoś.

Co wspólnego ma +5 DMG z intą? Na piorun działa inteligencja nie dodatkowy dmg.

Przed nerfem spora część graczy padała na hita z pioruna, a poza tym stary przelicznik był z czasów kiedy za poziom dostawało się 4pkt i należy balansować klasy powoli wprowadzając niewielkie zmiany.

Można podbić do INT*1 ale dopiero za pare dni jak się okaże że rzeczywiście klasa jest słaba i jest mało demonologów na serwerze.

 

@howlie grałem, łatwo celować (ja nawet nie celuje i wchodzi) Ja dalej mam 130 hp wieć gdyby nie było zmian to dalej na hita bym padał a mam 41 lvl. Duriel to dobra klasa, a do tego ma zły przelicznik to dodatkowo ma większy dmg z inferno. Aktualnie 735dmg jeśli podpali przy 140 int :)

Edytowane przez _Hades
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hades, spróbuj zagrać demonologiem to zobaczysz, że trzeba celować. Nie trzeba celować jedynie na dalekie odległości. Przykładowo z westwoodzie z respa tt na resp ct.

Większość graczy padała na hita, ponieważ był początek sezonu, i każdy miał mały level.

Demonologów nie ma już praktycznie na serwerze, za to zaczęła się gra Durielem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duriel to klasa ktora nie jest ani za op ani za slaba wiec jest ona idealna. 

5 godzin temu, howlie napisał:

Większość graczy padała na hita, ponieważ był początek sezonu, i każdy miał mały level.

Nie? kazdy na demonologu mial 10+lvl od.kazdego. wiekszosc.osob miala 30 a taki 1tap mial.39 bo jego.3/4.fragi byly z pioruna.

5 godzin temu, howlie napisał:

Hades, spróbuj zagrać demonologiem to zobaczysz, że trzeba celować. Nie trzeba celować jedynie na dalekie odległości. Przykładowo z westwoodzie z respa tt na resp ct.

sory ze nie jestem Hadesem ale sie wtrące, trzeba celowac? od kiedy spamienie w przycisk to.celowanie?np. spamisz w shorta na.duscie2 ktos.nie.zdazy sie wychylic i juz ginie od pioruna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, SharMx1337 napisał:

Duriel to klasa ktora nie jest ani za op ani za slaba wiec jest ona idealna. 

Nie? kazdy na demonologu mial 10+lvl od.kazdego. wiekszosc.osob miala 30 a taki 1tap mial.39 bo jego.3/4.fragi byly z pioruna.

sory ze nie jestem Hadesem ale sie wtrące, trzeba celowac? od kiedy spamienie w przycisk to.celowanie?np. spamisz w shorta na.duscie2 ktos.nie.zdazy sie wychylic i juz ginie od pioruna...

1/4 fragow nawet z pioruna nie robiłem także nie wiem co ty tam naskrobałeś a 39 lvl posiadalem bo miałem party w którym stale 4 osoby grały i robiły fragi

naucz sie czytac ze zrozumieniem, piszemy ze na daleki dystans jest latwo trafic

co do tych bindow na mouse1 to ja np przeciagam full auto z m4 badz ak a wiec klikam raz lpm na mniej wiecej poziomie glowy i przeciagam w dol trzymajac przycisk, nie wiem do konca jak wy chcielibyscie grac z tym bindem karabinami (nie da sie spamic lpm grajac jakims ak bo celownik przy szybkim klikaniu w myszke i tak idzie do gory)

Edytowane przez Kyz.!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nerfienie przelicznika inteligencji to była głupota. Jak ktoś wyżej wspomniał, był początek sezonu, każdy miał jeszcze niski lvl - co za tym idzie mało hp, więc był płacz. Jakoś przez kilkanaście sezonów nikt o to nie płakał, a teraz tak nagle i nerf? xd 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Kyz.! napisał:

1/4 fragow nawet z pioruna nie robiłem także nie wiem co ty tam naskrobałeś a 39 lvl posiadalem bo miałem party w którym stale 4 osoby grały i robiły fragi

🤦‍♂️Z Pioruna to wy na hita nie zabijacie ale chodzi mi o to że po strzale z pioruna wtystaczy 1hit zeby kogos zabić. (Tak trudno sie domyśleć?🙃)

5 godzin temu, WOJTASIK napisał:

Nerfienie przelicznika inteligencji to była głupota. Jak ktoś wyżej wspomniał, był początek sezonu, każdy miał jeszcze niski lvl - co za tym idzie mało hp, więc był płacz. Jakoś przez kilkanaście sezonów nikt o to nie płakał, a teraz tak nagle i nerf? xd 

Tak, bo kilka sezonów temu nikt nie grał po MHM 12 godzin dziennie tak jak teraz. Przed nerfem rzadna klasa nie miała podejścia do tej klasy prócz zjawy

@Kyz.! to nie tak dziala ten tryb 😕 przynajmniej moim zdaniem. A mianowicie kazdy nie wazne kim gra wystaczy ze ma o wiele wiekszy lvl i zabija cie bez problemu, dlatego jak dzisiaj wbilem i zobaczylem ze kilka osob ma 60+wyszedlem bo ja z 15lvl nie bylem w stanie ich zabic w jakikolwiek sposob

ps: w tym trybie nie cjodzi o.to zeby zabijac po pierwszym strzale od walniecia piorunem bo w tej chwili takie cos.nie ma sensu 😕 a jezeli wlasnie tak powinno być to ja sie przenosze na cod moda bo takie granie kest bez sensu ze ty nawet nic nir mozesz zrobic

Edytowane przez SharMx1337
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, SharMx1337 napisał:

🤦‍♂️Z Pioruna to wy na hita nie zabijacie ale chodzi mi o to że po strzale z pioruna wtystaczy 1hit zeby kogos zabić. (Tak trudno sie domyśleć?🙃)

Tak, bo kilka sezonów temu nikt nie grał po MHM 12 godzin dziennie tak jak teraz. Przed nerfem rzadna klasa nie miała podejścia do tej klasy prócz zjawy

Na tym polega ten tryb przeciez ze obijesz sobie skillem przeciwnika i go dobijesz. Inne klasy zadaja wiekszy dmg i do nich nie masz zadnych watpliwosci.

Grajac ta ninja i ladujac sie pol rundy ty myslisz ze cos zdzialasz? Zagralbys inna klasa i zobaczyl jak to jest grac przeciwko niej a nie oceniasz na podstawie zabojstw czy lvla. Kazda klasa moze zabic kazda jak potrafisz nia grac, inaczej ten tryb nie mialby sensu jezeli jakas klasa bylaby lepsza ponad inne jak to ty uwazasz o demonologu bo mial piorunka. :s 

Edytowane przez Kyz.!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 25.04.2020 o 13:46, -_- napisał:

70 INT to full, 60 na start i 0.7 DMG/INT

Można podbić to do 1.0, bo i tak nie zmieni to za dużo

Wrócimy do tego, bo przy obniżonej aktualnie INT i tak będzie bił 130 DMG

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zwracam się z prośbą o zablokowanie możliwości bindowania pioruna Demonologa pod strzał, bo co 2 zgon jest poprzez zabójstwo za sprawą nakładania się efektu pioruna i strzału i dostaję DMG 277 in 1 hit. Nie musisz strzelić w osobę a gdziekolwiek a i tak piorun znajduje cel przeciwny...

Edytowane przez Grand.
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności