Skocz do zawartości

[Propozycje] Ogólne


Gokuś

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, -_- napisał:

Wolelibyście stary system punktów klanu czy stały dla każdego?

Stary system punktów klanu
Każdy miał dany % szans na drop PK po zabiciu

  • Właściciel 100%
  • Zwykły gracz 50%
  • Generał/VIP +50%
    Po wyjściu z klanu tracisz 50% swoich zdobytych, ale nie przekazanych do klanów PK

Stały system punktów klanu

  • Każdy ma np: 50% na drop po zabiciu
  • Można dodać statystykę zwiększająca szansę na drop lub też perki, które w tym pomagają

W obu przypadkach można robić event na PK tak jak to miało miejsce kiedyś (w 2 lub 3 tygodniu)

 

@AskerPL to przykładowe procenty. Wiadomym jest, że właściciel ma 100%

Ten stary był  spoko tym bardziej, że teraz te monety nie ma możliwości wymaxować tego klanu.
Nie będzie sytuacji takich, że ktoś wyrzuci kogoś z klanu mimo, że wpłacał Monety, które mogły być przeznaczone na przeniesienia lvl, a tak to będą tylko punkty klanu za zabicia itd.

Zwykly gracz 50%
Vip/General 100% (łącznie) i cacy. 

Bo czemu ma być  50%+25% dla Vipa?

Jestem za...

Edytowane przez rilu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.12.2020 o 11:29, AskerPL napisał:

Jak dla mnie Stary system ale zrobił bym dla vip 75% wkońcu to usługa za którą się płaci :P // nie zauważyłem tego "+" więc no jak chcecie

Ale stary system mi sie najbardziej podoba

Dla mnie tak samo powinien wrócić stary system, ponieważ teraz nie ma możliwości wymaxowania klanu bo za trudno expi sie monety i też bym dał 75% vip i właściciel 85%

 

Dodać jakiś system AntyAFK który by wyrzucał afków np.: po 3 rundach nieaktywności.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Może wywalić fleshe? Patrząc na to, że w tej edycji są klasy z oślepieniem albo dodać Plugin AntyFlesh dla swoich.
Tak te fleshe wkurzają, że masakra... xD

A tak ogólnie to przywrócić klasę: GROM. 

@DraY jestem, za wywaleniem Fleshy z VIP i tyle.
                           

Edytowane przez rilu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już lepiej by było zablokować oślepianie przez fleshe dla swojego teamu 

+dodać perk ciemne okulary (Nie oślepiają cię fleshe) 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stworzyć plugin do balansowania medyków w drużynach. Działałoby to na zasadzie, że po każdej rundzie sprawdza ilość medyków w obu drużynach i jeśli jest nierówno np. 3 w TT i 1 w CT to przerzuca jednego medyka do ct. Problem z balansem medyków jest od początku istnienia tej klasy i czasami dochodzi do sytuacji, gdzie w jednej drużynie jest 3 medyków, a w drugiej 0 i w moim odczuciu niszczy to totalnie rozgrywkę. Ustawianie limitów na drużynę/serwer maksymalnej ilość medyków nie ma sensu i jest nie sprawiedliwe dla osób co grają klasą, wiec taki plugin do balansowania byłby idealnym rozwiązaniem. Jedynym problemem może być kwestia jakby ten plugin współgrał z autobalansem drużyn.

@Zygus blokowanie możliwości flashowania swoich tylko pogorszy sytuacje z rzucaniem flashy, ludzie zaczną je tak bezczelnie rzucać i tylko bardziej to będzie denerwować. Już lepszym rozwiązaniem jest wyrzucenie ich z pakietu VIP.

Ciemne okulary ?były/są?(obecnie rzadko gram na cod) na serwerze, ale jak jeszcze grałem to mało osób z nich korzystało.

Pozdrawiam z rodzinką :)

  • Like 3
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZMNIEJSZENIE EXP'A Z MISJI.
Przychodzę do was z taką propozycją odnośnie EXP'a z misji, jak dobrze wiemy misje dają nam pełno EXP'a jak i monet, wbijanie lvl'a poprzez misje jest bardzo proste, dla przykładu: Mając 105lvl to 3 misjami wbiłem 115lvl jak z każdej misji dostawane jest po 25-30k EXP'a. Zazwyczaj każdy pomija te same misję, które jest "ciężko" zrobić bądź są długie w realizacji. Ja się nie dziwie, że ktoś w tydzień wbija 190lvl jak od 100+ lvl robiąc misje jesteśmy w stanie wbić 50-60lvl w dzień/dwa.

Edytowane przez rilu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie zamiast nerfic expa ograniczylbym pominiecia misji do 2. 5 pominiec jest wystarczajacą iloscia zeby pominac wszystkie albo wiekszac tych najtrudniejszych misji i przez to gracze speedrunuja misje i osiagaja takie lvle.

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcielibyśmy zabrać się za pracę nad następnym update. Dotarły do mnie informacje, że macie kilka uwag co do obecnej sytuacji na serwerze więc proszę podzielcie się uwagami.

2. Chcemy też odświeżyć misję więc podawajcie pomysły na jakieś nowe

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy cos takiego da sie zrobić ale można dodać pare misji wykorzystujących perki np:

1.Ulecz się X HP za pomocą perku Naboje Krwiopijcy.

2.Zabix X osób za pomocą perku Mefedron.

3.Zadaj X dmg z pomocą min z perku Claymore.

Kolejna rzeczą jest ograniczenie przeniesień na edycje. Stały się one dużym problemem i zabrały wam pole manewru jeśli chodzi o klasy strikte "Late gameowych" najlepszym przykładem będzie piroman tak wiem że wyleciał on z innych powodów aczkolwiek zawsze był na niego płacz sam z reszta na niego płakałem dlaczego? Bo poza 1 może dwoma osobami którymi go expiły od początku każdy piroman pojawiał sie od 125+ lvl kiedy mial max int i hp osobiście widzę na to 3 rozwiązania.

1. Ograniczyć ilość przeniesień na edycje

2.Ustawić maksymalny lvl z którego można ten lvl przenieść (żeby nie było jest to pomysł Dezuliego żeby nie było ze kopiuje kogoś pomysły ale zgaduje ze mu sie by nawet tego pisać nie chciało).

3.Klasy który wynagradzają pozniejszy etap rozgrywki byłyby klasami na które nie da się przenieść lvla.

 

  • Like 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Bartex_ napisał:

Nie wiem czy cos takiego da sie zrobić ale można dodać pare misji wykorzystujących perki np:

1.Ulecz się X HP za pomocą perku Naboje Krwiopijcy.

2.Zabix X osób za pomocą perku Mefedron.

3.Zadaj X dmg z pomocą min z perku Claymore.

Kolejna rzeczą jest ograniczenie przeniesień na edycje. Stały się one dużym problemem i zabrały wam pole manewru jeśli chodzi o klasy strikte "Late gameowych" najlepszym przykładem będzie piroman tak wiem że wyleciał on z innych powodów aczkolwiek zawsze był na niego płacz sam z reszta na niego płakałem dlaczego? Bo poza 1 może dwoma osobami którymi go expiły od początku każdy piroman pojawiał sie od 125+ lvl kiedy mial max int i hp osobiście widzę na to 3 rozwiązania.

1. Ograniczyć ilość przeniesień na edycje

2.Ustawić maksymalny lvl z którego można ten lvl przenieść (żeby nie było jest to pomysł Dezuliego żeby nie było ze kopiuje kogoś pomysły ale zgaduje ze mu sie by nawet tego pisać nie chciało).

3.Klasy który wynagradzają pozniejszy etap rozgrywki byłyby klasami na które nie da się przenieść lvla.

 

Myślę, że te misje były by spoko.
Co do przeniesień, przenoszenie klasy z 125lvl + gdyby była blokada było by ok, ale myślę, że większości się to nie spodoba.  To takie +/- a to wyżej na (+)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
4 godziny temu, Error404 napisał:

Dodanie czasu do gry ile czasu pozostało do końca mapy widziałem coś takiego nie trzeba było by wpisywać timeleft

??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Error404 napisał:

Dodanie czasu do gry ile czasu pozostało do końca mapy widziałem coś takiego nie trzeba było by wpisywać timeleft

 

52 minuty temu, RyKoS napisał:

??

Koledze chodziło pewnie o jakąś informacje ktora sie bedzie wyswietlac na czacie lub na srodku ekranu że np: Zostalo 5 min 

Ale mysle ze to nie potrzebne pozdrawiam ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodanie do hudu na górze "klan:" 

 

 

EDIT:

  

10 godzin temu, Edekk napisał:

Moim zdaniem to bez sensu bo będzię już za dużo na tym górnym ekranie, to tylko moje zdanie😄

No to nie koniecznie na hudzie może być na czacie przed nickiem czy coś 

Edytowane przez RyKoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Polaczek1337 napisał:

Dodanie do hudu na górze "klan:" 

Moim zdaniem to bez sensu bo będzię już za dużo na tym górnym ekranie, to tylko moje zdanie😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Polaczek1337 napisał:

Dodanie do hudu na górze "klan:" 

CZy to potrzebne ?
chyba faktycznie lepiej mieć tam te najwazniejsze informacje, żeby zajmowało to jak najmniej miejsca, a co do klanu polecam komendę sm_exp lub !exp. Tam jest cała reszta :) 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nowy system. System atutów kosz np 250 monet. System ten dawałby nam atut do klasy na 24h. Przykładowe atuty.

Pelerynka Harrego - Twoja widoczność spada X/255

Inteligencja Boga - Dostajesz + X inteligencji do postaci 

Wystrzałowy chłopak - Po śmierci zabierasz 3 DMG + int 

Rakietowiec - Dostajesz 3 rakietki(Atut nie działa na klasę wsparcie ogniowe) 

Oszukać Przeznaczenie - 1/X możliwość odrodzenia się po śmierci 

Oczytany - Dostajesz + 10% więcej exp za zabójstwo 

Przynęta - Za każdą śmierć otrzymujesz dodatkowe 5 XP

Ruletka - Możliwość losowania perku(Na start mapy a następne użycie po 8 min)

I wiele więcej można jeszcze dodać

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.03.2021 o 21:56, Polaczek1337 napisał:

Dodanie do sklepu za monety "pomijanie zadań" cena za 1 - 500monet 

Pomysł bardzo dobry tylko polecam wyższą cenę za pominięcie zadania, gdyż 500 monet można zdobyć w klika godzin. Do tego wszystkiego jest perk Sakiewka Shaolin który daje 30 monet i misję dają monety, więc 500 monet to łatwy próg do przekroczenia.

3 godziny temu, Polaczek1337 napisał:

Dodanie do sklepu za monety vipa / klasy premium na jakiś czas np

VIP 1d - 500monet 

W 5 godzin grania zarobiłem 500+ monet i za to dostać vipa, strasznie słabo to może wyglądać, bo miałbym go po prostu za granie ale można zmienić żeby kupić raz na tydzień. Serwer też musi zarobić a nie tylko rozdawać więc wątpię by to przeszło.

 

 

Do tego propozycja ode mnie, ponieważ jest mało rzeczy które możemy kupić za monety przeważnie to perki. Dana liczba monet pozwoli nam aktywować na mapę dodatkowego expa za zabitą osobę i za asysty, nie dużo oczywiście kilka dodatkowego expa za killa i asystę. Dodatkowy exp uwzględniałby różnice poziomów , lub może wystarczyć mały przelicznik:

 

0-25 lvl 10% dodatkowego expa za zabicie i asystę

26-50 lvl 7.5%

51-75 lvl 5%

76-201 lvl 2.5%

Wiem że szybko exp idzie, ale zawsze na coś można byłoby wydać te monety.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana misji "Zdobądź 150 lvl" na jakiś mniejszy ponieważ dosyć ciężko wbija się ten level po zakończeniu wszystkich misji. Osobiście musiałem zrobić misję VIP (około 10) żeby zdobyć 150 w 3 dni 

Moja propozycja to zmiana tego na 125 albo 130

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności