Jump to content

[New Diablo Mod] Ninja


-_-
 Share

Recommended Posts

Ninja to klasa która nie ma większych szans na serwerze. Żeby to zmienić radzę zwiększyć dmg z noża na ninji o 30. + rozwój za manę 5 - 250 many

Link to comment
Share on other sites

Guest Maxx Speed
1 godzinę temu, Leśny napisał:

Ninja to klasa która nie ma większych szans na serwerze. Żeby to zmienić radzę zwiększyć dmg z noża na ninji o 30. + rozwój za manę 5 - 250 many

Mysle ze podniesienie dmg narazie starczy żeby potem nerfów nie robic 

Link to comment
Share on other sites

  • Root

Ludzie właśnie narzekają na tę klasę i można by było powiększyć jednak to dmg z nożyków

Link to comment
Share on other sites

W dniu 19.03.2018 o 11:06, Leśny napisał:

Albo dmg z nożyków 100+ 1.0 int. albo wbudować 30/40 dmg dodatkowego z normalnego noża (LPM, PPM)

100 to przesada bo nimi nie jest bardzo trudno trafic a mozna ich co 0,75 sekundy rzucac

Link to comment
Share on other sites

Ta zmiana, która została wprowadzona według mnie na razie powinna wystarczyć, aczkolwiek dobrze byłoby usunąć ograniczenie czasowe rzucania nożami, gdyż to irytuje, a na 1.6 też było to plusem, bo nie było ograniczenia.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Root
W dniu 24.03.2018 o 11:57, MeowTO napisał:

Nozyki ninjy nie zawsze trafiaja jak sie trafi stał afk na eldorado rzucilem w niego 3 razy i nir dostal ani razu

Dziwne, bo z tego co wiem, to z bełtami jest okej, a są zrobione na podobnej zasadzie

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
11 minut temu, ziomm napisał:

O co dokładniej Ci chodzi? O zmniejszenie kosztu ulepszenia czy o zmniejszenie wartości ulepszenia?

Zmniejszenie kosztu

Link to comment
Share on other sites

Według mnie to nie jest najlepszy pomysł. Ulepszona ninja jest bardzo słabo widoczna ... po prostu ninja stałaby się za mocna. Dobrze jest jak jest.

Link to comment
Share on other sites

30 minut temu, ziomm napisał:

Według mnie to nie jest najlepszy pomysł. Ulepszona ninja jest bardzo słabo widoczna ... po prostu ninja stałaby się za mocna. Dobrze jest jak jest.

Yy to czemu zjawa dostała zmniejszenie kosztu?  Po pierwsze żeby ulepszyć ninje trzeba sporo many a jak ja uzbierać gdy ja musiałem wbić 50  na diablo żeby  ulepszyć oślepienie bez 300 many chcę przypomnieć że ninja nie może podnieca broni i niektóre questy z buffami HP $ many odpadają

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zjawa z tego co pamiętam dostała zwiększenie wartości po ulepszeniu (z -5 na -10 widzialności). Pamiętaj też, że ninja inie zjawa to dwie różne klasy. 

Jak już to proponuję zmniejszenie kosztu ulepszenia oraz zmniejszenie wartości. Dodać więcej ulepszeń (tak, żeby efekt końcowy był taki sam jak teraz). 

Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, ziomm napisał:

Zjawa z tego co pamiętam dostała zwiększenie wartości po ulepszeniu (z -5 na -10 widzialności). Pamiętaj też, że ninja inie zjawa to dwie różne klasy. 

Jak już to proponuję zmniejszenie kosztu ulepszenia oraz zmniejszenie wartości. Dodać więcej ulepszeń (tak, żeby efekt końcowy był taki sam jak teraz). 

To jest  dobre rozwiązanie

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Root
13 godzin temu, SharMx1337 napisał:

1/9 na natychmiastowe zabicie z kosy,

Po co? To nie ma żadnego sensu, bo bardzo duża rozbieżność - nic to nie da + losowość to głupota i robi straszne zamieszanie. Jak chcesz osiągnąć balans dodając losowść do gry?

Klasa będzie miała poprawną niewidzialność i wtedy prześledzę ilość osób nią grającą 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dodanie cichych kroków ninji to będzie zbyt OP z połączeniem z jego szybkością.
Nie widoczności na radarze powinno być najlepszym wyjściem bo aktualnie się pokazuje całemu przeciwnemu teamowi i dochodzi czasem do takich sytuacji gdy wszyscy szukają ninji na ziemi a on znajduje się gdzieś na wysokościach np na assualt pod mostem i na moście.
Plusem widoczności na pewno jest to gdy jakiś no name siedzi na txt to widać go na radarze :).
Co do dmg to ja z COMBO (LPM, PPM i nożyk) bije 170dmg z 32/75 w adrenaline; no ale najpierw trzeba tym nożykiem trafić.
HP można nadrobić crimson co daje 150 ale przynajmniej można przeżyć HS.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja jako osoba co uwielbia Ninja . Jestem za Ty aby ni3 doda2ac mu żadnych cichych kroków ani 1/9 . Dodać jak za 1.6 noze pod komenda. !ninja  ( może wybrać tylko 1 jak np na balu lub lowcy)

 Za i kończęnie 1aktu 

Regenka  5 hp co 3 sec 

 Za ukończenie 2 

20% speeda na nozu

Za 3 akt 

Dodatkowe 35 hp 

Za 4 akt 

W plecy bijemy o 30 wiecej 

 I za 5 akt 

 Nuz zadaje dodatkowe 40 dkg

 

Nie pamiętam ile j3st aktów Ale to tylko moj3 przykładowe liczby . Nie jest to jakieś mocno zmieniające gra Ale gdyby tak mógł dostać taki l3kki buff to może by miał szansę na ugranie coś jak jest mało graczy . W przypadku jak by brakowało pomysłu na faktyczne umi3jetnosci tych noze służą pomocą .  

Edited by IKamisama
Link to comment
Share on other sites

  • Root

Klasa Ninja będzie tylko ukryta na radarze, tak jak reszta klas, która przy danej widoczności, po prostu nie powinna być widoczna

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

hmmmm.... moze by item gotycki miecz zmienic na instakill. wtedy ninja mialby wieksze szanse :)  pomysl tez nie wydaje sie slaby. moze by zwiekszyc obrazenia na nozach do rzucania. duzo mozliwosci jest :) ale popieram ze ninja moglby zostac wzmocniony ale w delkatny sposob zeby nagle nie byl zbyt mocny :) wezmy pod uwage ze ninja z archami to nawet teraz jest kozak :) 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy