Yaahuuu 70 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Proponuje dodac tej klasie 35hp z leczenia i dodać jej wieksze pole wybuchu rakiety, bo zeby cos z niej zadac musze trafic bezposrednio pod kogos a przy innych firebach tak nie jest. Kolejna sprawa jest taka ze klasa ma bardzo malo max int. i czy mozna zwiekszyc przelicznik np do 1.7 lub 1.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 13 godzin temu, SharMx1337 napisał: pod kogos a przy innych firebach tak nie jest. Cytat switch( eName[0] ) { case 'f' : range = 275.0; case 'h' : range = 250.0; case 'p' : range = 225.0; case 'r' : range = 275.0; } 'r' to rakieta Fireball i rakieta ma największe pole rażenia 'h' to kula niebios 'p' to plazma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Visteris3 11 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Lepiej by bylo jakby rakieta była pod sm_skill bo nie dość że bije max 109 to i tak trudno nią trafić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Nie mogę dać dwóch skilli na jeden bind, a na sm_skill ma implikacje 😕 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 (edytowane) Ale mu chodzi o max int bo bijesz max 109dmg. I sie pyta czy mozesz ją zwiększyć do 80np. ps; latwo trafia sie rakietą ale latwo tez przez nią uciec Edytowane 22 Kwietnia 2020 przez SharMx1337 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2020 Jego wiadomość miała inny wydźwięk Zrobie coś lepszego, podbije po prostu przelicznik dla tej klasy do 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Ja bym mu dodał; 0.6int do tej implikacji czyli 24+15=39hp co 15 (przy 40int) i dodał bym mu max 60int (w przypadku tej zmiany to przelicznik 0.4 czyli 24+15=39hp co 15sek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Nie wiem czy z rozwojem nie będzie to za dużo Co do int, to nie tyle zwiększyć maxa, co może lepiej zwiększyć jednak przelicznik 40*0.6 to 24 dodatkowego DMG z rakiety. Można by jednak dać mu 1.5, bo i tak ma niski max -> +60 DMG przy full INT 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 @-_- sprawdź jak działa ta jego kradzież ammunicji, bo z tego co zauważyłem jak kradnę komuś ammo to ja go nie dostaje. Nawiasem mówiąc, ta klasa jest aktualnie chyba najsłabszą, patrząc np na boosty jakie dostała ninja to o kurde, te naćpanie tak na prawdę gowno daje xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Visteris3 11 Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 Dostajesz ammo tylko musisz poczekać aż twoja postać będzie chciała przeładować broń. Jak ja grałem siewcą normalnie dostawałem ammo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 2 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2020 (edytowane) ja tak samo ale to sprawda ze nacpanie gowno daje xd wojtas musisz zmienic bron na noz i z noza na bron to ammo powinno sie pojawic Edytowane 5 Maja 2020 przez SharMx1337 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 3 Maja 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 na ten moment zwiększyłem przelicznik INT/DMG dla rakiety, a co do naćpania, to też nie zwiększę szansy, bo jest dość dużo, a też nie chce psuć przyjemności z gry (pół serwer naćpanie przez Siewce) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 @-_- chodzi o to, że wróg będąc naćpany, może dalej bez problemu wyeliminować wroga. Tak jakby to naćpanie nic nie daje w potyczce z wrogiem. Druga sprawa, to nie wiem, mówicie, że normalnie siewca dostaje ammo, gram nim, nie zauważyłem tego, jedynie wiem, że wróg traci ammunicje, ale nie zauważyłem bym ją dostawał. A jeśli chodzi o implikacje i rakiete, to jeżeli użyje rakietę to czas regeneracji implikacji wraca i trzeba czekać od nowa na implikację, a jeżeli użyje implikacji, to trzeba czekać od nowa na rakietę ( tak jakby te 2 skille są jakoś powiązane z sobą i buguje się cooldown ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 Widzę kilka razy się pojawiło że naćpanie nic nie daje, gówno prawda, daje więcej niż zakrwawienie lorda. Nie twierdze że siewca nie potrzebuje balansu, ale na fazie wcale nie tak łatwo przycelować. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 5 Maja 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 W dniu 4.05.2020 o 17:59, WOJTASIK napisał: A jeśli chodzi o implikacje i rakiete, to jeżeli użyje rakietę to czas regeneracji implikacji wraca i trzeba czekać od nowa na implikację, a jeżeli użyje implikacji, to trzeba czekać od nowa na rakietę ( tak jakby te 2 skille są jakoś powiązane z sobą i buguje się cooldown ) Tak, to celowa zabieg W dniu 4.05.2020 o 17:59, WOJTASIK napisał: Druga sprawa, to nie wiem, mówicie, że normalnie siewca dostaje ammo, gram nim, nie zauważyłem tego, jedynie wiem, że wróg traci ammunicje, ale nie zauważyłem bym ją dostawał. Nie widzę problemu, a poprzednicy pisali, że u nich działa, więc nie wiem jak mogę CI pomóc 😕 Co do naćpania, to efekt z SM, czyli rzucanie ekranem + kolor, więc wydaje mi się, że na pewno w jakimś stopniu utrudnia, a efekt trwa 8s. Przedłużenie efektu nie ulepszy samej klasy 3 godziny temu, WOJTASIK napisał: A to jak nie widzisz to spoko, szkoda tylko że ten balans jest rozyebany jak Adriana chechik, ale to już nie mój problem, sam do tego dopuściłeś W takim bądź razie możesz przestać grać. W moim odczuciu to Ty masz problem oto, że serwer nie idzie w taką stronę jaką chcesz, bo nie rozumiesz, że Twój Diablo z 1.6 nie wypali w CS:GO. Dodatkowo mówię Ci kolejny raz, że problemu nie ma. Jestem w stanie to udowodnić na testówce, bo zanim odpowiedziałem, to, to sprawdziłem, a Ty mówisz o balansie w odpowiedzi do posta o błędzie, który TYLKO TY zauważasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTASIK 82 Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 (edytowane) 13 godzin temu, -_- napisał: Tak, to celowa zabieg Czyli mam wybierać co chce użyć, to po co są dwa skille? Przy tym tylko kurwicy idzie dostać. 13 godzin temu, -_- napisał: Nie widzę problemu, a poprzednicy pisali, że u nich działa, więc nie wiem jak mogę CI pomóc 😕 A to jak nie widzisz to spoko, szkoda tylko że ten balans jest rozyebany jak Adriana chechik, ale to już nie mój problem, sam do tego dopuściłeś @-_- W moim odczuciu, zdanie które napisałeś wyzej, które zacytowałem powinieneś zachować dla siebie, a nie grać nie wiadomo kogo. Nie można było od razu napisać że to sprawdziłes i że jest to niemozliwe? Lepiej Ci się zrobiło, czy jak? Aha, no tak, nie wypali, bo trzeba wpieprzyc bezsensownego cooldowna w haku, bo to nie 1.6 I przecież nie wypali ;d, tylko nie wiem w czym byłby problem gdyby tego cooldowna nie było jak na 1.6 XD mam rozumieć że odbije to się na stronie technicznej serwera i zacznie go wywalac? Nie sądzę Mimo że to csgo a nie 1.6 to zmieniając prawie wszystkie klasy, spieprzyles ten balans całkowicie. Wystarczyło kilka poprawek w niektórych klasach które nie mogą ,,chodzić, działać,, jak w 1.6, ale co ja tam wiem przecież Ty wiesz lepiej, bo ja nigdy nie grałem na diablo a szczególnie na modzie od fragmastera. Nadal nie dowiedziałem się, bo wybierasz sobie na co chcesz odpowiedzieć, po co siewca ma 2 skille skoro i tak musi wybrać co używać, obydwa są gowno warte, bo słabo latać z nożem i dawać się łatwo podjechać tylko po to by zadać komuś 130 hp z rakiety. O implikacji to nie wspomnę, 20 hp co 20 sekund sztos xd Edytowane 6 Maja 2020 przez WOJTASIK 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Siewca na chwile obecną jest mało grywalny, i tak ostatnio znowu zaczelem troche grać. Siewcy implikacja jest uselles, rakieta sama w sobie jest gowniana(maly dmg i chyba za maly zasieg) ani razu grając siewca nie dostalem dodatkowych ammo a mam 30lvl wiec moze te szanse są zerowe? a nacpanie nic nie daje w porownaniu do np podpalenia khazry/flesha diablo itp. W dniu 6.05.2020 o 01:42, -_- napisał: Nie widzę problemu, a poprzednicy pisali, że u nich działa, więc nie wiem jak mogę CI pomóc ja dostawalem ammo na probnym ale teraz jest problem bo mam wraznie ze siewca ma za male szanse niz powinien miec 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 14 Maja 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 3 godziny temu, Yaahuuu napisał: maly dmg i chyba za maly zasieg) Największy zasięg wraz z Fireball 65 DMG + 1.5 DMG/INT to około 125, więc tutaj można by bylo się zgodzić, że sam DMG po rozwoju jest słaby, bo klasa ma mało INT 3 godziny temu, Yaahuuu napisał: a dostawalem ammo na probnym ale teraz jest problem bo mam wraznie ze siewca ma za male szanse niz powinien miec Ma 8% zgodnie z opisem i mogę dodać refresh po ramce. Zaraz wgram z tym update Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shrek 14 Opublikowano 20 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 (edytowane) Proponuję aby zmienić charakter tej klasy na klasę "zadaniowo-techniczną" poprzez np: zamieniając "kradzież magazynku rywala i ładowanie wytrzymałości itemu na nożu" na "instaplant paki, albo insta-defuse " Może rakieta samonaprawadzająca? Edytowane 2 Czerwca 2020 przez Shrek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shrek 14 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 Proponuję zwiększyć zasię AOE przy tej rakiecie. W moim odczuciu ciężko trafić, bo należy to zrobić dość precyzyjnie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi