Monka 8 Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2017 (edytowane) Zablokowanie vip'a mozliwosci pisania do zywych kiedy sa martwi. Zmniejszenie czasu ładowania pocisków na magu wraz z int. Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez Monka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Proszę zgłaszać kolejne propozycje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 Dodanie nagrody za 1, 2, 3 miejsce w postaci expa oraz many np. 1 miejsce 3000 expa i 6 many; 2 miejsce 2000 expa 4 many; 3 miejsce 1000 expa 2 many. Miejsca były by przydzielane od ilości punktów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 24 Maja 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 COś takiego niedługo się pojawi Na serwer dodaono nowe skiny, które są w zakładce o nazwie "Hydro Case" Niedługo zaktualizuje skiny ze spectrum case Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro495 11 Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 (edytowane) Moja propozycja to usuniecie widocznosci kosy jak na starym diablo w 1.6 Zmniejszenie dmg demonologowi z pioruna i czasu klatki duriela gdyz jest to zbyt dobre w stosunku do innych klas A po 2 zrobcie cos z bugowanie itemow gracz dostaje item idzie sie zabic i zabije cale enemy Edytowane 27 Maja 2017 przez pozdro495 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 1 losowa osoba na serwie dostaje Vipa na mape 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) 1) Wgranie pluginu aby możliwe było plantowanie paki tylko na jednym BS'ie gdy nie ma minimum 6 osób. 2) Zmniejszenie widoczności na klasie Ninja 3) Inteligencja = Szybsze ładowanie na nożu (np 30pkt = 1 sekunda) 4) Wgranie innego pluginu na autobalance bo ten to masakra, może być 15:1 a i tak nie przerzuca jak składy są po równo. 5) Sprzedawanie runy za manę, a nie za złoto. 6) Wgranie dźwięków na Multi-Kill,Triple-Kill,Monster Kill, zabójstwo z Kosy 7) Wgranie któregoś z tych skinów dla VIP'ów aby byli wyróżniani i zachęcić do kupowania VIP'a: http://www.joinsg.net/forums/topic/60353-combine-skins-for-csgo/ Edytowane 4 Czerwca 2017 przez Samobójca 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 Dnia 27.05.2017 o 13:50, pozdro495 napisał: Moja propozycja to usuniecie widocznosci kosy jak na starym diablo w 1.6 Zmniejszenie dmg demonologowi z pioruna i czasu klatki duriela gdyz jest to zbyt dobre w stosunku do innych klas A po 2 zrobcie cos z bugowanie itemow gracz dostaje item idzie sie zabic i zabije cale enemy CS 1.6 = AMXX CS:GO = Sourcemod Sourcemod != AMXX Ta niewidzialność nie wygląda tak jak w CS 1.6. Zmniejszyłem DMG z 65 domyślnych na 50, a duriel zmniejszono do 3 sekund Możesz dokładniej opisać ten bug z itemami? Dnia 30.05.2017 o 20:38, Op0rNiK0W napisał: 1 losowa osoba na serwie dostaje Vipa na mape Okej, o tym pomyślę ale na początku wakacji 13 godzin temu, Samobójca napisał: 1) Wgranie pluginu aby możliwe było plantowanie paki tylko na jednym BS'ie gdy nie ma minimum 6 osób. 2) Zmniejszenie widoczności na klasie Ninja 3) Inteligencja = Szybsze ładowanie na nożu (np 30pkt = 1 sekunda) 4) Wgranie innego pluginu na autobalance bo ten to masakra, może być 15:1 a i tak nie przerzuca jak składy są po równo. 5) Sprzedawanie runy za manę, a nie za złoto. 6) Wgranie dźwięków na Multi-Kill,Triple-Kill,Monster Kill, zabójstwo z Kosy 7) Wgranie któregoś z tych skinów dla VIP'ów aby byli wyróżniani i zachęcić do kupowania VIP'a: http://www.joinsg.net/forums/topic/60353-combine-skins-for-csgo/ 1. Dodane 2. Poprawione 3. To raczej odpada na ten moment, byłby problem z innymi dodatkami 4. Sprawdź teraz 5. Tyle że to tak miało działać xD 6. Na pewno Wam to aż tak potrzebne? 7. Niestety ale nie dodam skinów broni, przez to że Valve stara się blokować ten !ws, strasznie utrudnili dodawanie innych modeli do broni 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro495 11 Opublikowano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2017 (edytowane) Jeśli chodzi o perki to bugowanie klasa wypada perk jesli ktos ciebie zabije to on tez ginie czy dostaje jakas tam ilosc dmg i nekro bo wskrzesza a on odpierdziela sobie cały team Perk pierscien zjawy Widzialem na innym serwie ze na perku byly wylączona widocznosc broni wniosek da sie to zrobic. Dlaczego ? ten perk aktualnie jest gowniany Poprawienie niektórych premek mowie tu o nithalaku Fireballe sa mega za duze i sie buguja Zniewolony albo usunąć widocznosc na mapie albo dodac z 2 skoki dlaczego ? bądźmy szczerzy latajacy noz to nie normalnosc w cs go Zablokowanie cofania sie z hostem na scavengerze na spawn tak samo latanie z liną z hostem na upadłym A jeśli chodzi o niewidzialnosc bez kosy z tego co pamietam to zamieniali jakos texture noża na niewidzialnej klasie EDIT Jeśli mi sie uda to spróbuje ci to znaleźć chodzi mi o perka i o niewidke klas Edytowane 5 Czerwca 2017 przez pozdro495 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 (edytowane) Poprawienie grawitacje, adrenaline oraz zwinność. Grawitacja, zwinność małe przeliczniki, prawie nic nie daje. Adrenalina w ogóle nie działa. Przyśpieszenie lotu "Fajerbola" Dodać do Vipa pokazywanie zadawanego DMG przy trafieniu ( ammo jak i skillem) Dodanie informacji pod komendą "/mana" informacje z ilu na ile się ulepsza dany skill postać bo aktualnie jest to pomieszane np. 6%>7%, stamina 20s>18s... +50% expa dla osoby która posiada ustawiony tag serwerowej grupy na steamie [http://steamcommunity.com/groups/csclassici] Edytowane 8 Czerwca 2017 przez Op0rNiK0W 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 (edytowane) 1) Do regulaminu dodałbym punkt o zakazie rashowania dla osób nie mających celów mapy do 20sekund po rozpoczęciu rundy. 2)Usunąć przedmiot "Błogosławieństwo Hwanina" (Wybuch po śmierci) Albo naprawić związanego z nim buga. (Tak, wiem że była o tym mowa ale problem nie ustąpił.) 3) Możliwość rozdawania po kilka pkt. statystyk. (Przy 100pkt takie ciągłe klikanie jest ciężkie) 4) Zamienienie zooma na latarke w klasie Nithalak. Edytowane 7 Czerwca 2017 przez Samobójca 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 (edytowane) Dnia 7.06.2017 o 18:04, Samobójca napisał: 1) Do regulaminu dodałbym punkt o zakazie rashowania dla osób nie mających celów mapy do 20sekund po rozpoczęciu rundy. 2)Usunąć przedmiot "Błogosławieństwo Hwanina" (Wybuch po śmierci) Albo naprawić związanego z nim buga. (Tak, wiem że była o tym mowa ale problem nie ustąpił.) 3) Możliwość rozdawania po kilka pkt. statystyk. (Przy 100pkt takie ciągłe klikanie jest ciężkie) 4) Zamienienie zooma na latarke w klasie Nithalak. Beznadziejny pomysł... Zniszczy całą rozgrywkę. Było pisane. Przydała by się opcja, która zwiększa ilość dodawanych stat za jednym razem. Jestem na TAK zoom to dno. 25 minut temu, Samobójca napisał: Według mnie zakaz rushowania To wcale nie jest pomysł który zniszczy rozgrywkę. Podam przykład ma mapie rats. W CT jest upadły z lina, albo.zabójca z full zwinnosc który rashuje Tt i nie daje wykonać nawet celów mapy. Liczy się czujność w tej grze, zakaz raszowania wymusza kampienie, której niszczy rozgrywkę Edytowane 8 Czerwca 2017 przez Op0rNiK0W 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Według mnie zakaz rushowania To wcale nie jest pomysł który zniszczy rozgrywkę. Podam przykład ma mapie rats. W CT jest upadły z lina, albo.zabójca z full zwinnosc który rashuje Tt i nie daje wykonać nawet celów mapy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Aktualizacja 1. Poprawienie szybkości Fireball 2. Poprawienie przelicznika Grawitacji, Adrenaliny, Zwinności 3. Błogo oraz Sprawiedliwość Hwanina do sprawdzenia, zmniejszyłem odległość Nie będzie expa za tag, bo do tego są punkty, a nie chcę też dawać większego expa za coś takiego Z tą wielkością fireball to też trochę uzależnione od dodanego modelu, ale coś tam zmienię niedługo Optymalizacją klas niedługo się zajmę, ale najpierw chce się uporać z tą niewidką Aktualizacja wejdzie w nocy Dalej pracuje nad tą niewidzialność broni 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Wgrałem w fazie testów system top3 mapy. Pracuje nad: Blokadą dla Scavengerza i Upadłego w przypadku posiadania hosta Pewne kroki kierujące ku optymalizacji klas Wdrożenie (powoli) systemu losowania VIP na serwerze Pewnych poprawek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 12 Czerwca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2017 Mówicie, że mam zamienić zoom na latarkę u Nithlatak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 11 godzin temu, -_- napisał: Mówicie, że mam zamienić zoom na latarkę u Nithlatak? Możesz wymyślić coś lepszego ^^ a jak nie to niech będzie latarka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 14 godzin temu, -_- napisał: Mówicie, że mam zamienić zoom na latarkę u Nithlatak? 2 godziny temu, Op0rNiK0W napisał: Możesz wymyślić coś lepszego ^^ a jak nie to niech będzie latarka Moim zdaniem latarka byłaby wystarczająca. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udało mi się załatwić problem z niewidzialnością na kosie. W nocy wgrałem też update, blokujący ratowanie hostów przy pomocy umiejętności na Upadłym i Scavenger. Pracuję teraz nad ustawieniem tego pod każdy ITEM/Klasę. W update pojawią się też (tak jak wspomniałem wcześniej) poprawki do klas, które mają na celu zoptymalizować grę Jeżeli o czymś zapomniałem, to proszę to ponownie uwzględnić w tym temacie. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 1 godzinę temu, -_- napisał: Udało mi się załatwić problem z niewidzialnością na kosie. W nocy wgrałem też update, blokujący ratowanie hostów przy pomocy umiejętności na Upadłym i Scavenger. Pracuję teraz nad ustawieniem tego pod każdy ITEM/Klasę. W update pojawią się też (tak jak wspomniałem wcześniej) poprawki do klas, które mają na celu zoptymalizować grę Jeżeli o czymś zapomniałem, to proszę to ponownie uwzględnić w tym temacie. Grawitacja, grawitacja i raz jeszcze grawitacja przydatna umiejętność lecz na serwie nic nie daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Przecież sprawdzałem ją przy full statystyce i widać różnicę i to sporą, a jeżeli jeszcze bardziej to zmniejszę, to przy full grawitce będziecie latać na poziomie bramy na DD2 BombSite B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Jako iż dzisiaj wejdzie mała paczka optymalizacyjna do klas oraz poprawka z widocznością na kosie, to mam do Was jeszcze jedno pytanie. Jak nabija się Wam manę? Wolno/Szybko. Czy chcielibyście by na serwerze pojawił się dodatek, który pozwalałby na nabijanie many za grę? Plugin sprawdzałby daną ilość graczy i przez nią mnożył liczbę punktów, które otrzymamy za grę. Plugin rozdawałby te manę co np: 5 minut. Dodatkowo po resecie mógłbym dodać coś w stylu loterii, która polegałaby na tym, że za manę (którą też planuje dodać do sklepiku do kupienia w małej ilości) można byłoby kupić losa, który pozwalałby nam wygrać usługi na serwerze, złoto, exp, także manę, itd. Chciałbym też wiedzieć, ile jesteście w stanie wbić many, a ile złota w ciągu mapy i czy gracze wchodzący na serwer potrafią zrozumieć zasady gry. (komendy, klasy, itemy, itd) Update wgrany Jutro postaram się ogarnąć też te animacje, bo są za duże 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Samobójca 115 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 2 godziny temu, -_- napisał: Jako iż dzisiaj wejdzie mała paczka optymalizacyjna do klas oraz poprawka z widocznością na kosie, to mam do Was jeszcze jedno pytanie. Jak nabija się Wam manę? Wolno/Szybko. Czy chcielibyście by na serwerze pojawił się dodatek, który pozwalałby na nabijanie many za grę? Plugin sprawdzałby daną ilość graczy i przez nią mnożył liczbę punktów, które otrzymamy za grę. Plugin rozdawałby te manę co np: 5 minut. Dodatkowo po resecie mógłbym dodać coś w stylu loterii, która polegałaby na tym, że za manę (którą też planuje dodać do sklepiku do kupienia w małej ilości) można byłoby kupić losa, który pozwalałby nam wygrać usługi na serwerze, złoto, exp, także manę, itd. Chciałbym też wiedzieć, ile jesteście w stanie wbić many, a ile złota w ciągu mapy i czy gracze wchodzący na serwer potrafią zrozumieć zasady gry. (komendy, klasy, itemy, itd) Grając na Diablo i mając Vipa powiem tak. Na brak złota nie narzekam. Wszystkie RUNY które mi leciały sprzedawałem i uzbierałem na jednej klasie +600złota, na innej 200 itp. Ale jeśli chodzi o MANĘ, tu już pojawiają się schodki. Ulepszyć do tej pory udało mi się raz umiejętność na Nekromancie, i to w poprzedniej edycji jak doszedłem do IV czy V aktu w questach już nie pamiętam. Na Nithalaku teraz mam 192 many a zbierałem to prawie miesiąc xD Zbiera się to mozolnie, można by to zwiększyć ale żeby tylko nie przesadzić bo to właśnie na tym powinno polegać że aby ulepszyć klasę trzeba się natyrać. Może wystarczy podrasować tylko szansę na dostanie many w sklepiku za sprzedaż itemu. Nie wiem jak to się procentowo przedstawia ile jest szansy ale czasami sprzedaje po 20 itemów i nie mam many. Podsumowując jestem na tak aby zwiększyć szansę na zdobycie many, ale w rozsądnych granicach. Bo taki TALIC z ulepszonym wysysaniem,PALADYN z szansą na odbicie pocisku, czy NEKROMANTA z szansą na wyssanie hp przy full ulepszeniu to będzie patologia Ewentualnie dodać do tego expa za top3 mapy przykładowo 1 miejsce +3many 2 miejsce +2 many 3miejsce +1many 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 No i dlatego wpadłem na pomysł z tą maną za grę, ponieważ zmobilizuje to ludzi do gry + mana będzie zależna też od tego ile jest osób na serwerze. Uważam, że to fajna opcja, a podrasować mogę tylko lekko zdobywanie many. Mana nie miała być za bycie "PRO", a za samą grę, więc dawanie jej za top mapy jest słabym pomysłem. Informuję jeszcze raz, że dzisiaj weszła spora aktualizacja, w której lekko zoptymalizowałem klasy (początek prac nad tym), naprawiłem parę błędów, poprawiłem opisy umiejętności za manę oraz opisy klas. Dodatkowo dodano niewidzialność na kosie, itd. Aktualizacja dość spora, dzisiaj przez cały dzień jeszcze ją poprawiałem i mam nadzieję, że wszystko dodałem prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 9 godzin temu, -_- napisał: Jako iż dzisiaj wejdzie mała paczka optymalizacyjna do klas oraz poprawka z widocznością na kosie, to mam do Was jeszcze jedno pytanie. Jak nabija się Wam manę? Wolno/Szybko. Czy chcielibyście by na serwerze pojawił się dodatek, który pozwalałby na nabijanie many za grę? Plugin sprawdzałby daną ilość graczy i przez nią mnożył liczbę punktów, które otrzymamy za grę. Plugin rozdawałby te manę co np: 5 minut. Dodatkowo po resecie mógłbym dodać coś w stylu loterii, która polegałaby na tym, że za manę (którą też planuje dodać do sklepiku do kupienia w małej ilości) można byłoby kupić losa, który pozwalałby nam wygrać usługi na serwerze, złoto, exp, także manę, itd. Chciałbym też wiedzieć, ile jesteście w stanie wbić many, a ile złota w ciągu mapy i czy gracze wchodzący na serwer potrafią zrozumieć zasady gry. (komendy, klasy, itemy, itd) Update wgrany Jutro postaram się ogarnąć też te animacje, bo są za duże Nabijanie many u mnie ujdzie przy 50 killach na mape lecz jak serwer świeci pustkami to lipa + gracze co robią 4 kille na mape to u nich jest toche lipa Dodatek mile widziany ^^ Loteria też spoko opcja Za dużo zmiennych nie da się określić tego ile jesteśmy w stanie wbić many/ złota. Co do komend wszytko jasne jak ktoś coś nie wie to się dopyta 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi