Skocz do zawartości

Propozycje


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

Może jakiś nerfik dla Upadłego na ten jego hak aby mógł go używać co nwm 2s
 

A także ogarnąć jakoś Adrenalinę i Zręczność bo to odstrasza nowych graczy strzelam w kogoś 9 pocisków zadaje mu 140dmg z m4a4 
 

Adrenalina - P250 2 strzały i mnie niema jaki jest sens gry dla nowych którzy padają na 2 strzały?

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Proszę bardzo oto opis

Zmniejszenie czasu ładowania Lustrzanego Pancerza (do 5s) i Kuli Niebios (do 15s)

Poprawione info przy ożywaniu dla Nekromanty (złe info o EXP)

Zręczność została lekko osłabiona

Lord otrzymał nową umiejętność jaką jest 1.5x więcej DMG przy strzale w głowę

Dodanie cooldown do Upadłego (5s)

Zwiększenie INV (widzialności) zjawy o 15 jednostek

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Proponował bym Zablokowanie Bizona ponieważ jest on za mocny na niektórych itemach i klasach przez co psuje rozgrywkę obawiam się że za jakiś czas gracze mogą się wnerwiać na tą broń i nie wracać do serwera. Także bizon jest nadużywany przez niektórych graczy którzy używają go na każdej mapie.

  • Like 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponował bym nerf Nithalaka jego odbicia pancerza ponieważ zabiera on 230dmg+ w 2 strałach gdy my strzelamy nawet komuś prostu w plecy :) A drugą propozycją jest danie możliwości Demonologowi Uderzania piorunem niewidzialnych

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kaszalot spermacetowy napisał:

Proponował bym nerf Nithalaka jego odbicia pancerza ponieważ zabiera on 230dmg+ w 2 strałach gdy my strzelamy nawet komuś prostu w plecy

To DMG było z 1 odbicie + Fajerboll ^^. Nie pisz posta pod postem, edytuj stary i dopisz co masz dopisać.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Frosty napisał:

Prosiłbym o bufa dla Siewcy Zagłady np. Żeby int wpłyało na ilość leczenia i naprawienie kradzieży magazynku.

Leczenie zwiększasz za pomocą many a co do magazynku sprawdzę to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje dodać jakiś plugin na anty-rushowanie bo dla nowych graczy to jest utrapienie jak jakiś debil z wysokim lvl'em pushuje cały czas na TT respa i umierają po 20 sekundach rundy z czymś takim nieda się grać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kaszalot spermacetowy napisał:

debil z wysokim lvl'em pushuje cały czas na TT respa i umierają po 20 sekundach

skoro 20 sekund nie wystarcza to ile wy chcecie anty-rasha?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, liseq napisał:

Dodajcie jakiś skrót na szybkie sprzedanie itemu

np /sprzedajitem albo chociaż /targowisko

bind "k" "say /z" następnie klikasz 2>5, gotowe. Item został sprzedany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję buffa klasy Khazra

Aktualnie posiada falę ognia 20dmg, szansę na podpalenie i +10dmg (+10%?) po załadowaniu na nożu.

Fala ognia 20dmg na start po dodaniu 140pkt w inteligencje zadaje 62dmg, po wymaksowaniu to nadal mniej niż zadaje duriel czyli 70, dodatkowo duriel po dodaniu takiej samej ilości inty zadaje 140dmg ponad 2 razy więcej niż khazra. Porównując do innych klas khazra po wymaksowaniu inty zadaje około tyle ile inne klasy mają na start demonolog z pioruna 50 coś takiego, mag 65 z fireballa, duriel 70 (najwięcej ze wszystkich klas?), zniewolony 40 (do niedawna 60)

Nie wiem jaki jest wzór na dmg z fali ognia ale wygląda na 20 + int / 3.(3)

Tutaj można zrobić tak jak u duriela czyli 70+int/2 lub 50 (czyli nie licząc premium nadal najmniej) + int/4 ale podpalenie z fali 1/1

Druga sprawa to podpalenie, gdy kogos podpalimy ogień zadaje 25dmg (czyli 14% ze z fali zada się 55dmg, gdyby było 1/1 można by porównać do obrazen z innych klas) lecz ten dmg nie jest zadawany przez nas tylko przez mapę, tutaj przydałoby się by dmg z ognia był zadawany przez khazrę (czy to z fali czy tez przy podpaleniu z jakiejś broni)

Inteligencja nie wpływa na dmg ognia, co to oznacza? A no to że jeśli się wymaxuje inte to uderzy się 62 z fali i 14% ze uderzy się 77 (trochę mało jak na 140 inty) Inteligencja więc powinna wpływać i na podpalenie z fali i na podpalenie z broni. Jeśli już będą jakieś zmiany przydadzą się wzory na to wszystko

Nie wiem czy to jest +dmg czy +% (w opisie jest to pierwsze a w praktyce wygląda że to drugie)

+10dmg ładowane na nożu, duriel ma 15 dmg zadawane od tyłu (porównuję do duriela ze względu na podobieństwo tych klas)

proponuję 2 opcje:

*ulepszenie za manę +2dmg zamiast 1

lub

*max ulepszeń 5 zamiast 3

Ulepszenia za manę strasznie drogie (najtańsza umiejętność droższa niż najdroższe umiejętności w niektórych klasach) - wszystko taniej o 50 many

Najważniejsze potrzebne zmiany to:

  • dmg z ognia zadawany przez nas zamiast przez mapę (frag dla nas zamiast samobójstwo gracza)
  • wpływ inty na dmg z ognia
  • większy dmg z fali na start
  • tańszy rozwój postaci (to naprawdę jest zbyt drogie)

 

+Zmiana statystyk nekromanty

  1.  zaradność 90 ---> 70
  2.  siła 90 ---> 105
  3.  zręczność 105 ---> 110

przypominam ze siła i zręczność to główne statystyki nekromanty

 

PS

Zmiana statystyk khazry

zręczność 65 ---> 60

adrenalina 55 ---> 60

 

magiczne pociski barbarzyńcy 1 na start + 3 z ulepszeń za manę (5 to za dużo, średnio w 5 hitach się zabija), ewentualnie tańsze ulepszenie

 

NAPRAWA RUNY I ULEPSZENIE JEST ZBYT DROGIE ulepszenie runy 100 złota a naprawa 30

Edytowane przez _Hades
  • Like 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, _Hades napisał:

Proponuję buffa klasy Khazra

Aktualnie posiada falę ognia 20dmg, szansę na podpalenie i +10dmg (+10%?) po załadowaniu na nożu.

Fala ognia 20dmg na start po dodaniu 140pkt w inteligencje zadaje 62dmg, po wymaksowaniu to nadal mniej niż zadaje duriel czyli 70, dodatkowo duriel po dodaniu takiej samej ilości inty zadaje 140dmg ponad 2 razy więcej niż khazra. Porównując do innych klas khazra po wymaksowaniu inty zadaje około tyle ile inne klasy mają na start demonolog z pioruna 50 coś takiego, mag 65 z fireballa, duriel 70 (najwięcej ze wszystkich klas?), zniewolony 40 (do niedawna 60)

Nie wiem jaki jest wzór na dmg z fali ognia ale wygląda na 20 + int / 3.(3)

Tutaj można zrobić tak jak u duriela czyli 70+int/2 lub 50 (czyli nie licząc premium nadal najmniej) + int/4 ale podpalenie z fali 1/1

Druga sprawa to podpalenie, gdy kogos podpalimy ogień zadaje 25dmg (czyli 14% ze z fali zada się 55dmg, gdyby było 1/1 można by porównać do obrazen z innych klas) lecz ten dmg nie jest zadawany przez nas tylko przez mapę, tutaj przydałoby się by dmg z ognia był zadawany przez khazrę (czy to z fali czy tez przy podpaleniu z jakiejś broni)

Inteligencja nie wpływa na dmg ognia, co to oznacza? A no to że jeśli się wymaxuje inte to uderzy się 62 z fali i 14% ze uderzy się 77 (trochę mało jak na 140 inty) Inteligencja więc powinna wpływać i na podpalenie z fali i na podpalenie z broni. Jeśli już będą jakieś zmiany przydadzą się wzory na to wszystko

Nie wiem czy to jest +dmg czy +% (w opisie jest to pierwsze a w praktyce wygląda że to drugie)

+10dmg ładowane na nożu, duriel ma 15 dmg zadawane od tyłu (porównuję do duriela ze względu na podobieństwo tych klas)

proponuję 2 opcje:

*ulepszenie za manę +2dmg zamiast 1

lub

*max ulepszeń 5 zamiast 3

Ulepszenia za manę strasznie drogie (najtańsza umiejętność droższa niż najdroższe umiejętności w niektórych klasach) - wszystko taniej o 50 many

Najważniejsze potrzebne zmiany to:

  • dmg z ognia zadawany przez nas zamiast przez mapę (frag dla nas zamiast samobójstwo gracza)
  • wpływ inty na dmg z ognia
  • większy dmg z fali na start
  • tańszy rozwój postaci (to naprawdę jest zbyt drogie)

 

+Zmiana statystyk nekromanty

  1.  zaradność 90 ---> 70
  2.  siła 90 ---> 105
  3.  zręczność 105 ---> 110

przypominam ze siła i zręczność to główne statystyki nekromanty

Jak najbardziej za buffem dla khazry

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Balans postaci i ogólna moja propozycja zmian:

Ninja:

 - usunąć widoczność na radarze

 - DMG lotek (noże do rzucania) będzie zależny od inteligencji

Łowca:

 - usunięcie kuszy (która w tej chwili jest niegrywalna)

 - zamiast kuszy dodać 150% DMG z AWP

Nihlathak:

 - usunąć ładowanie na nożu

 - dodać stałe 1/5 na odbicie 

Lord de Seis:

- zmienić z ulepszenia za manę większy % zakrwawienie ekranu na większą regenerację hp np. +3 za ulepszenie [max 3] 

 

Dodatkowo apeluję do ponownego dodania pp-bizona, bo czym więcej zakazów tym gorzej, a skoro negev i pompa są w grze to dlaczego bizon już nie.

Edytowane przez liseq
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, liseq napisał:

Balans postaci i ogólna moja propozycja zmian:

Ninja:

 - usunąć widoczność na radarze

 - DMG lotek (noże do rzucania) będzie zależny od inteligencji

Łowca:

 - usunięcie kuszy (która w tej chwili jest niegrywalna)

 - zamiast kuszy dodać 150% DMG z AWP

Nihlathak:

 - usunąć ładowanie na nożu

 - dodać stałe 1/5 na odbicie 

Lord de Seis:

- zmienić z ulepszenia za manę większy % zakrwawienie ekranu na większą regenerację hp np. +3 za ulepszenie [max 3] 

 

Dodatkowo apeluję do ponownego dodania pp-bizona, bo czym więcej zakazów tym gorzej, a skoro negev i pompa są w grze to dlaczego bizon już nie.

Nieda się usunac ninjy na radarze dlatego troche wiekszy dmg z kosy lub ciche bieganie były by najlepszym rozwiązaniem

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.09.2017 o 12:48, Kaszalot spermacetowy napisał:

Nieda się usunac ninjy na radarze dlatego troche wiekszy dmg z kosy lub ciche bieganie były by najlepszym rozwiązaniem

Haki ma sens bufowanie dmg z kosy ja w plecy może bić ok. 240dmg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności