Masakracja 58 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Co do questów wpadłem na pomysł konkretnego zadania. Żeby oddać jakąś określoną liczbę danego itemu, którego nie da się kupić dla osoby zlecającej nam do zadanie. Czyli np jeśli musimy oddać 5 pierścieni zjawy, po dropnięciu go od razu nam go zabiera, my go nie posiadamy a w quescie nalicza nam, że go oddaliśmy zleceniodawcy. Nwm, czy jest coś takiego możliwe, ale coś podobnego można zrobić z runami... Choć one lecą o wiele ciężej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Na razie wszystko "technikowi" zapisałem co było wcześniej proponowane, questy nowe też napisałem ( będą nowe dwa pierwsze akty, a reszta taka sama lecz po tych dwóch dopiero będziemy je robic ) Na razie wstrzymam się z kolejnymi questami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izako 12 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 co do tego oddania itemów w queście to lepiej przez sprzedaż na rynku a nie, że od razu znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 co do tego oddania itemów w queście to lepiej przez sprzedaż na rynku a nie, że od razu znika I tak napisałem , że na razie wstrzymuje się z kolejnymi questami, będą 2 nowe akty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SaphiR;3 359 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 To i ja dodam coś od siebie przy zdobyciu lvla, mogłaby lecieć jakaś przyjemna muzyka lub dźwięk ( pamiętam jak grałem na pokemodzie było to wgrane i było to naprawdę przyjemne) i proponuję powrócić trochę do klasyki której ludziom brakuje np żadnych innych modeli noży na ninjy itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) nie ma problemu, dacie ten dzwiek to bedzie. Co do modeli i tak sie buguja wiec mozemy je usunac. Edytowane 9 Lutego 2015 przez Fakel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakracja 58 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Modele broni są zbędne, jednak niektórym klasom można by było dać zmianę modeli postaci na start, wyglądało by to ciekawiej, a rozróżnić drużynę można byłoby po kolorze. Uważam że za złoto powinno być potrzebne do wykonywania większej ilości questów, np. musimy kupić komuś jakiś item, aby np dostać nagrodę 30 many... aby to złoto nie było tylko do ciągłęgo potowania. Również można by zmienić wartości tych potków lub ich ceny, bo 4 złota za full hp to mało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Nie rozumiem o co Ci chodzi z tym złotem i questami, co do cen proszę o propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakracja 58 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Np, aby w queście trzebabyło kupić jakiś item, lub po prostu dać złoto zleceniodawcy w zamian za nagroy, na pewno zmniejszyłoby to ciągłe potowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izako 12 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 jak dla mnie bez sensu ale co ja tam wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Np, aby w queście trzebabyło kupić jakiś item, lub po prostu dać złoto zleceniodawcy w zamian za nagroy, na pewno zmniejszyłoby to ciągłe potowanie. I tak można w jedną rundę max 1 potke użyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Jeszcze jedno pytanie mi się nasunęło do Was. Bo tak sobie pomyślałem, że przecież dużo umiejętności jest też zależna od inteligencji, dlatego możliwośc dodania punktów w inteligencję będzie mniej o połowę czyli np teraz możemy dac w inteligencje 90 pkt, a po resecie bedziemy mogli dac 45 pkt, dlaczego tak? Otóż chyba nie chcielibyście miec takiej gry, że padacie na piorun czy coś w tym stylu. Bo przecież teraz będziemy mieli mniej HP i tu mi się nasuwa do Was pytanie. Czy trzeba zwiększac Procentowe ( % ) umiejętności, czy też inne ( ulepszac je ) czy nie? Otóż dlaczego ja o to pytam? Dlatego, że będziemy mieli teraz mniej HP, a co za tym idzie? Szybciej gracze będą padac i umiejętności mogą byc mało kiedy przydatne ( MAŁO KIEDY BĘDĄ WCHODZIC, GDYŻ BĘDZIEMY SZYBCIEJ PADAC ), gdyż jest na to mały % czy coś w tym stylu. Proszę o wypowiedź graczy grających na diablo ze swojego punktu widzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remo 15 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Nie tylko mag bazuje na inteligencji są też inne klasy. Ale jestem bardziej za zmniejszeniem inteligencji, bo klasy które w większości bazują na tym będą dominować np. Łowca, Mag, Demonolog, Sluga Zniszczenia i Imp ale on tylko się teleportuje. Nie można przesadzić z zwiększaniem mi się wydaję, że będzie dobrze jak jest teraz, a na pewno wyjdzie w praniu taka rzecz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izako 12 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 wg mnie jeżeli już zmniejszać to do jakichś 60 pkt a % zostawić w spokoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Każda klasa ma inaczej statystyki. Jedna może miec 100 inty, druga 80, a trzecia 70 itd. Dlatego każda klasa np klasa x moze miec 100 pkt w inte teraz to po resecie bedzie miala 50, klasa x1 ma teraz 80 to po resecie bedzie miala 40. Tak to będzie wyglądało, a co do tych % to nie tylko klasy ze skillami procentowymi mogą cierpiec, ale też te, które są na bazie inteligencji. Zobaczymy jak to wyjdzie jak mówicie " w praniu " Najwyżej będziemy poprawiac. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakracja 58 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Według mnie należy demonologa zrównać do impa, lub odwrotnie, ponieważ imp ma aż 10% na zmianę broni na nóż, przy czym demonolog ma 7%. NIby to 3% nie robi większej różnicy, ale u impa wchodzi to znacznie częściej. Co do inteligencjii, sądze że będzie to dobry ruch, bo gdy będą ludzie ginąć na skilla to to już nie będzie Counter strike, tylko zrobi się z tego jakiś totalny MMO rpg... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izako 12 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 imp miał być nerfiony, 5% mu wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Imp napisałem gdzieś tam u góry po resecie będzie znerfiony, ale bez przesady nie do 5% Wyrzucenie broni to nie to samo co zmiana broni na nóż. Imp będzie miał więcej % szans od demonologa o 1-2% Imp będzie miał prawdopodobnie 8% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakracja 58 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Bezsens, boz anim zmienisz broń z noża spowrotem to gościu cię zdąży zabić, więc powinny porcenty być równe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Zależy w jakiej odległości i w jakiej sytuacji zmieni tą broń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakracja 58 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Nie oszukujmy się na dalsze dystanse tak czy siak ta umiejętność nie daje przewagi, bo nikt na serwerze nie ma takiego aima wyskillowanego, że walnie 3 banie pod rząd więc przeważnie jest to przewaga na krótkie dystanse na full auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YnoKlys 2 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Sam gram Impem i wg mnie nie jest to przesadzone aż tak, oczywiście można zmienić % szansy na zmiane na nóż ale nie tak drastycznie, przecież imp to i tak postać, która nie jest tzw. "Tankiem", którego by było ciężko zabić, może na większym lvl'u ale i tak dużo ludzi "leci" nim w inte w związku z czym nie jest tak ciężko go zabić. + niektóre postacie mogą sobie poradzić gdy zmieni im na nóż, np. demonologowi zostaje piorun, podobnie Słudze Zniszczenia. + zdecydowanie można by było zmniejszyć czas oczekiwania np. na piorun bo za mane ta statmina jest droga a tylko skraca o 1 sek... wg mnie jest to bezsens, jak już to za 100 many lub o 2 sek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakracja 58 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Imp w porównaniu do demonologa ma przewagę bo przy zmienionej broni na easy dobije rywala, czyli demonolog niby też ale to 3 % różnicy robi swoje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YnoKlys 2 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Co do tej inty czy aż tak musi być ograniczona inta ? mogło by być o 40% nie aż 50% bo to zniszczy klasy, które będą się kryły z pierścieniem zjawy zauważyłem też bug, że niektóre postacie takie jak barba mając pierścionek po zabiciu leczą się, co prawda nie o 25hp jak to barba ale zyskują hp co chyba nie powinno tak działać . Baal powinien mieć dostępny nóż szczęścia czy jakoś tak, po ukończeniu I Aktu albo dostępny od początku tylko zamiast skoków to np. ładowanie losowego itemu raz na runde czy jakąś losową umiejętność na czas rundy z szansą 1/2 np. Archy +4 lub wysysanie HP (1-5) czy ubranie wroga i takie tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YnoKlys 2 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Imp w porównaniu do demonologa ma przewagę bo przy zmienionej broni na easy dobije rywala, czyli demonolog niby też ale to 3 % różnicy robi swoje... Ale i tak szybciej ktoś zmieni sobie z powrotem na broń niż podniesie ją z ziemi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi