Kaszalot spermacetowy 13 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Może jakiś nerfik dla Upadłego na ten jego hak aby mógł go używać co nwm 2s A także ogarnąć jakoś Adrenalinę i Zręczność bo to odstrasza nowych graczy strzelam w kogoś 9 pocisków zadaje mu 140dmg z m4a4 Adrenalina - P250 2 strzały i mnie niema jaki jest sens gry dla nowych którzy padają na 2 strzały? 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Dzisiaj w nocy został wgrany update, więc proszę zweryfikować czy wszystko jest okej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszalot spermacetowy 13 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 15 godzin temu, -_- napisał: Dzisiaj w nocy został wgrany update, więc proszę zweryfikować czy wszystko jest okej. A gdzie znajdę opis? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Proszę bardzo oto opis Zmniejszenie czasu ładowania Lustrzanego Pancerza (do 5s) i Kuli Niebios (do 15s) Poprawione info przy ożywaniu dla Nekromanty (złe info o EXP) Zręczność została lekko osłabiona Lord otrzymał nową umiejętność jaką jest 1.5x więcej DMG przy strzale w głowę Dodanie cooldown do Upadłego (5s) Zwiększenie INV (widzialności) zjawy o 15 jednostek 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszalot spermacetowy 13 Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 Proponował bym Zablokowanie Bizona ponieważ jest on za mocny na niektórych itemach i klasach przez co psuje rozgrywkę obawiam się że za jakiś czas gracze mogą się wnerwiać na tą broń i nie wracać do serwera. Także bizon jest nadużywany przez niektórych graczy którzy używają go na każdej mapie. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszalot spermacetowy 13 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Proponowałbym zwiększenie DMG Pioruna Demonologa a także dać mu możliwość uderzenia piorunem w niewidzialnych 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszalot spermacetowy 13 Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Proponował bym nerf Nithalaka jego odbicia pancerza ponieważ zabiera on 230dmg+ w 2 strałach gdy my strzelamy nawet komuś prostu w plecy A drugą propozycją jest danie możliwości Demonologowi Uderzania piorunem niewidzialnych 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 1 godzinę temu, Kaszalot spermacetowy napisał: Proponował bym nerf Nithalaka jego odbicia pancerza ponieważ zabiera on 230dmg+ w 2 strałach gdy my strzelamy nawet komuś prostu w plecy To DMG było z 1 odbicie + Fajerboll ^^. Nie pisz posta pod postem, edytuj stary i dopisz co masz dopisać. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frosty 17 Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 Prosiłbym o bufa dla Siewcy Zagłady np. Żeby int wpłyało na ilość leczenia i naprawienie kradzieży magazynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 21 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 18 godzin temu, Frosty napisał: Prosiłbym o bufa dla Siewcy Zagłady np. Żeby int wpłyało na ilość leczenia i naprawienie kradzieży magazynku. Leczenie zwiększasz za pomocą many a co do magazynku sprawdzę to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszalot spermacetowy 13 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Proponuje dodać jakiś plugin na anty-rushowanie bo dla nowych graczy to jest utrapienie jak jakiś debil z wysokim lvl'em pushuje cały czas na TT respa i umierają po 20 sekundach rundy z czymś takim nieda się grać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 1 godzinę temu, Kaszalot spermacetowy napisał: debil z wysokim lvl'em pushuje cały czas na TT respa i umierają po 20 sekundach skoro 20 sekund nie wystarcza to ile wy chcecie anty-rasha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frosty 17 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Dnia 20.09.2017 o 22:27, Frosty napisał: Prosiłbym o bufa dla Siewcy Zagłady np. Żeby int wpłyało na ilość leczenia i naprawienie kradzieży magazynku. Kradzież magazynku działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frosty 17 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) Prosił bym o bufa dla balla by mógł przyciągać w biegu. Edytowane 24 Września 2017 przez Frosty Błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liseq 23 Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 Dodajcie jakiś skrót na szybkie sprzedanie itemu np /sprzedajitem albo chociaż /targowisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 28 minut temu, liseq napisał: Dodajcie jakiś skrót na szybkie sprzedanie itemu np /sprzedajitem albo chociaż /targowisko bind "k" "say /z" następnie klikasz 2>5, gotowe. Item został sprzedany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 (edytowane) Proponuję buffa klasy Khazra Aktualnie posiada falę ognia 20dmg, szansę na podpalenie i +10dmg (+10%?) po załadowaniu na nożu. Fala ognia 20dmg na start po dodaniu 140pkt w inteligencje zadaje 62dmg, po wymaksowaniu to nadal mniej niż zadaje duriel czyli 70, dodatkowo duriel po dodaniu takiej samej ilości inty zadaje 140dmg ponad 2 razy więcej niż khazra. Porównując do innych klas khazra po wymaksowaniu inty zadaje około tyle ile inne klasy mają na start demonolog z pioruna 50 coś takiego, mag 65 z fireballa, duriel 70 (najwięcej ze wszystkich klas?), zniewolony 40 (do niedawna 60) Nie wiem jaki jest wzór na dmg z fali ognia ale wygląda na 20 + int / 3.(3) Tutaj można zrobić tak jak u duriela czyli 70+int/2 lub 50 (czyli nie licząc premium nadal najmniej) + int/4 ale podpalenie z fali 1/1 Druga sprawa to podpalenie, gdy kogos podpalimy ogień zadaje 25dmg (czyli 14% ze z fali zada się 55dmg, gdyby było 1/1 można by porównać do obrazen z innych klas) lecz ten dmg nie jest zadawany przez nas tylko przez mapę, tutaj przydałoby się by dmg z ognia był zadawany przez khazrę (czy to z fali czy tez przy podpaleniu z jakiejś broni) Inteligencja nie wpływa na dmg ognia, co to oznacza? A no to że jeśli się wymaxuje inte to uderzy się 62 z fali i 14% ze uderzy się 77 (trochę mało jak na 140 inty) Inteligencja więc powinna wpływać i na podpalenie z fali i na podpalenie z broni. Jeśli już będą jakieś zmiany przydadzą się wzory na to wszystko Nie wiem czy to jest +dmg czy +% (w opisie jest to pierwsze a w praktyce wygląda że to drugie) +10dmg ładowane na nożu, duriel ma 15 dmg zadawane od tyłu (porównuję do duriela ze względu na podobieństwo tych klas) proponuję 2 opcje: *ulepszenie za manę +2dmg zamiast 1 lub *max ulepszeń 5 zamiast 3 Ulepszenia za manę strasznie drogie (najtańsza umiejętność droższa niż najdroższe umiejętności w niektórych klasach) - wszystko taniej o 50 many Najważniejsze potrzebne zmiany to: dmg z ognia zadawany przez nas zamiast przez mapę (frag dla nas zamiast samobójstwo gracza) wpływ inty na dmg z ognia większy dmg z fali na start tańszy rozwój postaci (to naprawdę jest zbyt drogie) +Zmiana statystyk nekromanty zaradność 90 ---> 70 siła 90 ---> 105 zręczność 105 ---> 110 przypominam ze siła i zręczność to główne statystyki nekromanty PS Zmiana statystyk khazry zręczność 65 ---> 60 adrenalina 55 ---> 60 magiczne pociski barbarzyńcy 1 na start + 3 z ulepszeń za manę (5 to za dużo, średnio w 5 hitach się zabija), ewentualnie tańsze ulepszenie NAPRAWA RUNY I ULEPSZENIE JEST ZBYT DROGIE ulepszenie runy 100 złota a naprawa 30 Edytowane 25 Września 2017 przez _Hades 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liseq 23 Opublikowano 25 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2017 58 minut temu, _Hades napisał: Proponuję buffa klasy Khazra Aktualnie posiada falę ognia 20dmg, szansę na podpalenie i +10dmg (+10%?) po załadowaniu na nożu. Fala ognia 20dmg na start po dodaniu 140pkt w inteligencje zadaje 62dmg, po wymaksowaniu to nadal mniej niż zadaje duriel czyli 70, dodatkowo duriel po dodaniu takiej samej ilości inty zadaje 140dmg ponad 2 razy więcej niż khazra. Porównując do innych klas khazra po wymaksowaniu inty zadaje około tyle ile inne klasy mają na start demonolog z pioruna 50 coś takiego, mag 65 z fireballa, duriel 70 (najwięcej ze wszystkich klas?), zniewolony 40 (do niedawna 60) Nie wiem jaki jest wzór na dmg z fali ognia ale wygląda na 20 + int / 3.(3) Tutaj można zrobić tak jak u duriela czyli 70+int/2 lub 50 (czyli nie licząc premium nadal najmniej) + int/4 ale podpalenie z fali 1/1 Druga sprawa to podpalenie, gdy kogos podpalimy ogień zadaje 25dmg (czyli 14% ze z fali zada się 55dmg, gdyby było 1/1 można by porównać do obrazen z innych klas) lecz ten dmg nie jest zadawany przez nas tylko przez mapę, tutaj przydałoby się by dmg z ognia był zadawany przez khazrę (czy to z fali czy tez przy podpaleniu z jakiejś broni) Inteligencja nie wpływa na dmg ognia, co to oznacza? A no to że jeśli się wymaxuje inte to uderzy się 62 z fali i 14% ze uderzy się 77 (trochę mało jak na 140 inty) Inteligencja więc powinna wpływać i na podpalenie z fali i na podpalenie z broni. Jeśli już będą jakieś zmiany przydadzą się wzory na to wszystko Nie wiem czy to jest +dmg czy +% (w opisie jest to pierwsze a w praktyce wygląda że to drugie) +10dmg ładowane na nożu, duriel ma 15 dmg zadawane od tyłu (porównuję do duriela ze względu na podobieństwo tych klas) proponuję 2 opcje: *ulepszenie za manę +2dmg zamiast 1 lub *max ulepszeń 5 zamiast 3 Ulepszenia za manę strasznie drogie (najtańsza umiejętność droższa niż najdroższe umiejętności w niektórych klasach) - wszystko taniej o 50 many Najważniejsze potrzebne zmiany to: dmg z ognia zadawany przez nas zamiast przez mapę (frag dla nas zamiast samobójstwo gracza) wpływ inty na dmg z ognia większy dmg z fali na start tańszy rozwój postaci (to naprawdę jest zbyt drogie) +Zmiana statystyk nekromanty zaradność 90 ---> 70 siła 90 ---> 105 zręczność 105 ---> 110 przypominam ze siła i zręczność to główne statystyki nekromanty Jak najbardziej za buffem dla khazry 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frosty 17 Opublikowano 26 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 19 godzin temu, liseq napisał: Jak najbardziej za buffem dla khazry W dniu 20.09.2017 o 22:27, Frosty napisał: Ja też 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weronika(: 1 Opublikowano 28 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2017 (edytowane) Mozna dodac artefakt.Takie cos jak item ale trwa np 12 godz.Zreszta cs 1.6 na diablo jest to wprowadzone (: Edytowane 28 Września 2017 przez Weronika(: Poprawi gre(; 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frosty 17 Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Prosił bym o zakaz min w niskich przejściach ponieważ po wybichu londujesz z głowom w suficie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszalot spermacetowy 13 Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Prosiłbym o jakiś buff ninjy aby miała cichobiegi lub jakiś większy dmg z kosy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liseq 23 Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 (edytowane) Balans postaci i ogólna moja propozycja zmian: Ninja: - usunąć widoczność na radarze - DMG lotek (noże do rzucania) będzie zależny od inteligencji Łowca: - usunięcie kuszy (która w tej chwili jest niegrywalna) - zamiast kuszy dodać 150% DMG z AWP Nihlathak: - usunąć ładowanie na nożu - dodać stałe 1/5 na odbicie Lord de Seis: - zmienić z ulepszenia za manę większy % zakrwawienie ekranu na większą regenerację hp np. +3 za ulepszenie [max 3] Dodatkowo apeluję do ponownego dodania pp-bizona, bo czym więcej zakazów tym gorzej, a skoro negev i pompa są w grze to dlaczego bizon już nie. Edytowane 30 Września 2017 przez liseq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszalot spermacetowy 13 Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 1 godzinę temu, liseq napisał: Balans postaci i ogólna moja propozycja zmian: Ninja: - usunąć widoczność na radarze - DMG lotek (noże do rzucania) będzie zależny od inteligencji Łowca: - usunięcie kuszy (która w tej chwili jest niegrywalna) - zamiast kuszy dodać 150% DMG z AWP Nihlathak: - usunąć ładowanie na nożu - dodać stałe 1/5 na odbicie Lord de Seis: - zmienić z ulepszenia za manę większy % zakrwawienie ekranu na większą regenerację hp np. +3 za ulepszenie [max 3] Dodatkowo apeluję do ponownego dodania pp-bizona, bo czym więcej zakazów tym gorzej, a skoro negev i pompa są w grze to dlaczego bizon już nie. Nieda się usunac ninjy na radarze dlatego troche wiekszy dmg z kosy lub ciche bieganie były by najlepszym rozwiązaniem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frosty 17 Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 W dniu 30.09.2017 o 12:48, Kaszalot spermacetowy napisał: Nieda się usunac ninjy na radarze dlatego troche wiekszy dmg z kosy lub ciche bieganie były by najlepszym rozwiązaniem Haki ma sens bufowanie dmg z kosy ja w plecy może bić ok. 240dmg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi