Skocz do zawartości

[Zgłaszamy] Błędy / Bugi


Gokuś

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, odkryłem buga a mianowicie jajka mi się nie resetują przykładowo mam 4 jajka zużyje je na premium odczekam do nastepnej mapy i znowu mam 4 bez odpowiadania na pytania. Nie mam pojecia czy to tylko u mnie czy też i u innych graczy.

@-_- Przyznaje się że użyłem trochę jajek około 7-8 żeby pokazać ludziom że mam zbugowane więc nie karaj mnie banem tylko odejmij te dni od vipa i premium. I nie ma za co.

Edytowane przez Rustic
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Dzięki @Rustic za PW w tej sprawie. Zająłem się tą sprawą

@Rustic nic nie stracisz za to, że zgłosiłeś. Ba, jajka też Ci zostawię, tak jak reszcie, która wymieniła. Wyjątkiem są osoby, które wymieniły więcej jajek niż miały w logach odpowiedzialnych za nadawnie ich, a takich osób było parę i otrzymały bana wprost proporcjonalnego do wydanych jajek, których nie mieli

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@RyKoS@Mahesvara2@-_- Wczoraj o godzinie 23-00;00 Zresetowało aktywnym graczom monety. (Tylko tym co byli na serwerze) Jajka tak samo.

a co do misji 0/1000dmg z He dalej nie działa. Sprawdzałem dzisiaj jakoś około godziny 10 i dalej nic.

EDIT:

Aktualnie co mape zabiera wszystkie monety przykładowo nazbieram 40 jest zmiana mapy i znowu muszę zbierać od nowa...

Edytowane przez Rustic
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest jakiś duży bug(o ile to w ogóle bug), ale możecie na testówce sprawdzić groma i respienie jego granatów. Chodzi o to, że granat który się zrespi często potrafi 'wypaść' na ziemię, bo już mamy jeden w eq.
To może nie jest teraz tak bardzo bolesne, ale w tamtym sezonie jak np Yashino(sorki jak przekręciłem) grał sobie gromem i bił z takiego granatu po 70-80, to teraz jak taki granat mamy pod sobą i jeden w ręku, pozwala na zadanie 2x takich obrażeń(3x jak kupimy w sklepiku zestaw xD), bo można wyrzucić granat jeden po drugim, a przeciwnik i tak daleko nie odskoczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perk: Dezuli.exe.

Nie jestem pewna czy to bug, może mały błąd a może miało tak być. Ale po otrzymaniu tego perku natychmiast dostaje się broń. Troszkę to utrudnia grę i jest to jedyny perk który tak działa. Można ustawić by też działał na zasadzie !zmienbron ?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

@Agnes to nigdy nie było błędem

Są trzy opcje nadawania broni

  1. Nadaje broń i odświeża ją w broniach perk (czyli pozwala na zmienbron)
  2. Nadaje broń, lecz odświeża ją w nowej rundzie
  3. Nadaje broń i od razu odświeża ją w dłoni gracza

Kiedyś pisałem o tym z Mahes i nadałem wtedy broń zgodnie z 3 przykładem

 

W dniu 4.05.2019 o 11:18, dratewka. napisał:

To nie jest jakiś duży bug(o ile to w ogóle bug), ale możecie na testówce sprawdzić groma i respienie jego granatów. Chodzi o to, że granat który się zrespi często potrafi 'wypaść' na ziemię, bo już mamy jeden w eq.
To może nie jest teraz tak bardzo bolesne, ale w tamtym sezonie jak np Yashino(sorki jak przekręciłem) grał sobie gromem i bił z takiego granatu po 70-80, to teraz jak taki granat mamy pod sobą i jeden w ręku, pozwala na zadanie 2x takich obrażeń(3x jak kupimy w sklepiku zestaw xD), bo można wyrzucić granat jeden po drugim, a przeciwnik i tak daleko nie odskoczy.

Tak samo dzieje się z broniami klas/perków, itd na starcie rundy, ponieważ w CS:GO jak nadajesz broń, to nie jest ona sprawdzana, a więc jeśli masz za dużo, wyrzuca ją na ziemię. Różnica jest taka, że ja nadając broń graczom z klas/perków, itd usuwam wszystkie aktualne i nadaje ponownie - to powód dla którego tamte bronie nie spadają na ziemię

Tutaj nie ma sensu sprawdzać czy gracz ma HE, bo musiałbym pobierać jego rękaw (slot) i sprawdzać czy w tym slocie znajduje się HE, by potem nadać lub nie nadać to HE -> Jeśli ktoś zna "lepszy" sposób, to zapraszam na PW (nie mówię o pobieraniu AKTUALNEJ broni, bo to nic nie zmieni)

 

@Agnes ale ja właśnie o tym mówię. Broń w tym perku odświeża broń OD RAZU, nadając ją, a nie odświeża samą zmienną dla zmienbron

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba czegoś nie zrozumiałam ;x

Chodziło mi że jak dostaje zestaw strzelca to dostaje broń dopiero w następnej rundzie. A w przypadku Dezuli.exe broń nadawana jest mi natychmiast po otrzymaniu perku. Co podczas ostrzału, bądź kucaniu z kosa na hasance jest uciążliwe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
4 godziny temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

Na 30 lvl groma potrafimy zadać 1 dmg z he

Ale wiesz że Granat nie ma stałego DMG więc jak ktoś stoi dalego od HE to może otrzymać 1dmg ? 

Chyba że jakoś to inaczej ci działa to napisz coś więcej o tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Mahesvara2 napisał:

Ale wiesz że Granat nie ma stałego DMG więc jak ktoś stoi dalego od HE to może otrzymać 1dmg ? 

Chyba że jakoś to inaczej ci działa to napisz coś więcej o tym

Powinnienem zadać 1 dmg +22 za lvl a zadaje 1 dziwne to działa bo czasami siądzie he za 48-52 (równe 100) a tyle nie powieniem bic i czasami np w  Wilqu potrafię zadać 20 HP 3 he gdy powinno to być minimum 60

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
2 godziny temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

Powinnienem zadać 1 dmg +22 za lvl a zadaje 1 dziwne to działa bo czasami siądzie he za 48-52 (równe 100) a tyle nie powieniem bic i czasami np w  Wilqu potrafię zadać 20 HP 3 he gdy powinno to być minimum 60

Ja ogólnie zmieniałem sposób zadawania ataku o czym informowałem. Teraz jest to robione w event od wybuchu, a nie na zasadzie typu ataku

Przywróciłem wcześniejszy/poprawiony sposób 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie na GROM odbijam 7 dmg. 

Edit 

@-_- przelicznik jest od inty gdy mam 134 odbija 180 a gdy 0 odbija 20 czyli to działa tylko ustawiłeś zamiast hp int (grom ma inte na - 10 więc odbijało 7) 

Edytowane przez Shadow #RoadToSilver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

@Shadow #RoadToSilver

Chodzi o ten update? On jeszcze nie wszedł, a tam jest poprawka dla błędu z INT (zostawiłem puste pole dla wartości natywu, a domyślna wartość zawiera przelicznik dla INT)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
1 minutę temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

Aktualnie na GROM odbijam 52 mając 15 inty 7 mając -10 a gdy jest 0 20

[SM] Time remaining for map:  1:09

Update wgrałem 11 minut temu

i została 1:09 do zmiany mapy

Jak wspomniałem, błąd z int istniał i został naprawiony w wersji, która nie została jeszcze wgrana na serwer. Wgrałem ją 11 minut temu i dopiero po zmianie mapy będzie działać poprawnie

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, karol4221 napisał:

Błąd w statach C.Zabójcy :P 
pisze ze powinien mieć 100hp na start a ma 90 :P
trzeba poprawic klase albo albo opis

To nie jest zły opis ani w klasie tylko ostatnio coś się bugują staty i wystarczy zrobic retry w konsoli i powinno być normalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
3 godziny temu, Shadow #RoadToSilver napisał:

Dmg z he nie zalicza się do misji (zadaj x dmg) 

Chodzi Ci o misje nocną czy ogólnie o quest z DMG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.06.2019 o 17:55, -_- napisał:

Chodzi Ci o misje nocną czy ogólnie o quest z DMG?

Zadaj 25k dmg jak robiłem to nie zaliczało

Edit

@-_- analogicznie z misja na 100k dzisaj sprawdzałem i nie zalicza (08.06) 

 

Edytowane przez Shadow #RoadToSilver
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rodzaj buga: Perk

Opis: Używając perku "Mefedron" zamiast zabić jak jest w opisie, zadaje 210dmg przez co nie można zabić ludzi z pełnym hp. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Fame napisał:

Rodzaj buga: Perk

Opis: Używając perku "Mefedron" zamiast zabić jak jest w opisie, zadaje 210dmg przez co nie można zabić ludzi z pełnym hp. 

Zostało zgłoszone w kolejnym Update powinno działać 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności