Skocz do zawartości

[COD 350]Propozycje


Miłosz

Rekomendowane odpowiedzi

powiem tak. po modyfikacji klasy rambo nie opłaca się nią teraz grać  :/

 

jeżeli zmieniliście jedna z lepszych broni tej klasie to proponuje terminatorowi zmienić m4 na coś słabszego i kapitanowi także

Edytowane przez TIg3r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darmowy level będzie dla każdego ;d Ale to się wstawi jak już połowa będzie miała koło 60-100lv. 

Bo teraz nadam, będzie łatwo dla każdego z tym lv, bo 20 to 40 statystyk 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej ale jak z Zeusem prosiliśmy o dodanie kapitanowi to nie chodziło nam o to, żeby zabrać 15 z hp i dodać to w kondycję, błagam was -10 to też jest mało, lepiej dać od początku 10hp, 0 wytrzymałości i 10 na plusie kondycję co najmniej.

 

A co do "mniejszości płciowej" to można dać im VIP'a , Renia chyba ma ale Katy nie ma, taki prezencik od nas :)

Edytowane przez BoteczeQ
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej ale jak z Zeusem prosiliśmy o dodanie kapitanowi to nie chodziło nam o to, żeby zabrać 15 z hp i dodać to w kondycję, błagam was -10 to też jest mało, lepiej dać od początku 10hp, 0 wytrzymałości i 10 na plusie kondycję co najmniej.

Dołączam do prośby 

Edytowane przez Friko
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej ale jak z Zeusem prosiliśmy o dodanie kapitanowi to nie chodziło nam o to, żeby zabrać 15 z hp i dodać to w kondycję, błagam was -10 to też jest mało, lepiej dać od początku 10hp, 0 wytrzymałości i 10 na plusie kondycję co najmniej.

 

A co do "mniejszości płciowej" to można dać im VIP'a , Renia chyba ma ale Katy nie ma, taki prezencik od nas :)

 również dołączam się do prośby

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za spam ale na Rambo nie ma szansy 1/4 na 1.5x większe obrażenia tylko jest 1/4 na 2.5x większe obrażenia sprawdźcie to jak mi nie wierzycie i naprawcie to :D

 

A tu parę klas:

 

Admirał ( P )

int: 0

hp: 25

Wyt: 10

Kon: 20

Bronie: m4, deagle

Opis: ogranicznik, +5 dmg, 30hp i magazynek za killa.

 

Tropiciel ( P )

Int: 20

Hp:30

Wyt:0

Kon:25

Bronie: mp5, famas

Opis: 2 rakiety, +8 dmg, radar

 

Morderca ( P )

Int;0

hp: 30

Wyt:10

Kon: 20

Bronie: M4, famas

Opis: Zadaje 40% obrażeń więcej, ciche kroki, odbija 2 pociski.

 

A tu żeby wszystkich pogodzić.

Rambo

Int:0

Hp:30

Wyt:10

Kon:10

Bronie: sg552, aug

Opis: Ma ogranicznik oraz 1/6 na 2x większe obrażenia. Pasuje? Może coś do edycji/ jak coś piszcie postaram się coś wymyślić :)

Edytowane przez BoteczeQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zapytać dlaczego klasa czlowiek rozblysk posiada ak 47 i awp ? to nie jest lekka przesada ?

Ak 47 ma spory dmg . awp pewnie ma 1/2 bo z tego co widze co 2/3 strzał zabija . na dodatek też zadaje oslepienie.

Więc prosił bym o usunięcie broni awp .

 

 

 

Sorry za spam ale na Rambo nie ma szansy 1/4 na 1.5x większe obrażenia tylko jest 1/4 na 2.5x większe obrażenia sprawdźcie to jak mi nie wierzycie i naprawcie to :D

A tu parę klas:

Admirał ( P )
int: 0
hp: 25
Wyt: 10
Kon: 20
Bronie: m4, deagle
Opis: ogranicznik, +5 dmg, 30hp i magazynek za killa.

Tropiciel ( P )
Int: 20
Hp:30
Wyt:0
Kon:25
Bronie: mp5, famas
Opis: 2 rakiety, +8 dmg, radar

Morderca ( P )
Int;0
hp: 30
Wyt:10
Kon: 20
Bronie: M4, famas
Opis: Zadaje 40% obrażeń więcej, ciche kroki, odbija 2 pociski.

A tu żeby wszystkich pogodzić.
Rambo
Int:0
Hp:30
Wyt:10
Kon:10
Bronie: sg552, aug
Opis: Ma ogranicznik oraz 1/6 na 2x większe obrażenia. Pasuje? Może coś do edycji/ jak coś piszcie postaram się coś wymyślić :)

Klasa tropiciel już była na serwerze  i mało kto nią grał może jedna osoba tylko  .

Klasa Rambo myślę że powinna zostać tak jak wcześniej tylko zmienić statystyki i może beż dodatkowego expa .

Klasa admirał Za mocna można powiedzieć że ktoś bedzie miał bezlik i ogranicznik nie do zabicia

Edytowane przez Zeus446
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie awp, Piotruś.. przecież to AWP, minimalne obrażenia dla tej broni 55dmg przy celnym strzale nawet 444dmg HS. 

Na razie lv są niskie to mało jest też HP, i dlatego po 2/3 strzałach można paść.. ale to jest normalne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie awp, Piotruś.. przecież to AWP, minimalne obrażenia dla tej broni 55dmg przy celnym strzale nawet 444dmg HS. 

Na razie lv są niskie to mało jest też HP, i dlatego po 2/3 strzałach można paść.. ale to jest normalne. 

Mimo wszystko to jest zwykła klasa a posiada awp i ak .  jeśli już ma zostać awp to zmień bron ak na coś innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zapytać dlaczego klasa czlowiek rozblysk posiada ak 47 i awp ? to nie jest lekka przesada ?

Ak 47 ma spory dmg . awp pewnie ma 1/2 bo z tego co widze co 2/3 strzał zabija . na dodatek też zadaje oslepienie.

Więc prosił bym o usunięcie broni awp .

 

 

 

Klasa tropiciel już była na serwerze i mało kto nią grał może jedna osoba tylko .

Klasa Rambo myślę że powinna zostać tak jak wcześniej tylko zmienić statystyki i może beż dodatkowego expa .

Klasa admirał Za mocna można powiedzieć że ktoś bedzie miał bezlik i ogranicznik nie do zabicia

Tropiciel był mało grany ale został ulepszony czyli +8dmg, i aug został zmieniony na famasa bo to super broń poza tym burst mode z 8 dodatkowymi dmg to kosa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwość dodania opcji do klanu gdzie można by było zobaczyć kto ile monety wpłacił?

To było by coś fajnego bo było by wiadomo kto w kulki leci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy na to aby dać komendę /skiny ?

Będzie to wyglądało tak:

1. Kup skina

2. Wyjdź

 

Po kliknięciu 1 mamy bronie:

1. M4

2. AK

3. AWP

4. Famas

5. Mp5

6. Aug

7. Sg552

 

8. Poprzednia strona

9. Następna strona

 

1. Deagle

2. Usp

3. Glock

4. P90

5. Pompa

6. M3

7. Kosa

 

Po kliknięciu w któryś będzie:

 

1. Jakiś ( ilość monet)

2. Jakiś ( -,-)

3. Jakiś ( -,-)

 

Oczywiście podam wam jakie skiny dokładnie jam będę miał czas

 

Po kliknięciu będzie:

1. Podgląd skina

2. Powrót

 

A te modele co są zostaną wyrzucone/ będzie trzeba kupić jak komuś będzie zależało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u@ najwyżej można jakieś skiny dodać za range (ponieważ nic nie dodaje) ale i tak myślę że ten pomysł nie wypali, to nie cs:go mod!

 

+ Niewidka na CIchym nie działa! 

Edytowane przez Friko
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie klanów zaraz coś poszukam, ewentualnie wieczorem i wam od razu dam znać co i jak. A co do modeli pomysł mi się nie podoba, będzie trzeba wgrywać jakieś pewnie unikatowe modele bo po co standardowe albo popularne.. po co takie coś kupować, a co wiąże się z unikatami.. dużo ważą. Pobieranie z serwera ~5min , to bardzo dużo. Kolejny powód jest widoczności modeli, jest opcja /modele i zostanie, mało kto by chciał kupować modele które będzie można wyłączyć, a nie chcę tak zrobić jak na cod modzie, że tego nie można wyłączyć, mi się to osobiście nie podoba i to bardzo. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u@ najwyżej można jakieś skiny dodać za range (ponieważ nic nie dodaje) ale i tak myślę że ten pomysł nie wypali, to nie cs:go mod!

 

+ Niewidka na CIchym nie działa!

Właśnie niewidka na cichym nie działa jeśli dostaje 1 hita to go cały czas widać :C

Modyfikowaliscie coś u niego bo skoro u ghosta jest tak, że jak się go atakuje traci widoczność to u cichego jest na odwrót :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Nie

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

Jest okej

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

Jest okej

A więc zapraszam na serwer zobaczysz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

No ale wy sprawdzacie to na zasadzie "Gracz z tego samego team'u" czy jak?
Bo gracze z tych samych team'ow są przeźroczyści, więc takie sprawdzanie nic nie da, to samo patrzenie ze spect, musi to sprawdzić osoba z innego team'u.

 

Dodatkowo, dana osoba mogła zlapać dany perk na niewidke, no dla mnie niemożliwym jest by to nie działało

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem strzelac do cichego ( z wrogiego teamu)

1 hit trafiłem i było go zwyczajnie widać. Wątpię, żeby ktoś złapał perk ponieważ parę razy widziałem takie akcje. Możesz wejść z opiekunem na serw, poproscie o wyjście i jeden niech gra cichym zobaczycie ;)

A jak chodzi i perki to możecie zablokować:

Kamuflaż, peleryna kucacza, nóż medyka i to chyba tyle z perków :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności