RyKoS 474 Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 (edytowane) 19 minut temu, Gokuś napisał: Moim zdaniem P90 jak taką bronią na stałe nie może być ponieważ wystarczy że będzie się mieć dużo kondycji bądź co bądź perk Niewidzialność i gdy już dojdzie do takiego indycentu gra jest bardzo utrudniona mówię to z własnego doświadczenia gdyż grałem klasa która posiadała wszystkie wyżej wymienione rzeczy To zostawiamy Furiata bez zmian, bo p90 może czasem faktycznie byc za mocne Mozna przemyslec czy usuwany egzo i generala bufujemy albo zostawiamy bez zmian Edytowane 10 Czerwca 2018 przez RyKoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hentai Bez Kitu 0 Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 Proponuje zbalansowanie furiata usunięcie obracania i dodanie czegoś albo zmiejszenie szansy na obrócenie ponieważ aktualnie jest tak zwane "1/10" które wchodzi co 2 starzał ale "1/10" polecam ja bym dał "1/15" "1/16" tak wiem że klasa premium ale nie da się czasami grać jak obrócenie wchodzi zawsze w pierwszym strzale i się ginie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 7 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 1/16 ma Komandor co jest non premium. 1/10 nie w chodzi co drugi strzał... 10% to 10% może wejść 10/10 strzałów albo 0/10 tak działa losowość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajdEN 296 Opublikowano 7 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2018 Cytat 1/10 nie w chodzi co drugi strzał Cytat może wejść 10/10 strzałów Ta, wiem co miałeś na myśli, jednakże zabawnie to wyszło Nowy gracz here, a zarazem mogę o sobie powiedzieć 'weteran' codów. Jedną z rzeczy(o dziwo więcej mi się na serwerze rzeczy podoba, może dlatego że 'inspirowaliście się' innym codem 😜) która mnie odtrąca w waszym codzie to jakiś chory przelicznik dmg. Nie sądzicie, że trochę jest on zbyt duży? Po zsumowaniu bazowego dmg broni, bonusów z perków, klanów i statystyk klasy, taki furiat z AK bije 60 per hit w ciało(furiat jest tylko przykładem). Nieco zniechęca do grania nowych bo jak masz padać od dwóch trafień, to lepiej dać sobie spokój. No i może trochę perk Duch czy jak on się u was nazywa jest lekko tiltujący, jeżeli gracz na samym starcie przeleci na plecy, co prawda nie stricte na resp, ale gdzieś w jego okolice i dostajecie instant plecy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MenVip 5 Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Witam chciałbym poruszyć temat nowej klasy (Oszust) . Klasa jest za silna , z powodu gry gra ich 2-4 na servie jest potężne zamieszanie klasy wtedy nie maja znaczenia czy premium czy z wysokim poziomem ponieważ jak 2 graczy gra razem np. Oszust i elitarny snajper to jesteśmy wstanie zlikwidować jedna do nawet 2 osób za pomocą jednego klawisza . Proponuję więc rozwiązanie : -Zamiana miejscami raz na rundę ale po 20 sekundach rundy , ponadto większa ilość teleportacji + z zmniejszeniem czasu od startu rozgrywki poprzez inta +25-o 25 sek. Czekam na opinie bądź zmiany tej oto klasy ... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 15 godzin temu, MenVip napisał: Klasa jest za silna , z powodu gry gra ich 2-4 na servie jest potężne zamieszanie 15 godzin temu, MenVip napisał: ponadto większa ilość teleportacji To mówisz, że zamieszanie bo jest ich za dużo więc rozwiązaniem będzie zwiększenie ilości możliwych teleportacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MenVip 5 Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 Tak ale poprzez nabijanie inta , zmniejszy to ilość grających ta klasa i będzie mniejsze zamieszanie . A ty , co byś zaproponował ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strajker 7 Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 Klasa nie jest za silna ponieważ posiada obrzyna co powoduje iż nie posiada ona dużego potencjału . Te podmiany powodują ogólnie urozmaicenie gry i wyjście poza obszar rutyny która panowała przed wejściem tej klasy nie widzę sensu nic zmieniać ( Chyba , że broń żeby klasa miała większy potencjał ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlessU 6 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 (edytowane) W dniu 10.07.2018 o 14:16, Strajker napisał: Klasa nie jest za silna ponieważ posiada obrzyna co powoduje iż nie posiada ona dużego potencjału . Te podmiany powodują ogólnie urozmaicenie gry i wyjście poza obszar rutyny która panowała przed wejściem tej klasy nie widzę sensu nic zmieniać ( Chyba , że broń żeby klasa miała większy potencjał ) Klasa sama w sobie jest ok, ale pomyśl co ma do powiedzenia osoba która została podmieniona i dostaje kulkę w łeb od kolegi, który czekał na podmiankę Oszusta... Albo co lepsze jest sobie taki "Oszust" poziomu "gimbaza" na mapie de_rats, i skacze z lampy na główkę, używając podmianki w powietrzu, żebyś się rozbił, a sam będzie żył dalej. Przede wszystkim uważam że trzeba ukrócić takie wybryki w regulaminie, a do tego dodać jakąś osłonkę na 1s graczowi który został przeniesiony, żeby nie było tzw. "przydupasów" którzy chodzą za Oszustem żeby wziąć za darmo fraga. A broń to może dostać i lepszą, bo z reguły te podmiany są na tyle losowe, że i tak ginie bo się teleportuje w tłum graczy. Edytowane 14 Lipca 2018 przez BlessU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 14 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Do regulaminu został dodany punkt ktory mowi o zakazie podmianki w miny dynamity i tak ze gracz wylatuje po za mape lub ginie Bron narazie zostanie poniewaz nie ma klasy z obrzynem a tych przydupasów niestety trzeba przebolec jak sam mowisz jest to losowe i wyobraz sobie ze ci kumpel typa z predatorem przed twarz respi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cebula1 1 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Saperowi dac pp bizona zamiast mp7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek. 15 Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 (edytowane) Mam propozycję, żeby Pułkownikowi zamiast AK dać np odnawianie magazynka po zabiciu, bądź coś innego. Chodzi mi głównie o to, że nie ma klasy premium z m4a1s jako bronią główną i jeśli ktoś chce grać to zostaje Pułkownik. Większość klas opiera się na AK, a myślę, że jedna ciekawa z m4a1s mogłaby być ciekawym urozmaiceniem dla posiadaczy premek, tudzież spremek Edytowane 26 Lipca 2018 przez Tomek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 26 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 Godzinę temu, Tomek. napisał: Mam propozycję, żeby Pułkownikowi zamiast AK dać np odnawianie magazynka po zabiciu, bądź coś innego. Chodzi mi głównie o to, że nie ma klasy premium z m4a1s jako bronią główną i jeśli ktoś chce grać to zostaje Pułkownik. Większość klas opiera się na AK, a myślę, że jedna ciekawa z m4a1s mogłaby być ciekawym urozmaiceniem dla posiadaczy premek, tudzież spremek pulkownik to jedyna klasa ktora ma do dyspozycji 2 karabiny i nie chcemy tego zmieniac ;/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek. 15 Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 A nowa klasa? Wchodzi w gre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blix 109 Opublikowano 28 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 2 godziny temu, Tomek. napisał: A nowa klasa? Wchodzi w gre? Narazie nie planujemy dodawania nowych premek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kvasek 164 Opublikowano 29 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2018 Proponuje dodać do cichego zabojcy 1/10 na zabicie z m4 bo przeciez on MA ZA MALO UMIEJETNOSCI. A tak serio proponuje usunac mu 1/4 na 2x dmg w glowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb!x 9 Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 W dniu 29.07.2018 o 10:48, Kvasek napisał: Proponuje dodać do cichego zabojcy 1/10 na zabicie z m4 bo przeciez on MA ZA MALO UMIEJETNOSCI. A tak serio proponuje usunac mu 1/4 na 2x dmg w glowe. cichy zabójca nadal jest za ope można go jeszcze nałożyć cooldown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb!x 9 Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 W dniu 26.07.2018 o 10:55, Tomek. napisał: Mam propozycję, żeby Pułkownikowi zamiast AK dać np odnawianie magazynka po zabiciu, bądź coś innego. Chodzi mi głównie o to, że nie ma klasy premium z m4a1s jako bronią główną i jeśli ktoś chce grać to zostaje Pułkownik. Większość klas opiera się na AK, a myślę, że jedna ciekawa z m4a1s mogłaby być ciekawym urozmaiceniem dla posiadaczy premek, tudzież spremek Pulkowki jest spoko ma ak47/m4a1-s i nie jest za mocna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisZor 8 Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Dodanie El Pistolero menu z wyborem broni a usunięcie możliwości kupowania oraz 800$ co rundę. Zmiana z 1/11 na 1/7-8 oraz dać mu +3dmg z pistoletów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eGaD 12 Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2018 Proponuje dodać do umiejętności hawkeya odliczanie do następnego użycia, aby umiejętności dało używać się w powietrzu (jest to strasznie irytujące i spowalnią strasznie tą klase) możliwość użycia umięjętności ctrl+spacja tak jak to jest na innych serwerach pierwszy raz widze moduł na bindzie. To tyle dzięki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 (edytowane) Notatki defusera - perk, który chyba każdy wyrzuca, dlatego proponuję zmianę : Rozbrajasz miny za co dostajesz 100 exp, +7 dmg oraz mniejsza widoczność na kucaku (50% w sumie nie wiem czy to dużo ) Tajemnica Komandora: Zmiana na: Jesteś odporny na orażenia obszarowe, dostajesz 500$ oraz 1 monetę za fraga Edytowane 22 Sierpnia 2018 przez RyKoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nect 2 Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Pożeracz ciał: chwilowo bezużyteczna ale jak dla mnie z mega potencjałem, gram nim i mam 36lv ale gra się ciężko, zmieniłbym w nim to że zamiast standardowych 100expa dostawałby exp po pożarciu w zależności kogo i z jakim levelem zje. 10hp po pożarciu bym nie zmieniał ale dodalbym mu jakaś dobra broń typu ak47 albo m4a1-s lub oczywiście jaka kolwiek ale z dodatkowym dmg wydaje mi się że nawet mp5 by fajnie do tej klasy pasowała. Ewentualnie jakiś bonus po zjedzeniu nw 3-5 ciał w postaci dodatkowego dmg lub wzrostu statystyk na następną rundę. No i oczywiście zmniejszyć cooldown na zjadanie bo 6 sekund gdzie to jest tryb COD i rundy są w miarę szybkie to trochę za dużo 3-4 sekundy byłyby optymalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majami 26 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Zmiana wskrzeszania na medyku na stanie nad cialem i wyciągniecie noża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 Trochę dużo się zrobiło tych tematów więc zamykam ten i nadal zapraszam do dyskusji Macie od tego wszystkie tematy typu: [PROPOZYCJE], a także Nowe Edycje - Co sądzicie?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi