Djabeu 1 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Myślę, że ninja nie jest bardzo op postacią albo aż tak op bo porównując do diablo,druid i zjawa które są wylewelowane i maja po 300/400hp z perkami to ninja nie zrobi nic albo mało tym bardziej, że każda z tych postaci bierze ninje na hita w głowę a sa przypadki że nawet w ciało, więc ninja nie ma szans na małych mapach lub na których nie ma jakiś przeszkód na przeciwników z wyżej wymienionymi klasami. Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 888 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 @Djabeu pamiętaj proszę, że to Diablo, nie COD. Rozgrywka polega właśnie na tym, że są klasy, które "pokonują" inne. Ninja w zamyśle nie powinien sobie radzić z klasami, które są postawione jako tank 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
howlie 208 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Dodanie dzwieku do trafienia rzucanym nozem, poniewaz czasami nie slychac czy ktos nim dostanie 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Jestem za zmiana tych noży. 1. Aby był dzwięk kiedy trafimy 2. Aby leciały tam gdzie jest celownik w ruchu, ewentualnie jesli to za mocne to chociaż gdy stoimy w miejscu żeby lecialy "środkiem" a nie z prawego boku leca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
howlie 208 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Albo zrobić tak: Trzeba odczekać 2/3 sekundy celując w przeciwnika / Albo stać w miejscu przez 1/2 sekundy i rzucić. Nie ma sensu ciągłe bieganie i rzucanie tymi nożami, bo potem można insta killować np. Rzucasz nożem i uderzasz kosą (prawym). Zadaje to +/- 180hp, czyli prawie tyle co posiada 70% graczy. Nie ma też sensu ta gravitka, przez którą na dd2 można odrazu z respa CT przelecieć na shorta, a po chwili być już na respie TT. Proponuję zmiejszenie jej do x3, jednak żeby to dośrodkować, zwiększenie szybkości klasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Grawitka powinna wlasnie dostac buffa a nie nerfa bo z tego co zaobserwowalem to ona bardziej przeszkadza nie ulatwia,wiec ja bym dał jej multijumpy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
howlie 208 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 (edytowane) Nie no multijumpy by były za op. Chyba, ze daloby ich z 3/4 Edytowane 24 Kwietnia 2020 przez howlie zmiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 nieeee, wtedy ta klasa znowu byla by jie grywalna 😕 ninja jest i tak bardzo slabą postacią (mozesz za zloto kupic skill maga czyli naswietlenie). Problem kest wtedy kiedy polecą na ciebie 2 ninje, wtedy nie masz jak sie obronic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
howlie 208 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Nie wiem czy kupowanie tego jest opłacalne. Ninja i tak moze instakillować prawym + rzucanym nozem. Czasem nawet wystarczy kosa w plecy, która zadaje około 200 w plecy, a co dopiero z rzucanym nozem. Ninja to jedna z najbardziej wkurzających klas przez swoją niewidzialność. Moze by tak zwiększyć czas pomiędzy rzucanymi nozami? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 888 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 7 godzin temu, rilu napisał: Jestem za zmiana tych noży. 1. Aby był dzwięk kiedy trafimy 2. Aby leciały tam gdzie jest celownik w ruchu, ewentualnie jesli to za mocne to chociaż gdy stoimy w miejscu żeby lecialy "środkiem" a nie z prawego boku leca... Co do punktu drugiego -> Jaki to ma sens? Przecież rzucasz tymi nożami, więc logicznie, że one upadają, bo działa na nie grawitacja. Robienie z nich czegoś takiego spowoduje, że będą jak bełty, więc równie dobrze można od razu wpisać tej klasie "Strzela bełtami", a nie "Rzuca nożami". 7 godzin temu, howlie napisał: Albo zrobić tak: Trzeba odczekać 2/3 sekundy celując w przeciwnika / Albo stać w miejscu przez 1/2 sekundy i rzucić. Nie ma sensu ciągłe bieganie i rzucanie tymi nożami, bo potem można insta killować np. Rzucasz nożem i uderzasz kosą (prawym). Zadaje to +/- 180hp, czyli prawie tyle co posiada 70% graczy. Nie ma też sensu ta gravitka, przez którą na dd2 można odrazu z respa CT przelecieć na shorta, a po chwili być już na respie TT. Proponuję zmiejszenie jej do x3, jednak żeby to dośrodkować, zwiększenie szybkości klasy. To co mówisz nie trzyma się tego co napisałeś na początku. Mówisz o szybkim dojściu przez grawitkę, a chcesz zboostować mu speed. Końcowy wynik będzie ten sam Zgodzę się z rzucanymi nożami, ale klasa sama w sobie jest zbudowana jak typowy ninja, więc ciężko żeby była inna i wkurzanie tyczy się raczej tego, że gracze nie są przyzwyczajeni do takiej rozgrywki. Do teraz są braki w niektórych klasach (co rozumiem, bo mogą być słabe w odczuciu danych osób), a które mogłyby zmienić trochę rozgrywkę Noże będą leciały teraz przed graczem, ale będą miały też dłuższy cooldown 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Hmmm a co wy na to zeby zrobic ją tak ze jak ninja biega ma niewidke jak zjawa a jak kuca/shiftuje stoi w miejscu ma tą swoją niewidke? bo problem jest to kiedy ninja na otwartej przestrzeni jest mega szybki, niewidac go i rzuca nozami. Zjem cje skoro dla ciebie ninja powienien byc ninją to powiniem byc niewidzialny w miejcu i na kucaku a nie jak biega, pozatym od kiedy ninja latają? moze wystarczy mu dodac 5mulitijumpow i dac mu 5 nozy np. bo ta klasa poprostu spami tymi nozami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
howlie 208 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Dodanie cooldown'u naprawi to rzucanie. Co do tej niewidzialności to o wiele pomogłoby w zabiciu tej Ninjy więc troche to bezsensu. A gdyby już miało tak być to napewno trochę mniej widzialny niż Zjawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 no tak ale jak taki oponent podbiegnie do ciebie to bezproblemu trafi cie z nozyka i cooldown nie pomoze 😕 jak dla mnie to ma byc ninja 😕 bo teraz hassasyn jest bardziej ninją niz ninja ninją xD Ps: może tak by dodac to ze.widac ninje na radarze? bo.te noze nic nie dają jak ninja w plecy bije 200dmg bo.sie.schowa w cieniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 888 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 11 godzin temu, SharMx1337 napisał: Zjem cje skoro dla ciebie ninja powienien byc ninją to powiniem byc niewidzialny w miejcu i na kucaku a nie jak biega, pozatym od kiedy ninja latają? Odkąd działam pzry serwerach ninja w dużej większości miał mniejsza grawitacje 10 godzin temu, howlie napisał: Dodanie cooldown'u naprawi to rzucanie Klasa ma cooldown 2.75s, czyli sekundę więcej niż poprzednio po dzisiejszym update 10 godzin temu, SharMx1337 napisał: Ps: może tak by dodac to ze.widac ninje na radarze? To już lepiej zastosować to co pisałeś wcześniej odnośnie niewidzialnosci na kucaku/stojąc 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 (edytowane) Proponuje zwiększyć cenę cichobiegów dla ninjy do 35 złota. Dodatkowo anty rash dla ninjy, przez pierwsze 5sek niech mają ograniczoną prędkość tak jak inne klasy, a nie że po kilku sekundach są już na respie przeciwnika. 2 godziny temu, meroo napisał: Anty-rush na modzie? OK. To może wyłączymy blokade paladynowi, upadłemu i impowi, a ja wracam do bicia całego teamu w 3 sekundy flashem Edytowane 5 Maja 2020 przez _Hades 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meroo 60 Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Anty-rush na modzie? To troche slaby pomysl. To mod, wymusza na nas gre którą nie jest celem wykonywania zadań bazowych samego csa. Tu gra jest bardziej zanstawiona na rozpierduche 😕 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Godzinę temu, meroo napisał: Anty-rush na modzie? To troche slaby pomysl. To mod, wymusza na nas gre którą nie jest celem wykonywania zadań bazowych samego csa. Tu gra jest bardziej zanstawiona na rozpierduche 😕 Z tego co wiem to na np. Upadłym, Impie jest anty-rusk wiec wszyscy albo nikt ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p3rm 4 Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 On 5/4/2020 at 11:08 PM, _Hades said: Proponuje zwiększyć cenę cichobiegów dla ninjy do 35 złota. Dodatkowo anty rash dla ninjy, przez pierwsze 5sek niech mają ograniczoną prędkość tak jak inne klasy, a nie że po kilku sekundach są już na respie przeciwnika. OK. To może wyłączymy blokade paladynowi, upadłemu i impowi, a ja wracam do bicia całego teamu w 3 sekundy flashem może zamiast narzekac na cene cichobiegów które i tak są drogie a bez nich imo ninja nie jest ani troche grywalny chyba ze checmy kampic az jakas ofiara podejdzie pod celownik ( 25 zlota trzeba zainwestować które nie będąc w top3 możemy odkuć tylko i wyłącznie sprzedając wszystkie itemy z killi + kupować i sprzedawać reszte) polecam zakupić latarke która jest tak samo dostępna jak cichobiego, jaki jest sens nerfienia itemu bo jakaś postać pod niego pasuje :^)? można skupić się na kontowaniu danej klasy poprzez uwaga... skille za sloto 6 hours ago, Op0rNiK0W said: Z tego co wiem to na np. Upadłym, Impie jest anty-rusk wiec wszyscy albo nikt ^^ z tym wszyscy albo nikt sie zgodzi aczkolwiek postacie przy wprowadzeniu rushu wszstkie postacie ladujace dostana z gory ogromnego buffa bo beda sie ladowaly bez zadnych konsekwencji + stanowczo spowolni to rozgrywke na modzie a o to nie chyba chodzi :^) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 888 Opublikowano 5 Maja 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 W dniu 4.05.2020 o 23:08, _Hades napisał: Dodatkowo anty rash dla ninjy, przez pierwsze 5sek niech mają ograniczoną prędkość tak jak inne klasy, a nie że po kilku sekundach są już na respie przeciwnika. Jak już chcecie coś takiego na zasadzie blokady skilli, to trzeba to zablokować wszędzie gdzie ma to wpływ na szybkość rozgrywki, a IMP chyba nie ma takiej blokady IMP, Upadły, Ninja przyśpieszają rozgrywkę i tutaj Opornikow ma rację 1 godzinę temu, p3rm napisał: z tym wszyscy albo nikt sie zgodzi aczkolwiek postacie przy wprowadzeniu rushu wszstkie postacie ladujace dostana z gory ogromnego buffa bo beda sie ladowaly bez zadnych konsekwencji + stanowczo spowolni to rozgrywke na modzie a o to nie chyba chodzi :^) Ciężko jest tutaj każdemu dogodzić, no chyba że wydłużymy freeze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 15 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Zmniejszona grawitacja utrudnia grę tą klasą, proponuję trochę zwiększyć grawitkę, a w zamian dodać jeden skok w powietrzu. Dodatkowy dmg nie powinien działać gdy ninja trafi w plecy, od przodu dmg może zostać ale w plecy daje zbyt dużą przewagę, nie ma czasu na reakcję, skill+prawy "one shotuje" 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 888 Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 W dniu 15.05.2020 o 16:51, _Hades napisał: Dodatkowy dmg nie powinien działać gdy ninja trafi w plecy, od przodu dmg może zostać ale w plecy daje zbyt dużą przewagę, nie ma czasu na reakcję, skill+prawy "one shotuje" Który dodatkowy DMG< bo nie bardzo rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 16 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Ninja ma wbudowany dmg do kosy chyba +15 do lewego i +30 do prawego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 888 Opublikowano 16 Maja 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2020 Tylko z drugiej strony, to jak to ma niby działać? Przecież jak trafia w plecy, to można zakładać, żę i tak by zabił, więc czemu mu to zabierać? Też warto na to spojrzeć z perspektywy samej mechaniki gry Co do reszty, mogę zabrać mu grawitke w całości, zostawić malutki jej procent wzrostu i dodać multijump 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 (edytowane) generalnie wyexpionego ninje jest mega trudno zabic jak nawet masz ten 50+lvl, jak dla mnie dobrym wyjsciem byloby dac mu tą jego niewidke na kucaku, a np im ninja wiecej sie naladuje tym bardziej go widac, myśle że takie cos moze byc git no bo naladowane ninja ktore są niewidzialne są lekko za op z tym dmg jak ktos ogarnia klase @p3rm rownie dobrze moge powiedziec ze glupszej wypowiedzi nie widziałem, zabijasz na hita w plecy, nie wazne z jakim lvl, prawie wgl was nie widać, o nozykach ktore zadają 100dmg juz nie wspomne Edytowane 18 Maja 2020 przez Yaahuuu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p3rm 4 Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 5 hours ago, Yaahuuu said: generalnie wyexpionego ninje jest mega trudno zabic jak nawet masz ten 50+lvl, jak dla mnie dobrym wyjsciem byloby dac mu tą jego niewidke na kucaku, a np im ninja wiecej sie naladuje tym bardziej go widac, myśle że takie cos moze byc git no bo naladowane ninja ktore są niewidzialne są lekko za op z tym dmg jak ktos ogarnia klase jeden z gorszych poymsłów jaki widzaiałem :^) ninja jest zbalasnowany, nic nie mam wiecej do dodania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi