Jump to content

Propozycje Paintball


Haze.

Recommended Posts

Cześć, o ładnie widzę że zapowiada się  4FuN ;), na pewno zagram co do propozycji aktualnie do mapek, można by było zrobić Mapcykl serwa i mapki by wybierały się same np.

 

W dzień tak od 8 rano do 18 wieczorem ( jeśli jest taka możliwość ) byłyby grane mapki takie jak:

de_dust2

de_inferno

de_nuke

de_dust

de_mirage

de_tuscan

de_westwood

de_train

cs_school

de_lidl

No i nie będę wiecej dopisywał ale coś więcej by się przydało / A na przykład o godzinie zaczęły by się mapki takie lajtowe np. 

awp_india

fy_snow

aim_map2

aim_crazyjump

awp_map

aim_headshot

aim_ak_colt

aim_aztec

35hp_2

de_minidust2

fy_iceworld

 

Aktualnie z mapek to tyle :)

Inne:

1. Na pewno by było fajnie jak by była bardzo fajnie rozbudowana ruletka

2. Wyzwanie na walkę na noże pocierając nożem o ścianę wiadomo o co chodzi ^^

 

3. Może /knife ? do wyboru noże np. knife na speeda, grawitacje takie te podstawowe, np na 35hp_2 by była by fajna macheta ^^

 

4. Na pewno by się przydał plugin ( ułatwienie ) jeżeli dany gracz na pakę, afczy ok 15 sec / 10 po prostu przerzuca pakę do najbliższego gracza z drużyny

 

5. Aby ładniej wyglądało, można też zrobić jak się rzuci jakiekolwiek HE to puści się za nim taki ten pasek kolorowy :D

6. Najlepszy gracz rundy, mógłby zdobyć sumę pieniężną ? 

7. Nie może zabraknąć rozgrzewki 1/2 minutowej od razu po zmianie mapy na 1 rundzie ;) jakby się dało zrobić to nieskończoność hajsu każdy kupuje co chce, oczywiście po rozgrzewce to już normalnie :D

8. Kolorowe sg ?

 

9. Obstawianie, jeśli ktoś gra 1vs1 to się obstawia hajs na kogoś kto wygra (

)

10. Podnoszenie amunicji po zwłokach ? (

11. Podmiana głosu jak się rzuca HE

 

 

To aktualnie tyle z mojej strony :). Myślę że coś się przyda, jak coś jeszcze będzie ciekawego napiszę.

Edited by SaTiV.╰_╯
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Cześć, o ładnie widzę że zapowiada się  4FuN ;), na pewno zagram co do propozycji aktualnie do mapek, można by było zrobić Mapcykl serwa i mapki by wybierały się same np.

 

W dzień tak od 8 rano do 18 wieczorem ( jeśli jest taka możliwość ) byłyby grane mapki takie jak:

de_dust2

de_inferno

de_nuke

de_dust

de_mirage

de_tuscan

de_westwood

de_train

cs_school

de_lidl

No i nie będę wiecej dopisywał ale coś więcej by się przydało / A na przykład o godzinie zaczęły by się mapki takie lajtowe np. 

awp_india

fy_snow

aim_map2

aim_crazyjump

awp_map

aim_headshot

aim_ak_colt

aim_aztec

35hp_2

de_minidust2

fy_iceworld

 

Aktualnie z mapek to tyle :)

Inne:

1. Na pewno by było fajnie jak by była bardzo fajnie rozbudowana ruletka

2. Wyzwanie na walkę na noże pocierając nożem o ścianę wiadomo o co chodzi ^^

 

3. Może /knife ? do wyboru noże np. knife na speeda, grawitacje takie te podstawowe, np na 35hp_2 by była by fajna macheta ^^

 

4. Na pewno by się przydał plugin ( ułatwienie ) jeżeli dany gracz na pakę, afczy ok 15 sec / 10 po prostu przerzuca pakę do najbliższego gracza z drużyny

 

5. Aby ładniej wyglądało, można też zrobić jak się rzuci jakiekolwiek HE to puści się za nim taki ten pasek kolorowy :D

6. Najlepszy gracz rundy, mógłby zdobyć sumę pieniężną ? 

7. Nie może zabraknąć rozgrzewki 1/2 minutowej od razu po zmianie mapy na 1 rundzie ;) jakby się dało zrobić to nieskończoność hajsu każdy kupuje co chce, oczywiście po rozgrzewce to już normalnie :D

8. Kolorowe sg ?

 

9. Obstawianie, jeśli ktoś gra 1vs1 to się obstawia hajs na kogoś kto wygra (

)

10. Podnoszenie amunicji po zwłokach ? (

11. Podmiana głosu jak się rzuca HE

 

 

To aktualnie tyle z mojej strony :). Myślę że coś się przyda, jak coś jeszcze będzie ciekawego napiszę.

1) Ruletka będzie rozbudowana

2) Też jestem za tym

3) Jest

4) Jest

5) Jest

6) To jest nie potrzebne jestem na nie

7) Jest

8] Z tego co wiem nie będzie tego bo juz podsyłałem to

9) Też jestem na nie

10) To jest ciekawe za.

11) Zbędne

 

 

 

@Porczop moj post chyba wszystko wyjaśnia?

Edited by Omega *
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sativ - co do mapcyclu, to myślę, że to nie wypali... na serwerze typu 4Fun

1. Oczywiście, że byłoby fajnie xD

2. Dobre na 4Fun

3. Hmm... niezłe by było, ale pomyśl, czy opłacało by się na tylko jedną mapę (35hp_2) to dodawać? :x

4. Przydatne... ;)

5. Mało potrzebne, ale czemu by nie xD

6. Tak, jeżeli byłoby wyróżnianie graczy rundy to oczywiście jestem za! ;)

7. Tak, powinna być rozgrzewka w której, albo możnaby miec max hajsu, albo poprostu dostajesz losową broń ;)

8. Czemu by nie dodać xD

9. Na 4Fun przydatne...

10. Można dodać xD

11. Mniej przydatne, ale ok xD

 

Może można by było dodać plugin, że jak wejdzie gracz z końcówką ".pl" albo adresem ip innego serwera zamiast nicku w tabeli pokazuje się napis "REKLAMA"?

 

@Omega* tak, ale ja miałem otwartą tą stronę i jej nie odświeżyłem, więc dopiero, gdy napisałem wyświetlił mi się twój post :x

Edited by Porczop
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Map cycle na 4fun? Hahaha dobre xd

Na csc są 2 serwery z map cyclem. Poza tym nigdy nie widziałem na 4fun żeby był taki cykl wgrany. Zawsze gracze wybierali jaką mapę chcą grać.

Myślę że trzeba się ograniczyć do standardowych map, wgrać kilka mało znanych, świeżych map.

Co do /knife jestem za. 

Najlepszy gracz dostaje hajs? Nie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ad 1. Mapcycle ? odpada. Jest koncert zyczen , ktory polega na tym , ze gracz wybiera z posrod 5 map jeszcze w danym dniu niegranych.

Ad 2. Zostanie wgrane , gdy tylko rozwiąze problem z paroma rzeczami.

Ad 3. Jest już wgrany

Ad 4. Jest już wgrany

Ad 5. Jest już wgrany

Ad 6. Uważam , że jest zbędny

Ad 7. Właśnie zacząłem edytować plugin rozgrzewki - stary , ktory byl wgrany na serwerze bugował się.

Ad 8. Jestem na nie , bardziej się przydaje ten plugin na serwery z modem BF2.

Ad 9. Po co ? zaśmiecanie tylko serwera .. są smugi za granatami i jest dobrze.

Ad 10. O , i tutaj jestem na wielkie tak. Zostanie wgrany , gdy tylko ukończę naprawiać bugi na serwerze

Ad 11. Jest to zbędne - jest coś takiego jak darcie , kto ma mleko :D

 

A co do map - odpada , może kilka wybiore ale narazie niech będzie tyle ile jest.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1. Plugin: Jeśli gracz, który ma bombę jest AFK bomba leci do innego gracza.

Download:

2. Plugin: Jeśli gracz jest afk lub siedzi za długo na spectcie to go wyrzuca.

Download:

3. Plugin: Podkładanie paki na ścianie

Download:

 

Więcej podam wkrótce, a większośc przydatnych pluginów Haze dostał już na PW.

 

Ruletka posiada bugi, więc zostanie ona naprawiona lub scalona z paru ruletek w jedną "wypasioną" i usuniemy zbugowane rzeczy - oczywiście decyzja należy do Haze'a ja mu mogę pomóc.

Kamera wkrótce też zostanie naprawiona, Haze wyślę Ci na PW zaraz rozwiązanie.

 

 

PRZYPOMINAM, ŻE TEMAT SŁUŻY TYLKO DO PROPOZYCJI NIE DO DYSKUTOWANIA, KAŻDY INNY POST NIE ZWIĄZANY Z PROPOZYCJĄ ZOSTANIE NAGRODZONY WARNEM.

Edited by -_-
Czerwony kolor dla administracji
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Wiem, że to będzie pytanie ale co roundsoundem ? Macie jakieś propozycje ? Czy jest już wybrany ? Ja mam kilka propozycji.

1.

 

1:13 - 1:28/30 w zależności od tego jak kto woli i ile można.

2.

 

0:22 - 0:36 bądź 2:16 - 2:30

3.

 

0:54 - 1:06

4.

 

0:39 - 0:54

5.

 

1:45 - 2:00

6.

 

0:41 - 0:54

7.

 

1:20 - 1:29/30

8.

 

0:58 - 1:12

9.

hahahah xd

2:20 - 2:36

10.

 

1:05 - 1:18

 

 

A jak będzie wyglądał VIP ?

 

Kolejną propozycją jest wgranie pluginu takiego jak na FFA, że można przez graczy przechodzić oraz plugin, który pozwala na zakup 2HE ;) w końcu to 4FUN

Edited by maikeru
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@maikeru

Zrobi się z tymi pluginami. A co do modeli vipa to jest model tylko dla ct. Co do roundsoundów to się zastanowię.

Link to comment
Share on other sites

Szkoda, że tylko dla CT ale z czasem znajdzie się dla TT ;) co do tych noży to byłaby możliwość rozbudowy tego ? Np dodatkowy nóż dla VIP'a i dodatkowy dla admina, nie mówię żeby jakieś wykokszone były ale jakieś bonusy można byłoby dać - o ile jest taka możliwość.

 

Niestety , ale dziala tylko 1model vipa. A co do nozy to jestem na nie.

Edited by Haze
Link to comment
Share on other sites

Nie chodziło mi tu o modele noży tylko o dodatkowy nóż dla Vipa np. 2/3 wybrane funkcje w jednym nożu.

Np. Grawitka + szybkość.

 

Myślę, że to by zachęciło graczy do kupna vipa.

Edited by maikeru
Link to comment
Share on other sites

Proponuję włączyć przenikanie. Strasznie wkurza jak boty cię blokują, szczególnie w ciasnych miejscach. Na serwerze jest dużo graczy więc myślę że plugin się przyda.

 

Wgram jutro / Haze

Edited by Haze
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Skoro to 4FUN ro proponuję wgrać plugin dzięki któremu można przyczepiać pakę do ścian i biegać z nią po BS. :)

 

Wgram jutro // Haze

Edited by Haze
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Witam :)
Moją propozycją jest wgranie (dokładnie nwm czy to plugin, czy co :x), aby przez amxmodmenu można było dawać kicki z powodem.

Link to comment
Share on other sites

Witam :)

Moją propozycją jest wgranie (dokładnie nwm czy to plugin, czy co :x), aby przez amxmodmenu można było dawać kicki z powodem.

O ile się nie mylę, to Haze wgrywał to, ale najwidoczniej coś się schrzaniło.

Link to comment
Share on other sites

O ile się nie mylę, to Haze wgrywał to, ale najwidoczniej coś się schrzaniło.

Porczop, ale wgrywał przed dzisiejszymi resetami, a przecież cały AMX MOD wymienił(Chyba).

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem można wgrać plugin z FFA "mala mapa" jak jest mniej graczy zeby mogli wybrac mniejsza ;)

Oraz jestem za pomyslem Blanta !;)

 

Tak z tym wywalaniem tez jestem ZA zeby mozna bylo powody kicka dawac! :)

Edited by maikeru
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem można wgrać plugin z FFA "mala mapa" jak jest mniej graczy zeby mogli wybrac mniejsza ;)

Z tym "mala mapa" moim zdaniem to nie zły pomysł, gdy zdazyloby sie tak, ze nie bylo by adma, a bylo by mało osób, to na np na train po 3 w drużynie nie będą grac.

Jestem za.

Edited by Buu.!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy