Jump to content
Sign in to follow this  
Lato ~wOw~ [t]

[Propozycje] Najbliższy RESET

Recommended Posts

Co do questów wpadłem na pomysł konkretnego zadania. Żeby oddać jakąś określoną liczbę danego itemu, którego nie da się kupić dla osoby zlecającej nam do zadanie. Czyli np jeśli musimy oddać 5 pierścieni zjawy, po dropnięciu go od razu nam go zabiera, my go nie posiadamy a w quescie nalicza nam, że go oddaliśmy zleceniodawcy. Nwm, czy jest coś takiego możliwe, ale coś podobnego można zrobić z runami... Choć one lecą o wiele ciężej :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na razie wszystko "technikowi" zapisałem co było wcześniej proponowane, questy nowe też napisałem ( będą nowe dwa pierwsze akty, a reszta taka sama lecz po tych dwóch dopiero będziemy je robic )

Na razie wstrzymam się z kolejnymi questami

Share this post


Link to post
Share on other sites

co do tego oddania itemów w queście to lepiej przez sprzedaż na rynku a nie, że od razu znika

Share this post


Link to post
Share on other sites

co do tego oddania itemów w queście to lepiej przez sprzedaż na rynku a nie, że od razu znika

I tak napisałem , że na razie wstrzymuje się z kolejnymi questami, będą 2 nowe akty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i ja dodam coś od siebie przy zdobyciu lvla, mogłaby lecieć jakaś przyjemna muzyka lub dźwięk ( pamiętam jak grałem na pokemodzie było to wgrane i było to naprawdę przyjemne) i proponuję powrócić trochę do klasyki której ludziom brakuje np żadnych innych modeli noży na ninjy itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modele broni są zbędne, jednak niektórym klasom można by było dać zmianę modeli postaci na start, wyglądało by to ciekawiej, a rozróżnić drużynę można byłoby po kolorze. 
Uważam że za złoto powinno być potrzebne do wykonywania większej ilości questów, np. musimy kupić komuś jakiś item, aby np dostać nagrodę 30 many... aby to złoto nie było tylko do ciągłęgo potowania.

Również można by zmienić wartości tych potków lub ich ceny, bo 4 złota za full hp to mało...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Np, aby w queście trzebabyło kupić jakiś item, lub po prostu dać złoto zleceniodawcy w zamian za nagroy, na pewno zmniejszyłoby to ciągłe potowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Np, aby w queście trzebabyło kupić jakiś item, lub po prostu dać złoto zleceniodawcy w zamian za nagroy, na pewno zmniejszyłoby to ciągłe potowanie.

I tak można w jedną rundę max 1 potke użyc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze jedno pytanie mi się nasunęło do Was.

 

Bo tak sobie pomyślałem, że przecież dużo umiejętności jest też zależna od inteligencji, dlatego możliwośc dodania punktów w inteligencję będzie mniej o połowę czyli np teraz możemy dac w inteligencje 90 pkt, a po resecie bedziemy mogli dac 45 pkt, dlaczego tak? Otóż chyba nie chcielibyście miec takiej gry, że padacie na piorun czy coś w tym stylu. Bo przecież teraz będziemy mieli mniej HP i tu mi się nasuwa do Was pytanie.

 

Czy trzeba zwiększac Procentowe ( % ) umiejętności, czy też inne ( ulepszac je ) czy nie? Otóż dlaczego ja o to pytam? Dlatego, że będziemy mieli teraz mniej HP, a co za tym idzie? Szybciej gracze będą padac i umiejętności mogą byc mało kiedy przydatne ( MAŁO KIEDY BĘDĄ WCHODZIC, GDYŻ BĘDZIEMY SZYBCIEJ PADAC ), gdyż jest na to mały % czy coś w tym stylu.

Proszę o wypowiedź graczy grających na diablo ze swojego punktu widzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie tylko mag bazuje na inteligencji są też inne klasy. Ale jestem bardziej za zmniejszeniem inteligencji, bo klasy które w większości bazują na tym będą dominować np. Łowca, Mag, Demonolog, Sluga Zniszczenia i Imp ale on tylko się teleportuje. Nie można przesadzić z zwiększaniem mi się wydaję,  że  będzie dobrze jak jest teraz, a na pewno wyjdzie w praniu taka rzecz. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wg mnie jeżeli już zmniejszać to do jakichś 60 pkt a % zostawić w spokoju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Każda klasa ma inaczej statystyki. Jedna może miec 100 inty, druga 80, a trzecia 70 itd.

Dlatego każda klasa np klasa x moze miec 100 pkt w inte teraz to po resecie bedzie miala 50, klasa x1 ma teraz 80 to po resecie bedzie miala 40.

Tak to będzie wyglądało, a co do tych % to nie tylko klasy ze skillami procentowymi mogą cierpiec, ale też te, które są na bazie inteligencji.

Zobaczymy jak to wyjdzie jak mówicie " w praniu "

Najwyżej będziemy poprawiac.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według mnie należy demonologa zrównać do impa, lub odwrotnie, ponieważ imp ma aż 10% na zmianę broni na nóż, przy czym demonolog ma 7%. NIby to 3% nie robi większej różnicy, ale u impa wchodzi to znacznie częściej. 

Co do inteligencjii, sądze że będzie to dobry ruch, bo gdy będą ludzie ginąć na skilla to to już nie będzie Counter strike, tylko zrobi się z tego jakiś totalny MMO rpg...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imp napisałem gdzieś tam u góry po resecie będzie znerfiony, ale bez przesady nie do 5%

Wyrzucenie broni to nie to samo co zmiana broni na nóż. Imp będzie miał więcej % szans od demonologa o 1-2%

Imp będzie miał prawdopodobnie 8%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezsens, boz anim zmienisz broń z noża spowrotem to gościu cię zdąży zabić, więc powinny porcenty być równe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie oszukujmy się na dalsze dystanse tak czy siak ta umiejętność nie daje przewagi, bo nikt na serwerze nie ma takiego aima wyskillowanego, że walnie 3 banie pod rząd więc przeważnie jest to przewaga na krótkie dystanse na full auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Sam gram Impem i wg mnie nie jest to przesadzone aż tak, oczywiście można zmienić % szansy na zmiane na nóż ale nie tak drastycznie, przecież imp to i tak postać, która nie jest tzw. "Tankiem", którego by było ciężko zabić, może na większym lvl'u ale i tak dużo ludzi "leci" nim w inte w związku z czym nie jest tak ciężko go zabić.

  + niektóre postacie mogą sobie poradzić gdy zmieni im na nóż, np. demonologowi zostaje piorun, podobnie Słudze Zniszczenia.

  + zdecydowanie można by było zmniejszyć czas oczekiwania np. na piorun bo za mane ta statmina jest droga a tylko skraca o 1 sek... wg mnie  jest to bezsens, jak już to za 100 many lub o 2 sek. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imp w porównaniu do demonologa ma przewagę bo przy zmienionej broni na easy dobije rywala, czyli demonolog niby też ale to 3 % różnicy robi swoje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Co do tej inty czy aż tak musi być ograniczona inta ? mogło by być o 40% nie aż 50% bo to zniszczy klasy, które będą się kryły z pierścieniem zjawy :) zauważyłem też bug, że niektóre postacie takie jak barba mając pierścionek po zabiciu leczą się, co prawda nie o 25hp jak to barba ale zyskują hp co chyba nie powinno tak działać .

 

Baal powinien mieć dostępny nóż szczęścia czy jakoś tak, po ukończeniu  I Aktu  albo dostępny od początku tylko zamiast skoków to np. ładowanie losowego itemu raz na runde czy jakąś losową umiejętność na czas rundy z szansą 1/2 np. Archy +4 lub wysysanie HP (1-5) czy ubranie wroga i takie tam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imp w porównaniu do demonologa ma przewagę bo przy zmienionej broni na easy dobije rywala, czyli demonolog niby też ale to 3 % różnicy robi swoje...

 

Ale i tak szybciej ktoś zmieni sobie  z powrotem na broń niż podniesie ją z ziemi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines