mou5ee 0 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 to i Ja wyrażę tutaj swoją opinie. Swoją przygodę z tym COD'em zacząłem jakieś 1,5roku temu , potem miałem długa przerwę , ale gdy tylko mogłem na serwer wchodziłem. Odkąd tutaj gram Cichy zawsze był niewidzialny i w mojej ocenie nie jest to kto wie jakie udogodnienie , ponieważ dosyć dobrze go widać . Jedyne co u Cichego mi troche nie pasuje to +10dmg . Moim zdaniem to niewidka u Cichego powinna zostać bez zmian , jedyne co można w nim zmienić to właśnie to dmg , bo jesli do tego dojdzie perk krytyczne naboje , platyny , czy inny który daje wiecej dmg to Cichy troszke zbyt duże obrażenia zadaje. Wiec kończąć moją wypowiedz , to powinniście u Cichego zająć sie sprawą dmg a nie niewidką . ps. Z góry przepraszam za skladnie , ale jestem zmęczony po pracy i mam najdzieje , że was to w oczy kuło nie bedzie :) Kolego sam grasz cichym wiec bronisz swojej klasy :P. Praktycznie go nie widac + do tego jak posiadasz magiczne buty i troche kondycji to wgl nie ma sensu gry przeciwko takiej osobie, poniewaz kazdego na jedno uderzeniem z noza zabija :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) Więc i ja się wypowiem, gadałem jakis czas temu z BoBo i Darkerem lecz jakoś nie zostałem za bardzo wysłuchany. 1. Broń muzułmana 2. Buty szturmowego 3. Fart Strzelca 4. Hardcore 5. Morfina 6. Palaca rekawiczki 7. Prędkość światła 8. Przyciemnione okulary 9. Quad damage 10. Sztuka dezorientacji 11. Tajemnica swat 12. Tajemnica taktyka 13. Wyszkolenie Sanitarne 14. Zatruty nabój 15. Ogranicznik rozrzutu 16. Mistrz deagla 17. Moduł odrzutowy ( są magiczne buty, o wiele lepsze) 18. Skrzydla archaniola Perki te są do usunięcia Poprawa perków: 1. Beton. Niech bedzie od 5-8 sek ( losowo ). 2. Aim- ogranicznik i 3 zamiast 8 dmg. 3. Duch kaprala, ponowne klikniecie to wylaczenie ducha. 4. Eagle eye, dodałbym do tego jakiś bonus, np do hp +30. 5. Profesjonalista (golden mp5) mp5 +5dmg oraz skin golden. 6. Prawdziwy Ct ( Golden M4 ), m4 +5 dmg oraz skin golden. 7. tak samo z ak jak z m4. 8. Magiczne buty - zabrałbym kondycje, no bo po co jest moduł w nim. Nowe perki Wampirze naboje - od 6 do +10hp za celne trafienie Lustrzany pancerz - Odbija 2 pierwsze pociski ( odbija a nie blokuje jak notki ) Ulepszanie perków - Niech już te perki ulepsza tylko niech będzie szansa na zniszczenie jego. Jeśli chodzi o balans, dałbym 1 punkt statystyk za fraga. Jest to bardzo fajna opcja bo nie ma dużej przepaści jeśli chodzi o hp np. Przy takiej opcji mamy do wyboru coś w tym stylu Int max 75 ( jeśli chodzi o rozdanie ) Hp max 125 Wyt max 75 Kondycja max 75 Napiszcie plugin albo znajdźcie - Plugin szuka na serwie najwyższego lvl i dodaje 1/5 jego lvl na start. Jeśli na serwie jest 30,50,80,100,200lvl to wiadomo szuka najwyższego lvla czyli 200.Temu 30 lvl też daje czterdziesty lvl na start. Albo znajdziecie taki plugin albo zwróć się na PW, powiem na jaki serw masz wejść aby zobaczyć o co mi chodzi. Kolejna sprawa misje. Najlepiej dać jakieś ciekawe misje, czyli np. Kiler I - zabij 50 razy. Exp jakoś dobierzecie, ważne aby dawał dużo tego expa. Do tego kilka monet. Zwiększa się nagroda w miarę trudności questa. Kiler II - zabij 75 razy. Kiler III - zabij 100 razy. Kiler IV - zabij 125 razy. Kiler V - zabij 150 razy. Zdobądz perk, np takie perki Lustrzany pancerz AWP Snajper Bezlik Ammo Kamuflaż Notatki Kapitana Kolejne misje to Headshoty. Headshooter I - Strzel 10 headshotów Headshooter II - 20 Headshooter III - 30 Headshooter IV - 40 Headshooter V - 50 Kolejne misje to Plant paczki. Podkładacz I - Podłóż 1 pake. Podkładacz II - 2 Podkładacz III - 3 Podkładacz IV - 4 Podkładacz V - 5 Tak mało z powodu, że nie zawsze jest mapa de_ , Nie zawsze ty masz pake, jak już masz to przeważnie giniesz xD Kolejne to Rozbrajanie Rozbrajacz I ( itd, tyle samo ilości co plant) Kolejna Hosty Ratownik I - Uratuj 2 hosty 4 6 8 10 EDYCJA: Zapomniałem o misji z DMG xD 3k 5k 10k 15k 20k Jeśli macie jakieś propozycje misje piszcie. Niech będą one fajne i łatwe do wykonania. Zrobi się też misje hard ale to pod koniec. Misje będą się przeplatały i od razu po zrobieniu jednej odpala się kolejna. Na początek Kiler I, Perki I, Heady I, Plant I, Rozbrajanie I, Hosty I, Kiler II itd. Jak jakieś inne wymyślicie to będą również się z tymi przeplatały w ten sam sposób. Zmieniłbym kolor na Błękitny jeśli chodzi o Info o graczu, tam gdzie są monety, klasa, lvl, itd. Zmiane VIPa, Premki i klasy zwykłe będe mógł kontynuować jeśli będę wiedział czy pasuje wam 1 stat za 1 lvl. Jak wspominałem jest to najlepsza opcja za balans. PS. Nie po to się tyle rozpisywałem aby wszystko było odrzucone, serwer kiedyś był spoko ale zszedł na PSY, spróbujmy go odbudować. Pozdrawiam :) Edytowane 4 Marca 2017 przez BoteczeQ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darker 139 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) @Boteczeq Nikt o Tobie nie zapomniał, spokojnie :D Co do misji, jakieś pomysły mamy (nie tak dalekie od Twojego) tylko muszę wreszcie to zapisać w przystępnej formie i wysłać Buźce z zapytaniem czy może to małymi nakładami sił zmienić czy do tego maja/czerwca trzeba jechać prowizorką :( Plugin na lv jest już wgrany, chociaż jaka konkretna wartość w % jest to nie mam zielonego pojęcia. Perki w zasadzie z spośród tych, które są obecnie omówiliśmy, a nowe zrobimy niedługo i Twoje propozycje zostaną uwzględnione. Zrobię edita lub napiszę nowy post później, bo teraz chcę dokończyć pisanie niektórych tematów. Edytowane 3 Marca 2017 przez (Pl)BoBo Jest to 40% , od max lvl na obecnej mapie . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darker 139 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 (edytowane) Piszę kolejny post, bo chcę oddzielić treści, mam nadzieję, że "góra" przymknie oko :) Co do Was: przepraszam, że trochę długawo zajmuje mi realizacja tego co mam zrobić i odpowiadanie Wam, ale cóż... sprawy prywatne (lekkie lenistwo też bywa taką sprawą :p) @Shizoo Zmianom - większym lub mniejszym - muszą ulec wszystkie premki, ponieważ - to są moje doświadczenia - wszystkie znacznie górują nad zwykłymi klasami. Oczywiście górować muszą, ale jakaś walka powinna móc być nawiązana, a jak na razie kiepsko z tym. (Przykłady na żądanie). @Boteczeq Myśleliśmy nad Twoją (jeszcze jedna osoba wysunęła taką samą propozycję) propozycją, że jeden level = 1 punkt, ale nie specjalnie nas to przekonało. Nie będę teraz rozpisywał tego matematycznie, ale ogółem ja jestem za tym, żeby gracze tworzyli różne "buildy" w grze, a nie tylko przez x-dziesiąt/set leveli dodawać punkty w hp, ale możesz tutaj/na pw przedstawić argumenty popierające tezę, że będzie lepszy balans. Misje typu zdobądź perk przekażę do realizacji i mam nadzieję, że wejdą w życie :p Tak samo misje zadaj x dmg. Co do perków: wampirze naboje trochę zbyt op, z mniejszą ilością hp za trafienie się zgodzę, a lustrzana zbroja - jest już podobnie działający perk (pancerz noamexowy czy jakoś tak). Pisałeś coś w temacie o txt na temat niewidzialności - możesz przypomnieć, bo nie mogę znaleźć, a boli mnie głowa? Osobiście niewidkę widzę tylko w a) perkach b) (ewentualnie) u kapitana na kucaku (patrz propozycje). @Wszyscy Pragnę Ogółem popierając się własnym doświadczeniem, tym co pisał Boteczeq oraz z drobnych rozmów z innymi graczami tak opracowaliśmy perki (proszę pamiętać, że hp zmniejszone do 260 <bez klanu>, wolniejszy exp, a kondycja przywrócona do dawnego stanu, zmiany mają na celu zwiększenie szans nowych graczy <by chcieli zostać>, a także sprawić by najważniejszy podczas gry był skill), które są na ten moment na serwerze: codperk_Aim.amxx zamiast x dmg dać 5 dmg1 6.8pt;vertical-align:baseline">codperk_awpsnajper.amxx zostawić codperk_betonowecialo.amxx tutaj zmienić stałe 10 sek na 5-8 sek 16.8pt;vertical-align:baseline">codperk_bezlikammo.amxx zsotawić codperk_BronMuzulmana.amxx zamist x dmg +5 dmg codperk_BronRambo.amxx zamist x dmg +5 dmg codperk_butykomandosa.amxx zostawić codperk_butyspeedhackera.amxx Co to jest ? xD 16.8pt;vertical-align:baseline">codperk_BronSzubrawcy.amxx zamist x dmg +10 dmg codperk_butyszturmowego.amxx zmienić nazwę perku na Buty Taktyka 2 skoki oraz 30 kondy |< nie czytaj codperk_duchkaprala.amxx zosatwić codperk_eagleeye.amxx zostawić codperk_Einstein.amxx +25 inta + 10 hp codperk_eliminatorrozrzutu.amxx zostawić codperk_fartstrzelca.amxx codperk_Geniusz.amxx +40 inta 16.8pt;vertical-align:baseline">codperk_Hardcore.amxx usuń codperk_HeadShoter.amxx zostawić 1/7 codperk_Heimerdonger.amxx +10 wytrzymałości + 10 hp oraz +6 dmg codperk_jumping.amxx zostawić codperk_kamuflaz.amxx zostawić codperk_krytycznenaboje.amxx zostawić 1/4 na zadanie 2x dmg codperk_ksiegaexpa.amxx dostosowac exp codperk_ksiegawiedzy.amxx + 20 do statystyk codperk_mistrzautokamp.amxx x dmg zminić na +10 dmg codperk_mistrzdeagle.amxx zostawić codperk_MocGenerala.amxx 30 kony i 30 wytrzymałości USUŃ16.8pt;vertical-align:baseline"> codperk_modulodrzutowy.amxx zostawić codperk_morfina.amxx zostawićcodperk_nabojekapitana.amxx zadajesz 30% dmg więcej 16.8pt;vertical-align:baseline"> codperk_NabojeOslepiajace.amxx zostawić codperk_nabojepulkownika.amxx zadajesz +5(int) dmg więcej codperk_niesmiertelnoscachillesa.amxx usuń codperk_notatkikapitana.amxx zostawić codperk_nozkomandosa.amxx WŁĄCZYĆ codperk_OczyKatsumoto.amxx x hp zmienic na 35 codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx wyrzucic codperk_palacerekawiczki.amxx unuń codperk_pancerzneomexowy.amxx zostaw codperk_PelerynaKucacza.amxx zostaw codperk_platynowenaboje.amxx 10-15 dmg codperk_plonacenaboje.amxx zostaw ale zmień nazwę perku na Tajemnica Piromana codperk_podrecznikszpiega.amxx zostaw codperk_Pompa.amxx nwm | zostawic, ale zamiast 1/x dac +5dmg codperk_PorazajaceNaboje.amxx zostaw codperk_prawarekarambo.amxx usunac codperk_PrawdziwyCT.amxx zostaw codperk_PrawdziwyTT.amxx zostaw codperk_PredkoscSwiatla.amxx zostaw codperk_Profesjonalista.amxx zostaw codperk_Przyciemnioneokulary.amxx usuń codperk_quaddamage.amxx zostaw codperk_radartelegrafisty.amxx zostaw codperk_Scouter.amxx zostaw codperk_sekretszpiega.amxx zostaw codperk_skrzydlaarchaniola.amxx usun codperk_sztukadezorientacji.amxx usuń codperk_tajemnicaadmirala.amxx x hp na 15 hp oraz magazynek codperk_tajemnicagenerala.amxx usun codperk_tajemnicakapitana.amxx szansa od 1/1 do 1/4 codperk_TajemnicaMedyk.amxx osłabić przelicznik inteligencji codperk_TajemnicaNiesmiertelnosci.amxx usum codperk_TajemnicaSwat.amxx x dmg na +10 dmg , ponieważ to pistolety , a tylko parę osób będzie umieć tym grać... codperk_TajemnicaTaktyka.amxx usun codperk_tytanowenaboje.amxx zostaw codperk_twardybaniak.amxx zostaw ;codperk_weterannoza.amxx wlaczyc ;codperk_wszechwidzacy.amxx do namysłu codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx zostaw codperk_wytrenowanyweteran.amxx x hp na 60 i -20kondycji codperk_zaskoczeniewroga.amxx zostaw codperk_ZatrutyNaboj.amxx zostaw , ale 1/6 na zatrucie po 3X 5(+INT) DMGcodperk_ZestawPomocniczy.amxx 20 hp , 20 kondy 6 dmg codperk_ZloteNaboje.amxx 5-10 dmg codperk_zwinnepalce.amxx usun Jeżeli nie będzie się dało dodać misji typu zabij x osób z broni y (np. gaila) to kilka kolejnych perków poleci, bo są zwyczajnie bezużyteczne. Oczywiście macie wolność w dodawaniu propozycji perków, ale proszę o przemyślane propozycje :) Dalej. Jako że premki powinny ulec zmianie to zrobiłem kilka propozycji (przy wstępnym przedstawianiu Bobo nie zostały przyjęte zbyt entuzjastycznie :D) a) Zwykłe klasy: i) Skoczkowi lekko zwiększyć dmg? np. 1.1x dmg ii) Nekromancie dac wiecej expa za wskrzeszanie, zwłaszcza za „bezszczeszczenie zwlok” oraz dac szanse na oslepienie? iii) Klasa, ma gaila, po upływie 5sekund może teleportowac się na resp wroga, może mieć stroj wroga iv) Klasa, bron to dwa shotguny, na 10 sek może stac się niewidzialny, jeśli zacznie strzelac niewidka znika. v) Klasa, ma 1-2 sekundy nieśmiertelności aktywowane klawisze, po tym czasie/po ponownym naciśnięciu klasa wybucha zabija zabijając w jakims obszarze (obszar może być zalezny od int) vi) Klasa, ma tylko pistole i zwiekszony z nich dmg vii) Klasa, ma aug i sg, szansa 1/x na 1-2 sekundowe zamrozenie. viii) Famaster – zmniejszona grawitacja ix) Obronca – zmiana broni, tez p90? x) Klasa, ma szanse na wyrzucenie broni, jaka bron? xi) Snajper – większy dmg (Shiko) b) Premki: i) M4, deagle, +20-30hp za killa, ammo za killa, ew. dodatkowy skok ii) P90, 1/1-2 z kosy, auto bh, na radarze widzi wrogow, ewentualnie 1-2 rakiety z średnim przelicznikiem iii) Ak, modul, 1-2 fleshe, raz na runde może „cofnac” się na swój resp oddzyskujac full/polowe hp lub może odbic pociski (na zasadzie notatek lub pancerza, klasa do raszu) iv) Awp 1/1, jeśli się da to brak pistoletu, mniej widoczny na kucaku oraz 1/6he LUB dac deagle i 1/3-4 na natychmiastowego killa przy hs v) Famas, gail, 1/x szansa na ukradniecie perka, 1/y na ukradniecie kasy, zmniejszone ceny w sklepiku i/lub wymiana x zlota na z hp lub jak u rambo, szansa na 1.5-2x dmg. vi) Ma stroj wroga, m4 i ak oraz +3-5 dmg z nich Proszę o przedstawianie swoich premek (ale jak wyżej, w miarę przemyślanych!). To w sumie tyle na teraz, bo już mi głowa odpływa. Pozdrawiam, Darker Edytowane 5 Marca 2017 przez Darker 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Jeśli chodzi o argumentacje 1pkt statów za 1lvl to prosze bardzo. -Jeśli tak jak pisałem wyżej będzie 125pkt max do rozdania w życie nie będzie dużej przepaści w hp miedzy 100lvl a np 20. 100lvl da full w hp i będzie miał 200+ hp z klasy a 20 lvl da w hp i będzie miał 120+ klasa. Ja nie widzę tu takiej przepaści. Jeśli premki będą miały 35hp wrodzone to max będzie 260 wedle życzenia. -Więcej będzie liczył się skill. Co napewno zadowoli lepszych graczy. -Łatwiej będzie zbalansować klasy np takie snajpera z którym jest ciężko na ten moment. -Łatwiej będzie zbalansować perki, z ilością statów w nich albo dmg, wtedy platyny bym obniżył od 15 do 20 dmg, wyrzucił prawą rekę rambo albo przerobił na dmg od inta oraz lekki bonus. Jeśli chodzi o lustrzane będzie odbijało tylko 2 pierwsze pociski. A neomex większość wyrzuca, dodałbym klase z szansą na odbicie, albo zmienił komandosa. Bo on jest tylko dla fun'u, nie ma jak nim grać na dłuższą mete. Misje - odradzam misje, aby zabijać z podanej broni, ja to na codzie jednym widziałem i jest to bezsens. Radzę dodać też misje typu. Zabij 10 kapitanów, zabijanie poszczególnych premek, oczywiście tylko tych bardziej grywalnych, albo dać tylko taką jedną misje z zabiciem kapitanów, bo on zawsze będzie klasą grywalną. Jak chcesz mogę przedstawić nowe klasy jeśli chodzi o moje przeliczenie 1stata za lvl wraz z premkami i nowymi moimi wymysłami :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 (edytowane) Famaster - Famas, glock zadaje 5+int obrażeń z famasa oraz 1/3 na natychmiastowe zabicie w głowe ( 0 15 10 0 ) Goliat - Aug, 2 skok oraz 1/8 na krytyk ( 0 20 0 5 ) Komandos - 50% widoczności, 1/1 z kosy oraz 1/10 na zablokowanie pocisku. Zablokowane otrzymywanie broni z perków. ( 0 20 0 40 ) Medyk - Posiada 2/3 apteczki, dodatkowe dmg +int z Sg552 ( jakieś 10int 1 dmg) skoro max w int mozna bedzie dać 75 ( 10 20 0 0 ) Narkoman - AK, Po naładowaniu noża ( 5 sek ) ma 1/3 na zatrucie wrogów. 3 trutki, 10dmg każda 7int=1dmg ( 0 10 10 10 ) Nekromanta - m4 zostaje ale dałbym możliwość wskrzeszania bez żadnych apteczek lecz regeneracje 3hp/1sek ( 0 20 10 0) ) Obrońca - P90 + 20%dmg, redukuje 40% obrażeń. ( 0 20 0 20 ) Pyro - bez zmian. Skoczek - AK, 2 skoki, moduł , +10% do obrażeń ( 0 15 10 0 ) Snajper - AWP, deagle, 125% +int obrażeń z AWP ( 0 20 0 25 ) Strzelec wyborowy - do wyrzucenia, nie mam pomysłu na tą klase, a 2 bronie nie wchodzą w gre. Szaleniec - Mp5, bezlik ammo, +20% obrażen w głowe. ( 0 10 0 10) Szturmowiec - bez zmian, tylko dodajcie mu to HE jeśli mu nie dodaliście Taktyk - zabrałbym jeden skok. Telegrafista - AK, radar, +5 obrażeń ( 0 15 5 10 ) Teleporter - M4, Nieogranicznone tp co 10 sek, Prosze wgrać plugin, jeśli się zablokujesz odblokowauje Cie samo. ( 0 10 5 0 ) Wsparcie ogniowe ( Rakietnik ) - Galil, 3 rakiety 50dmg+int Przelicznik 2int=1dmg od rakiety ( 0 5 10 5 ) Elektryk ( Nowa ) - mp5, 2 błyskawice 60dmg+int 2int=1dmg od błyskawic ( 0 10 0 10 ) Deaglowiec ( Nowa ) - Zadajesz 20dmg+int z deagla Przelicznik 5int=1dmg. ( 0 20 10 20 ) Lewiter ( Nowa ) - M4, usp 1/6 na wybicie przeciwnika w powietrze. Wtedy zadajesz 50% obrażeń więcej. ( 0 10 10 0 ) Rusher ( Nowa ) - m3 ( ten wolniejszy shotgun ) +50% dmg z niego, nie otrzymuje obrażeń w głowe. ( 0 20 0 30 ) Szpieg ( Nowa ) - AK, ubranie wroga, 1/5 na resp u przeciwnika. Amadeusz ( Nowa ) - Mp5 oraz dmg+int np 6int = 1 dmg ( 0 10 0 10 ) Premium Kapitan - 1/1 z AWP, M4, 1/4 z HE ( 0 20 10 20 ) Critical - AK, deagl, 1/4 na krytyk, ciche kroki. ( 0 25 10 10 ) Terminator - M4, ogranicznik rozrzutu, 1/7 na wyrzucenie broni, +20hp za killa ( 0 25 10 5 ) Admirał - Famas, +7dmg, magazynek za killa oraz 5hp za celne trafienie, ubranie wroga. ( 0 30 10 5 ) Lub jak kto woli, dam to w SS z notatnika. http://screenshot.sh/m2a9HGJRx3kUq Poprawy, uwagi kierować w tym temacie. Lecz mi się wydaje, że wszystko zbalansowane, jeśli już to premki można jakoś mi pomóc :D Można jeszcze zmodyfikować Vipa w ten sposób: -Prefix przed nickiem -Przywitanie gdy wchodzi na serwer -1.5x większy exp -2x większy drop monet -dodatkowy skok -zestaw granatów -nożyczki do rozbrajania dla CT -10hp za killa oraz +15hp za kill w headshota. ( Dzięki temu bonusowi serwer będzie przyjaźniejszy dla "skillowców" ) Ew za jakiś bonus z wyżej wymienionych oprócz ostatniego dać +5 do każdej statystyki. A zmniejszenie wymagań przy klanie też bezsensu, klan też należy zmienić, jak będziecie chcieli to mogę porobić coś w tym kierunku. Zmniejszenie cen niektórych skinów aby zwykły gracz mógł sobie kupić nawet kilka. Niech ceny nie odstają od siebie. Niech to będzie coś w stylu od 1500 do 2500 max lub od 1000 do 2000 monet. Bo np cena Dlore jest po prostu śmieszna. EDIT DODAŁEM KLAN ORAZ INNE PROPOZYCJE Klan Koszt założenia to 1.5k oraz conajmniej 50lvl ( Będzie wtedy wiele klanów ) Ulepszenia DMG ( 1pkt=1dmg ), 3 ulepsznia, koszt za 1 to 3k ( Nie ma co dawać więcej obrażeń albo mniej monet, jest to mocny bonus ) EXP ( Dodatkowy +X EXP za killa ) 10 Ulepszeń, koszt jednego 1k ( Tu musicie ustalić ile bo to wy wiecie ile jest za killa z twoim poziomem, większym i mniejszym ) HP ( 1pkt=3hp ) , 10 ulepszeń ( łącznie 30 hp z klanu) koszt jednego ulepszenia 1k. Prefix - koszt 1k Nie ma co rozwijać pojedynczo int wyt i kon bo jest to zbędne, a taki klan VIPów by miał za dużo tego wszytskiego. Reszta monet będzie na różne nowe bonusy lub kupno w sklepie. Kupowanie perków proszę usunąć ponieważ jakiś VIP lub ktoś kto dużo monet ma to kupuje takie platyny czy coś innego i robi chaos, lepiej będzie zdobyć, każdy wtedy będzie na równo. Edytowane 5 Marca 2017 przez BoteczeQ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 http://maps.cs-bg.info/maps/cs/2129/ Mapa na dużo osób ( 20-25 ) Może tyle się wkońcu uzbiera :phttp://maps.cs-bg.info/maps/cs/1803/ Jest to dd2 tylko, że w lustrzanym odbiciu, może kogoś to zaciekawić. http://maps.cs-bg.info/maps/cs/1791/ Fajna mapkahttp://maps.cs-bg.info/maps/cs/2802/ Mniejsza mapka na jakieś 10-15 osób ( do 20 max )http://maps.cs-bg.info/maps/cs/2498/ Super mapka, połączenie dd2 z inferno :)http://maps.cs-bg.info/maps/cs/1691/ Zmienić za ratsa 1337 najlepiej. Ten jest o wiele ciekawszy, albo za rats2 ( jeśli dalej jest )http://maps.cs-bg.info/maps/cs/292/ dd2 z nowymi miejscami, też spoko mapka :d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
(Pl)BoBo 104 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Boteq , dzięki za to wszystko doceniam teraz tylko przeczytałem szybko , przeanalizuję każdą propozycję jak mi upc przywróci neta ;x 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 10 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2017 (edytowane) http://gamebanana.com/skins/134055 Boom ( Nie musi go być ale na kilku serwach jest chętnie kupowany ) http://gamebanana.com/skins/148653 Azure ( Bardzo fajny do AWP, zamienić z którymś z tańszych albo po konsultacjach ze mna :V ) http://gamebanana.com/skins/149582 banshee ( Tak samo jak wyżej ) A tutaj masz Koski http://gamebanana.com/skins/153331 Ultra ( Albo dać go na domyślny albo z małą ceną ) http://gamebanana.com/skins/151040 Karambity http://gamebanana.com/skins/150876 Gutyhttp://gamebanana.com/skins/150905 Flipyhttp://gamebanana.com/skins/150889 Bayonety ( Najlepszy Marble Fade ) http://gamebanana.com/skins/150846 M9 Bagnety Z zestawów wybierzcie po jednym. $$$$$$$$$$$$$$$$$$$ EDYTOWANE - SPRAWA PERKÓW I VIPA $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ Wywalić: Pisałem wcześniej, dodam do tamtego jeszcze to Eagle Eye skoro nie bedzie cichego na serwie. Poprawka Perków 1. Beton. Niech bedzie od 5-8 sek ( losowo ). 2. Aim- ogranicznik i 3 zamiast 8 dmg. 3. Duch kaprala, ponowne klikniecie to wyłączenie ducha. 4. MP5 master - dostajesz mp5 i 8dmg z niego. 5. Prawdziwy Ct ( M4 PowerFuLa ) , m4 +5 dmg oraz skin golden. 6. Prawdziwy TT ( AK Darkera ) ak +5dmg oraz skin golden. 7. Magiczne buty - zabrałbym kondycje, no bo po co jest moduł w nim. 8. Naboje Kapitana +30% dmg więcej. 9. Peleryna Kucacza - zwiększyć widoczność. 10. Kamuflaż - Zwiększyć próg widoczności czyli zamiast od chyba 50 do 100 to dać od 70 do 110. Nowe perki Wampirze naboje - od 4 do +7hp za celne trafienie Lustrzany pancerz - Odbija 2 pierwsze pociski ( odbija a nie blokuje jak notki ) Dystansowe naboje - Im dalej znajdujesz się przeciwnika tym po więcej bijesz ( +2-4 dmg/200 jednostek ) Naboje Lewitera - masz 1/8 na wybicie przeciwnika w powietrze, zadajesz wtedy 2x większe dmg. Szał - poniżej 50 hp zadajesz 3x większe dmg. Bogacz - + 2-5 monet za runde. ( Dla graczy mniej zabijających ) Magnat - + 2-4 monet za killa. ( Dla killerów ) HS Killer - 1/1 - 1/3 na natychmiastowe zabicie w głowe. Flara - 1/1 z HE. Skafander redukcyjny - redukujesz 6-10 obrażen. ( Działa też na AWP 1/1 ) Mołotow - Dostajesz mołotowa. Naboje Ninji - Dostajesz 25% - 35% HP z zadanych obrażeń. POPRAWKA PERKÓW KTÓRE DAJĄ STATYSTYKI. Einstein - 20int i hp oraz 5dmg. Geniusz ( Umysł BoBo ) +40int. Księga wiedzy - +15 do każdej statyski. Heimerdonger - 15hp i wytrzymałości oraz 5dmg. Moc generała - 30 wyt i kondycji. Wytrenowany weteran - Dostajesz 50hp ale tracisz 10 kondycji. Oczy Katsumoto - 30hp, podwójny skok oraz 1/3 na odrodzenie. Tajemnica Admirała - 20hp oraz magazynek za fraga. Tajemnica Kapitana - Dostajesz AWP 1/2 - 1/4 oraz 20kondycji. Tajemnica Medyka - 20hp oraz 2 apteczki. Zestaw pomocniczy - 20 hp, 20 kondycji oraz 5 dmg. Buty Komandosa - +35kondycji. SPRAWA NABOI DAJĄCYCH DMG Złote naboje - 10 - 20 dmg Prawa Ręka Rambo - 20dmg Platyny - 15 - 30dmg Zmieniłbym to w ten sposób. Złote naboje - +10dmg PRR - +5dmg oraz ignorują wytrzymałość wroga. A Platyny przeniesiemy do VIP PERKI VIP ( BOBO PROSIŁ ) Platynowe Naboje ( VIP ) - +15-20dmg. Wytrenowany Żołnierz (VIP) - Dostajesz 50 hp oraz 30 wytrzymałości. Moc Bestii (VIP) - +5-8dmg, 20hp i 20 kondycji. Peleryna Pottera (VIP) - Gdy stoisz w miejscu masz widoczność 40/255. Zawodowy Rusher ( VIP ) - 1/3-1/4 na zabicie z M3. Tyle z perków VIP ode mnie. Więcej chyba nie ma sensu. VIP -Prefix przed nickiem -Przywitanie gdy wchodzi na serwer -1.5x większy exp -2x większy drop monet -zestaw granatów -dodatkowy skok -+10hp za killa oraz +15hp za kill w headshota. ( Dzięki temu bonusowi serwer będzie przyjaźniejszy dla "skillowców" ) -Dostęp do perków VIP CZAS HE ZMNIEJSZYĆ Z 15 NA 8/10 SEK. Nowa klasa premium Generał - Mp5 + 5dmg, odbicie 1/8, He 100+int dmg. ( 0 20 10 20 ) Myślę, że klasa będzie spoko, widziałem Premki z He+int i nawet fajnie się to sprawdza, niby denerwujące ale, żeby zabijał na hita z HE potrzebuje dużego lvl aby rozdać pkt w int, jak nie będzie wam pasowało to jakoś wspólnymi siłami poprawimy :p Oraz poprawka klasy Pyro Pyro - M4, 1/7 na podpalenie, posiada molotowa. ( 0 10 10 5 ) Stąd perk Mołotow :) Edytowane 11 Marca 2017 przez BoteczeQ Na prośbę Bobo i aby nie wyrwać warna za SPAM xD 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James0v 1 688 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Chciałbym abyście w dziale CoD 350 poprawili wszystkie podbite tematy, w których zawarte są kody. Wraz z wejściem nowego stylu forum owe komendy zepsuły wygląd niektórych tematów. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James0v 1 688 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Proponuję otwarcie changelogu w którym zawarte będą zmiany/postępy w sprawie rozwoju serwera. Chcę obserwować poczynania, które rozpoczęły się bodajże jeszcze w 2016 roku. Ponadto, chciałbym aby aktywność adminów była sprawdzana w kolejnych miesiącach 2017 roku, nie tylko w styczniu i lutym. Jako iż to temat spraw serwera, chciałbym aby w końcu zajęto się tym serwerem bo głupio ciągle mam nadzieję, że wróci na tory. Z tego co wiem, Darker pożegnał się z siecią więc nie wiem dlaczego ma jeszcze tą rangę. PODKREŚLAM - nie wiemy nic o tym, czy ktoś w ogóle zajmuje się serwerem - ostatnia odpowiedź w tym temacie ze stron opieki serwera jest z 9 marca, gdzie mamy już za kilka dni maj... 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Godzinę temu, James0v napisał: Proponuję otwarcie changelogu w którym zawarte będą zmiany/postępy w sprawie rozwoju serwera. Chcę obserwować poczynania, które rozpoczęły się bodajże jeszcze w 2016 roku. Ponadto, chciałbym aby aktywność adminów była sprawdzana w kolejnych miesiącach 2017 roku, nie tylko w styczniu i lutym. Jako iż to temat spraw serwera, chciałbym aby w końcu zajęto się tym serwerem bo głupio ciągle mam nadzieję, że wróci na tory. Z tego co wiem, Darker pożegnał się z siecią więc nie wiem dlaczego ma jeszcze tą rangę. PODKREŚLAM - nie wiemy nic o tym, czy ktoś w ogóle zajmuje się serwerem - ostatnia odpowiedź w tym temacie ze stron opieki serwera jest z 9 marca, gdzie mamy już za kilka dni maj... Ja osobiście pomagam BoBo z serwerem, już we wtorek ( tak słyszałem od Bobo ) będziemy testować z Karolem nowe premki. Reszta zmian, które miały wejść, wejdą razem z nowymi premkami, czyli nowe zwykłe klasy oraz zmiana tych co już są, nowe perki oraz też poprawka niektórych, nowe RS, nowe skiny, nowy sklep, nowy VIP itd. A changelogiem to raczej powinnien zająć się Bobo, ale to dopiero po zmiana moim zdaniem. Co do aktywności adminów to masz racje, powinna być sprawdzana w każdym miesiącu co każdy tydzień ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James0v 1 688 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 (edytowane) Poniekąd Ci co odwiedzają forum byli świadomi tego, że testowanie klas odbędzie się we wtorek - https://forum.cs-classic.pl/profile/19507-plbobo/?status=21058&type=status Miałbym pytanie, o którym wtorku jest mowa? Wyjdzie, że jestem zły, bo wtrącam się w coś o czym nie mam pojęcia, ale jak mam mieć pojęcie skoro o niczym nie jesteśmy informowani - skoro mają być diametralne zmiany to przydałoby się robić jakieś zapowiedzi, zbierać tych graczy żeby przyjemnie ruszyć, żeby w ogóle było z kim ruszyć. Jeżeli jest tak jak mówisz, tyle pracy do zrobienie, to jest to dobra okazja do informowania typu "słuchajcie, właśnie zrobiliśmy *to i to*, zostało nam jeszcze *to i to*", im wcześniej tym więcej da się złapać użytkowników. Narzucam się fakt, ale kiedy chcę pograć w cs'a nie zostaje mi żaden inny serwer jak DD2. Od razu podkreślę, że wymówka typu: CS 1.6 upada jest słabym argumentem a dowodem są na to inne wypełnione po brzegi serwery 1.6, trzeba mieć na to po prostu plan. Edytowane 23 Kwietnia 2017 przez James0v 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 (edytowane) To już z tym do BoBo a nie do mnie, bo to on tutaj powinnien to robić, a co do Darkera to nie wiem czy on tu dalej jest. Jeśli nie to zabierzcie mu tą range. Oczywiście, że jest plan, ale nikt prawie nie został o nim powiadomiony. Wkrótce będą widoczne efekty ( mam nadzieje ). Edytowane 23 Kwietnia 2017 przez BoteczeQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
(Pl)BoBo 104 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Słuchajcie , co do organizacji pracy na forum - pisania , proszenia , dziękowania , informowania . Już to przerabiałem i parę osób miało ochotę się wypisać , przy coraz częstszych pytaniach - aby gracze/admini mieli "wpływ/zdanie" na serwer . Otrzymałem łącznie może 10 odpowiedzi . Dlatego , jak to napisałeś Tomek już nie pamiętam dokładnie ale coś jak , że z forum nic nie wyciągniesz zacznij działać (myślę Tu o pracy z Karolem , Darkerem i chętnymi jak Boteq) . Oczywiście tak zgadzam się , że trzeba informować w changelog'u zostanie on spisany , a tematy o mapach uzupełnione , co do Darkera z tego co Ja wiem posiada On tą rangę i mi nadal pomaga . Jeżeli mówimy o aktywności Adminów , przerabiałem je ze skutkiem "natychmiastowym" bez czekania , aż łaskawie odpiszą na forum . Temat o Ekipie Cod 350 został zaktualizowany . 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 A więc tak. - Nowe klasy, nawet fajne, ale Lewiter ma 2x albo więcej dmg w powietrzu, albo zmiejszyc szanse albo dmg, wyrzuca w powietrze swoich. - Elektryk, dlaczego ma galila? Lepsza była by mp5. - Lucky Luke, aż 2.5x? Rozumiem, że to pistol ale dostaje po 50/60. A w głowe jakieś 200. - Sprinter, serio? Odzyskanie magazynku w krowie która ma 100 xD - Rusher, chora umiejętność, w poźniejszym etapie gry będzie bardziej dokuczało niż teraz. - I teraz największa atrakcja, klasy premium miały być NOWE, a są wszystkie te same, lekko zmienione. Cichego miało nie być. Zeusa tak samo ( nikt go nie kupuje ). Porównajcie sobie Rambo i Terminatora, terminator już jest bardzo mocno przesadzony w stosunku do rambo. A jeśli chcecie te 2 bronie w premkach to chociaż dajcie Kapitanowi mp5 zamiast tego deagla. Gdzie jest nowy Rambo, termi albo np Admirał? Najśmieszniejsze jest to, że na początku gdzie snajper ma kazdego na strzala jest lepszy od Kapitana, proponuje zabrać snajperowi tmp i zwiększyć kondycje. Nie zostały tknięte skiny, to po co ja podawałem to wszystko, czy to w temacie czy na pw. Misje tak samo nie ruszone. Sklepik też miał zostać zmieniony, bonusy na mape - statystyki badz dodatkowe skoki. Propozycja dla klas. - Snajper, obniżyć dmg, zabrać tmp, zwiększyć kondycje. - Komandos - Zwiększyć kondycje do np 100 oraz dodać mu 2 skoki. Komandos ze skokami fajnie działa a nie bh, którym wiele graczy nie umie sterować oraz trudno jest zabić gdy jest kilka osob do zabicia. Narazie to na tyle, jeśli mi się coś przypomni to napisze. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
(Pl)BoBo 104 Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 (edytowane) 3 godziny temu, BoteczeQ napisał: A więc tak. - Nowe klasy, nawet fajne, ale Lewiter ma 2x albo więcej dmg w powietrzu, albo zmiejszyc szanse albo dmg, wyrzuca w powietrze swoich. / Staramy się naprawić te bugi ;d - Elektryk, dlaczego ma galila? Lepsza była by mp5. / zostaje Gail - Lucky Luke, aż 2.5x? Rozumiem, że to pistol ale dostaje po 50/60. A w głowe jakieś 200. / Dzięki , za info zmieni się . - Sprinter, serio? Odzyskanie magazynku w krowie która ma 100 xD / Co proponujesz ? - Rusher, chora umiejętność, w poźniejszym etapie gry będzie bardziej dokuczało niż teraz. / - I teraz największa atrakcja, klasy premium miały być NOWE, a są wszystkie te same, lekko zmienione. Cichego miało nie być. Zeusa tak samo ( nikt go nie kupuje ). Porównajcie sobie Rambo i Terminatora, terminator już jest bardzo mocno przesadzony w stosunku do rambo. A jeśli chcecie te 2 bronie w premkach to chociaż dajcie Kapitanowi mp5 zamiast tego deagla. Gdzie jest nowy Rambo, termi albo np Admirał? Najśmieszniejsze jest to, że na początku gdzie snajper ma kazdego na strzala jest lepszy od Kapitana, proponuje zabrać snajperowi tmp i zwiększyć kondycje. / A teraz największe zaskoczenie jeszcze nie zostały wprowadzone zmiany premek ;d Nie zostały tknięte skiny, to po co ja podawałem to wszystko, czy to w temacie czy na pw. / Nie przejmuj się mam paczkę zrobioną i to wszystko wykorzystamy . Misje tak samo nie ruszone. / To samo ponieważ pisanie .sma na misje zajmuje dużo czasu , a mamy prawie koniec szkoły (poprawki itd) . Sklepik też miał zostać zmieniony, bonusy na mape - statystyki badz dodatkowe skoki. / Zastanawiam się nad tymi wszystkimi opcjami . ( Już mam jakieś opcje jak to bd wyglądać) Propozycja dla klas. - Snajper, obniżyć dmg, zabrać tmp, zwiększyć kondycje. / Jakie dmg proponujesz , w zależności od punktu ciała ? Bo zmniejszyć dmg to zbyt ogólnie , ponieważ raz chcecie zwiększyć , a teraz zmniejszyć .. co do tmp mogę przystać na tą opcję z większą kondycję . - Komandos - Zwiększyć kondycje do np 100 oraz dodać mu 2 skoki. Komandos ze skokami fajnie działa a nie bh, którym wiele graczy nie umie sterować oraz trudno jest zabić gdy jest kilka osob do zabicia. / 2 skoki są jak masz Vipa . Kondycja zostanie poprawiona . Narazie to na tyle, jeśli mi się coś przypomni to napisze. Edytowane 28 Kwietnia 2017 przez (Pl)BoBo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Sprinter, może mp5? W zamian za szaleńca, myślę, że to będzie fajna zmiana oraz fajna klasa ;d Jak nie było zmian w premkach? terminator mial m4, ak i dodatkowe obrazenia od int, a teraz ma m4, ak, deagla 30% wiecej obrazen, 1/9 na wyrzucenie broni i 10hp za killa. Kapitan ma takie zmiany jak omawialiśmy, czyli awp 1/1, He 1/4 i deagla 1/7. Snajper ma teraz 190 dmg +int, ja proponuje 180 i zwiększyć kondycje np do zera. Dla komandosa można dodać chociaż 1 skok aby miał lepszy unik a nie podbiega ci pod twarz a i tak dostaje mase dmg. No i zwiększenie kondycji też będzie spoko. Jeszcze nowe RS ale to też już chyba masz, no nic, tylko czekać aż wszytsko już będzie na serwie ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BoteczeQ 123 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Nie mam pojęcia co się dzieje w tym momencie, kilka ( wyjdaje mi się ) perków ma jakąś niewidke, Darker był na serwerze wtedy i mnie nie widział jak grałem Lewiterem ze złotymi nabojami, ale na kolejnej mapie koleś miał Taktyka i pompe, no i też był niewidzialny. Być może jest to spowodowane klasą Rusher gdzie można włączyć niewidke, ale to jest tylko przypuszczenie. PS. Taktykowi brakuje 2 skoku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
(Pl)BoBo 104 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 3 godziny temu, BoteczeQ napisał: Nie mam pojęcia co się dzieje w tym momencie, kilka ( wyjdaje mi się ) perków ma jakąś niewidke, Darker był na serwerze wtedy i mnie nie widział jak grałem Lewiterem ze złotymi nabojami, ale na kolejnej mapie koleś miał Taktyka i pompe, no i też był niewidzialny. Być może jest to spowodowane klasą Rusher gdzie można włączyć niewidke, ale to jest tylko przypuszczenie. PS. Taktykowi brakuje 2 skoku. Z tymi niewidkami , nie mamy pojęcia co się dzieje być może jest to spowodowanie tymi nabojami lub Rusherem , ale nie jesteśmy pewni . Taktykowi został zabrany 2 skok z racji że ma odporność na HE , oraz ciche kroki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James0v 1 688 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Z paczek po fragu powinno lecieć max 20/30 hp jeżeli już ma to wypaść, nie wiem jaki jest limit ale mi wskoczyło aż 80+ więc to trochę zbyt dużo. Nie wspomnę już o dodatku, którego ktoś prawdopodobnie nie przemyślał - mianowicie, +10% expa dla graczy ze steamem. Bez przesady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
(Pl)BoBo 104 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 11 minut temu, James0v napisał: Z paczek po fragu powinno lecieć max 20/30 hp jeżeli już ma to wypaść, nie wiem jaki jest limit ale mi wskoczyło aż 80+ więc to trochę zbyt dużo. Nie wspomnę już o dodatku, którego ktoś prawdopodobnie nie przemyślał - mianowicie, +10% expa dla graczy ze steamem. Bez przesady. Z tego co pamiętam to te paczki jeszcze Ty dawałeś - apropo tego poszukuje modeli paczek takich skrzynek proszę o linki . Co do 10% dla steam myślę , że to jest okey w porównaniu do non-steam ;d . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
James0v 1 688 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 (edytowane) 4 minuty temu, (Pl)BoBo napisał: Z tego co pamiętam to te paczki jeszcze Ty dawałeś - apropo tego poszukuje modeli paczek takich skrzynek proszę o linki . Co do 10% dla steam myślę , że to jest okey w porównaniu do non-steam ;d . Z tego co pamiętam, to CoD za mojego czasu był wypełniony po brzegi więc proszę, nie wypominaj tego, że za mojego czasu to było, bo kiedyś pasowało, w tym momencie absolutnie nie. Ja tam dalej uważam, że nie jest ok +10 dla steam, ale już nie będę się o to kłócić, w końcu i tak tu nie gram. Dorzucę jeszcze propozycję, żeby nie było, że krytykuję, spinam czy coś... Usuńcie z serwera spadochrony i dajcie je dla VIPów, może wtedy zyska na większej wartości niż dotychczas. Edytowane 2 Maja 2017 przez James0v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darker 139 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Ymmm, problem z tym, że przy obecnej popularności lewitera zrobienie, że spadochron będzie tylko dla vip, nie tyle zwiększy się do częstości jego kupowania, a zirytuje jeszcze bardziej graczy. Zastanowimy się nad tym po poprawkach z tymi klasami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
(Pl)BoBo 104 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 To nie pisz tak jakbyś się spinał , bo mnie to denerwuje tym bardziej nie będę dyskutował na temat jak Ty widziałeś , a jak było . A z tym spadochronem myślę że to jak jest Ffa nie sprawdzi się na Cod , jest to drobnostka jeżeli za takie drobnostki wymagamy pieniędzy to co później xD . Btw popieram Darkera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi