Skocz do zawartości

Propozycje


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Dodanie nagrody za 1, 2, 3 miejsce w postaci expa oraz many np. 1 miejsce 3000 expa i 6 many; 2 miejsce 2000 expa 4 many; 3 miejsce 1000 expa 2 many. Miejsca były by przydzielane od ilości punktów. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

COś takiego niedługo się pojawi

Na serwer dodaono nowe skiny, które są w zakładce o nazwie "Hydro Case"

Niedługo zaktualizuje skiny ze spectrum case

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja propozycja to usuniecie widocznosci kosy jak na starym diablo w 1.6 :)
Zmniejszenie dmg demonologowi z pioruna i czasu klatki duriela gdyz jest to zbyt dobre
w stosunku do innych klas
A po 2  zrobcie cos z bugowanie itemow 
gracz dostaje item idzie sie zabic i zabije cale enemy

Edytowane przez pozdro495
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Wgranie pluginu aby możliwe było plantowanie paki tylko na jednym BS'ie gdy nie ma minimum 6 osób.

2) Zmniejszenie widoczności na klasie Ninja

3) Inteligencja = Szybsze ładowanie na nożu (np 30pkt = 1 sekunda)

4) Wgranie innego pluginu na autobalance bo ten to masakra, może być 15:1 a i tak nie przerzuca jak składy są po równo.

5) Sprzedawanie runy za manę, a nie za złoto.

6) Wgranie dźwięków na Multi-Kill,Triple-Kill,Monster Kill, zabójstwo z Kosy

7) Wgranie któregoś z tych skinów dla VIP'ów aby byli wyróżniani i zachęcić do kupowania VIP'a:

http://www.joinsg.net/forums/topic/60353-combine-skins-for-csgo/

 

Edytowane przez Samobójca
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
Dnia 27.05.2017 o 13:50, pozdro495 napisał:

Moja propozycja to usuniecie widocznosci kosy jak na starym diablo w 1.6 :)
Zmniejszenie dmg demonologowi z pioruna i czasu klatki duriela gdyz jest to zbyt dobre
w stosunku do innych klas
A po 2  zrobcie cos z bugowanie itemow 
gracz dostaje item idzie sie zabic i zabije cale enemy

CS 1.6 = AMXX

CS:GO = Sourcemod

Sourcemod != AMXX

Ta niewidzialność nie wygląda tak jak w CS 1.6. 

Zmniejszyłem DMG z 65 domyślnych na 50, a duriel zmniejszono do 3 sekund

Możesz dokładniej opisać ten bug z itemami?

Dnia 30.05.2017 o 20:38, Op0rNiK0W napisał:

1 losowa osoba na serwie dostaje Vipa na mape 

Okej, o tym pomyślę ale na początku wakacji

13 godzin temu, Samobójca napisał:

1) Wgranie pluginu aby możliwe było plantowanie paki tylko na jednym BS'ie gdy nie ma minimum 6 osób.

2) Zmniejszenie widoczności na klasie Ninja

3) Inteligencja = Szybsze ładowanie na nożu (np 30pkt = 1 sekunda)

4) Wgranie innego pluginu na autobalance bo ten to masakra, może być 15:1 a i tak nie przerzuca jak składy są po równo.

5) Sprzedawanie runy za manę, a nie za złoto.

6) Wgranie dźwięków na Multi-Kill,Triple-Kill,Monster Kill, zabójstwo z Kosy

7) Wgranie któregoś z tych skinów dla VIP'ów aby byli wyróżniani i zachęcić do kupowania VIP'a:

http://www.joinsg.net/forums/topic/60353-combine-skins-for-csgo/

 

1. Dodane

2. Poprawione

3. To raczej odpada na ten moment, byłby problem z innymi dodatkami

4. Sprawdź teraz

5. Tyle że to tak miało działać xD

6. Na pewno Wam to aż tak potrzebne?

7. Niestety ale nie dodam skinów broni, przez to że Valve stara się blokować ten !ws, strasznie utrudnili dodawanie innych modeli do broni

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o perki to bugowanie klasa wypada perk jesli ktos ciebie zabije to on tez ginie czy dostaje jakas tam ilosc dmg 
i nekro bo wskrzesza a on odpierdziela sobie cały team :)
Perk pierscien zjawy Widzialem na innym serwie ze na perku byly wylączona widocznosc broni wniosek da sie to zrobic.
Dlaczego ? ten perk aktualnie jest gowniany
Poprawienie niektórych premek mowie tu o nithalaku Fireballe sa mega za duze i sie buguja 
Zniewolony albo usunąć widocznosc na mapie albo dodac z 2 skoki dlaczego ? 
bądźmy szczerzy latajacy noz to nie normalnosc w cs go :D

Zablokowanie cofania sie z hostem na scavengerze na spawn tak samo latanie z liną z hostem na upadłym
 

A jeśli chodzi o niewidzialnosc bez kosy z tego co pamietam to zamieniali jakos texture noża na niewidzialnej klasie 
EDIT
Jeśli mi sie uda to spróbuje ci to znaleźć chodzi mi o perka i o niewidke klas :)

Edytowane przez pozdro495
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  1. Poprawienie grawitacje, adrenaline oraz zwinność. Grawitacja, zwinność małe przeliczniki, prawie nic nie daje. Adrenalina w ogóle nie działa. 
  2. Przyśpieszenie lotu "Fajerbola"
  3. Dodać do Vipa pokazywanie zadawanego DMG przy trafieniu ( ammo jak i skillem)
  4. Dodanie informacji pod komendą "/mana" informacje z ilu na ile się ulepsza dany skill postać bo aktualnie jest to pomieszane np. 6%>7%, stamina 20s>18s...
  5. +50% expa dla osoby która posiada ustawiony tag serwerowej grupy na steamie [http://steamcommunity.com/groups/csclassici]
Edytowane przez Op0rNiK0W
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Do regulaminu dodałbym punkt o zakazie rashowania dla osób nie mających celów mapy do 20sekund po rozpoczęciu rundy.

2)Usunąć przedmiot "Błogosławieństwo Hwanina" (Wybuch po śmierci) Albo naprawić związanego z nim buga. (Tak, wiem że była o tym mowa ale problem nie ustąpił.)

3) Możliwość rozdawania po kilka pkt. statystyk. (Przy 100pkt takie ciągłe klikanie jest ciężkie)

4) Zamienienie zooma na latarke w klasie Nithalak.

 

Edytowane przez Samobójca
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.06.2017 o 18:04, Samobójca napisał:

1) Do regulaminu dodałbym punkt o zakazie rashowania dla osób nie mających celów mapy do 20sekund po rozpoczęciu rundy.

2)Usunąć przedmiot "Błogosławieństwo Hwanina" (Wybuch po śmierci) Albo naprawić związanego z nim buga. (Tak, wiem że była o tym mowa ale problem nie ustąpił.)

3) Możliwość rozdawania po kilka pkt. statystyk. (Przy 100pkt takie ciągłe klikanie jest ciężkie)

4) Zamienienie zooma na latarke w klasie Nithalak.

 

  1. Beznadziejny pomysł... Zniszczy całą rozgrywkę.
  2. Było pisane.
  3. Przydała by się opcja, która zwiększa ilość dodawanych stat za jednym razem.
  4. Jestem na TAK zoom to dno.  
25 minut temu, Samobójca napisał:

Według mnie zakaz rushowania To wcale nie jest pomysł który zniszczy rozgrywkę. 

Podam przykład ma mapie rats.

W CT jest upadły z lina, albo.zabójca z full zwinnosc który rashuje Tt i nie daje wykonać nawet celów mapy.

Liczy się czujność w tej grze, zakaz raszowania wymusza kampienie, której niszczy rozgrywkę 

Edytowane przez Op0rNiK0W
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie zakaz rushowania To wcale nie jest pomysł który zniszczy rozgrywkę. 

Podam przykład ma mapie rats.

W CT jest upadły z lina, albo.zabójca z full zwinnosc który rashuje Tt i nie daje wykonać nawet celów mapy.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Aktualizacja

1. Poprawienie szybkości Fireball

2. Poprawienie przelicznika Grawitacji, Adrenaliny, Zwinności

3. Błogo oraz Sprawiedliwość Hwanina do sprawdzenia, zmniejszyłem odległość

Nie będzie expa za tag, bo do tego są punkty, a nie chcę też dawać większego expa za coś takiego

Z tą wielkością fireball to też trochę uzależnione od dodanego modelu, ale coś tam zmienię niedługo

Optymalizacją klas niedługo się zajmę, ale najpierw chce się uporać z tą niewidką

Aktualizacja wejdzie w nocy

 

Dalej pracuje nad tą niewidzialność broni

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Wgrałem w fazie testów system top3 mapy.

Pracuje nad:

  1. Blokadą dla Scavengerza i Upadłego w przypadku posiadania hosta
  2. Pewne kroki kierujące ku optymalizacji klas
  3. Wdrożenie (powoli) systemu losowania VIP na serwerze
  4. Pewnych poprawek
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, -_- napisał:

Mówicie, że mam zamienić zoom na latarkę u Nithlatak?

 

2 godziny temu, Op0rNiK0W napisał:

Możesz wymyślić coś lepszego ^^ a jak nie to niech będzie latarka 

Moim zdaniem latarka byłaby wystarczająca.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Udało mi się załatwić problem z niewidzialnością na kosie.

W nocy wgrałem też update, blokujący ratowanie hostów przy pomocy umiejętności na Upadłym i Scavenger.

Pracuję teraz nad ustawieniem tego pod każdy ITEM/Klasę.

 

W update pojawią się też (tak jak wspomniałem wcześniej) poprawki do klas, które mają na celu zoptymalizować grę :)

Jeżeli o czymś zapomniałem, to proszę to ponownie uwzględnić w tym temacie.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, -_- napisał:

Udało mi się załatwić problem z niewidzialnością na kosie.

W nocy wgrałem też update, blokujący ratowanie hostów przy pomocy umiejętności na Upadłym i Scavenger.

Pracuję teraz nad ustawieniem tego pod każdy ITEM/Klasę.

 

W update pojawią się też (tak jak wspomniałem wcześniej) poprawki do klas, które mają na celu zoptymalizować grę :)

Jeżeli o czymś zapomniałem, to proszę to ponownie uwzględnić w tym temacie.

Grawitacja, grawitacja i raz jeszcze grawitacja przydatna umiejętność lecz na serwie nic nie daje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Przecież sprawdzałem ją przy full statystyce i widać różnicę i to sporą, a jeżeli jeszcze bardziej to zmniejszę, to przy full grawitce będziecie latać na poziomie bramy na DD2 BombSite B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Jako iż dzisiaj wejdzie mała paczka optymalizacyjna do klas oraz poprawka z widocznością na kosie, to mam do Was jeszcze jedno pytanie.

Jak nabija się Wam manę? Wolno/Szybko.

Czy chcielibyście by na serwerze pojawił się dodatek, który pozwalałby na nabijanie many za grę? Plugin sprawdzałby daną ilość graczy i przez nią mnożył liczbę punktów, które otrzymamy za grę. Plugin rozdawałby te manę co np: 5 minut.

Dodatkowo po resecie mógłbym dodać coś w stylu loterii, która polegałaby na tym, że za manę (którą też planuje dodać do sklepiku do kupienia w małej ilości) można byłoby kupić losa, który pozwalałby nam wygrać usługi na serwerze, złoto, exp, także manę, itd.

Chciałbym też wiedzieć, ile jesteście w stanie wbić many, a ile złota w ciągu mapy i czy gracze wchodzący na serwer potrafią zrozumieć zasady gry. (komendy, klasy, itemy, itd)

 

Update wgrany

Jutro postaram się ogarnąć też te animacje, bo są za duże

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, -_- napisał:

Jako iż dzisiaj wejdzie mała paczka optymalizacyjna do klas oraz poprawka z widocznością na kosie, to mam do Was jeszcze jedno pytanie.

Jak nabija się Wam manę? Wolno/Szybko.

Czy chcielibyście by na serwerze pojawił się dodatek, który pozwalałby na nabijanie many za grę? Plugin sprawdzałby daną ilość graczy i przez nią mnożył liczbę punktów, które otrzymamy za grę. Plugin rozdawałby te manę co np: 5 minut.

Dodatkowo po resecie mógłbym dodać coś w stylu loterii, która polegałaby na tym, że za manę (którą też planuje dodać do sklepiku do kupienia w małej ilości) można byłoby kupić losa, który pozwalałby nam wygrać usługi na serwerze, złoto, exp, także manę, itd.

Chciałbym też wiedzieć, ile jesteście w stanie wbić many, a ile złota w ciągu mapy i czy gracze wchodzący na serwer potrafią zrozumieć zasady gry. (komendy, klasy, itemy, itd)

Grając na Diablo i mając Vipa powiem tak. Na brak złota nie narzekam.

Wszystkie RUNY które mi leciały sprzedawałem i uzbierałem na jednej klasie +600złota, na innej 200 itp.

Ale jeśli chodzi o MANĘ, tu już pojawiają się schodki.

Ulepszyć do tej pory udało mi się raz umiejętność na Nekromancie, i to w poprzedniej edycji jak doszedłem do IV czy V aktu w questach już nie pamiętam. Na Nithalaku teraz mam 192 many a zbierałem to prawie miesiąc xD 

Zbiera się to mozolnie, można by to zwiększyć ale żeby tylko nie przesadzić bo to właśnie na tym powinno polegać że aby ulepszyć klasę trzeba się natyrać. Może wystarczy podrasować tylko szansę na dostanie many w sklepiku za sprzedaż itemu. Nie wiem jak to się procentowo przedstawia ile jest szansy ale czasami sprzedaje po 20 itemów i nie mam many.

Podsumowując jestem na tak aby zwiększyć szansę na zdobycie many, ale w rozsądnych granicach. Bo taki TALIC z ulepszonym wysysaniem,PALADYN z szansą na odbicie pocisku, czy NEKROMANTA z szansą na wyssanie hp przy full ulepszeniu to będzie patologia :)

Ewentualnie dodać do tego expa za top3 mapy przykładowo 1 miejsce +3many 2 miejsce +2 many 3miejsce +1many

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

No i dlatego wpadłem na pomysł z tą maną za grę, ponieważ zmobilizuje to ludzi do gry + mana będzie zależna też od tego ile jest osób na serwerze.

Uważam, że to fajna opcja, a podrasować mogę tylko lekko zdobywanie many. Mana nie miała być za bycie "PRO", a za samą grę, więc dawanie jej za top mapy jest słabym pomysłem.

 

Informuję jeszcze raz, że dzisiaj weszła spora aktualizacja, w której lekko zoptymalizowałem klasy (początek prac nad tym), naprawiłem parę błędów, poprawiłem opisy umiejętności za manę oraz opisy klas. Dodatkowo dodano niewidzialność na kosie, itd. Aktualizacja dość spora, dzisiaj przez cały dzień jeszcze ją poprawiałem i mam nadzieję, że wszystko dodałem prawidłowo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, -_- napisał:

Jako iż dzisiaj wejdzie mała paczka optymalizacyjna do klas oraz poprawka z widocznością na kosie, to mam do Was jeszcze jedno pytanie.

Jak nabija się Wam manę? Wolno/Szybko.

Czy chcielibyście by na serwerze pojawił się dodatek, który pozwalałby na nabijanie many za grę? Plugin sprawdzałby daną ilość graczy i przez nią mnożył liczbę punktów, które otrzymamy za grę. Plugin rozdawałby te manę co np: 5 minut.

Dodatkowo po resecie mógłbym dodać coś w stylu loterii, która polegałaby na tym, że za manę (którą też planuje dodać do sklepiku do kupienia w małej ilości) można byłoby kupić losa, który pozwalałby nam wygrać usługi na serwerze, złoto, exp, także manę, itd.

Chciałbym też wiedzieć, ile jesteście w stanie wbić many, a ile złota w ciągu mapy i czy gracze wchodzący na serwer potrafią zrozumieć zasady gry. (komendy, klasy, itemy, itd)

 

Update wgrany

Jutro postaram się ogarnąć też te animacje, bo są za duże

Nabijanie many u mnie ujdzie przy 50 killach na mape lecz jak serwer świeci pustkami to lipa + gracze co robią 4 kille na mape to u nich jest toche lipa 

Dodatek mile widziany ^^ 

Loteria też spoko opcja

Za dużo zmiennych nie da się określić tego ile jesteśmy w stanie wbić many/ złota. Co do komend wszytko jasne jak ktoś coś nie wie to się dopyta 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności