Jump to content
Gokuś

[Propozycje] Ogólne

Recommended Posts

Mam małe pytanko odnośnie tematu "Granie na serwerze". Za pełny rok jest nagroda miesięczna. Jednak jak liczycie ten rok skoro IP serwera się zmieniło w grudniu i GameMe zresetowało statystyki? Data założenia konta na forum czy jak? 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Sakku napisał:

Mam małe pytanko odnośnie tematu "Granie na serwerze". Za pełny rok jest nagroda miesięczna. Jednak jak liczycie ten rok skoro IP serwera się zmieniło w grudniu i GameMe zresetowało statystyki? Data założenia konta na forum czy jak? 

Nic się nie zrestartowało, ponieważ GameMe udostępnia opcję zmiany IP. Płacisz za niego na zasadzie jednego serwera, ale nie jest to zakup na IP, a ogólny zakup, a więc można to IP zmieniać

Przykład

http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/446864

Statystyki Blix zaczynają się od 24/01/2017

http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/189761

Quoth od 2016

itd

Także nic się nie zrestartowało. Statystyki są cały czas te same. Zmiana IP nic nie zmienia, ponieważ nadpisuje IP w panelu dla danego zakupu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minuty temu, -_- napisał:

Nic się nie zrestartowało, ponieważ GameMe udostępnia opcję zmiany IP. Płacisz za niego na zasadzie jednego serwera, ale nie jest to zakup na IP, a ogólny zakup, a więc można to IP zmieniać

Przykład

http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/446864

Statystyki Blix zaczynają się od 24/01/2017

http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/189761

Quoth od 2016

itd

Także nic się nie zrestartowało. Statystyki są cały czas te same. Zmiana IP nic nie zmienia, ponieważ nadpisuje IP w panelu dla danego zakupu

a to dziwne, bo moje statystyki zaczynają się  9 grudnia 2018 (mniej więcej przy zmianie IP) a jestem wręcz pewien, że grałem już dużo wcześniej. W innym wypadku nie zakładałbym konta na forum w lipcu. Dlatego pytam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaczy nie wiem czy ja mam teraz sklerozę czy jak, ale w grudniu nie zmienialiśmy żadnego IP.

W sierpniu, doszło do zmiany na 128TR. Wtedy po kontakcie z pukawką, otrzymałem dedykowany adres IP (by w przyszłości nie martwić się jego zmianą). Od tamtego czasu nie zmieniałem raczej IP, a nawet jeśli, to nie miałoby to sensu skoro serwer stoi na dedykowanym adresie IP. Dodam jeszcze, że po aktualizacji (F2P) została zmieniona jednostka, na której był ulokowany serwer. Pukawka udostępniła mi oddzieloną jednostkę od reszty serwerów ze względu na to, iż aktualizacja spowodowała spore problemy z obciążeniem serwera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co Blix mi pisał to trzeba sprawdzać to po historii nicków a nie sesjach bo one są zbugowane. Ile w tym prawdy to nie wiem jednak by się to zgadzało, bo z tego co Blix sprawdził to pierwsze logowanie mam 7 maja 2018 a nie 9 grudnia 2018 tak jak w GM widnieje wpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy byłaby możliwość wyłączenia pokazywania obrażeń na vipie podczas podpalenia kogoś?

Oprócz tego, że piromanem gra 1/76 osób to pozostawia piromanów i użytkowników perku płonące naboje w tyle podczas zabawy typu jajka oraz jest po prostu irytujące, oczywiście nie wspominając o częstym zaliczaniu samobójstwa gdy podpali się wroga, lecz wydaje mi się, że jest to trudno (jeśli w ogóle) naprawić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
4 godziny temu, Niewiadomo napisał:

Czy byłaby możliwość wyłączenia pokazywania obrażeń na vipie podczas podpalenia kogoś?

próbowałeś komendy !dmg ??

 

@Niewiadomo  nie wiem czy do końca zrozumiałem ale postaramy się coś w tej sprawie zdziałać :) 

Edited by RyKoS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim problemem jest to, że przez !dmg nie można wyłączyć tego spamu obrażeń z podpalenia, tylko wszystkich. Mi chodzi o pokazywanie obrażeń które zadaje się z broni a bez tych z podpalenia, szczególnie, że na /klasy jest napisane ile bije podpalenie i ile trwa więc nie jest moim zdaniem potrzebny ten spam skoro i tak wyskakuje powiadomienie o podpaleniu kogoś.

Poza tym w !dmg można zrobić coś odwrotnego niż bym wolał czyli pokazywanie obrażeń z podpalenia, a nie pokazywanie tych z broni palnej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Proponuję naprawienie nadawania broni, albo zmianę pistoletu podporucznika na jakikolwiek. Obecnie jego p2000 jest nieco uciążliwe po stronie CT i w momencie, gdy nie mamy założonej tej broni w eq, po prostu nam ją wyrzuca na początku rundy. Denerwujące jest to z dwóch powodów. Jednym z nich to naboje w podstawowej broni - jest ich 25 i dosyć szybko się kończą, a później zostaje nam, albo szybko przeładować broń, albo rasz z nożem. Drugi powód, to niemożność zmiany broni z perków złoty deagle/miłość tsunami.

edit. nie wiem od czego to zależy, ale dziś na duscie2 normalnie dostawałem p2000 do zestawu

Edited by dratewka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Obecnie około 10 klas ma M4A1s, a tylko 1 (darmowa) M4A4. Proponowałbym sprawiedliwy podział, aby było po równo siusiaków i zwykłych m4a4. 

Edited by Filk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
8 minut temu, Filk napisał:

Obecnie około 10 klas ma M4A1s,

Proponuję jeszcze raz przeanalizować ile klas ma M4A1S lub powtórzyć liczenie do 10, a dopiero potem pisać propozycję. Pozdrawiam :kappa:

 

Edited by RyKoS

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, RyKoS napisał:

Proponuję jeszcze raz przeanalizować ile klas ma M4A1S lub powtórzyć liczenie do 10, a dopiero potem pisać propozycję. Pozdrawiam :kappa:

myslisz ze chcialo mi sie liczyc 😆

ale nadal to 4 eski do 1 zwyklej + w perkach wydaje mi sie, ze takze jest przewaga m4 z siusiakami nad m4a4

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nerf Klasy Obronca : zmiencie mu to 20% na np. 1 lvl - 5% 20 lvl - 10 % 50 lvl - 15% i 100 lvl - 20% neutralizacji obrazen 😜 Moim zdaniem na 1 lvlu 20% to za duzo

  • Like 2
  • Confused 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

^Ten nerf będzie miał taki sam sens jak u Elitarnego czyli żaden

Obrońca to specyficzna klasa, która jest dobra, ale nie dla każdego i nie ma sensu jej nerfic, bo ktoś gra nią lepiej i coś nią robi

Edited by freunde bobby
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Proponuje zacząć od świeżości i wprowadzenia czegoś nowego przy kolejnym resecie, żeby nie było to wszystko zbyt oklepane i się ludziom nie nudziło. 

Nowe perki? 

Może wprowadzić nowa kategorię misji, dodać jakieś nowe, pomieszac między kategoriami chociaż te? 

Dodać chociaż ze 3 klasy nowe, mniej więcej równe sobie i porównywalne z całą resztą, żeby każdy nie grał zwinnym i innymi populizmami. 

Dodać wewnętrzne konkursy, typu nie wiem; najlepszy clutch wybrany przez administrację serwera raz na miesiąc, ktory klan gra najwiecej godzin (a nie tylko same kille, bo jak ma się mój klan przyrownac do klanu Danonka, który ma u siebie Łosia, który nad ranem robi po 80 fragow, i to jest real talk pany), może jakiies nagrody niepisane dla innych niż administracja (tylko administracja wie jakie misje są poboczne /ukryte, ale sami nie wchodzą w "grę" ? Np: gracz który zafunduje 15 głów przez całą mapę dostaje to, gracz który wbił plus 15 do rankingu to, gracz z 10 asystsmi to, ileś tam MVP to taka nagroda... wiecie, jakieś pierdółki te nagrody, typu exp, nie wiem, jakieś dodatki do rankingu dla tego kgoos. Grunt żeby grający wiedzieli że są ukryte misje, ale nie wiedzieli jakie, tylko po prostu sobie pykali a tu nagle bam, szczęście się do nich uśmiecha..  Tylko żeby nie były 2 czy tam trzy, a sporo ich, żeby było w czym przebierać. 

Chodzi o to, żeby serwer nie stanął w miejscu. Przyciąga od pyty nowych ludzi, ale często jest sraczka że o 18 w piątek są 4 osoby na serwie, a tak nie może być. 

 

Edited by Lukrowy_plemnik
Nierozumiane xd
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja propozycja jest następująca:

Licznik umiejętności. Klasy posiadające umiejętności ograniczone tzn. totem, rakiety, miny ...  z boku lub w HUD miały zamieszczony licznik który pokazywałby: ile czasu pozostało do postawienia totemu, ile min można jeszcze postawić itp. Fajny dodatek ułatwiający rozgrywkę ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Czy można umieścić w belce z klasą i expem informacje na temat w jakim gracz jest klanie?

@-_-, tak

Edited by dratewka.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, dratewka. napisał:

Czy można umieścić w belce z klasą i expem informacje na temat w jakim gracz jest klanie?

Chodzi o HUD (to co wisi na ekranie), tak?

W dniu 25.08.2019 o 21:54, Agnes napisał:

Moja propozycja jest następująca:

Licznik umiejętności. Klasy posiadające umiejętności ograniczone tzn. totem, rakiety, miny ...  z boku lub w HUD miały zamieszczony licznik który pokazywałby: ile czasu pozostało do postawienia totemu, ile min można jeszcze postawić itp. Fajny dodatek ułatwiający rozgrywkę ;)

Zapisane do zrobienia

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam dwie propozycje odnośnie wydawania monet, które zdobywamy podczas zabijania na codzie. Moim zdaniem monet jest dużo, a tak naprawdę wydaje się je praktycznie na losowe perki sklepie na monety.  A więc wpadłem na taką nowość, iż można dodać jakieś atuty  na 24h, działało by to na zasadzie takiej iż, powiedzmy pod komenda !atuty by wyskakiwało menu z listą atutów jakie są możliwe typu: Dodatkowy exp, darmowe Premium, darmowy vip, odporność na obrażenia 5% itp. Oczywiście koszt to by był np 500monet I, ten atut nie Był by do wyboru tylko po prostu jak ruletka, że się losuje i jeżeli np wylosuje się dodatkowy exp za fraga to przez 24h dostajemy tam np ileś expa więcej (oczywiście wartości tych atutów by było z głową aby nie pogorszyły rozrywki lecz delikatnie żeby po prawiło I przyjemniej się grało wiedząc, że jest taka opcja do zdobycia) no i w hud dodać, nazwę atuty I czas który pozostaje, żeby każdy wiedział ile zostało czasu atutu :D. Drugą moją propozycją jest dodanie do sklepu z monetami może jakiś dodatkowych umiejętności na czas mapy, typu np: +10% do rozrzut broni w sensie, że bronią by się celnie celowało, dodać dodatkowy dmg +3 itp. Oczywiście wartości tego i tych dodatkowych umiejętności z głową również dodać. Myślę, że wtedy lepiej się wykorzysta monety które aktualnie się zdobywa. Myślę, że to będą nowości, które mogą przyciągnąć nowych graczy, rozgrywka  będzie ciekawsza na serwerze. Pisze te propozycje ponieważ gram na tym serwerze od jakiegoś czasu, typu kilkanaście  jak nie kilkadziesiąt edycji, co prawda z przerwami, a jedyny jakie zmiany widać na nowych edycjach to zmiany w klasach, dodanie nowych klas, dodanie map nowych, szczerze ogólnie mówiąc nie widać żadnych nowości ani nic. Liczę na pozytywne rozpatrzenie propozycji I na to, że to wejdzie w życie na następnych edycjach. Nie hejtowac ani nic. To tylko propozycja. Dziękuję i pozdrawiam  ;) 

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

KOMENDA 
/prek czy /p  jak zwał tak zwał

Załóżmy że perkiem branym pod przykład będzie rozbrojenie :P
Wpisując /p mamy napisane np: Masz 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnikowi!

A w mojej propozycji chodzi oto aby wpisując /p miałbyś napisane np: Masz 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnikowi! (1/5 - 1/7)

Głównie chodzi o to aby wpisując /p można było zobaczyć wartość swojego perku, oraz inne wartości możliwe do wylosowania poprzez opcje w /sklep 

Pozdrawiam :D

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komenda "rtv" która po wpisaniu przez odpowiednią ilość graczy (ponad połowę graczy???) zmienia mapę, bądź uruchamia ponowne głosowanie

Przydatne szczególnie w późniejszych godzinach gry :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, VinCent napisał:

Komenda "rtv" która po wpisaniu przez odpowiednią ilość graczy (ponad połowę graczy???) zmienia mapę, bądź uruchamia ponowne głosowanie

Przydatne szczególnie w późniejszych godzinach gry :D

Nie będzie na 100% bo będziecie zmieniać mapy co 5 minut

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co wy na to aby do vipa dodać jeszcze podwójny skok? Teraz głównie daje expa i slot A reszta to drobne dodatki :D mysmyślę że wpłynie to na plus: - zadowolenie posiadaczy i - więcej kupujących :)

  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Double jump jest dobry dla minigier typu JB, Base Builder albo ZM ale nie COD Mod. Zrozumiałbym jeszcze takiego Coda 4k ale 201 =/= 4k. Są od tego specjalne klasy, które dają 2x jump, pamiętaj aby zachować strukturę klas. A co do liczby posiadaczy Vipa jest ona wystarczająca. Zawsze mamy pełen serwer przy resecie, gdzie 31/31 to VIP :)

Edited by Pancio.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines