Gość ALCMDZ Opublikowano 21 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 (edytowane) Klasa: AlibiZmienić: DMG repliki na 35% i po 75lvl na 50%. }} Spotkałem się z tym iż gracze twierdzą, że replika czysto gęsto robi za "Tarcze" odbijającą 3 pociski i 2 strzały w głowę odbiera nam prawie całe hp. 😕 Edytowane 21 Listopada 2020 przez rilu Dodanie argumentów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adist8 61 Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 Klasa: Black FireZmienić: miny, te miny BF sa zbyt op, propnuje cos je znerfic, na przyklad limit czasu na ziemi, mozliwosc zniszczenia lub tym podobne najlepszy przyklad, jestes w clutch, a 2 wyjscia obstawione minami (masz mniej niz 150hp) mimo szcerych checi jestes w sytuacji pat 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 (edytowane) Wsparcie Ogniowe - wrócić do cooldownu rakiet : 7sek.Cichy Zabójca - dodać mu DMG w głowe +5 i co 50lvl +2.Sniper - dodać mu 10-15 kondycji na start.Medyk - zmienić hp na start do 15.Black Fire - zmniejszyć obrażenia od min do 100-110 DMG.Alibi - odbicie DMG na poziomie 50% czy 75% od 75lvl jest za duże. + replika buguje tekstury bo np: Stawiając ją w drzwiach na de_nuke nie można zadać DMG przeciwnikowi który stoi za dzwiami.Szeryf - wywalić albo wrócić do Demolitions bo klasa jest mało użyteczna, bo w końcu revolver...Maestro - wywalić, przecież jest Najemnik i Szahid.Zadymiarz - wywalić bo klasa jest mało użyteczna, ludzie unikają smoke serio nie da się nawet asysty złapać a walniecie pucha graniczy z wielkim cudem.Szahid - zamienić wybuchy na 1/6 zadające 35 a na 75lvl 1/5 zadające 45 DMG, słabo to wchodzi.MacGyver - usunąć tą "słabo-widoczność" + ta zwinka jest taka jak na "Zwinnym" kiedyś. Moim zdaniem mocna klasa fest.Charly - wyrzucić nic nie wnosi. To taki Howkey tylko bez modulu i TeG. To moje zdanie mógłbym przywalić się o balans bardziej, ale jakoś nie mam ochoty poruszać tego tematu. Najlepiej mi się grało: Amadeusz/Komandos/BógDeagle/Najemnik(KGB)/WsparcieOgniowe/Hitman/Piroman(Throne)/Cichy(z 15dmg w HS)/Saper(przezroczyste miny/niewdzialne) może dlatego ze te klasy nie były zmieniane 10000 razy i nerfione bez sensu tylko są zbalansowane. Pozdrawiam. rilu. Edytowane 12 Grudnia 2020 przez rilu Dodanie argumentów. x5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanzkie 14 Opublikowano 11 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2020 (edytowane) Nazwa klasy: KOMANDOS Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Predkość klasy. Argumenty: - Komandos mając full kondycje z wielką trudnością a często niemalże wcale nie może dogonić innych klas co całkowicie wyklucza grywalność tej klasy. Osobiście na full serwerze jest 1 max 2 takie klasy. - Jest bardzo "papierowy" Prosiłbym o przyśpieszenie go oraz dodanie mu nieco większej odporności, gdyż jest to świetna klasa, która powoli umiera. Skoro MacGyverem gra 50% serva, ktory ma niewidocznosc, wytrzymalosc i ujeszcze dmg z broni + tp na respa z leczeniem to chyba można delikatnie wspomóc klase jak komandos Czy też snajper, który we mnie sieka po 180+. Komandos jest bardzo łatwym celem. Edytowane 11 Grudnia 2020 przez Hanzkie 1 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 (edytowane) Klasa: Komandos Opis/zmiana: Komandos posiadający 125 pkt. kondycji nie biega szybciej mając 125-155 pkt. kondycji. Mając perk który dodaje nam kondycje 20-60 Sandały czy Buty Komandosa to powyżej wartości 145(Sandały) 185(Buty Komandosa) postać biega szybciej, ale taki MacGyver jest szybszy od komandosa biegając Mac-10.Animacja przy 155 pkt. kondycji może i jest dla oka "szybsza" ale czasowo dobiegniecie z punktu A do punktu B jest takie samo co mając 125 pkt i więcej.... (BEZ PERKÓW).różnica jest tylko w opadaniu postaci po skoku/skokach nic więcej i oczywiście nie mówię, że postać jest zła bo jest mega dobra tylko jeśli lecę komuś na plecy i biegnę za typem, który biega z bronią i ciężko albo wcale nie da się go dogonić to jaki jest sens dawania tej klasie progu 155 pkt kondycji? Edytowane 12 Grudnia 2020 przez rilu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 18 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2020 (edytowane) Klasa: Cichy Zabójca i Seryjny ZabójcaZmienić/Wywalić: Jak dobrze wiemy Cichy jak i Seryjny mocno odstają od reszty klas, no może Cichy to nie bo jednak ktoś nim gra, a Seryjnym praktycznie nikt. Jestem za miana z : OPIS: NIe słychać jego kroków 2 razy większy dmg w plecy STATYSTYKI: INT: -10 HP: 10 WYT: 10 KON: 5 PRZELICZNIK: Nie dotyczy BRONIE: M4A1-S| USP-S GRANATY: Brak OPIS: Odporny na instakill 1/6 na zadanie podwójnego dmg STATYSTYKI: INT: -10 HP: 10 WYT: 5 KON: 5 PRZELICZNIK: Nie dotyczy BRONIE: M4A1-S | Five-Seven GRANATY: Brak Na: Wywaleniu Seryjnego Zabójcy a zrobieniu z Cichego czegoś takiego. OPIS: NIe słychać jego kroków 1.5 razy większy DMG w tył postaci (czyt. tylna część ciała prócz głowy). 1/6 na zadanie podwójnego DMG w głowę. (1/5 75lvl {} 1/4 125lvl] STATYSTYKI: INT: -10 HP: 10 WYT: 10 KON: 5 PRZELICZNIK: Nie dotyczy BRONIE: M4A1-S| USP-S GRANATY: Brak lub: OPIS: NIe słychać jego kroków +15-25 dmg w głowę z m4a1-s 1/6 na zadanie x3 DMG. (1/5 x2 75lvl {} 1/4 x2 125lvl] STATYSTYKI: INT: -10 HP: 10 WYT: 10 KON: 5 PRZELICZNIK: Nie dotyczy BRONIE: M4A1-S| USP-S GRANATY: Brak a odporność na instakill dać : Charliemu, Oszustowi albo Throne Edytowane 20 Grudnia 2020 przez rilu Dodanie argumentów. x5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
igik367 40 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 (edytowane) Zauważyłem, że 2 nowe klasy dodane w tej edycji niezbyt cieszą się popularnością i potrzebują trochę miłości od opiekunów. O ile te propozycje nie zrobią z nich mega mocnych klas to mam nadzieję, że kilkoro graczy zechce dać im szansę. Klasa: RebeliantOpis/zmiana: Zmiana statystki HP na 0, zmniejszenie cd. modułu na 10 sec. Dodanie regeneracji 20HP za zabójstwo. W zamian proponuję zabrać mu szansę na instakilla z pistoletu, ponieważ i tak nikt z tego nie korzystał. Klasa: Dziadek MrózOpis/zmiana: Dodanie cd na jego umiejętność- 15 sec oraz dodanie 50% redukcji obrażeń podczas trzymania śnieżki. Edytowane 22 Grudnia 2020 przez igik367 Literówki 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisZor 8 Opublikowano 22 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2020 Sama szybkostrzelność nie jest jakoś zła na tym szeryfie, wystarczy animację naprawić która przy drugim strzale już dostaje czegoś... Dynamit faktycznie jest słaby, nie ma nawet jak go użyć, można ewentualnie zamienić na wybuch po śmierci zadający dmg od int lub jakaś szansa na odrodzenie 1/5-1/6, wydaje mi się że można mu dać też jakieś 10 kondycji bazowo żeby był troszeczkę mobilniejszy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redm1 27 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2020 (edytowane) Według mnie usunąć tą szybkostrzelność i pójść bardziej w większy DMG jak i w speeda ,i może jakieś penetracjon wleci . ps. Po co utrudniać sobie życie jak można tylko dodać lekko większy DMG jak i szybkość Edytowane 26 Grudnia 2020 przez redm1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DerSaL 30 Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 Nazwa klasy: Szeryf Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Według mnie dmg szeryfa powinien zostać trochę zmniejszony, ponieważ 303 dmg w 2 w klatkę przy full wytrzymałości i full hp jest to moim zdaniem zbyt duża ilość obrażeń przy tym jego szybkostrzelność, no jest to zdecydowanie zbyt mocne w tym momencie. 1 1 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 Jeden mówi żeby zwiększyć DMG, drugi żeby zmniejszyć ludzie wam to nic nigdy się nie dopasuje jak tak wam przeszkadza ta klasa i sie nie mozecie określić co chcecie z tej klasy zrobić to można pójść na rękę wam obu i usunąć w next edycji tą klasę i zacząć myśleć nad nową z pistoletem. widocznie R8 nie jest dla was skoro tyle razy była zmieniana ta klasa i dalej wam nic nie pasuje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartex_ 32 Opublikowano 27 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2020 Zamiast sie bulwersować można też przeczytać ze jeden chce usunięcia szybkostrzelności w zamian za większy dmg a drugi oczekuje zostawienia szybkostrzelności lecz zmniejszenia dmg osobiście jestem za drugą opcją sama szybkostrzelność sprawia że ta klasa jest jedną z w miare grywalnych klas a zmniejszenie skalowania dmg z intem do stopnia w którym zabijał by na 3 strzały w ciało postawiło by ta klase w najlepiej zbalansowanym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redm1 27 Opublikowano 28 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2020 (edytowane) Nazwa klasy:strzelec wyborowy Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: dodać mu od 125 lvl 1/4 na zadanie 2x dmg,poniewaz seryjny tak ma a na dodatek ma m4a1s a strzelec ma tylko famasa Edytowane 29 Grudnia 2020 przez redm1 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 (edytowane) Klasa: OszustZmiana: Zamienić M4A1 na1. Bizon +5 DMG. 2. Bizon na start +1 DMG (co 20lvl)3. Bizon na start +1 DMG (co 25lvl) 3. Bizon na start (+5 DMG na 50lvl +8 na 125lvl)lub dać mu 200% w plecy. -----------------------------------------------------------------------Klasa: ThorneZmiana: Zmienić:15dmg na1. x3 20dmg z Krwawienia +1 co 75lvl2. x3 20dmg z Krwawienia +1 co 50lvl.3. x3 15dmg z Krwawienia +1 co 50lvl.4. x4 15dmg z Krwawienia +1 co 75lvl.Jak już by miał którąś z tych opcji to fajnie by było gdyby DMG z HE-Grenade również powodował krwawienie ponieważ nie oszukujmy się, ale co z tego, że on się leczy 75% z tych 15dmg (1 tick ~ 7hp (lacznie 21hp) ) jak strzelanie się 1vs1 i tak dochodzi do tego, że zabijemy aHP nam i tak nie przywraca. Myślałem na początku ze leczy 75% z mp7 a tu sie okazuje ze z tych krwawień... to jest mega słabe. Albo dać mu jakieś +5 DMG z tego mp7 + x3 20dmg krwawień +1 co 50lvl i gitara będzie.*Podkreślone : są według mnie najlepsze. Edytowane 30 Grudnia 2020 przez rilu zmianax5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartex_ 32 Opublikowano 1 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 Nazwa klasy:Pułkownik,Blackfire,Cichy Zabójca Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Ogólnie to patrząc na obecny stan pułkownika i black fire te klasy nie nadają się do bycia klasami premium w przeciwieństwie do Cichy który tam sie powinnien znalezc 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attractive CSC 30 Opublikowano 1 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 31 minut temu, Bartex_ napisał: Nazwa klasy:Pułkownik,Blackfire,Cichy Zabójca Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Ogólnie to patrząc na obecny stan pułkownika i black fire te klasy nie nadają się do bycia klasami premium w przeciwieństwie do Cichy który tam sie powinnien znalezc Jestem za tym, lecz cichy jak dla mnie do premium nie pasuje. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianoFPK 7 Opublikowano 2 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2021 Nazwa klasy: Pułkownik Umiejętność / rzecz do zmiany: Pułkownik przy aktualnym stanie serwera nie nadaje się do klas premium już taki Kapitan ma więcej do powiedzenia, propozycja ode mnie to albo dodać buff do dmg i skalowanie się wraz z lvl lub usunąć z PREMIUM 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whiteqwqw 3 Opublikowano 2 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2021 41 minut temu, marianoFPK napisał: Nazwa klasy: Pułkownik Umiejętność / rzecz do zmiany: Pułkownik przy aktualnym stanie serwera nie nadaje się do klas premium już taki Kapitan ma więcej do powiedzenia, propozycja ode mnie to albo dodać buff do dmg i skalowanie się wraz z lvl lub usunąć z PREMIUM Zgadzam się, ale powinien zostać w Premce ale go zbuffować, ponieważ teraz osoby bez premki z 30lvl bardzo łatwo go zabijają 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 2 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2021 (edytowane) Nazwa klasy: RebeliantUmiejętność / rzecz do zmiany + opis: Zmiana pistoletu z p250 na CZ-75-auto. ewentualnie oddać mu 1/15 z pistoletu do tej CZ-75-autoNazwa klasy: PułkownikUmiejętność / rzecz do zmiany + opis: DMG do każdej broni +2 co 25lvl albo +1 co 25lvl jak tam wolicie.@Dezuli Tym bardziej, że on jest zbugowany. Potrafiłem mieć 2-3 nieśmiertelności w ciągu 1 rundy. Dostając w czapkę z SG potem z TEC-9 potem z AWP xD i żyłem. Ja się nie dziwie, że (daje przykład) MiNa gra takim Charlym, później patrze na jej grę a ona również 2-3 razy jak sie strzela z kims to nie dostaje DMG XD do poprawy ta klasa.@MDD 1. To cod mod nie diablo mod gdzie masz ładowanie na nożu i stanie jak ten dzban na respie. 2. Zamrożenie jest w porządku. 3 .El pistol nie ma Deagla ani R8 bo by strzelał po 80+ w ciało i z 350+ w łeb. Edytowane 18 Stycznia 2021 przez rilu Dodanie argumentów.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dezuli 34 Opublikowano 17 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2021 Nazwa klasy: CharlyUmiejętność / rzecz do zmiany + opis: Nieśmiertelność-1s. Dlaczego? Bo po 1sze miał być usunięty w glosowaniu. Po 2gie miał być tylko kontra na snipera a nie kontra na każda klasę. Po 3cie każdy gracz z coda to potwierdzi ze ma z ta klasa problem. Moim zdaniem klasa jest bardzo dobra tylko ma za długa ta nieśmiertelność proponuje zmienić mu np. z 1s na 500ms lub cos podobnego by zachować pierworodny zamysł. To mu wystarczy by przeżyć strzał krytyczny od snajpera czy a i tez bd miał normalne szanse w duelu i on i gracz z nim walczący. Czemu to pisze? bo duzo sie ludzi denerwuje bo ich np oślepia tego nie ruszać (co jest bardzo fajne i widać np. przez ten flesz wiec nie wiem czemu płaczą) no i ciężko z nim wygrać duel nie mając instakilla normalna klasa gdyż przez ta sekundę nie da się go zabić co w klasie premium robocopie nie ma czegoś takiego z betonowym ciałem a jest premka. Czekam na reakcje graczy w poście i administracji również. Pozdro 7 2 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoker 116 Opublikowano 18 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2021 (edytowane) Proponuje znerfic kapitana z stanu cs 1.6 gdzie musiał sobie odbicie tego hita załadowac na nożu. Proponuje tez zwiekszenie czasu odnowienia zamrożenia na strzelcu do np 24 sek. bo w przypadku gdy jest tych sekund 12 wystarczą 4 osoby zeby taki komandos juz sie nie ruszył. Fajnie było by też gdyby taki el pistol dostał dodatkowo desert deagle lub r8 do tego zmniejszyc lekko leczenie na medyku. Edytowane 18 Stycznia 2021 przez MDD 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redm1 27 Opublikowano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2021 Nazwa klasy:El pistolero Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: dać do premium,zbyt op 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AskerPL 61 Opublikowano 19 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2021 4 godziny temu, redm1 napisał: Nazwa klasy:El pistolero Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: dać do premium,zbyt op Chcecie powrót hitmana/pistolero a teraz że zbyt op, co prawda bije dużo i moim zdaniem nalezy się mały nerfik 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 20 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 Klasa: SnajperZmiana: Dodać mu 2 strzykawki dające 50hp. (ewentualnie zależne od int 150=50hp o ile się da) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attractive CSC 30 Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Klasa: Amadeusz Zmiana: Granaty HE nie co 30 sec a 20, przyda się mały buff 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi