Skocz do zawartości

[Propozycje] Najbliższy RESET


Lato ~wOw~ [t]

Rekomendowane odpowiedzi

Ad2. chodzi o to, żeby dodać klasom które ich nie posiadają, specjalne skille aktywowane klawiszem przypisywanym za pomocą komendy /bind wpisywanej na czacie takie jak np. kula u maga, leczenie u druida czy piorun u sługi. czy jest taka możliwość i czy w tym temacie http://forum.cs-classic.pl/topic/25534-mega-poradnik-new-diablo-mod/#entry154617 zostały przedstawione wszystkie klasy które te kille posiadają (analogicznie reszta nie posiada i można do nich coś wymyślić)

Ad4. nie chodzi o zwiększenie podstawowej wartości... do znalezienia dostępne są trzy itemy, które (przynajmniej w teorii) zwiększają szansę na dropnięcie runy/złota/many i to właśnie te itemy proponuję trochę wzmocnić

Ad6. chodzi o przedmiot, którego posiadacz nie będzie wydawał dźwięku przy poruszaniu się (jak u zabójcy)

 

siódemką zajmę się później

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad2. chodzi o to, żeby dodać klasom które ich nie posiadają, specjalne skille aktywowane klawiszem przypisywanym za pomocą komendy /bind wpisywanej na czacie takie jak np. kula u maga, leczenie u druida czy piorun u sługi. czy jest taka możliwość i czy w tym temacie http://forum.cs-classic.pl/topic/25534-mega-poradnik-new-diablo-mod/#entry154617 zostały przedstawione wszystkie klasy które te kille posiadają (analogicznie reszta nie posiada i można do nich coś wymyślić)

Ad4. nie chodzi o zwiększenie podstawowej wartości... do znalezienia dostępne są trzy itemy, które (przynajmniej w teorii) zwiększają szansę na dropnięcie runy/złota/many i to właśnie te itemy proponuję trochę wzmocnić

Ad6. chodzi o przedmiot, którego posiadacz nie będzie wydawał dźwięku przy poruszaniu się (jak u zabójcy)

 

siódemką zajmę się później

Add2:

Jak dobrze pamiętam to wszystkie klasy mają taką możliwośc bindowania, tak wszystkie klasy w tym poradniku mają wypisane bindy, a ja nie mam pomysłów umiejętności dla tych klas pod bind.

Add4:

Aha, przepraszam wyżej nie doczytałem że chodzi o przedmioty. Postaramy się zwiększyc troszeczkę szansę.

Add6:

Jest już taki przedmiot na 100%, tylko nie pamiętam na pamięc jego nazwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego, ale po zrobieniu ostatniego Q wyskoczyło zapytanie czy chce zaczać Questy od nowa, wybrałem NIE po czym zresetowało mi questy i musze je robić od nowa -.-

 

 

Oraz opcja /daj, albo ustawcie zeby działała, ale zablokujcie ją na klasach, które ładują itemy, albo usuńcie komunikat o tej komendzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego, ale po zrobieniu ostatniego Q wyskoczyło zapytanie czy chce zaczać Questy od nowa, wybrałem NIE po czym zresetowało mi questy i musze je robić od nowa -.-

 

 

Oraz opcja /daj, albo ustawcie zeby działała, ale zablokujcie ją na klasach, które ładują itemy, albo usuńcie komunikat o tej komendzie.

Bo są zamienione opcje bierzesz tak - nie robisz od nowa, bierzesz nie - robisz od nowa, a poza tym to chyba lepiej nie? Wcale ich robic nie musisz, ale one są tutaj głównym źródłem wydobycia dużej ilości many,złota,expa itd.

Tej komendy chyba nie będzie jeszcze to przemyślę.

 

Co do daty resetu, nie wiem kiedy on będzie ja do -_- napiszę wszystko co i jak bądź mu podeślę temat, bo mnie od dzisiaj nie ma mam "urlop" tygodniowy ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MASTERIE

przy każdym lvlu dzielnym przez 5 dostajemy 1 punkt masterii, który możemy dodać do poszczególnych specjalizacji. maksymalnie można dodać 3 punkty w specjalizację. każda klasa posiada oddzielne wartości w tabeli dla masterii

[menu]

"zdobyłeś punkt specjalizacji, co chciałbyś ulepszyć"

 

1. statystyki

2. skille

 

[podmenu1]

(tutaj będzie możliwość dodawania punktów, które zwiększą poszczególne statystyki o 3/6/10%, informacje o procentach wyszczególnić w info nad podmenu wyboru; niech przy statsach będą numerki ile punktów gdzie już wbite. obliczanie wartości przed dodaniem bonusów z itemów tj. "figurka lata")

 

1.1 ulepsz siłę

1.2 ulepsz inteligencję

1.3 ulepsz zwinność

itd. itp. możliwe statystyki (z wyjątkiem tych co dają % na atak i obronę)

1.0 (powrót do poprzedniego menu)

 

[podmenu2]

(tutaj informacje o procentach trzeba podawać obok masterii, zależnie od jej rodzaju wartości będą różne. można wyszczególniać kolorkami: białe - niewbite; czerwone - wbite)

 

2.1 szansa zdobycia złota (5/10/15%)

2.2 szansa zdobycia many (5/10/15%)

2.3 szansa zdobycia kamieni (5/10/15%)

2.4 szansa zdobycia runy (5/10/15%)

2.5 zwiększenie otrzymywanego doświadczenia (3/6/10%) [po wbiciu 10% zaokrąglane w górę - przy np. bonusie za pełny serwer zamiast 5 pkt da 6]

2.6 zwiększenie szybkości ładowania na nożu (5/15/25%)

2.0 (powrót do poprzedniego menu)

 

zapewne coś przegapiłem, więc się nie obrażę jeżeli ktoś coś doda do tej listy

 

komenda /resetmasteries - ponowna możliwość przypisania masterii

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady,Wszystkie klasy są zredukowane na takim poziomie aby gra była sprawiedliwa.

Jedynie Łowca mógł by mieć zabrane podkładanie granatów gdyż 95% graczy tą klasą monotonnie kładzie bomby przy Hostach(Albo ograniczyć do 3 bomb na rundę) i piszę że to jest dozwolone..prawda @Izako ? 

Edytowane przez m33t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest zabronione to jest dozwolone :P jak się umie grać to się omija pułapki

ale nawet jak się umie grać to się nie ominie tego, że będąc w połowie magazynka nagle wyjmujesz nóż i machasz nim do impa na pożegnanie przed śmiercią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to propozycja jest taka żeby tą zdolność impowi usunąć gdyż jest po prostu niesprawiedliwa a samo teleportowanie się na nożu to już dużo, prawie nikt nie wybiera innej premki bo ta jest najsilniejsza, brak "rozbrajania" trochę zrównoważyłby klasy premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak samo jakbyś Ty grał załóżmy klasą Zniewolony i bym zabrał Ci niewidkę na nożu, fajnie by było? To jest rozpierdzielanie modyfikacji. Nie mam zamiaru psuc klas, bo są w miarę teraz wyrównane, szansy zmiany broni - zmniejszymy %

Edytowane przez Fakel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisać plugin który, który losowałby mapy z MC na nextmap, żeby nie leciały po kolei z suchego MC.

każda rozegrana mapa przechodzi do "zbioru", który czeka na rozegranie wszystkich dostępnych map. oczywiście po rozegraniu wszystkich jest reset i od początku.

nie musiałbyś zmieniać ręcznie MC a po prostu dodawać bądź usuwać mapy z puli. można by wtedy zrobić też większą różnorodność map.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę dodawał takiego pluginu. Tym bardziej, że po resecie będą w większości dodane standardowe mapy, jak wam nie pasują nowe to będziecie grac standardowe, tylko potem nie proście mnie o dodanie nowych map.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam do dalszych propozycji. Od niedzieli zaczynamy robotę.

 

Mam jeszcze do was takie pytanie, czy chcielibyście miec bardziej rozbudowany sklep za kamienie? Jak tak to zarzuccie jakieś propozycje, co do niego dodac itd.

Mile widziane są też propozycje itemów

oraz

innych ciekawych rzeczy na Diablo, które według was pasują na nasz serwer !

 

Osoby najbardziej aktywne w tym temacie zostaną nagrodzone w postaci VIPA bądź PREMKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Moglo by byc tez dodane zamiast /wymien przedmiot to poprostu  /daj  

2.Jakies 2 -3 standardowe mapki tez by bylo fajnie jak by sie pojawily :)

1. Będzie komenda

2. ok

 

 

Za kamienie ? Ruletka - Albo wygrywasz 1000 Expa, albo 1000 Expa tracisz. Zawsze jakiś dreszczyk emocji :)

dobry pomysł, pomyślimy

 

Czekam na większą aktywnośc w temacie z waszej strony, mam nadzieje, że mi pomożecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam propozycje, żeby nie była ciągłego takiego dawania itemów za pomocą komendy "/daj", zrobić to z opłatą, a że kamienie są mało rozwinięte to za kamienie.

Np. Dając item tracimy 10 kamieni. 

 

 

@Fakel Mógłbym cię prosić o wypisanie w jednej liście co będzie nowego, żeby ja i inni wiedzieli aby nie powtarzać się jakoś. Też ktoś może wpaść jeszcze na ulepszenie danego pomysłu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam propozycje, żeby nie była ciągłego takiego dawania itemów za pomocą komendy "/daj", zrobić to z opłatą, a że kamienie są mało rozwinięte to za kamienie.

Np. Dając item tracimy 10 kamieni. 

 

 

@Fakel Mógłbym cię prosić o wypisanie w jednej liście co będzie nowego, żeby ja i inni wiedzieli aby nie powtarzać się jakoś. Też ktoś może wpaść jeszcze na ulepszenie danego pomysłu. 

Nie będzie jednak /daj, będzie tylko /wymien , dzięki temu będzie na serwerze współpraca.

 

 

- Nowe Questy, zmienione, pomieszane

- Nowe itemy

- Nowe runy ( stopniowo będą dodawane )

- Nowa umiejętnośc wywoływanie ducha we wrogu ( nie pewne to jeszcze )

- Nowe dźwieki przy wchodzeniu do sklepów itd., nowe dźwięki przy wejściu umiejętności na wrogu

- Nowe rs'y

- Spróbujemy rozbudowac sklep za kamienie

- Rozbudowane gildie, możliwe, że ogarniemy jakieś questy, gildie będą teraz od 50 lvla, będziemy mogli ulepszyc parę razy większego expa ( +5, +10, +15, +20 ) expa od fraga.

- Możliwosc oddawania lidera gildii

- Możliwe, że serwer zostanie przemieniony na maxymalny poziom 99 bądź 100, a za level będziemy dostawac 5 punktów do rozdania.

- Możliwe, że będą te punkty masteri co Izako zaproponował

- Możliwośc sumowania expa z wszystkich klas na jedną, zmiana klasy - przeniesienie wszystkiego z danej klasy na wybraną klasę.

- Dodanie komendy /wymien

- Myślę nad dodaniem ZWIERZACZKÓW, które by za nami biegały.

 

Nie wiem czy wszystko wypisałem, to tak na szybkości bo mam dużo na głowie spraw teraz

 

OCZYWIŚCIE TO WSZYSTKO CO WYPISAŁEM TO SĄ MOJE PLANY, A RESZTA ZALEŻY OD -_-

Edytowane przez Fakel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te zwierzaczki zdradzałyby ninje i zabójce (no i tych z pierścieniem zjawy) więc średnio to widzę ale może coś w stylu chowańców, które trzymałoby się gdzieś po kieszeniach.

- chowańce dodawałyby punkty do naszych statsów

- miałyby taki sam przedział lvlowania co gracze ale dostawały 10% z ich expa

- dostawały 2 punkty statów co lvl

- do kupienia za np 50 kamieni (w sklepie za kamienie)

- chowańce posiadają "głód", który rośnie a zbijać go można dając im kamienie (i coś na trawienie), im wyższy głód tym mniej statsów chowańce dodają swojemu posiadaczowi

- komenda do obsługi - /pet

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności