Skocz do zawartości

[New Diablo Mod] Ninja


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę, że ninja nie jest bardzo op postacią albo aż tak op bo porównując do diablo,druid i zjawa które są wylewelowane i maja po 300/400hp z perkami to ninja nie zrobi nic albo mało tym bardziej, że każda z tych postaci bierze ninje na hita w głowę a sa przypadki że nawet w ciało, więc ninja nie ma szans na małych mapach lub na których nie ma jakiś przeszkód na przeciwników z wyżej wymienionymi klasami. 

Pozdrawiam 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

@Djabeu pamiętaj proszę, że to Diablo, nie COD. Rozgrywka polega właśnie na tym, że są klasy, które "pokonują" inne. Ninja w zamyśle nie powinien sobie radzić z klasami, które są postawione jako tank

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem za zmiana tych noży.

1. Aby był dzwięk kiedy trafimy
2. Aby leciały tam gdzie jest celownik w ruchu, ewentualnie jesli to za mocne to chociaż gdy stoimy w miejscu żeby lecialy "środkiem" a nie z prawego boku leca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo zrobić tak: Trzeba odczekać 2/3 sekundy celując w przeciwnika / Albo stać w miejscu przez 1/2 sekundy i rzucić. Nie ma sensu ciągłe bieganie i rzucanie tymi nożami, bo potem można insta killować np. Rzucasz nożem i uderzasz kosą (prawym). Zadaje to +/- 180hp, czyli prawie tyle co posiada 70% graczy. Nie ma też sensu ta gravitka, przez którą na dd2 można odrazu z respa CT przelecieć na shorta, a po chwili być już na respie TT. Proponuję zmiejszenie jej do x3, jednak żeby to dośrodkować, zwiększenie szybkości klasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieeee, wtedy ta klasa znowu byla by jie grywalna 😕 ninja jest i tak bardzo slabą postacią (mozesz za zloto kupic skill maga czyli naswietlenie). Problem kest wtedy kiedy polecą na ciebie 2 ninje, wtedy nie masz jak sie obronic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy kupowanie tego jest opłacalne. Ninja i tak moze instakillować prawym + rzucanym nozem. Czasem nawet wystarczy kosa w plecy, która zadaje około 200 w plecy, a co dopiero z rzucanym nozem. Ninja to jedna z najbardziej wkurzających klas przez swoją niewidzialność. Moze by tak zwiększyć czas pomiędzy rzucanymi nozami?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
7 godzin temu, rilu napisał:

Jestem za zmiana tych noży.

1. Aby był dzwięk kiedy trafimy
2. Aby leciały tam gdzie jest celownik w ruchu, ewentualnie jesli to za mocne to chociaż gdy stoimy w miejscu żeby lecialy "środkiem" a nie z prawego boku leca...

Co do punktu drugiego -> Jaki to ma sens? Przecież rzucasz tymi nożami, więc logicznie, że one upadają, bo działa na nie grawitacja. Robienie z nich czegoś takiego spowoduje, że będą jak bełty, więc równie dobrze można od razu wpisać tej klasie "Strzela bełtami", a nie "Rzuca nożami". 

 

7 godzin temu, howlie napisał:

Albo zrobić tak: Trzeba odczekać 2/3 sekundy celując w przeciwnika / Albo stać w miejscu przez 1/2 sekundy i rzucić. Nie ma sensu ciągłe bieganie i rzucanie tymi nożami, bo potem można insta killować np. Rzucasz nożem i uderzasz kosą (prawym). Zadaje to +/- 180hp, czyli prawie tyle co posiada 70% graczy. Nie ma też sensu ta gravitka, przez którą na dd2 można odrazu z respa CT przelecieć na shorta, a po chwili być już na respie TT. Proponuję zmiejszenie jej do x3, jednak żeby to dośrodkować, zwiększenie szybkości klasy.

To co mówisz nie trzyma się tego co napisałeś na początku. Mówisz o szybkim dojściu przez grawitkę, a chcesz zboostować mu speed. Końcowy wynik będzie ten sam

Zgodzę się z rzucanymi nożami, ale klasa sama w sobie jest zbudowana jak typowy ninja, więc ciężko żeby była inna i wkurzanie tyczy się raczej tego, że gracze nie są przyzwyczajeni do takiej rozgrywki. Do teraz są braki w niektórych klasach (co rozumiem, bo mogą być słabe w odczuciu danych osób), a które mogłyby zmienić trochę rozgrywkę

 

Noże będą leciały teraz przed graczem, ale będą miały też dłuższy cooldown 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm a co wy na to zeby zrobic ją tak ze jak ninja biega ma niewidke jak zjawa a jak kuca/shiftuje stoi w miejscu ma tą swoją niewidke? bo problem jest to kiedy ninja na otwartej przestrzeni jest mega szybki, niewidac go i rzuca nozami. Zjem cje skoro dla ciebie ninja powienien byc ninją to powiniem byc niewidzialny w miejcu i na kucaku a nie jak biega, pozatym od kiedy ninja latają? moze wystarczy mu dodac 5mulitijumpow i dac mu 5 nozy np. bo ta klasa poprostu spami tymi nozami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodanie cooldown'u naprawi to rzucanie. Co do tej niewidzialności to o wiele pomogłoby w zabiciu tej Ninjy więc troche to bezsensu. A gdyby już miało tak być to napewno trochę mniej widzialny niż Zjawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale jak taki oponent podbiegnie do ciebie to bezproblemu  trafi cie z nozyka i cooldown nie pomoze 😕 jak dla mnie to ma byc ninja 😕 bo teraz hassasyn jest bardziej ninją niz ninja ninją xD Ps: może tak by dodac to ze.widac ninje na radarze? bo.te noze nic nie dają jak ninja w plecy bije 200dmg bo.sie.schowa w cieniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
11 godzin temu, SharMx1337 napisał:

Zjem cje skoro dla ciebie ninja powienien byc ninją to powiniem byc niewidzialny w miejcu i na kucaku a nie jak biega, pozatym od kiedy ninja latają?

Odkąd działam pzry serwerach ninja w dużej większości miał mniejsza grawitacje

10 godzin temu, howlie napisał:

Dodanie cooldown'u naprawi to rzucanie

Klasa ma cooldown 2.75s, czyli sekundę więcej niż poprzednio po dzisiejszym update

10 godzin temu, SharMx1337 napisał:

Ps: może tak by dodac to ze.widac ninje na radarze?

To już lepiej zastosować to co pisałeś wcześniej odnośnie niewidzialnosci na kucaku/stojąc

  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Proponuje zwiększyć cenę cichobiegów dla ninjy do 35 złota. Dodatkowo anty rash dla ninjy, przez pierwsze 5sek niech mają ograniczoną prędkość tak jak inne klasy, a nie że po kilku sekundach są już na respie przeciwnika.

  

2 godziny temu, meroo napisał:

Anty-rush na modzie?

OK. To może wyłączymy blokade paladynowi, upadłemu i impowi, a ja wracam do bicia całego teamu w 3 sekundy flashem

2020-05-05_18h25_37.png

Edytowane przez _Hades
  • Like 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Anty-rush na modzie?  To troche slaby pomysl. To mod, wymusza na nas gre którą nie jest celem wykonywania zadań bazowych samego csa. Tu gra jest bardziej zanstawiona na rozpierduche 😕 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, meroo napisał:

Anty-rush na modzie?  To troche slaby pomysl. To mod, wymusza na nas gre którą nie jest celem wykonywania zadań bazowych samego csa. Tu gra jest bardziej zanstawiona na rozpierduche 😕 

Z tego co wiem to na np. Upadłym, Impie jest anty-rusk wiec wszyscy albo nikt ^^ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 5/4/2020 at 11:08 PM, _Hades said:

Proponuje zwiększyć cenę cichobiegów dla ninjy do 35 złota. Dodatkowo anty rash dla ninjy, przez pierwsze 5sek niech mają ograniczoną prędkość tak jak inne klasy, a nie że po kilku sekundach są już na respie przeciwnika.

  

OK. To może wyłączymy blokade paladynowi, upadłemu i impowi, a ja wracam do bicia całego teamu w 3 sekundy flashem

2020-05-05_18h25_37.png

może zamiast narzekac na cene cichobiegów które i tak są drogie a bez nich imo ninja nie jest ani troche grywalny chyba ze checmy kampic az jakas ofiara podejdzie pod celownik ( 25 zlota trzeba zainwestować które nie będąc w top3 możemy odkuć tylko i wyłącznie sprzedając wszystkie itemy z killi + kupować i sprzedawać reszte) polecam zakupić latarke która jest tak samo dostępna jak cichobiego, jaki jest sens nerfienia itemu bo jakaś postać pod niego pasuje :^)? można skupić się na kontowaniu danej klasy poprzez uwaga... skille za sloto

6 hours ago, Op0rNiK0W said:

Z tego co wiem to na np. Upadłym, Impie jest anty-rusk wiec wszyscy albo nikt ^^ 

z tym wszyscy albo nikt sie zgodzi aczkolwiek postacie przy wprowadzeniu rushu wszstkie postacie ladujace dostana z gory ogromnego buffa bo beda sie ladowaly bez zadnych konsekwencji + stanowczo spowolni to rozgrywke na modzie a o to nie chyba chodzi :^)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 4.05.2020 o 23:08, _Hades napisał:

Dodatkowo anty rash dla ninjy, przez pierwsze 5sek niech mają ograniczoną prędkość tak jak inne klasy, a nie że po kilku sekundach są już na respie przeciwnika.

Jak już chcecie coś takiego na zasadzie blokady skilli, to trzeba to zablokować wszędzie gdzie ma to wpływ na szybkość rozgrywki, a IMP chyba nie ma takiej blokady

IMP, Upadły, Ninja przyśpieszają rozgrywkę i tutaj Opornikow ma rację

1 godzinę temu, p3rm napisał:

z tym wszyscy albo nikt sie zgodzi aczkolwiek postacie przy wprowadzeniu rushu wszstkie postacie ladujace dostana z gory ogromnego buffa bo beda sie ladowaly bez zadnych konsekwencji + stanowczo spowolni to rozgrywke na modzie a o to nie chyba chodzi :^)

Ciężko jest tutaj każdemu dogodzić, no chyba że wydłużymy freeze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zmniejszona grawitacja utrudnia grę tą klasą, proponuję trochę zwiększyć grawitkę, a w zamian dodać jeden skok w powietrzu.

Dodatkowy dmg nie powinien działać gdy ninja trafi w plecy, od przodu dmg może zostać ale w plecy daje zbyt dużą przewagę, nie ma czasu na reakcję, skill+prawy "one shotuje"

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 15.05.2020 o 16:51, _Hades napisał:

Dodatkowy dmg nie powinien działać gdy ninja trafi w plecy, od przodu dmg może zostać ale w plecy daje zbyt dużą przewagę, nie ma czasu na reakcję, skill+prawy "one shotuje"

Który dodatkowy DMG< bo nie bardzo rozumiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Tylko z drugiej strony, to jak to ma niby działać? Przecież jak trafia w plecy, to można zakładać, żę i tak by zabił, więc czemu mu to zabierać? Też warto na to spojrzeć z perspektywy samej mechaniki gry

Co do reszty, mogę zabrać mu grawitke w całości, zostawić malutki jej procent wzrostu i dodać multijump

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie wyexpionego ninje jest mega trudno zabic jak nawet masz ten 50+lvl, jak dla mnie dobrym wyjsciem byloby dac mu tą jego niewidke na kucaku, a np im ninja wiecej sie naladuje tym bardziej go widac, myśle że takie cos moze byc git no bo naladowane ninja ktore są niewidzialne są lekko za op z tym dmg jak ktos ogarnia klase 

@p3rm rownie dobrze moge powiedziec ze glupszej wypowiedzi nie widziałem, zabijasz na hita w plecy, nie wazne z jakim lvl, prawie wgl was nie widać, o nozykach ktore zadają 100dmg juz nie wspomne

Edytowane przez Yaahuuu
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 hours ago, Yaahuuu said:

generalnie wyexpionego ninje jest mega trudno zabic jak nawet masz ten 50+lvl, jak dla mnie dobrym wyjsciem byloby dac mu tą jego niewidke na kucaku, a np im ninja wiecej sie naladuje tym bardziej go widac, myśle że takie cos moze byc git no bo naladowane ninja ktore są niewidzialne są lekko za op z tym dmg jak ktos ogarnia klase 

jeden z gorszych poymsłów jaki widzaiałem :^)

 

ninja jest zbalasnowany, nic nie mam wiecej do dodania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności