Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Witam, Niedługo na diablo planuję reset. Chciałbym abyście tu umieszczali propozycje co miało by się znaleźć po resecie na diablo, co poprawic, co zmienic. Proszę nie pytac o konkretną datę resetu, gdyż sam jej jeszcze nie znam. Co najmniej tydzień przed resetem zostaniecie o tym poinformowani. Najaktywniejsze osoby w temacie zostaną nagrodzone premium bądź vipem na serwerze. Edytowane 22 Stycznia 2015 przez Fakel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaggy. 5 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Reset kiedy nawet nikt jeszcze nie jest blisko maks poziomu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gremlin 1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) No a a więc swoje propozycje przedstawie w podpunktach myślę że tak będzie lepiej je czytać a może i odpowidzieć no to zaczynajmy.1 Największym problemem jest brak administracji. Cziter czitera pogania co bardzo odstrasza szczególnie nowych graczy. Jest to spory problem. Najlepszym pomysłem było by po prostu z rekrutowanie takich osób (jestem chętny). Ale jest też drugi sposób tak zwana komenda /admin. Jest to miły puling który może odciążyć skromne grone administracji. Już tłumacze na czym on polega . Kiedy gracz napisze to na sayu a Sb pojawi się komunikat że admin proszony jest na server.2 Naprawić błąd z reconetem, czasem po zmianie mapy crahuje przez to cs3 Swięta już mineły można było by zmienić muzyke4 Balans klas to podstawa teraz większość graczy to Imp nekro demonolog i ninja.( mogę pomóc) Można podrasować trochę inne albo dać bonus expa za grę klasą którą nikt nie gra (+10expa) a jak na servie grają np 5 osób tą samo klasą np -10 expa...5 Itemy- Dodać parę oraz dopracować te które już są ponieważ niektóre nie działają. Mogę pomóc ale najlepiej chyba będzie zrobić na to konkurs wtedy pomysły aż będą się sypać.6 Sprzedawanie itemów na targowisku. Gram od pewnego czasu jest i ani razu za sprzedasz itemu nie dostałem nawet 1złota poza tym za te lepsze powinno być więcej złota niż 1 .7 http://forum.cs-classic.pl/topic/25534-mega-poradnik-new-diablo-mod/#entry154617 to powinno być bardziej widoczne i żeby można było tam wejść bez konta.8 W opisach bardziej szczegółowe dane. "Okrzyk, który odpycha rywali będących w pobliżu i rani ich" brak informacji jakich tak samo z bazookom nie pisze jaki ma dmg.9 Klasy premium nie są zbyt atrakcyjne oprócz klasy zniewolony a wiadomo im więcej kasy tym lepiej dla servera bo czasem i dodatkow sloty by się przydały . W przyszłość można nawet założyć drugi serverer gdzie będą te same levele tylko będą tam grały większe levele.10 Sprawa many oraz expa... Niedługo ma być reset a dalej nie ma jakiś większych leveli. Levele jeszcze ujdą ale many jest za mało ponieważ gracze którzy grają jakieś dwa tygodnie chcieli by coś już sobie ulepszyć. A reset powinien być dlatego że jest mnóstwo nowych graczy.Serdecznie dziękuje za przeczytanie to już koniec mam nadzieje że nie przestraszyłem was moją ortografią.Pozdrawiam Gremlin Edytowane 22 Stycznia 2015 przez Gremlin 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PEPO 1 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 a ja chciablym zebyscie zwiekszyli expa po resecie poniewaz exp leci bardzo ale to bardzo wolno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaggy. 5 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 1. Zwiększyć zdobywanie expa ( gram sporo czas i jestem w gildii + vipem i ledwo co leci. ) 2. Dodać dodatkowe umiejętności do klas którymi nikt nie gra np, darmowy item na start rundy / losowa broń na start rundy. 3. Rozwinąć gildie by można było kupić np dodatkowe hp/dmg ewentualnie żeby dało się bardziej rozwinąć zdobywanie expa np 1 poziom = +5 expa ,2 poziom + 15, 3 poziom + 25 itd. i opisać dokładnie na forum działanie i funkcje gildii jak i poszczególne poziomy jej ulepszeń. 4. Zwiększyć szanse na otrzymanie many za sprzedaż itemku z 0-1 do 0-2 5. Za top 3 w danej mapie bonus expa(tak jak teraz) + losowo zloto/mana/exp dodatkowo, ewentualnie samo losowanie expa/zlota/many bez pewnego expa. 6. Dodanie do sklepu za złoto itemu "Pergamin". Pomoże to wielu nowym szybko skończyć Questa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 No a a więc swoje propozycje przedstawie w podpunktach myślę że tak będzie lepiej je czytać a może i odpowidzieć no to zaczynajmy. 1 Największym problemem jest brak administracji. Cziter czitera pogania co bardzo odstrasza szczególnie nowych graczy. Jest to spory problem. Najlepszym pomysłem było by po prostu z rekrutowanie takich osób (jestem chętny). Ale jest też drugi sposób tak zwana komenda /admin. Jest to miły puling który może odciążyć skromne grone administracji. Już tłumacze na czym on polega . Kiedy gracz napisze to na sayu a Sb pojawi się komunikat że admin proszony jest na server. 2 Naprawić błąd z reconetem, czasem po zmianie mapy crahuje przez to cs 3 Swięta już mineły można było by zmienić muzyke 4 Balans klas to podstawa teraz większość graczy to Imp nekro demonolog i ninja.( mogę pomóc) Można podrasować trochę inne albo dać bonus expa za grę klasą którą nikt nie gra (+10expa) a jak na servie grają np 5 osób tą samo klasą np -10 expa... 5 Itemy- Dodać parę oraz dopracować te które już są ponieważ niektóre nie działają. Mogę pomóc ale najlepiej chyba będzie zrobić na to konkurs wtedy pomysły aż będą się sypać. 6 Sprzedawanie itemów na targowisku. Gram od pewnego czasu jest i ani razu za sprzedasz itemu nie dostałem nawet 1złota poza tym za te lepsze powinno być więcej złota niż 1 . 7 http://forum.cs-classic.pl/topic/25534-mega-poradnik-new-diablo-mod/#entry154617 to powinno być bardziej widoczne i żeby można było tam wejść bez konta. 8 W opisach bardziej szczegółowe dane. "Okrzyk, który odpycha rywali będących w pobliżu i rani ich" brak informacji jakich tak samo z bazookom nie pisze jaki ma dmg. 9 Klasy premium nie są zbyt atrakcyjne oprócz klasy zniewolony a wiadomo im więcej kasy tym lepiej dla servera bo czasem i dodatkow sloty by się przydały . W przyszłość można nawet założyć drugi serverer gdzie będą te same levele tylko będą tam grały większe levele. 10 Sprawa many oraz expa... Niedługo ma być reset a dalej nie ma jakiś większych leveli. Levele jeszcze ujdą ale many jest za mało ponieważ gracze którzy grają jakieś dwa tygodnie chcieli by coś już sobie ulepszyć. A reset powinien być dlatego że jest mnóstwo nowych graczy. Serdecznie dziękuje za przeczytanie to już koniec mam nadzieje że nie przestraszyłem was moją ortografią. Pozdrawiam Gremlin 1. Nie - będzie spam tą komendą. Co do adminów zapraszam do składania podań. 2. Jaki błąd? Nie rozumiem 3. Jak zarzucicie mi jakieś rs'y to je zmienię ja nie mam czasu żeby je robic. 4. Większośc klas jest zbalansowanych dobrze, a to że grają tymi samymi klasami - to nie moja wina. Czekam na propozycje "balansowania" Minusowy i plusowy exp odpada 5. Jakie nie działają? Czekam na propozycje 6. Za sell item nie dostajemy złoto tylko mane xD 7. Nie da się takiego czegoś zrobic, jest link podany w Aktualnościach. 8. Postaramy się to poprawic 9. Czekam na propozycje co do klas premium 10. Wszystko jest super dostosowane. Ten serwer ma nie byc na miesiąc po czym ponownie będzie trzeba go resetowac. Poziomy na tym serwerze to nie wszystko trzeba robic questy, rozwijac postac. a ja chciablym zebyscie zwiekszyli expa po resecie poniewaz exp leci bardzo ale to bardzo wolno Exp to nie wszystko. Odpada. 1. Zwiększyć zdobywanie expa ( gram sporo czas i jestem w gildii + vipem i ledwo co leci. ) 2. Dodać dodatkowe umiejętności do klas którymi nikt nie gra np, darmowy item na start rundy / losowa broń na start rundy. 3. Rozwinąć gildie by można było kupić np dodatkowe hp/dmg ewentualnie żeby dało się bardziej rozwinąć zdobywanie expa np 1 poziom = +5 expa ,2 poziom + 15, 3 poziom + 25 itd. i opisać dokładnie na forum działanie i funkcje gildii jak i poszczególne poziomy jej ulepszeń. 4. Zwiększyć szanse na otrzymanie many za sprzedaż itemku z 0-1 do 0-2 5. Za top 3 w danej mapie bonus expa(tak jak teraz) + losowo zloto/mana/exp dodatkowo, ewentualnie samo losowanie expa/zlota/many bez pewnego expa. 6. Dodanie do sklepu za złoto itemu "Pergamin". Pomoże to wielu nowym szybko skończyć Questa. 1. Zwiekszenie expa odpada, exp teraz jest dostosowany super. 2. Item i losowa broń nie wchodzi w rachubę czekam na propozycję innych umiejętności 3. Były kiedyś juz dodatkowe statystyki - nowi gracze nie mieli szans ze stałymi ponieważ mieli po 600 hp itd. Pomyślimy nad rozwojem expa w gildiach. 4. Pomyślimy 5. Zastanowimy się. 6. Nie, to jest takie "małe" utrudnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remo 15 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 (edytowane) Moja aktywność teraz spadła, bo mam ważniejsze sprawy na głowie ale niebawem wrócę Jak grałem ciągle to brakowało mi paru rzeczy: - Jeśli nie ma Pergaminu w sklepie to inne itemy co są w sklepie, a potrzebnę do Q usunąć je. - Pokosiłbym się o nowe Q. Ja je zrobiłem wszystkie i po tym 25/26 chyba brakowało dalszych zadań, a od nowa już tak nie chciało się robić. (mógłbym też pomóc przy tworzeniu.) - Jeśli jest co miesiąc reset rankingu to proponowałbym, wynagradzać top5 rankingu za to, że grają aktywnie i dobrze to taka mała rywalizacja o miejsca by była. - Też żeby najgorsi "początkujący" nie czuli się dyskryminowani to na koniec mapy gdzie są pokazane najlepsze osoba na danej mapie proponuje dodać też 3 najgorsze. (Bez nagrody tylko same wyróżnienie) - Zrobić plugin co raz na mapę losują danego gracza i daje mu losowo expa/złoto/mane. - Na większym lvlu jak ja mam 51 to strasznie mozolnie już idzie exp deczko zwiększyć by się przydało, ale tez tragedi z tym nie ma. - Rozwinąć jakoś gildię. Na obecną chwilę to na tyle jak coś wpadnie do głowy będę pisać. Pozdrawiam @Edit Zapomniałem napisać o dacie, więc ja proponuje Walentynki lub Ostatki @Edit2 Mam też pytanie czy jest możliwość zrobienia rankingu według lvli na forum czy tez w grze? Edytowane 23 Stycznia 2015 przez Remo 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Moja aktywność teraz spadła, bo mam ważniejsze sprawy na głowie ale niebawem wrócę Jak grałem ciągle to brakowało mi paru rzeczy: - Jeśli nie ma Pergaminu w sklepie to inne itemy co są w sklepie, a potrzebnę do Q usunąć je. - Pokosiłbym się o nowe Q. Ja je zrobiłem wszystkie i po tym 25/26 chyba brakowało dalszych zadań, a od nowa już tak nie chciało się robić. (mógłbym też pomóc przy tworzeniu.) - Jeśli jest co miesiąc reset rankingu to proponowałbym, wynagradzać top5 rankingu za to, że grają aktywnie i dobrze to taka mała rywalizacja o miejsca by była. - Też żeby najgorsi "początkujący" nie czuli się dyskryminowani to na koniec mapy gdzie są pokazane najlepsze osoba na danej mapie proponuje dodać też 3 najgorsze. (Bez nagrody tylko same wyróżnienie) - Zrobić plugin co raz na mapę losują danego gracza i daje mu losowo expa/złoto/mane. - Na większym lvlu jak ja mam 51 to strasznie mozolnie już idzie exp deczko zwiększyć by się przydało, ale tez tragedi z tym nie ma. - Rozwinąć jakoś gildię. Na obecną chwilę to na tyle jak coś wpadnie do głowy będę pisać. Pozdrawiam @Edit Zapomniałem napisać o dacie, więc ja proponuje Walentynki lub Ostatki @Edit2 Mam też pytanie czy jest możliwość zrobienia rankingu według lvli na forum czy tez w grze? - Zostanie jak jest, pierwszy quest z zdobyciem itemu - trzeba zdobyc, reszte można kupic. - Jakieś pomysły na te questy? - Pomyslimy - Hmm nie wiem czy coś takiego wyjdzie, ale zobaczymy. - Pomyślę - Exp nie będzie zwiekszony.. Tu nie chodzi tylko o expienie i wbijanie poziomów.. - Jakieś propozycje co do rozwinięcia tych gildii? Data zostanie zaplanowana przez nas, bo to od nas zależy i od naszego wolnego czasu. O tym rankingu trzeba gadac z -_- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remo 15 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 @Fakel Co do Q to byś musiał mi na pw wysłać kilka aktualnych treści questów, żeby trzymać się jednej "fabuły"/"tematu" i mógłbym coś może coś z tym podziałać. Gildię hmm pierwsza myśl co przychodzi na myśl to jest możliwość wpłacania expa do gildii ale zablokowana. Można to przerobić moja propozycja to za wpłacany exp można wykupować dodatkowe miejsca do gildii, bo z czasem te 10 wydaje się mało, a za każde dodatkowe miejsce wiecej exp i zrobić nwm max 15 czy coś takiego żeby "masówki" nie zrobić lub pół serwera w jednej gildii. Kolejny pomysł to zrobić tagi gildii max 3 znaki lub 4 i przed nickami członków na czacie by były (taka możliwość do wykupienia oczywiście za kamienie). Możliwość oddania dowództwa tu nie jestem pewny czy tego nie ma jeśli jest to przepraszam. To moje wstępne propozycje, nie wszystko od raz do głowy przypłynie. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrOnto 1 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 1. Zwiększenie expa - ułatwienie startu nowym graczom 2. Rozwinięcie gildii - Tak około 3/4 poziomów 5/10/15/20 dodatkowego expa 3. Zastąpienie questów z ilością rozegranych rund ( gra staje się nudna ) 4. Zwiększyć dopływ many ( top3 na koniec rundy, zabicia, sprzedasz itemów ) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakracja 58 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 (edytowane) Exp jest przesadzony... Po co zmniejszać tego expa jak mod ma ponoć 201lvl? Skoro nikt chyba na którymkolwiek sezonie naszego serwera nie widział 100+? Skoro ma aż tyle poziomów to może poprawić exp i niech rozgrywka się toczy na wyższych poziomach. Bo przez 1 50lvl każdy ładuje w życie, chyba że gra ninją czy zabójcą to coś innego. Bezsensowne jest że gra toczy się na pierwszych max 50 lvl skoro modyfikacja oferuje aż ich 201. Z chęcią zagrałbym bardziej rozwinietymi postaciami które mają w statystki ciekawie rozdane, przy czym już item nie będzie robił tak ogromnej przewagi jak jest obecnie. Kolejna sprawa to reset kiedy gracze wbili wyższy poziom. Kiedy Gryzik wbił na którymś tam sezonie 90lvl podajże to postanowiono zrobić reset bo początkującym graczom ciężko jest go zabić. Jeśli już ma tak być to zróbcie max lvl np 99 i zwiększcie punkty statystyk do rozdania za lvl np. zamiast 2 to 5. Mnie już znudziło to bicie ciągle pierwszych lvl. Jeszcze te questy i brak pergaminu w sklepie. Ja podajrze wykonałem tego questa jak miałem 24lvl na demonologu... Gdzie mogę sobie ładować item co runda. Więc przegięty ten quest... Już jak na questach jestem to przydałyby się nowe zadania. Inna treść, inne nagrody, Oraz zmienić te klasy które nie są wgl. grywane. Albo je troszkę zboostować, albo po prostu zmienić na nowe. Kolejna rzecz to premki. To co ma Nithaltak (jakoś tak) to jest przegięcie. Jak ninja udeży go od tyłu i ten cios odbije to ninja sama siebie zabija... Już jeżeli ma miećodbicie to niech odbija np. 75% wartości tego dmg a nie 100%. Chyba tyle... Tak jak mówię exp do zmiany to powinno być priorytetem, a reszta to sprawa drugorzędna. Edytowane 23 Stycznia 2015 przez Masakracja 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 @Fakel Co do Q to byś musiał mi na pw wysłać kilka aktualnych treści questów, żeby trzymać się jednej "fabuły"/"tematu" i mógłbym coś może coś z tym podziałać. Gildię hmm pierwsza myśl co przychodzi na myśl to jest możliwość wpłacania expa do gildii ale zablokowana. Można to przerobić moja propozycja to za wpłacany exp można wykupować dodatkowe miejsca do gildii, bo z czasem te 10 wydaje się mało, a za każde dodatkowe miejsce wiecej exp i zrobić nwm max 15 czy coś takiego żeby "masówki" nie zrobić lub pół serwera w jednej gildii. Kolejny pomysł to zrobić tagi gildii max 3 znaki lub 4 i przed nickami członków na czacie by były (taka możliwość do wykupienia oczywiście za kamienie). Możliwość oddania dowództwa tu nie jestem pewny czy tego nie ma jeśli jest to przepraszam. To moje wstępne propozycje, nie wszystko od raz do głowy przypłynie. Przecież masz pod /q wystarczy pisac miejsce: zleceniodwaca: itd i te propozycje questów wstaw tu. Co do gildii i kupowania miejsc to myślę, że 10 osób w jednej gildii jest ok. Co do tagów dobry pomysł, pomyślimy. Nie ma takiej opcji, ale by się przydała, pomyślimy o oddawaniu lidera. 1. Zwiększenie expa - ułatwienie startu nowym graczom 2. Rozwinięcie gildii - Tak około 3/4 poziomów 5/10/15/20 dodatkowego expa 3. Zastąpienie questów z ilością rozegranych rund ( gra staje się nudna ) 4. Zwiększyć dopływ many ( top3 na koniec rundy, zabicia, sprzedasz itemów ) 1. Exp będzie taki jaki jest. 2. Pisałem wyżej gdzieś już, że o tym pomyślimy. 3. Jakieś pomysły co do questów? 4. Nie będziemy zwiększac, bo jak zaczniemy się z tym bawic to serwer co miesiąc będzie trzeba resetowac bo już wszystko rozwiniecie sobie. Do top3 możliwe, że dodamy jeszcze nagrodę złota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Exp jest przesadzony... Po co zmniejszać tego expa jak mod ma ponoć 201lvl? Skoro nikt chyba na którymkolwiek sezonie naszego serwera nie widział 100+? Skoro ma aż tyle poziomów to może poprawić exp i niech rozgrywka się toczy na wyższych poziomach. Bo przez 1 50lvl każdy ładuje w życie, chyba że gra ninją czy zabójcą to coś innego. Bezsensowne jest że gra toczy się na pierwszych max 50 lvl skoro modyfikacja oferuje aż ich 201. Z chęcią zagrałbym bardziej rozwinietymi postaciami które mają w statystki ciekawie rozdane, przy czym już item nie będzie robił tak ogromnej przewagi jak jest obecnie. Kolejna sprawa to reset kiedy gracze wbili wyższy poziom. Kiedy Gryzik wbił na którymś tam sezonie 90lvl podajże to postanowiono zrobić reset bo początkującym graczom ciężko jest go zabić. Jeśli już ma tak być to zróbcie max lvl np 99 i zwiększcie punkty statystyk do rozdania za lvl np. zamiast 2 to 5. Mnie już znudziło to bicie ciągle pierwszych lvl. Jeszcze te questy i brak pergaminu w sklepie. Ja podajrze wykonałem tego questa jak miałem 24lvl na demonologu... Gdzie mogę sobie ładować item co runda. Więc przegięty ten quest... Już jak na questach jestem to przydałyby się nowe zadania. Inna treść, inne nagrody, Oraz zmienić te klasy które nie są wgl. grywane. Albo je troszkę zboostować, albo po prostu zmienić na nowe. Kolejna rzecz to premki. To co ma Nithaltak (jakoś tak) to jest przegięcie. Jak ninja udeży go od tyłu i ten cios odbije to ninja sama siebie zabija... Już jeżeli ma miećodbicie to niech odbija np. 75% wartości tego dmg a nie 100%. Chyba tyle... Tak jak mówię exp do zmiany to powinno być priorytetem, a reszta to sprawa drugorzędna. Taki tok rozumowania... Mi chodzi głównie o to, że gracz który ma 50 lvl to nowym graczom jest go dosyc trudno zabic i ich to zniechęca do gry. Co do sprawy z gryzikiem to nie był reset związany z jego dużym lvlem, tylko reset był z innego powodu. Co do maxymalnego lvla właśnie się zastanawiam. Co do questów czekam na propozycje jak tak na nie narzekacie to dajcie propozycje bo ja nie mam pomysłów na nie. Co do klas również czekam na to aż mi w końcu powiecie, które nie są zbalansowane i co one potrzebują żeby dorównały innym klasom, bądź czekam na propozycje nowej kreatywnej pasującej do naszej modyfikacji klasy. Co do nihlathaka, nie będzie on zmieniany ma dłuższy czas ładowania a tłumu tych klas na serwerze też nie ma. Jeśli aż takie zmiany mają byc, to nam będzie potrzeba trochę na to czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remo 15 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Mam kilkanaście propozycji na nowe i fajne Questy Quest: Perfekcyjny Terrorysta Miejsce: Opuszczone Metro Zleceniodawca: Charlie Cel Misji: Podłóż 50 bomb Nagroda: 50 Złota _ Quest: Perfekcyjny Anty-Terrorysta Miejsce: Pociąg Zleceniodawca: Julian Cel Misji: Rozbrój 50 bomb. Nagroda: 50 Złota _ Quest: Cichy Zabójca Miejsce: Obozowisko Zleceniodawca: Edward Cel Misji: Zadaj 100 000 obrażeń ze snajperki. Nagroda: 3000 punktów doświadczenia (exp) _ Quest: Igła w stogu siana Miejsce: Łąka Zleceniodawca: Izabela Cel Misji: Znajdź runę Indigo. Nagroda: 20 Many _ Quest: Kampiący Gargulec Miejsce: Zamczysko Zleceniodawca: Poganek Cel Misji: Znajdź Skrzydła Archanioła i zabij nimi 50 osób. Nagroda: 1600 punktów doświadczenia (exp) _ Quest: Medyk Miejsce: Klinika Zleceniodawca: Boguś Cel Misji: Użyj 30 razy przedmiotu Figurka Życia. Nagroda: 25 Złota _ Quest: Pyromaster Miejsce: Podziemia Zleceniodawca: Devril Cel Misji: Spal 50 Ninji za pomocą przedmiotu Pochodnia Piekielnego Ognia. Nagroda: 35 Many _ Quest: Elektrody Miejsce: Kanały Zleceniodawca: Febidan Cel Misji: Zabij 250 graczy z pomocą przedmiotu Elektryczne Naboje. Nagroda: 65 Złota _ Quest: Śmierć z oddali Miejsce: Las Zleceniodawca: Ridda Cel Misji: Zdobądź AWP Master i zabij 200 graczy Nagroda: 2100 punktów doświadczenia (exp) _ Quest: Strumień Krwi Miejsce: Wzgórza Zleceniodawca: Biff Cel Misji: Zadaj 1 000 000 obrażeń. Nagroda: 8000 punktów doświadczenia (exp) _ Quest: Apokalipsa Miejsce: Bagna Zleceniodawca: Cronos Cel Misji: Zabij 500 Demonologów/Nihlathaków/Impów Nagroda: 1500 punktów doświadczenia (exp) _ Quest: Niedościgły Miejsce: Rynek Zleceniodawca: Orlan Cel Misji: Posiadaj najwięcej zabić na mapie. Nagroda: 30 Many _ Quest: Szukaj, a znajdziesz Miejsce: Półwysep Zleceniodawca: Ulf Cel Misji: Posiadaj Gildie Nagroda: 15 Kamieni (jeśli można), a jak nie to 25 Złota _ Quest: Kamieniowany Miejsce: Osuwisko Zleceniodawca: Issam Cel Misji: Zdobądź 500 Kamieni. Nagroda: 150 Kamieni (jeśli można), a jak nie to 150 Złota _ Quest: Niepowodzenie Miejsce: Bank Zleceniodawca: Kerron Cel Misji: Zdobądź 1000 Złota Nagroda: 800 punktów doświadczenia (exp) _ Quest: Odkrywca Miejsce: Pustynie Zleceniodawca: Kigmal Cel Misji: Zdobądź 30 000 Doświadczenia Nagroda: 200 Many _ Quest: Śmiertelne pociski Miejsce: Pole Bitewne Zleceniodawca: Jaramer Cel Misji: Ustrzel 1 000 graczy Head Shot'em Nagroda: 5000 punktów doświadczenia (exp) _ Co do nagród to dawałem tak na oko nie znam się za bardzo na tym. Myślę, że te propozycję są w miarę ciekawe. Mam jeszcze pomysł, że można zabić x vipów lub zadaj x obrażeń vipom. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Remo, no no, nawet nawet. Tylko przesadzone są ilości np zabic tych demonologów itd 500 to w kit przesadzone, ale możemy to zmienic. Ja dziś z -_- porozmawiam, czy da radę coś takiego ogarnąc bo to nie ode mnie zależy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remo 15 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Wpadłem dziś jeszcze na pomysł z tymi Q. Obecnie nie ma żadnego podglądu jaki będzie dany Q, bo od raz zaczynamy gdy klikniemy w nazwę, fajnie by było jakby widzieć pierw opis, cel i dopiero klikamy czy akceptujemy go czy też nie. Drugi pomysł to są te Akty można by to przerobić i posegregować np. Akt I w tym akcie będą same Q z zabijaniem klas każdy kolejny Q byłby trudniejszy i większe ilości zabić, Akt II Ilości obrażeń, Akt III z szukaniem przedmiotów. Coś takiego i wtedy grać wybiera sobie od którego aktu chce zaczynać i nie może wybrać innego do póki go nie skończy. To takie przykładowe było by ciekawiej każdy gracz wybiera swój kierunek Q w którym chce iść, a nie każdy to samo. Ludzie miałby większą kontrole nad rozwojem postaci. Co do przesadzonej ilości Zabij 500 Demonologów/Nihlathaków/Impów dałem tyle celowo, bo te klasy są najczęściej wybierane przez graczy. @Edit Co do ilości to te Q nie będą początkowe tylko pod koniec to, żeby gracz za szybko nie skończył to takie ilości są dobre. Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Remo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Z aktami nic zmieniane nie będzie. Będzie tak jak jest tylko może zmienione trochę questy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remo 15 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 To dodajcie kolejne akty, bo te obecne Q idzie szybko zrobić, a później powtarzać to raz jeszcze to się nie chcę tak jak za pierwszym razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) To możemy dodac kolejne akty z innymi questami, lub wymieszac je. Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Fakel 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remo 15 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Im więcej tym lepiej, bo ja wbiłem chyba około 40 lvl i miałem Q zrobione. Kolejne akty coraz trudniejsze i większe ilości, żeby szybko nie kończyć. To teraz obgadaj to co masz z -_- i napisz post co będzie, a czego na pewno nie. Żeby było wiadomo co dalej można by jeszcze zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shaggy. 5 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) I tak większość Q z zabiciem danej klasy kto może to omija, bo trafić na serwie niektóre klasy to jak w totka wygrać. Może być np Podłóż X Bomb, Rozbrój X Bomb, uratuj X hostów. Może być też opcja (tylko dla vipow) Na natychmiastowe zakończenie Q, a nie jego pominięcie i kosztowało by to np 500złoto, a pominięcie 250. Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Shaggy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Nie będzie natychmiastowego zakończenia ani dla vipa, ani dla graczy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remo 15 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Bez sensu natychmiastowe zakończenie. Q nie są obowiązkowe do robienia, ja robiłem bo lubię robić zadania w każdych grach. Moim zdaniem te Q powinniśmy traktować tak bonusową dla rozrywki, a polowania np. na dane klasy to jest właśnie fajne w tym. Ja osobiście pominąłem tylko jednego Q to było wtedy co były te problemy i na serwie prawie nikt nie grał. Tak naprawie te pomijanie Q jest zbędne no ale z drugiej strony nie każdemu się podoba robienie trudniejszego zadania co wymaga odrobinę cierpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izako 12 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) zanim rozpiszę się na temat swoich spostrzeżeń i pomysłów to jeszcze kilka wiader wody (nie lodu) i pytań dla poprzednich komentarzy userów (i czasem pana moderatora ): @Gremlin - może coś się zmieniło ale klasa imp którą podałeś do balansowania to klasa premium, które w późniejszych rozkminach proponujesz jeszcze bardziej wzmocnić - logicznie rzecz biorąc to jeżeli miałby być jakiś dodatkowy exp to powinien być dodawany na mnożniku a nie na suchych wartościach (obliczona_podstawka*1.01 dla klas o mniejszej liczebności bądź *0.99 dla tych o większej liczebności - wygląda to przejrzyściej) - pomysł z drugim serwerem i tą samą bazą nie jest niewykonalny ale mógłby powodować crush'e @Remo - wynagradzanie "najlepszej" piątki ranku mogłoby się skończyć dodatkowym cheater'stwem a że adminów nie zawsze można doścignąć i procedura zgłaszania jest dość zniechęcająca to sam wiesz co by się działo. poza tym, bycie aktywnym != byciu w topie - "wyróżnianie" tych trzech nieszczęśników którym się nie powiodło... jak? "a najgorsi na mapie byli: [*],[*],[*] (to nie są świeczki...). przecież to czyste naśmiewanie się z graczy i jawna dyskryminacja - szukanie runy byłoby jeszcze bardziej masakryczne niż z tym pergaminem, a questy typu "znajdź item i zabij nim..." wymuszałby usunięcie danego itemu (jeżeli jest) z shopmenu złota co z kolei czyniłoby je niemalże niewykonywalnymi a teraz do meritum 1. te odrzucanie na zabójcy nie działa jak powinno (a przynajmniej mnie się wydaje, że tak działać nie powinno ), gdyż odrzuca przeciwnika po sekundzie albo dwóch po zabiciu zabójcy (masło maślane) a nigdy w trakcie strzelania (bo chyba wtedy miało go slapować). od czego to zależy? nie wiem. 2. dodać bindy do wszystkich postaci (nie wiem które nie mają ale na pewno nie wszystkie, proszę wyszczególnić to każdy będzie mógł coś wymyślić) 3. chyba ciągle jest problem z opisem run 4. zwiększyć trochę procentową szansę na otrzymanie runy/złota/many z odpowiednich przedmiotów 5. dodanie przedmiotu, który dawałby latarkę maga ze zmniejszonym czasem naładowania (tak, wiem, że jest taki skill za złoto ale item też by się przydał) 6. dodanie przedmiotu wyciszającego odgłos kroków noszącego 7. to co proponowałem już kiedyś, czyli masterie. co kilka lvli (np 5) dostawalibyśmy 1 punk masteri, który można dodać do kilku poszczególnych bonusów, które miałby po 3 poziomy, jak na przykład zwiększenie szybkości "ładowania na nożu" o 5/10/15%, zwiększenie jakiejś statystyki (siła, inteligiencja, zwinność, itd.) o 2/4/6%, zwiększenie szansy na zdobycie złota lub many (dwa oddzielne) o 5/10/15% (podstawowej wartości), zwiększenie expa ze wszystkiego o 1/2/3% i tego typu rzeczy. dziękuję tym, którym chciało się to czytać Edytowane 26 Stycznia 2015 przez Izako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 1. te odrzucanie na zabójcy nie działa jak powinno (a przynajmniej mnie się wydaje, że tak działać nie powinno ), gdyż odrzuca przeciwnika po sekundzie albo dwóch po zabiciu zabójcy (masło maślane) a nigdy w trakcie strzelania (bo chyba wtedy miało go slapować). od czego to zależy? nie wiem. 2. dodać bindy do wszystkich postaci (nie wiem które nie mają ale na pewno nie wszystkie, proszę wyszczególnić to każdy będzie mógł coś wymyślić) 3. chyba ciągle jest problem z opisem run 4. zwiększyć trochę procentową szansę na otrzymanie runy/złota/many z odpowiednich przedmiotów 5. dodanie przedmiotu, który dawałby latarkę maga ze zmniejszonym czasem naładowania (tak, wiem, że jest taki skill za złoto ale item też by się przydał) 6. dodanie przedmiotu wyciszającego odgłos kroków noszącego 7. to co proponowałem już kiedyś, czyli masterie. co kilka lvli (np 5) dostawalibyśmy 1 punk masteri, który można dodać do kilku poszczególnych bonusów, które miałby po 3 poziomy, jak na przykład zwiększenie szybkości "ładowania na nożu" o 5/10/15%, zwiększenie jakiejś statystyki (siła, inteligiencja, zwinność, itd.) o 2/4/6%, zwiększenie szansy na zdobycie złota lub many (dwa oddzielne) o 5/10/15% (podstawowej wartości), zwiększenie expa ze wszystkiego o 1/2/3% i tego typu rzeczy. dziękuję tym, którym chciało się to czytać 1. Jeśli coś się z tym będzie dało zmienic to -_- to zmieni. 2. Nie bardzo rozumiem gdzie te bindy mam dodac? Jaśniej proszę. 3. Coś więcej? Magikiem nie jestem 4. Zwiększenie otrzymywania runy nie wchodzi w gre. Zawsze było 1% jest i będzie. Co do many - nie zwiększę jej bo głównym "wydobyciem" jej są questy. Co do złota to i tak mamy dużo jego za sprzedaż RUN. 5. Pomyślimy byc może będzie item, nie latarka, lecz taki item, który umożliwia widzenie niewidzialnych. 6. Nie rozumiem o co Ci z tym chodzi, na czym to ma polegac? 7. Musiałbyś to rozpisac dokładnie jak by to miało wyglądac i na czym polegac czyli np. Musisz nam napisac jak ten "sklep" czy "menu" z tymi pkt masteri ma wyglądac np: [ Otrzymałeś jeden punkt masteri za wbicie 5 lvla, mozesz go rozdac w statystyki nizej ] I tu wypisz nam te statystyki w co można dac i na jaki poziom co i jak, rozpisz to tutaj ile % itd. jak coś będzie przesadzone to to zmienimy, a i nie obiecuje że coś takiego będzie, ale gratuluje pomysłu - jest bardzo dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi