Skocz do zawartości

Kobusz

Bywalec
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Informacje o Profilu

  • Nick
    Kobusz
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1 290 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kobusz

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Uczeń
  • Młodociany Gość
  • Zmotywowany Gość
  • Zaprawiony Gość

Najnowsze odznaki

31

Reputacja

  1. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/319815 Ilość godzin: 10 Dzień: 11.07 Nagroda: Przeniesienie Nick: Kobusz [CSC] SteamID: STEAM_1:0:50502184
  2. Kobusz

    [DR CS:GO] Propozycje

    Nie da rady dodać osobnego menu w sklepie z zakupionymi juz modelami/trailami?
  3. Z tego co zauważyłem, awp zadaje jakoś 120 w ciało i między 100 a 110 w ramię, dlatego wydaje mi się że danie vipowi 115 hp będzie idealne, aby dalej zabijało się go na strzała w ciało, ale w ramię już nie co da niezbyt przesadną przewagę i będzie wystarczająco kuszące aby takiego vipa zakupić :D, a co do hp po killu, moim zdaniem jest to bez sensu, skoro i tak nie chcemy vipa który będzie tankiem i będzie przyjmować dwa strzały na twarz. Co do noża, tak jak napisali powyżej, zostawić ale zredukować dmg najlepiej do 0. Anty rush byłby ciekawą opcją przez pierwsze 20-30s rundy, chyba każdy się irytuje jak dopiero zaczęła się runda a tu już 5 przeciwników biega nam przed oczami :p.
  4. Kobusz

    [DR CS:GO] Propozycje

    Dodanie trybów sw/hsw(sideways/half sideways), część graczy narzeka na limit na respie, dlatego proponuję również dodać oddzielny tryb, w którym owego limitu nie będzie. Dodanie nowych osiągnięć związanych z nowo dodanym expmodem, np. za wbity lvl bądź za zdobycie danej ilości expa. Usunięcie longjumpa ze sklepu z monetami, przykładowo na takiej mapie gdzie musimy zatrzymać się w pewnym miejscu, można odrazu użyć longjumpa i przyspieszyć do 700j. co moim zdaniem psuje koncepcję dr 😛 Jeszcze parę rzeczy jest do napisania ale to już jutro się tym zajmę, teraz zbyt śpiący jestem 😴
  5. Nick: KobuszPRIME(Tak/Nie): TakLink do profilu Steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561198061270096/Link do GameMe serwera (w przypadku NONPRIME): -
  6. 1. Twój nick: Kobusz 2. Serwer na którym masz admina(gdy trzeba): Deathrun 3. Ranga: Admin 4. Link do tematu (potwierdzenie): 5. Jaka ranga ma być domyślną (dotyczy rang równorzędnych np. admin czy rang dodatkowych np. donator): Admin
  7. Mapa: deathrun_colors_wangon brak strefy startowej
  8. Propozycja: zmiana działania odznaki snajperskiej w 1-2 pierwszych rundach a mianowicie wyłączenie jej bądź zmiana broni w tych rundach na scouta ponieważ nie oszukujmy się jak pare osób w teamie dostanie awp w pierwszej rundzie to enemy jest bez podjazdu ;d
  9. Popieram, dodam jeszcze ze oskarżony pare dni temu stał pod respem po terro twierdząc ze nie może pomagać w misji wiec nie wbije z nami na bs 😆
  10. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/319815 Nick w grze: Kobusz [CSC] Ilość godzin: 15+ Dzień: 03/05/2020 Nagroda: przeniesienie lvl
  11. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/319815 Nick w grze: Kobusz [CSC] Ilość godzin: 10+ Dzień: 01/05/2020 Nagroda: przeniesienie lvl
  12. Perk: naboje pułkownika zmiana przelicznika INT z 0.15 na losowy od 0.08-0.12 powód: pułki są zdecydowanie zbyt silne na klasach pod inte, przykładowo taki amadeusz z tym parkiem potrafi zadawać 90 dmg na hita ;d moim zdaniem mocno przesadzony perk
  13. Link do gameme:https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/319815Nick w grze:Kobusz [CSC]Ilość godzin:10+Dzień:30,04Nagroda:przeniesienie lvl
  14. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/319815 Nick w grze: Kobusz [CSC] Ilość godzin: 10+ Dzień: 29/04/2020 Nagroda: przeniesienie lvl
  15. Link do gameme:https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/319815Nick w grze:Kobusz [CSC]Ilość godzin:15+Dzień:27/04/2020Nagroda:przeniesienie xp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności