Jump to content
Gokuś

[Propozycje] Ogólne

Recommended Posts

czesto jest tak ze jesli na serwerze gra medyk to osoby sa podnoszone, co myslicie o tym, aby po wskrzeszeniu zablokowac umiejetnosci klas, nawet jesli osoba nie zdazyla ich wykorzystac wczesniej, to juz zostala zabita wiec miala na to okazje, a po wskrzeszeniu powinna miec informacje ze "wykorzystales juz w tej rundzie swoja szanse" chodzi mi o takie umiejetnosci jak Oszuta i inne klasy z Use_Class

  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minuty temu, adist8 napisał:

czesto jest tak ze jesli na serwerze gra medyk to osoby sa podnoszone, co myslicie o tym, aby po wskrzeszeniu zablokowac umiejetnosci klas, nawet jesli osoba nie zdazyla ich wykorzystac wczesniej, to juz zostala zabita wiec miala na to okazje, a po wskrzeszeniu powinna miec informacje ze "wykorzystales juz w tej rundzie swoja szanse" chodzi mi o takie umiejetnosci jak Oszuta i inne klasy z Use_Class

Czyli e.sniper straci swoje 1/1 a inne klasy + do dmg ? Najlepiej to jak sie zrespimy czy coś to z glockiem wstawajmy 

Pomysł jak dla mnie beznadziejny

Edited by eGaD
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, eGaD napisał:

Czyli e.sniper straci swoje 1/1 a inne klasy + do dmg ? Najlepiej to jak sie zrespimy czy coś to z glockiem wstawajmy 

Pomysł jak dla mnie beznadziejny

chodzi mi o uzycia klasy, tepanie, rakiety, dynamit, miny itp a nie umiejetnosci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co? XD Dlaczego mieli by to tracić?

Obecnie zrobione jest to tak (na pewno perki, nie mam pewności czy wszystkie klasy), że X ilość dynamitów, min, apteczek, wskrzeszeń jest przeznaczona na rundę i jeżeli je wykorzystacie, umrzecie a ktoś was wskrzesi to nie odświeżą się one bo resetuje się to co RUNDĘ nie respawn. 

 

@dratewka. Zgadzam się z @Tsumi. Medykiem obecnie najłatwiej się expi a zrobienie tego o czym mówisz mogło by być ciężkie i niepotrzebne według mnie.

Edited by RyKoS
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, RyKoS napisał:

Co? XD Dlaczego mieli by to tracić?

Obecnie zrobione jest to tak (na pewno perki, nie mam pewności czy wszystkie klasy), że X ilość dynamitów, min, apteczek, wskrzeszeń jest przeznaczona na rundę i jeżeli je wykorzystacie, umrzecie a ktoś was wskrzesi to nie odświeżą się one bo resetuje się to co RUNDĘ nie respawn. 

Tak jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedyś na dawnym serwerze przedstawiłem propozycję zmiany zdobywania expa przez medyka, o dziwo pomysł przyjęto z entuzjazmem, ale ostatecznie nic z tego nie wyszło bo sieć upadła.

Levelup'owanie medykiem jest bardzo żmudne, bo jednak exp za zabójstwa, assysty, miejsca w topce > wskrzeszanie i healowanie. Jeżeli medyk ma być supportem, to moim zdaniem rekompensatą za nieporęczną broń powinno być coś co nazwę 'HEALTH INSURANCE'. Otóż oprócz tego doświadczenia co dostaję teraz, można byłoby uzależnić dodatkowy exp za zabójstwa/asysty/plant/defuse paki, od osoby ożywionej. Przykładowo, gracz A zostaje wskrzeszony przez gracza B, gracz A zabija(dostaje należny exp), a gracz B otrzymuję dzięki temu x% expa gracza A (nad tym trzeba jednak posiedzieć, żeby wyliczyć odpowiednie wartości). Dodatek taki sprawi, że medycy zaczną mądrzej dobierać osoby do wskrzeszenia (pozbędziemy się przypadku, gdzie medyk za wszelką cenę wskrzesza cię w polu walki, byle tylko dostać exp), ale przede wszystkim medyk zacznie dostawać większą ilość expa.

Zmiana broni nie jest żadnym rozwiązaniem, bo mp9 < galil, a każda kolejna broń lepsza od galila, będzie zaburzała balans klasy.

Jak ja grałem równolegle na starcie kgb i pamiętam, że żaden medyk nie był nade mną w topce, a grałem mało, bo sesja. Byli tylko ci co nie spali po nocach. + tak dobrze się expi medykiem, że jest ich zawrotna ilość w topce x-D

Edited by dratewka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dratewka.

Powiem tylko tyle...

Expienie Medykiem jest Zajebiste ! wearly game.. Dlaczego ? Apteczki +XP Wskrzeszenia +XP Asysy/Eliminacje +XP. Medykiem najszybciej osiągniesz 50 lvl po RESECIE ! Sprawdzone w tej edycji bo sam grałem medykiem od 30 do 60 lvl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saper.

Zacznę od pytania, co takiego ma saper oprócz 3 min, które najczęściej trafiają się widoczne?

Nic. Gównianą broń jaką jest MP5 czy tam MP7, widoczne miny. Nic dziwnego, że oprócz mnie gra z tego co kojarzę jedna osoba tą klasą. Oczywiście nie biorę pod uwagę osób, które wybierają Sapera na mapę jaką jest Office. Moją propozycją jest dodanie klasie Saper 5/7 DMG z bazowej broni, zwiększenie szansy na niewidzialną minę albo zmianę broni na FAMAS / GALIL (DLA DZBANÓW: nie chcę wszystkich wyżej wspomnianych rzeczy, a jedną z nich, jest to propozycja typu A albo B albo C).

  • Like 4
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję zmienić klase: Wsparcie Ogniowe ponieważ:
-Bez rakiet, tak naprawdę wsparcie nic nie zrobi, gdy skończą się rakiety zostaje sama mp5 i five seven gdzie mp5 bije po 15dmg w ciało a w głowe po 60 (Przy max dmg bije po 21dmg w ciało), jeżeli skończą mu się rakiety a będzie miał się strzelać z chłopem co ma z 150/200hp nie ma szansy go zabić.
 

Myślę że, dodanie większego dmg lub zmiana broni w tej klasie była by na + bo w tym momencie idzie jakoś grać ale jeżeli wbiją już te 100+ lvl (zresztą już ciężko kogokolwiek zabić) to Wsparcie jednie będzie mogło zabić osoby z mniejszą ilością hp z rakiet bo tak to nie ma jak kogokolwiek zabić z hp powyżej 150.

  • Like 1
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.03.2019 o 20:27, Karel napisał:

Saper.

Zacznę od pytania, co takiego ma saper oprócz 3 min, które najczęściej trafiają się widoczne?

Pomyślimy nad saperem, z pewnością.

 

3 godziny temu, DerSaL napisał:

Proponuję zmienić klase: Wsparcie Ogniowe ponieważ:

No nie wiem.

Faktycznie nie masz przewagi w walce 1 na 1 gdy wykorzystasz rakiety, ale cos gdy walczysz 1 na 1 mając rakiety? Wtedy twój przeciwnik nie ma szans.

  • Like 1
  • Love 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/19/2019 at 7:40 PM, RyKoS said:

Faktycznie nie masz przewagi w walce 1 na 1 gdy wykorzystasz rakiety, ale cos gdy walczysz 1 na 1 mając rakiety? Wtedy twój przeciwnik nie ma szans.

nie ma sensu zmieniac wsparcia, rakiety nie sa po to zeby n4pierdalac nimi gdzie popadnie, jak sie nie umie ich uzywac logistycznie (wiedziec kiedy jest potrzebna, kiedy uzyc a kiedy mozna zabic bez jej pomocy) to nie narzeka sie na moc tej klasy, no, sytuacja jest inna jezeli ktos jest debilem i robi to co napisalem na poczatku

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem czy to blad czy celowe a moze przypadkowe, ale czasem dosc uciazliwe

chodzi o fakt, dajmy na to przyklad, strzelasz sie z wrogiem, nagle przed ciebie wbiega twoj sojusznik i wszystkie twoje strzaly sa praktycznie calkowicie blokowane przez sojuszika, bez zadnej penetracji i nic nie trafiasz wroga, a wrog natomiast moze spokojnie dalej strzelac i trafia dwoch na raz

daloby rade jakos to poprawic? wiem ze to moze byc przez friendlyfire i tego zmienic nie mozna, ale sposob blokowania pociskow przez sojusznika jest uciazliwy, dziala to tak jakby byl sojusznik byl "nie skanowalnym" obiektem jesli moge to tak ujac

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minut temu, adist8 napisał:

nie wiem czy to blad czy celowe a moze przypadkowe, ale czasem dosc uciazliwe

chodzi o fakt, dajmy na to przyklad, strzelasz sie z wrogiem, nagle przed ciebie wbiega twoj sojusznik i wszystkie twoje strzaly sa praktycznie calkowicie blokowane przez sojuszika, bez zadnej penetracji i nic nie trafiasz wroga, a wrog natomiast moze spokojnie dalej strzelac i trafia dwoch na raz

daloby rade jakos to poprawic? wiem ze to moze byc przez friendlyfire i tego zmienic nie mozna, ale sposob blokowania pociskow przez sojusznika jest uciazliwy, dziala to tak jakby byl sojusznik byl "nie skanowalnym" obiektem jesli moge to tak ujac

Kiedyś o tym pisałem, że mp_solid_teammates nie obsługuje penetracji pocisków, albo ja nigdzie nie zauważyłem informacji o tym :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeniesienie expa

Chciałbym aby można było przenieść z każdej klasy i nie tylko jeśli ma się wykupiony P/SP

Sytuacja z dnia dzisiejszego, próbuje jak ten głupi przenieść lvl z Hassasyna na Medyka a tu okazuje się, że nie mam SP wykupionego i nie mogę. 😕

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

W regulaminie jest wzmianka, ze resp do 1:15. Jest kilka takich map, że z tego miejsca ma się kontrolę nad całkiem sporym kawałkiem mapy (np dust2 czy rats). Dlatego proponuję aby w regulaminie uwzględnić te mapki. Oczywiście jeżeli ktoś kompletnie nie ma zamiaru wyjść z respa regulamin działa na jego niekorzyść 

  • Confused 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rynek 

Co myślicie o dodaniu dla VIPa możliwości wystawienia na rynku 3 perkow zamiast 1.   Nic specjalnego ale vipom by było łatwiej sprzedawać perki czy to przy wykonywaniu misji czy po porostu jak  duzo fraguja i maja fajne perki które mogą sprzedać zamiast dropnac. Byłby to kolejny dodatek dla VIPA

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co pamietam to karol musiałby kompletnie to zmienic bo jak ja miałem opiekuna juz mu proponowałem cos podobnego wiec to odpada @Dezuli

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.03.2019 o 20:35, PolandBeast napisał:

Przeniesienie expa

Chciałbym aby można było przenieść z każdej klasy i nie tylko jeśli ma się wykupiony P/SP

Sytuacja z dnia dzisiejszego, próbuje jak ten głupi przenieść lvl z Hassasyna na Medyka a tu okazuje się, że nie mam SP wykupionego i nie mogę. 😕

Każda klasa ma forward odpowiedzialny za jej wybranie. W forward ustalam zmienne typu "ma klasę", itp. Tam też jest sprawdzana flaga. Nie jest to możliwe w aktualnej wersji. Trzeba by było wszystko przepisać na nowo (wszystko co związane z wyborem klasy), a to bezsensu

 

W dniu 9.04.2019 o 21:00, Dezuli napisał:

Rynek 

Co myślicie o dodaniu dla VIPa możliwości wystawienia na rynku 3 perkow zamiast 1.   Nic specjalnego ale vipom by było łatwiej sprzedawać perki czy to przy wykonywaniu misji czy po porostu jak  duzo fraguja i maja fajne perki które mogą sprzedać zamiast dropnac. Byłby to kolejny dodatek dla VIPA

Pisałem, że nie, nie będzie takiej możliwości. Perk zawsze można zmienić, wpisując ponownie $<cena>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam małe pytanko odnośnie tematu "Granie na serwerze". Za pełny rok jest nagroda miesięczna. Jednak jak liczycie ten rok skoro IP serwera się zmieniło w grudniu i GameMe zresetowało statystyki? Data założenia konta na forum czy jak? 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Sakku napisał:

Mam małe pytanko odnośnie tematu "Granie na serwerze". Za pełny rok jest nagroda miesięczna. Jednak jak liczycie ten rok skoro IP serwera się zmieniło w grudniu i GameMe zresetowało statystyki? Data założenia konta na forum czy jak? 

Nic się nie zrestartowało, ponieważ GameMe udostępnia opcję zmiany IP. Płacisz za niego na zasadzie jednego serwera, ale nie jest to zakup na IP, a ogólny zakup, a więc można to IP zmieniać

Przykład

http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/446864

Statystyki Blix zaczynają się od 24/01/2017

http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/189761

Quoth od 2016

itd

Także nic się nie zrestartowało. Statystyki są cały czas te same. Zmiana IP nic nie zmienia, ponieważ nadpisuje IP w panelu dla danego zakupu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minuty temu, -_- napisał:

Nic się nie zrestartowało, ponieważ GameMe udostępnia opcję zmiany IP. Płacisz za niego na zasadzie jednego serwera, ale nie jest to zakup na IP, a ogólny zakup, a więc można to IP zmieniać

Przykład

http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/446864

Statystyki Blix zaczynają się od 24/01/2017

http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/189761

Quoth od 2016

itd

Także nic się nie zrestartowało. Statystyki są cały czas te same. Zmiana IP nic nie zmienia, ponieważ nadpisuje IP w panelu dla danego zakupu

a to dziwne, bo moje statystyki zaczynają się  9 grudnia 2018 (mniej więcej przy zmianie IP) a jestem wręcz pewien, że grałem już dużo wcześniej. W innym wypadku nie zakładałbym konta na forum w lipcu. Dlatego pytam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaczy nie wiem czy ja mam teraz sklerozę czy jak, ale w grudniu nie zmienialiśmy żadnego IP.

W sierpniu, doszło do zmiany na 128TR. Wtedy po kontakcie z pukawką, otrzymałem dedykowany adres IP (by w przyszłości nie martwić się jego zmianą). Od tamtego czasu nie zmieniałem raczej IP, a nawet jeśli, to nie miałoby to sensu skoro serwer stoi na dedykowanym adresie IP. Dodam jeszcze, że po aktualizacji (F2P) została zmieniona jednostka, na której był ulokowany serwer. Pukawka udostępniła mi oddzieloną jednostkę od reszty serwerów ze względu na to, iż aktualizacja spowodowała spore problemy z obciążeniem serwera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co Blix mi pisał to trzeba sprawdzać to po historii nicków a nie sesjach bo one są zbugowane. Ile w tym prawdy to nie wiem jednak by się to zgadzało, bo z tego co Blix sprawdził to pierwsze logowanie mam 7 maja 2018 a nie 9 grudnia 2018 tak jak w GM widnieje wpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines