Jump to content

Propozycja Diablo


Leśny
 Share

Recommended Posts

Witam, chciałbym wam zaproponować troszkę zmian na naszym kochanym diablo . Można by było zwiększyć zdobywany exp jak i lv do 200 . Gra nie miała by na celu jedynie wbijaniu poziomu żeby wszystko ładować w życie ale także dawała by nam możliwość dowolnego rozbudowania każdej postaci w sposób jaki tylko byśmy chcieli . Kolejną większa zmianą było by wprowadzenie skrócenia paska ładowania umiejętności na nożu poprzez rozdawanie punktów inteligencji tak jak było na starych serwerach diablo mod 1.6. Wiązało by się to ze zmianami w klasach . Tak by wyglądał nowy opis klas :
-Mag
1-Na nożu ładuje FireBalla [ czas ładowania 5 sek (3 sek na 100 int.)]
2-Oznacza niewidzialnych graczy
3-Na (sm_skill) uderza FireBallem, który zabiera 100DMG+inteligencja*1

-Druid
1-150 hp na start
2- Dostaje o 10 dmg mniej
3- Na nożu ładuje totem którym leczy siebie i sojuszników (5sek.((3 na 100 int)]
4-Na (sm_skill) uderza Totem, który leczy 20 hp przez 10sek +inteligencja*0.1

-Palladyn
1-Może wykonywać Long Jumpy(3) następnie każde 25 inteligencji to dodatkowy
2-Może naładować na nożu "Magiczny Pocisk" (1 ((3 na 100 int.)] x2dmg+inteligencja*0.5
3-Nosi na sobie platynowa zbroje, która daje mu 1/6 szans na odbicie pocisku

-Barbarzyńca
1-Zabijając wroga dostaje 25 hp, 50 pancerza i odnawia mu się magazynek
2-Może naładować na nożu Magiczny Pancerz max 2 ( 4 na 100 int.) (odbijają się pociski). Minus 5 od szybkości poruszania się

-Zabójca
1-Nie słychać go gdy się porusza
2-Ładuje niewidzialność na nożu (5 sek.((3 na 100 int.)]
3-Pierwszy strzał po wyjściu z ukrycia zadaje 2x normalnego dmg (Jak nie trafi strzał przepada )
4- Posiada 3 noże do rzucania ( 50 dmg 1 )

-Łowca
1-Posiada kusze(nóż +r) która zabiera 130 DMG+inteligencja*1.2
2-na nożu ładuje granaty
3-może robić pułapki z granatów - sm_lowca

-Nekromanta
1-Posiada zdolność wysysania energii z wrogów zyskując 50 HP
2-Za wskrzeszanie kolegow oraz wsysanie swoich ofiar zyskuje doświadczenie
3-Wysysa 3 hp z wroga ( 1-25 int. ((7 max )]

-Ninja
-Jego grawitacja jest 5x mniejsza od normalnej
-Prawie całkowicie niewidzialny
-Posiada tylko nóż
-Ma przy sobie 6 noży do rzucania ( 10 na 100 int.)
-Na (sm_skill) rzuca nóż , który zabiera 50DMG+inteligencja*0.5

-Imp
1-Na nożu może się teleportować (co 3 sekundy - PPM noz)
2-Na nożu ładuje szybkość (bez limitu) w miejscu i w ruchu
3-Przy trafieniu w przeciwnika ma 8% szansy, ze przeciwnikowi zmieni się bron na nóż
4-Ma 5% szans na wyssanie pieniędzy rywala - 2000$

-Zjawa
1-Posiada 5% szans na rozprucie rywala - wewnętrzny wybuch
2-Eksplozja zabiera 40dmg+inteligencja*0.8
3-Widoczność zredukowana do 105 punktów
4-Redukuje na sobie obrażenia o 10%

-Scavenger
1-Posiada ubranie przeciwnika (kameleon)
2-Raz na rundę może uciec na respa + regeneruje mu się całkowicie HP (Nóż+R)
3-Zadaje +5 więcej DMG
4-Redukuje na sobie -5 DMG
5-Dostaje bonus 5% do szybkości

-Duriel
1-Na nożu ładuje korzenie, które blokują ruch rywala (1(3-100 int)]
2-Na (sm_skill) aktywuje Inferno, zabiera 50HP+inteligencja*1
3-Zadaje o 15 DMG więcej od tylu. Jest odporny na HE (1/x)

-Ball
1-Może zrobić 2 podskoki w powietrzu
2-Ma 33% na odnowienie się magazynku po zabiciu
3-Na nożu ładuje pocisk który zatruwa wroga zadając mu 10DMG+inteligencja*0.3 przez 5 sek( ład. 7sek ((3-100 int)]

-Khazra
1-Na (sm_skill) lub na Nóż+R potrafi uderzyć fala ognia, która podpala i atakuje 50DMG+inteligencja*1
2-14% szans na podpalenie przeciwnika z każdej broni
3-Na nożu laduje +10 DMG raz na rundę


-Diablo
1-Szybsze przeładowanie broni o 50%
2-10% na oślepienie wroga
3-Na nożu ładuje mołotowa który zadaje bazowy dmg+inteligencja*0.7
4-Gdy postrzeli rywala w głowę, regeneruje mu się 40HP

-Demonolog
1-Na (sm_skill) lub na Noz+R uderza Błyskawicą, która zadaje 50HP+inteligencja*1.5
2-Po śmierci wybucha w odległości 100 od siebie zabierając 40HP+inteligencja*1
3-5% szans na wyrzucenie broni przeciwnikowi
4-Stojąc z nożem ładuje itemy (raz na rundę)

-Sługa Zniszczenia
1-Na (sm_skill) lub na Nóż+R uderza Piorunem oślepiający wroga na 1sek, który zadaje 50HP+ilość inteligencji*1.5
2-Na nożu podwaja sobie magazynek w broni (przykładowo z 20 na 40 naboi)
3-Gdy nie ma żadnego itemu, otrzymuje losowy na start rundy

-Andariel
1-Na Nóż+R może użyć totemu który oślepi wszystkich w jego zasięgu ( co 20 sek )
2-Za zabicie regeneruje mu się 30 HP
3-Na nożu ładuje Ak47

-Siewca Zagłady
1-Wbudowane 15 % na naćpanie wroga
2-Na Noz+R może wyciągnąć wyrzutnie rakiet 50 dmg+ilość inteligencji*1.5
3-Na nożu ładuje wytrzymałość itemu (1/2 szans)

-Pustoszyciel
1-Na Nóż+R może korzystać z Rakiet samonaprowadzających 50+inteligencja*1
2-Ma 12% na strzał pociskiem, który powoduje wybuch granatów (FB, HE) posiadanych przez rywala
3-Jest odporny na upadki z wysokości
4-Ma 6% szans na atak (zadaje 40 DMG)

-Talic
1-Na Nóż+R może aktywować Aure (Ofensywna lub Defensywna, wybór pod komenda /talic)
2-Z każdym trafionym strzałem regeneruje mu się 5HP ( 2 co 25 int.((13-100)]
3-Na nożu porusza się znacznie szybciej niż pozostali

-Zniewolony
1-Klasa premium (jeśli chcesz ja zakupić wpisz !sklepsms bądź wejdź na shop.cs-classic.pl)
2-Na (sm_skill) aktywuje Okrzyk, który odpycha rywali będących w pobliżu i rani ich (65DMG+inteligencja*1)
3-Gdy ma wyciągnięty nóż, jest niewidoczny
4-Ma 30% na zatrzęsienie ekranem rywala
5-Na nożu ładuje Okrzyk 7sek . ( 3 -100 int )

-Lord De Seis
1-Dostaje 150 pancerza + hełm na start
2-Regeneruje swoje życie o 13 HP co 3 sekundy
3-Dostaje bonus 20% do szybkości poruszania się
4-Posiada 30% szans na zakrwawienie ekranu przeciwnika po trafieniu w głowę
50% więcej DMG zadanych w głowę+inteligencja*0.3( 80%- 100 int )
5-Klasa premium (jeśli chcesz ja zakupić wpisz !sklepsms bądź wejdź na shop.cs-classic.pl)


-Upadły
1-Klasa premium (jeśli chcesz ja zakupić wpisz !sklepsms bądź wejdź na shop.cs-classic.pl)
2-Posiada AutobunnyHopa
3-Z noża zadaje x5 dmg
4-Ma 10% na krytyczne obrażenia (podwojone obrażenia)


-Nihlathak
1-Klasa premium (jeśli chcesz ja zakupić wpisz !sklepsms bądź wejdź na shop.cs-classic.pl)
2-Na Nóż+R uderza Kulami Niebios, które zabierają 65hp+int*1
3-Ładuje na nożu "Lustrzany Pancerz", [ład. 5 sek ( 3sek-100 int)] max 2
4-Oznacza niewidzialnych graczy


Prosił bym graczy diablo jak i innych użytkowników forum o wyrażenie swojej opinii na "Tak" lub na "Nie" i jej uzasadnienie w krótkich słowach.

Z góry dziękuje i pozdrawiam :guma:Leśny
 

 

Edit

Dodanie linii (trail) w Łowcy

PPM odpowiedzialny za tryb granatu

Noże Ninji = Bełty Łowcy - poprawienie rzucanie - "zakrzywienie"

Nekromanta - respienie ludzi w okolicy

Poprawić szybkość bełtu u łowcy 20 %

Edited by Leśny
.
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Wiesz ... wszystko jest do ustalenia i ewentualnych zmian ale chodzi mi o to czy sam pomysł się ludziom podoba :guma: Jeżeli projekt by został zatwierdzony, administracja jak i gracze mogli by napisać co zrobić by w ten lub inny sposób poprawić daną klasę. Na pewno zdanie każdej osoby by się brało pod uwagę :guma:

Link to comment
Share on other sites

48 minut temu, Leśny napisał:

Wiesz ... wszystko jest do ustalenia i ewentualnych zmian ale chodzi mi o to czy sam pomysł się ludziom podoba :guma: Jeżeli projekt by został zatwierdzony, administracja jak i gracze mogli by napisać co zrobić by w ten lub inny sposób poprawić daną klasę. Na pewno zdanie każdej osoby by się brało pod uwagę :guma:

Pewne jest to że kilka klas dzisiaj dominuje i można je wyliczyć na jednej ręce, albo lepiej przykrócić liczbe klas bo nie da rady stworzyć 20-30 ciekawych i nie powtarzających się.

Ale balansu brak więc jestem na TAK że klasy i ich składowe potrzebują restrukturyzacji

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root

Zauważyłem, że posty zostały ukryte.

Podam informację by ułatwić Wam komentowanie tego typu tematów.

Jeżeli chcecie pomóc serwerowi, a także podziękować komuś za taką rozpiskę, to napiszcie też czemu jesteście na tak i odwołajcie się do samych klas, bo samo "TAK/NIE' wygląda tak, jakbyście sztucznie chcieli nabić post, a nawet nie czytali tematu. To ważne, a nie zajmuje dużo czasu.

To moja prośba, mam nadzieję, że ją uszanujecie i dostosujecie się do niej, bo jednak ważne jest Wasze zdanie, ale takie które pomoże mi obrać dany kierunek w pewnych sytuacji, a nie wprowadzi jeszcze większe zamieszanie.

 

Tak/nie - czemu/argument  + najlepiej odwołać sie do danych klas, bo wątpie by każdy był za wszystkim

Link to comment
Share on other sites

Ja jestem jak najbardziej na tak, dzięki temu przypominają się czasy 1.6 diablo modów, to miało swój klimat, niektóre klasy trzeba odświeżyć, dzięki tej propozycji ludzie też odkopią nieużywanego łowce, bala czy andariel

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Leśny said:

Można by było zwiększyć zdobywany exp jak i lv do 200 .

Błagam, tak! Żeby gra była wciągająca musisz mieć poczucie posuwania się do przodu. Po 30 lvlu wszystko idzie jak krew z nosa i w ogóle nie ma tego poczucia że się rozwijamy. Poszedłbym jeszcze dalej i maksymalny dał nawet 300.

 

Co do zmian w klasach się nie wypowiadam. Mam za małą wiedzę, żeby jakoś sensownie się na ten temat wypowiedzieć.

Edited by Nerved
Link to comment
Share on other sites

Ciekawie zapowiadają sie postacie postacie/klasy jak i sam serwer. Brakuje takiego typu serwerów, w cs 1.6 bylo ich dość niewiele (Niewiele dobrych). Według mnie zaprezentowany opis klas jak i serwera moze naprawde poprawic mechanike tej gry. Generalnie jestem na tak.

Link to comment
Share on other sites

Tak troszkę przeczytałem tą twoją propozycję i jak dla mnie jest całkowicie do odrzucenia.

Maxymalny poziom bodajże jest 100, czy coś takiego, @-_-  zmniejszył go, w 1.6 był maxymalny 201, ale dobrze zrobił, ponieważ na 1.6 przez 6 miesięcy nikt nie wbił poziomu wyższego niż 80, a od 80 się zaczynał hardcore, a wtedy przez te 6 miesięcy exp był większy, inaczej ustawiony.

Co do zmian w klasach, nerfienie, ulepszanie - dla mnie jest kompletną głupotą to, że większość klas uległo tak znacznej zmianie. Na 1.6 zajmowałem się tym serwerem przez ponad rok. Na 1.6 nie było płaczu jakoś o klasy. Parę zmian wtedy rzeczywiście zaszło, ale to jakie zmiany wtedy zaszły, a jakie teraz tu już są wprowadzone, jak i zaproponowane to jest przesada.

Odniosę się bezpośrednio do @Leśny. Powiedz mi jedno, na 1.6 grałeś na naszym diablo, czy na innych? Nie wiem czy wiesz, ale to diablo od innych różniło się i to sporo. 

Na naszym diablo, każda statystyka jest odpowiednia. Głupotą by było, żeby inteligencja zmniejszała czas ładowania, uprzedzę mądrzejszych - " na wiekszosci diablo inta tak dzialala bla bla bla" - nie jesteśmy większością. Od tego jest runa Obsidian. Po coś te runy są, a jedna z nich właśnie do tego. Reasumując - większość klas - chcesz, żeby miała na 100 intcie ładowanie 3 sekundy. Do tego dochodzi runa obsidian. Chyba nic więcej dodawać nie muszę.

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On 10.02.2018 at 4:44 PM, Leśny said:

Gra nie miała by na celu jedynie wbijaniu poziomu żeby wszystko ładować w życie ale także dawała by nam możliwość dowolnego rozbudowania każdej postaci w sposób jaki tylko byśmy chcieli .

Uważam, że zaproponowane przez @Leśny zmiana nie przyniesie tego czym argumentowana jest ta propozycja. Według mnie ze względów estetycznych "DiabloModa" max lvl-em powinien być 99.

Odnośnie braku dowolnego rozwoju klasy i "ładowania wszystkiego w hp" zgadzam się. Jednak proponuje inne rozwiązanie: zwiększyć ilość punktów otrzymywanych za lvl up np. do 5. Oczywiście to poniesie za sobą konsekwencje w postaci zachwiania "jako takiego" balansu w statystyka który teraz jest, ale uważam że po lekkiej korekcji takiej jak zmiana przelicznika adrenaliny i zmiana max limitów dla niektórych statystyk ta idea powinna działać dobrze.

On 10.02.2018 at 4:44 PM, Leśny said:

Kolejną większa zmianą było by wprowadzenie skrócenia paska ładowania umiejętności na nożu poprzez rozdawanie punktów inteligencji tak jak było na starych serwerach diablo mod 1.6.

@Leśny to jest NewDiabloMod i uważam, że cofanie się do starych "błędów" jest fatalnym pomysłem. Tam gdzie są potrzebne zmniejszenia czasu ładowania jest to zaaplikowane w !mana, a tam gdzie "nie jest to potrzebne" można korzystać z specjalnej runy jak napisał @Fakel. Co do pomysłu z zmniejszaniem czasu ładowania za int jest w 100% na NIE.

 

 

Co do zmian w klasach uważam, że są potrzebne. Umieszczam tutaj te zmiany które według mnie były by ok.

-Druid
1-+40 hp na start (ja runa crimson)
2- Dostaje o 10 dmg mniej
3- Na nożu ładuje totem którym leczy siebie i sojuszników (8 sek)
4-Na (sm_skill) Totem, który leczy 10 hp+inteligencja*0.1 przez 5 sek

-Barbarzyńca
1-Zabijając wroga dostaje 25 hp, 50 pancerza i odnawia mu się magazynek
2-czas ładowania (za manę) zamiast limitu na lb. pocisków
3-zamiast -%ruchu to -10% max hp
4-Może naładować na nożu Magiczny Pancerz max 2 (odbijają się pociski).

-Zabójca
1-Nie słychać go gdy się porusza
2-Ładuje niewidzialność na nożu (5 sek.)
3-Pierwszy trafiony strzał po wyjściu z ukrycia zadaje 150% normalnego dmg 
4-+10% szybkości ruchu

-Łowca
z tym się zgadzam

-Diablo
1-Szybsze przeładowanie broni o 50%
2-Na nożu ładuje mołotowa który zadaje bazowy dmg+inteligencja*0.7
3-Gdy postrzeli rywala w głowę, regeneruje mu się 40HP

 

 

Takie zmiany widział bym ja osobiście. Podkreślam, że jest to wyłącznie moje zdanie Każdy ma prawo się z nim nie zgodzić. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, Leśny napisał:

Nie ma balansu , nie można nijak rozwijać swojej klasy tylko lecisz w życie , wszystkie prawie są takie same .

Jesteś pierwszą osobą, którą widzę od czasów diablo 1.6, która narzeka na rozwój klas. Według mnie jest to bardzo kreatywnie zrobione <--- jeśli chodzi o rozwój za manę, a Ci chodzi widzę o statystyki. To przecież nikt nie każę Ci ładować wszystko w życie. Na każdej klasie statystyki rozdajesz inaczej. Jeśli klasa ma załóżmy piorun, a jego DMG zwiększa się wraz ze wzrostem inteligencji to się ładuje w inteligencję.

Co do balansu @-_- jeśli mogę prosić, podeślij mi opisy klas jakie były na 1.6, bo ja już tego silnika niestety nie mam, bo zmieniłem system i nie mam możliwości sprawdzenia, a chciałbym zobaczyć jak bardzo wiele zmian w klasach zaszło. Wiem, że to jest CS:GO i niektóre rzeczy nie działają / działały jak na 1.6 więc musiały zostać zmienione, ale chcę po prostu zobaczyć i wyrazić swoją opinie na ten temat. Bo skoro gracze teraz narzekają ( czego nie było na 1.6 ) to może zaszło zbyt wiele niepotrzebnych zmian w klasach? Niektóre klasy widzę ( pamiętam ), że zostały znacznie osłabione, a niektóre 'polepszone'. Tak samo w większości klasach rozwój za manę uległ zmianie, a to też ma wpływ na balans.

Link to comment
Share on other sites

  • Root

WIem że troszkę czekaliście na moją odpowiedź i wiem też że oczekiwaliście od razu zmian, ale zanim je rozpoczniemy trzeba zacząć ROZMOWĘ.

Zacznijmy od tego, jakie klasy są najbardziej grane, a które najrzadziej.
Powiedzcie też, którymi klasami sami gracie (macie +30 lvl).
Mam rozumieć, że nie zauważyliście żadnych błędów na klasach skoro głównie piszemy o propozycjach, tak?

 

Chciałbym najpierw zobaczyć jak to wygląda z Waszej perspektywy, a następnie sprawdzić to z poziomu samej bazy danych.

Prawdą jest, że nie ma tutaj pełnej optymalizacji klas i tym na pewno trzeba się zająć w pierwszej kolejności.

Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, -_- napisał:

WIem że troszkę czekaliście na moją odpowiedź i wiem też że oczekiwaliście od razu zmian, ale zanim je rozpoczniemy trzeba zacząć ROZMOWĘ.

Zacznijmy od tego, jakie klasy są najbardziej grane, a które najrzadziej.
Powiedzcie też, którymi klasami sami gracie (macie +30 lvl).
Mam rozumieć, że nie zauważyliście żadnych błędów na klasach skoro głównie piszemy o propozycjach, tak?

 

Chciałbym najpierw zobaczyć jak to wygląda z Waszej perspektywy, a następnie sprawdzić to z poziomu samej bazy danych.

Prawdą jest, że nie ma tutaj pełnej optymalizacji klas i tym na pewno trzeba się zająć w pierwszej kolejności.

Ale to nie jest tak, że jak dane klasy są mało używane to są słabsze. Po prostu jest tak, że ludzie grają klasami, załóżmy jest sobie gracz x i ciśnie każdego zjawą. To wiadome jest że ta klasa dla ludzi ( bynajmniej nowych ) jest na miejscu pierwszym. Tak zawsze było i tak będzie. Odkąd gram na różnych tego typu serwerach od czasu 1.6 Aż do CS go, zawsze było tak i tak będzie, bo to jest tak samo, jak pójdziesz do sklepu do którego uczęszcza sporo ludzi, spodoba ci się tam, a raczej produkty z niego to tam wrócisz. I tak jest w tym przypadku. Każda klasa ma inne umiejętności, po prostu trzeba umieć je wykorzystać.

Link to comment
Share on other sites

Nie da się zbalansować wszystkich klas jedna jest dobra na ciemnych mapach druga na ciasnych mapach np:

Barbarzyńca* (mam 33lvl ulepszony max w adrenalinę) dobry przeciwko awp i ssg

Zjawa, Ninja, Zabójca nie widzialni na ciemnych mapach

Imp dobry ma mapach z dużą ilością płaskich ścian 

Duriel przyszpila bardzo szybkie postacie

Łowca dobry na ciasnych mapach

Nekromanta na malych i wysokich mapach (wskrzeszeni gracze buguja się w ścianie)

Innymi postaciami jeszcze nie grałem albo zapomniałem o nich. Ja bym ulepszył wszystkie postacie których gracze nie wymieniają bo to oznacza ze nikt nimi nie gra na tyle długo by komuś uprzykszać życie :D

*zmniejszenie pancerza nic nie da bo i tak bedzie dobry przeciwko karabinom wolno strzelającym i będzie przeżywał pierwsze strzały w głowę można by obniżyć 100% szansy na odbicie np na 97%

Edited by Donozor
Link to comment
Share on other sites

  • Root
3 godziny temu, Fakel napisał:

Ale to nie jest tak, że jak dane klasy są mało używane to są słabsze. Po prostu jest tak, że ludzie grają klasami, załóżmy jest sobie gracz x i ciśnie każdego zjawą. To wiadome jest że ta klasa dla ludzi ( bynajmniej nowych ) jest na miejscu pierwszym. Tak zawsze było i tak będzie. Odkąd gram na różnych tego typu serwerach od czasu 1.6 Aż do CS go, zawsze było tak i tak będzie, bo to jest tak samo, jak pójdziesz do sklepu do którego uczęszcza sporo ludzi, spodoba ci się tam, a raczej produkty z niego to tam wrócisz. I tak jest w tym przypadku. Każda klasa ma inne umiejętności, po prostu trzeba umieć je wykorzystać.

Nie mówię o każdej klasie, która jest słabiej grywalna, a o takich których po prostu prawie nie ma.

Jeżeli sklep nie ma klientow zostaje zamknięty lub zmieniony na coś innego. Tutaj jest to samo, jeżeli na danej klasie nikt nie wbił od resetu 30 lvl, to jednak coś jest nie tak z taką klasą i nie oznacza, to że jest dobra na coś, bo w ogóle nie była wykorzystywana

Link to comment
Share on other sites

  • @Kubaciszew To nie jest żaden buff , tylko balans . Przeczytaj jeszcze raz opis każdej postaci. Na tym serwerze jedna klasa powinna gonić drugą klasę . Anty klasą na Paladyna jest Barbarzyńca. A dla twojej informacji to gram Magiem i Lordem.

    Pozdrawiam. Leśny
Link to comment
Share on other sites

Guest Maxx Speed

Według mnie EXP powinien byc szybciej zdobywany a max lvl cos koło 200 lvl 

a co do klas 

Andariel nikt nie gra bo umiejętności nie odpowiadają tej klasie (powinien regeneracje poprzez strzał w przeciwnika )

Pioruny , błyskawice w klasach demonolog itp często nie działają gdy sie naceluje na przeciwnika , a na daleki dystans to juz tragedia 

Zjawa nie powinna mieć możliwości kupywania zmniejszenia widoczności za pomoca many bo to jak ninja z m4 , i niewidzialny + karabinek  zbyt op 

Barbarzyńca to powinno byc 2 pancerza i czas ładowania zależny od int ( i zostawic odnowe magazynka i np 20 hp za zabicie 

palka bym nie ruszał wg 

łowca 3 pułapki granaty , na nożu ładowanie granatów , a kusza wieksze dmg i szybszy lot bełtów

nekromanta - wywalić leczenie na nozu , zamiast tego niech dostaje m4 ak na start i 4% regeneracji od strzału w przeciwnika  

Mag - spowalnia i zatruwa wrogów po strzale z pistoletu , zamiast fireball posiada latarkę żeby naświetlać niewidzialnych wrogów  

Imp - teleportacja zmieniona  ( jak daleko sie teleportuje powinno byc zależne od inteligencji ) reszta ok 

Siewca zagłady - zamiast wyrzutni rakiet to po wyciągnięciu noża odrazu robi sie nie widzialny , ( z procentem niewdzialnosci trzeba by potestowac zeby nie bylo za słabe ani za mocne ) 

 

 

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, Maxx Speed napisał:

Według mnie EXP powinien byc szybciej zdobywany a max lvl cos koło 200 lvl 

a co do klas 

Andariel nikt nie gra bo umiejętności nie odpowiadają tej klasie (powinien regeneracje poprzez strzał w przeciwnika )

Pioruny , błyskawice w klasach demonolog itp często nie działają gdy sie naceluje na przeciwnika , a na daleki dystans to juz tragedia 

Zjawa nie powinna mieć możliwości kupywania zmniejszenia widoczności za pomoca many bo to jak ninja z m4 , i niewidzialny + karabinek  zbyt op 

Barbarzyńca to powinno byc 2 pancerza i czas ładowania zależny od int ( i zostawic odnowe magazynka i np 20 hp za zabicie 

palka bym nie ruszał wg 

łowca 3 pułapki granaty , na nożu ładowanie granatów , a kusza wieksze dmg i szybszy lot bełtów

nekromanta - wywalić leczenie na nozu , zamiast tego niech dostaje m4 ak na start i 4% regeneracji od strzału w przeciwnika  

Mag - spowalnia i zatruwa wrogów po strzale z pistoletu , zamiast fireball posiada latarkę żeby naświetlać niewidzialnych wrogów  

Imp - teleportacja zmieniona  ( jak daleko sie teleportuje powinno byc zależne od inteligencji ) reszta ok 

Siewca zagłady - zamiast wyrzutni rakiet to po wyciągnięciu noża odrazu robi sie nie widzialny , ( z procentem niewdzialnosci trzeba by potestowac zeby nie bylo za słabe ani za mocne ) 

 

 

Exp jest według mnie ustawiony bardzo dobrze, to nie jest klasyczny diablo z 1.6 , na którym większość zapierdziela z maxem.

Andariel - jest w trakcie poprawek

Co do tych piorunów, błyskawic, fireballów, kuli plasmy  z tego co wiem to -_- chyba właśnie nad tym pracuje, bo jest to wina zbyt dużych modeli tych umiejętności.

Co do zjawy, według mnie również trochę widzialność jej przydałoby się zwiększyć.

Barbarzyńca - jest okej według mnie, co do ładowań - mówiono o tym, że inteligencja nie będzie wpływać na czas ładowań. Czas ładowania możemy zmniejszyć odpowiednią runą tj. runa Obsidian, bądź w rozwoju klasy za manę.

Nekromanta - ja ewentualnie bym zmniejszył leciutko czas ładowania na nożu tego HP, a ta twoja propozycja kompletnie bez sensu. Ta klasa wcale nie jest taka zła.

Siewca - czytaj aktualizacje

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Łowca - na szybkość poruszania się bełtów powinna mieć wpływ inteligencja, aktualna prędkość jest dosyć niska mimo, że została zwiększona w poprzedniej aktualizacji. W końcu jest to kusza, nie tak łatwo z niej trafić nawet przy dużej prędkości.

 

Zły temat, sorki.

Edited by DrakePoons
Link to comment
Share on other sites

  • -_- locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy