Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Izako dobry pomysł, lecz nie wiem czy z tymi petami wypali i tak będziemy mieli dużo roboty, a nie wiem czy byśmy w ogóle dali rade zrobic coś takiego. Zapraszam do dalszego udziału w temacie. PRZYPOMINAM: Najaktywniejsze osoby w temacie zostaną nagrodzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YnoKlys 2 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 - Z miłą chęcią chciałbym zobaczyć jakąś opcje z petami na serwerze, jakoś rozwinięte które by dawały różne (nie przesadzone) buffy, - Dobre by było jakby większość klas które mają umiejętności miały możliwość bindowania (tak jak to obecnie jest) pod komędą /menu zauważyłem że dużo osób chciało np. ustawić bind na Demonologu lecz tam było to nie możliwe i trzeba było bindować w konsoli - Fajnie gdyby niektóre klasy były bardziej zbalansowane, bo np Ball się mało spisuje na większości map i dobre by było jakby podczas przyciągania graczy oni nie mogli by strzelać gdyż w taki sposób Ball przyciągając wiekszy level sam siebie zabija - Wg mnie skoro tak wolno mana leci to ulepszenia powinny być nieco lepsze, np. u Zjawy o 2% podniesiona redukcja obrażeń, na Impie o 2% nie o 1% zwiększona szansa na zmiane broni (w końcu jest za 400 many) - Fajnie by było jakby niektóre itemy zostały polepszone, np. Klatka Duszy dobrze by było jakby miała stałe 1/4 na oślepienie wroga, AWP master 1/1-1/2, ponieważ większosć graczy ten item sprzedaje, i inne itemy bo jest ich wiele - Poprawić troszke regulamin też by można było np. Zakaz teleportowania się Impem podczas gdy jest się zamrożonym czy zaplątanym w korzenie ułatwi to znacznie gre Magą, Durielą czy nawet Ninja, a ograniczy takie częste wybieranie tego Impa - Jak już kolega wyżej wspominał to skoro reset będzie to można jakieś drobne upominki czy buffy dać pierwszej 5 w top15, uprzyjemnie to gre i walke o pozycje - Co do buffów w Gildiach chciałbym również aby się jakieś pojawiły gdyż umili to grę tylko nie mogą być one zbytnio przesadzone bo później nowi gracze nie będą mogli nic ugrać, a wiadomo do gildii nikt nie bierze każdego kto chce . - Może jakąś nową premke dodać ? Wg mnie by się sprawdziło i może powinna być możliwość kupna premki/vipa na zawsze 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajko111222 1 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) Moim zdaniem to chciałbym żeby była odzielna klasa premium np klasy > Premium. Można było by dodać nowe klasy premium ale zrobić w korzystniejszy dla serwera sposób np; Zrobić pod kategorie klas premium / Premium > te klasy co są teraz dostępne na 30 dni za 10zł, nstp MegaPremium > tutaj klasy premium z 4 klas które mają np: 1 klasa scouta 1:1 i z kosy 1:2 do tego widzialność 100, 2 klasa która jest podobna do komandosa z coda ale z noza 1:1 szybkość biegania bardzo duża i grawitacje mu można dać dalsze klasy na razie nie mam pomysłów , ale tutaj te klasy kosztują już 20zł za 30 dni i można było by jeszcze dać np ProPremium klasy które kosztują 35zł za 30 dni moim zdaniem fajny pomysł na reklamy. - Można było by dodać do serwera loterie która ma na celu zadowolić graczy i zachęcić innych co w tej loterii można było by dać ? np złoto klasy premium na 3-7 dni kamienie - można było by dodać też do serwera ogólnie nowe modele broni noży itp A powiem wam tak jeszcze kiedyś prowadziłem server XXX był znakomitej formie siedziałem tam od 9-12 , 14- 20 nie było żadnego czitera. Jak prowadziłem XXXXX diablo mod były tam inne klasy niż tutaj wiecie co tam zrobiłem na premium klase która każda osoba chciała mieć to był kowal klasa która jest ogóle niewidzialna na nożu tak jak tutaj lecz miała inne parametry . Razem z tego servera zarabiałem ponad 2000 tyś miesięcznie potem upadł i dałem koledze. Teraz nawet nie wiem co się z nim dzieje i nie chce nawet go oglądać. Jak mi powiedział head admin z servera pukawka : Każdy server ma swój początek i koniec. Więc życzę wam żeby diablo trzymało się zarabiało i przede wszystkim dobrze działało. Edytowane 6 Lutego 2015 przez Fakel Nie reklamuj 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Nie będzie takich klas, to nie cod mod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajko111222 1 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 rozumiem to tylko propozycja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YnoKlys 2 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 (edytowane) - Przydało by się usprawnić regulamin, ponieważ nie ma ujętej wzmianki np. o Kamieniu Zaskoczenia na bs'ie czy respie ( co wg mnie powinno być karalne), skoro jest Totem odpychający zakazany na bs'ie/hostach/respie powinna się znaleźć kara za używanie okrzyku zniewolonego gdy paka jest podłożona, w końcu działa to podobnie (wręcz tak samo) jak totem odpychający . I wydaje mi się że używanie "haka" ballem gdy ktoś rozbraja też powinno być karalne, takie moje sugestie . - Może i ninja jest mocny ale brakuje mi na nim ładowania na nożu szybkości poruszania się (tak jak na impie) oczywiście podczas poruszania się by się nie ładowało . - Jeżeli jest możliwość to wrzucić jakiegoś bota na serwer co by sprawdzał czy ktoś jest odpalony i automatycznie by banował, nie wiem jak on dokładnie działa, bo w tym nie siedze ale słyszałem że coś takiego jest, pewnie sprawdza logi albo coś - Po wyjściu z serwera nie ważne z jakich przyczyn nie można wejść na niego przez następne 60 sek. jak dla mnie jest to uciążliwe i powinno zostać zlikwidowane gdyż utrudnia to rozgrywkę, pozdrawiam Edytowane 7 Lutego 2015 przez YnoKlys 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 - Przydało by się usprawnić regulamin, ponieważ nie ma ujętej wzmianki np. o Kamieniu Zaskoczenia na bs'ie czy respie ( co wg mnie powinno być karalne), skoro jest Totem odpychający zakazany na bs'ie/hostach/respie powinna się znaleźć kara za używanie okrzyku zniewolonego gdy paka jest podłożona, w końcu działa to podobnie (wręcz tak samo) jak totem odpychający . I wydaje mi się że używanie "haka" ballem gdy ktoś rozbraja też powinno być karalne, takie moje sugestie . - Może i ninja jest mocny ale brakuje mi na nim ładowania na nożu szybkości poruszania się (tak jak na impie) oczywiście podczas poruszania się by się nie ładowało . - Jeżeli jest możliwość to wrzucić jakiegoś bota na serwer co by sprawdzał czy ktoś jest odpalony i automatycznie by banował, nie wiem jak on dokładnie działa, bo w tym nie siedze ale słyszałem że coś takiego jest, pewnie sprawdza logi albo coś - Po wyjściu z serwera nie ważne z jakich przyczyn nie można wejść na niego przez następne 60 sek. jak dla mnie jest to uciążliwe i powinno zostać zlikwidowane gdyż utrudnia to rozgrywkę, pozdrawiam - Regulamin będzie zmieniony, ale nie będzie takich zakazów - Ninja byłaby za dobra - Syf - To jest dodane z powodu bugowania questów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izako 12 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 propozycje bindów do klas (tych, które nie posiadają bindów w ogóle): Paladyn bind "klawisz" "def" na kilka sekund (startowe 5s) zmniejsza otrzymywane obrażenia o odpowiedni procent (startowy 20%) - każdy punkt inteligencji dodaje 1% do czasu i odporności. ładowane przez 30 sekund po użyciu, symbol jasnoniebieskiej tarczy po lewej stronie Barbarzyńca bind "klawisz" "taunt" na kilka sekund (startowe 5s) zwiększa zadawane obrażenia o odpowiedni procent (startowy 15%) - każdy punkt inteligencji dodaje 1% do czasu i obrażeń. ładowane przez 30 sekund po użyciu, symbol czerwonego pioruna po lewej stronie Zabójca bind "klawisz" "blysk" na kilka sekund (startowe 2s) oślepia wrogów na odpowiednim dystansie (jak z totemu) - każdy punkt inteligencji dodaje 2% do czasu oślepienia i 1%do zasięgu. ładowane przez 30 sekund po użyciu, symbol granatu po lewej stronie Nekromanta bind "klawisz" "swarm" wysyła rój małego, białego, bliżej niezidentyfikowanego czegoś, które samo naprowadza się na pobliskiego wroga i rani go z dmg zależnym od inteligencji. ładowane 30 sekund po użyciu, symbol Long Jump Module Ninja bind "klawisz" "power" po użyciu ma 50% szansy na zadanie podwójnych obrażeń przez 5s - każdy punkt inteligencji zwiększa % szansy i długość buffa o 1% (przy int 1 szansa równa 50,5%). ładowane 45 sekund po użyciu niezależnie od skuteczności, symbol noża po lewej stronie Łowca bind "klawisz" "ward" po użyciu stawia w danym miejscu niewidzialnego dla przeciwników "strażnika", który pokazuje tychże przeciwników na radarze łowcy w postaci niebieskich kropek (albo innego koloru) jeśli podejdą wystarczająco blisko "strażnika" (zasięg totemu), utrzymuje się 20 sekund - każdy punkt inteligencji zwiększa zasięg strażnika (nie znam wartości dla totemów, więc nie jestem pewien czy nie przesadzę) i czas jego utrzymania o 1% Zjawa bind "klawisz" "leech" na kilka sekund (startowe 5s) wysysa z wrogów 50% zadanych obrażeń - każdy punkt inteligencji dodaje 1% do czasu i skuteczności buffa (przy 1 int skuteczność 50,5%). ładowane przez 45 sekund po użyciu, symbol "hazardous" lewej stronie Scavenger bind "klawisz" "klon" po użyciu stawia w danym miejscu wabik w postaci manekina z losowym skinem ze swojego teamu, utrzymuje się 20 sekund - każdy punkt inteligencji zwiększa czas jego utrzymania o 1%, ładuje się 30 sekund po użyciu Diablo bind "klawisz" "quake" na kilka sekund (startowe 5s) ma szansę 50% na wywołanie trzęsienia ziemi pod stopami trafionego przeciwnika (magiczne telepanie ekranu) - każdy punkt inteligencji dodaje 1% do czasu i szansy sukcesu debuffu. ładowane przez 30 sekund po użyciu, symbol bomby po lewej stronie Andariel bind "klawisz" "acid" na kilka sekund (startowe 5s) ma szansę 100% na wywołanie zatrucia u przeciwnika, który znajdzie się w zasięgu jej HE granade a jej smoke granade trują przeciwnika (do momentu opuszczenia przez niego zasięgu dymu), buffa użyć przed rzuceniem granatu (po tych 5 sekundach smoke dalej truje) - każdy punkt inteligencji dodaje 1% do czasu i 0,3 do dmg od smoke na sekunde. ładowane przez 45 sekund po użyciu, symbol granatu po lewej stronie Pustoszyciel bind "klawisz" "eye" na kilka sekund (startowe 5s) ma szansę 100% na zobaczenie przez ścianę przeciwnika, który znajdzie się w zasięgu jego HE granade (na 5 sekund) bądź wejdzie w rzuconego przez niego smoke granade (do czasu opuszczenia zasięgu dymu) działa jak oko khalima, jednak nie jest zależny od odległości - każdy punkt inteligencji dodaje 2% do czasu utrzymania po HE. ładowane przez 45 sekund po użyciu, symbol granatu po lewej stronie Talic bind "klawisz" "negative" na kilka sekund (startowe 5s) ignoruje wszystkie granaty razem z ich możliwymi bonusami - każdy punkt inteligencji zwiększa czas buffu o 2%, ładuje się przez 45 sekund po użyciu może w niektórych trochę przesadziłem ale za to dałem spore czasy, dzięki którym dla klas, które już posiadają bindy nie będzie to raczej robiło wielkiej konkurencji jednak trochę urozmaici grę (możliwe oczywiście zmiany) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Izaako dobry pomysł, lecz czy to nie zepsuje tego diablo? Jak zaczniemy tak dodawac im te umiejętności to inne klasy mogą ucierpiec i mogą byc gorsze. Poza tym to nie jest tak hop siup, żeby to wszystko zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izako 12 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 to tak na prędce wyszło bo gdzieśtam pisałeś że dziś zaczynacie nadpisywać pluginy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Dziś zaczynamy robotę, muszę przegrac wszystkie pliki na testowy serwer i będziemy działac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrOnto 1 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Pety są bardzo dobrym pomysłem, jestem zły że sam tego nie wymyśliłem. Oto moje propozycje: Przede wszystkim wyrównanie klas premium: Każdy dobrze wiem, że Nihlathak jest klasą dużo mocniejszą od innych. Proponuję dodać każdej klasie premium coś co uczyni ją porównywalnie dobrą do wyżej wymienionej klasy. Zniewolony - obrażenia od tyłu + regeneracja hp Lord de Seis - ładowanie itemu na nożu + większa wytrzymałość itemów Upadły - kusza Nie wiem co planujesz zrobić z expem, ale zwiększyłbym go i dał maksymalny lvl 201 co sprawiłoby, że postacie takie jak Łowca, Sługa Zniszczenia, Siewca Zagłady( klasy wymagające inteligencji) stałyby się bardziej popularne Party polegające na przekazywaniu umiejętności np: Baal + Barba Barba dostawałby skoki, a Baal odnowę magazynka Andariel + Mag Mag dostawałby 30 hp za zabicie, a Andariel latarkę ze słabszą wytrzymałością Zapraszam do komentowania Pozdrawiam Pronto^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izako 12 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 klasy premium i tak są już OP w porównaniu do zwykłych... to byłoby już konkretne pay to win. to, że max lvl będzie zwiększony to i tak nic nie da bo przy lvlach 35-50 będzie kolejny res/update Pozdrawiam Izako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Pety są bardzo dobrym pomysłem, jestem zły że sam tego nie wymyśliłem. Oto moje propozycje: Przede wszystkim wyrównanie klas premium: Każdy dobrze wiem, że Nihlathak jest klasą dużo mocniejszą od innych. Proponuję dodać każdej klasie premium coś co uczyni ją porównywalnie dobrą do wyżej wymienionej klasy. Zniewolony - obrażenia od tyłu + regeneracja hp Lord de Seis - ładowanie itemu na nożu + większa wytrzymałość itemów Upadły - kusza Nie wiem co planujesz zrobić z expem, ale zwiększyłbym go i dał maksymalny lvl 201 co sprawiłoby, że postacie takie jak Łowca, Sługa Zniszczenia, Siewca Zagłady( klasy wymagające inteligencji) stałyby się bardziej popularne Party polegające na przekazywaniu umiejętności np: Baal + Barba Barba dostawałby skoki, a Baal odnowę magazynka Andariel + Mag Mag dostawałby 30 hp za zabicie, a Andariel latarkę ze słabszą wytrzymałością Zapraszam do komentowania Pozdrawiam Pronto^^ Co do klas premium mamy plany, żeby je polepszyc, bo serwer nie opłaca się z tego co wiem, mało jest kupowanych premek czy vipów. Co do Party bardzo dobry pomysł, lecz czy jest to możliwe do zrobienia? Się okaże. Aha i co do tego expa - poziomu maxymalnego Mam tutaj do was pytanie, padła tutaj propozycja, żeby z 201 lvla, diablo przemienic na maxymalny 99 bądź 100 lvl, przy czym zwiększyc ilośc statystyk po wbiciu lvla teraz otrzymujemy 2 punkty do statystyk, po przemienieniu dostawalibyśmy po 4-5 punktów, lecz wtedy bym musiał zmniejszyc maxymalnośc posiadanego hp w klasach, gdyż nowi gracze mieliby źle. Co Wy na to? Zostawiamy jak jest, czy przerabiamy? klasy premium i tak są już OP w porównaniu do zwykłych... to byłoby już konkretne pay to win. to, że max lvl będzie zwiększony to i tak nic nie da bo przy lvlach 35-50 będzie kolejny res/update Pozdrawiam Izako Kolego jaki kolejny reset? Nie pisz takich głupot. Jeśli chcecie grac przy 10 osobach na serwerze to nie ma sprawy, ja po prostu wiem, że czasy 1.6 przemijają i chcę wam polepszyc rozgrywkę, urozmaicic te diablo pod Was. Myślisz, że mi się to wszystko chce? Reset to nie wszystko, na reset zawsze mamy włożonego wiele czasu na nowości, modyfikacje, które zawsze są na resecie. Jeśli na booście, na którym chcemy wykupic reklame będzie wolne miejsce to na reset będzie wykupiona miesięczna reklama. Myślę, że gra na pełnym serwerze będzie przyjemniejsza, oraz z nowymi możliwościami stanie się bardziej przyjemniejsza. Przybliżona data resetu to koniec lutego. I proszę o zdanie swojej opinii, przerabiamy te lvle i statystyki, czy zostawiamy jak jest? Edytowane 8 Lutego 2015 przez Fakel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 klasy premium i tak są już OP w porównaniu do zwykłych... to byłoby już konkretne pay to win. to, że max lvl będzie zwiększony to i tak nic nie da bo przy lvlach 35-50 będzie kolejny res/update Pozdrawiam Izako Kolego jaki kolejny reset? Nie pisz takich głupot. Jeśli chcecie grac przy 10 osobach na serwerze to nie ma sprawy, ja po prostu wiem, że czasy 1.6 przemijają i chcę wam polepszyc rozgrywkę, urozmaicic te diablo pod Was. Myślisz, że mi się to wszystko chce? Reset to nie wszystko, na reset zawsze mamy włożonego wiele czasu na nowości, modyfikacje, które zawsze są na resecie. Jeśli na booście, na którym chcemy wykupic reklame będzie wolne miejsce to na reset będzie wykupiona miesięczna reklama. Myślę, że gra na pełnym serwerze będzie przyjemniejsza, oraz z nowymi możliwościami stanie się bardziej przyjemniejsza. Przybliżona data resetu to koniec lutego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izako 12 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 nie denerwuj się taki mały żarcik można by jeszcze dodać wyświetlanie regulaminu po wejściu na serwer, aktualnie wyświetla się lista "najlepszych" z poprzedniej mapy albo to co wyskakuje też później około 40 sekund po starcie mapy (jakaś reklama) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Ta reklama co wyskakuje to z tego co wiem to od amxbansa. Czekam na waszą opinię na temat tych poziomów. Zostawiamy 201 poziomów czy modyfikujemy na maxymalny 99 lvl bądź 100 i dajemy co POZIOM 4 punkty statystyk do rozdania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izako 12 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 to daj te 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrOnto 1 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Przy 201 exp byłby zwiększony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Przy 201 exp byłby zwiększony? Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YnoKlys 2 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Mogło by być coś typu party ale nie aż tak przesadzone jak to wymienił Shaggy, pasowało by mi jakieś urozmaicenie co do wspólnego dostawania expa ( bo w gildii nie oszukujmy się wolno leci exp i tylko gdy dany członek gildii żyje) powinno być coś co bardziej "przyciągnie" graczy do siebie i będą mogli razem grać, i wspólne questy wykonywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Mogło by być coś typu party ale nie aż tak przesadzone jak to wymienił Shaggy, pasowało by mi jakieś urozmaicenie co do wspólnego dostawania expa ( bo w gildii nie oszukujmy się wolno leci exp i tylko gdy dany członek gildii żyje) powinno być coś co bardziej "przyciągnie" graczy do siebie i będą mogli razem grać, i wspólne questy wykonywać Nie będzie part, to to samo co gildie. Tymbardziej , że gildie teraz będą rozwijane. Będziemy mieli 3 poziomy expa do rozwoju Mozna bedzie oddac lidera Będą questy gildijne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakracja 58 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Moim zdaniem dać ten 100lvl czy 99, oraz zostawić tabelę expa jak obecnie jest (ponieważ i tak ciężko exp leci). Przy czym na pewno ograniczyć max HP, czyli chodzi o to żeby nie liczyło się to kto ma więcej HP, i kto lepsze full auto wywali... Myślę że do 200HP+runa crimson byłoby ok. Niech liczą się też inne statystyki jak regeneracja, czy np. grawitacja etc. Na pewno byłby to lepszy pomysł i gra na diablo byłaby bardziej skillowa, bo obecnie ten co ma wysoki lvl i potrafi strzelać full auto potrafi ugrać solo runde (z dobrym itemem i potkiem). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Masakracja masz rację, właśnie dlatego napisałem jeśli zmniejszymy maxymalny poziom do 99 czy tam 100 to statystyki do rozdania będą 4 co lvl, lecz będziemy mieli mniejszą ilośc HP, gdyż zmniejszymy ilośc dodawania punktow w zycie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJo xD 0 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Jak dla mnie to 100 lvl i co lvl 4 pkty pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi