Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 18 Marca 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 W tym temacie będą poruszane kwestie związane z klasą IMP na serwerze New Diablo Mod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Grałem klasą imp i stwierdziłem że teleport jest krótki / rozwijanie za inte prawie nic nie powiększa tp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 (edytowane) Grałem trochę impem w poprzednim sezonie i dodawanie inteligencji powiększało zasięg teleportu. Raczej nic nie było zmieniane przy tej umiejętności, więc nie wiem o co Ci chodzi. EDIT: @Leśny No imp to niezły kozak był 😊 Edytowane 20 Marca 2018 przez ziomm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAUPISZON 90 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 47 minut temu, ziomm napisał: Grałem trochę impem w poprzednim sezonie i dodawanie inteligencji powiększało zasięg teleportu. Raczej nic nie było zmieniane przy tej umiejętności, więc nie wiem o co Ci chodzi. Prawie nic nie daje naucz się czytać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśny 36 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 @Shadow #RoadToSilver a ty naucz się jak się jak zwracać się do ludzi ... Imp ma wystarczająco dobry zasięg teleportu poza tym ma dużo innych umiejętności co czynią go mocną postacią. Na serwerze grał 1 imp który potrafił zaorać każdą premke w poprzednim sezonie więc tylko poczytaj o runach i itemach a będziesz w stanie szybko znaleźć się w topce grając impem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 20 Marca 2018 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 Nie kłóćcie się proszę, bo to nie miejsce na sprzeczki. Jeżeli chodzi o IMP to nie było nic zmieniane po ostatnim sezonie z tego co pamiętam. Ja iwem tylko tyle, że większa odległość dla TP powodowała, że ludzie wykorzystywali tekstury i TP się w nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 20 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2018 No ja dodawałem w impie jakieś 30 inteligencji i zasięg teleportu się praktycznie wydłużał, więc według mnie jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubaciszew 17 Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 mozna byc dac lekkie opoznienie teleportacji impa i jego umiejetnosci w sklepie za zloto? czesto chce sie dac kose w plecy i jest dzwiek kosy o cialo a nie zadaje dmg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomm 164 Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 No, ale na ppm masz wtedy teleportację, więc nie walniesz kosy w plecy (no chyba, że chodzi o lpm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Proponuje dodać tej klasie okrzyk zniewolonego który nie zadaje dmg tylko podbija wroga do góry 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Dzwiek tp imp jest najgorszym tym co moglo byc dodane. O to w tej klasie chodzi aby po cichu sie tepnela za typa i go zabila a nie zeby bylo to slychac na calą mape. Proponuje zeby go wgl nie bylo slychac przy tp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pycek 47 Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Wcześniej było słychać machniecie kosą teraz wybuch petardy również moim zdaniem do zmiany.Efekt może pozostać jest fajny 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Tylko jaki sens ma efekt wybuchu po TP skoro tego wybuchu nie słychać? To trzeba by było jeszcze bardziej zmniejszyć ten efekt wybuchu, bo przy większej ilości osob okaże się, że ta klasa lata po całym serwerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 to moze zamiast tego zwiekszyc mu szanse na zamienienie broni? np na 12% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Zwiększyłem mu o 40% zasięg oraz DMG 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luckerihnio 4 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 a moze zrobic postac typowo pod kinfe np 1/3 na insta killa plus tp ktory jest teraz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Chciałbym ograniczyć instakille na serwerze, bo wiem jaki jest potem z nimi problem 😕 PS: Wiem, że niektórym nie podoba się ten błąd z nożem (czasem chcesz kogoś zabić, a Cię TP) - pracuje nad tym 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Ja bym mu dodał; Tp pod sm_skill. Dlaczego? a no dlatego poniewaz tepają się jeszcze mamy noz i od razu po tp jestesmy bezbronni i przez to imp ginie najczęściej dodanie mu 10% na zmiane z broni na noz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hades 60 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 W dniu 19.04.2020 o 22:12, -_- napisał: PS: Wiem, że niektórym nie podoba się ten błąd z nożem (czasem chcesz kogoś zabić, a Cię TP) - pracuje nad tym A może dmg z lewego +30 lub x1.5, zazwyczaj bije się w plecy, lewy zadaje chyba 90 a czas między atakami sekunda (za mało na reakcję), nie będzie trzeba wtedy kombinować z prawym, uwazam ze atak prawym i od razu tp jest nawet przydatne. 1 godzinę temu, SharMx1337 napisał: Ja bym mu dodał; Tp pod sm_skill. Dlaczego? a no dlatego poniewaz tepają się jeszcze mamy noz i od razu po tp jestesmy bezbronni i przez to imp ginie najczęściej dodanie mu 10% na zmiane z broni na noz Za mocne będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 7 godzin temu, _Hades napisał: A może dmg z lewego +30 lub x1.5, zazwyczaj bije się w plecy, lewy zadaje chyba 90 a czas między atakami sekunda (za mało na reakcję), nie będzie trzeba wtedy kombinować z prawym, uwazam ze atak prawym i od razu tp jest nawet przydatne. Chciałbym jednak dodawać coś nowego, a nie bazować na tym samym. Nie bez powodu ma on atak po TP Najwyżej zboostuje mu atak po TP lekko zwiększając zasięg (przy max INT 50 DMG + 35 to 85 DMG) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
htez 6 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 IMP za Mane może kupować ulepszenia do wysysania peniędzy, a nie ma już tej umiejętności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 30 Kwietnia 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2020 To można dodać mu w rozwoju dodatkowy DMG dla tego skilla z TP Co Wy na to? @Op0rNiK0W żeby latali po teksturach? Przecież wiele map workshopowych (nawet w niekótryrhc miejscach na dd2) jest problem z tym TP. Celowo kiedys zmniejszoną odległość by przeciwdziałać takim rzeczom Czyli tak, zwiększmy szansę na robienie tego, bo przecież i tak istnieje szansa xD Ulepszenie TP odpada, bo teraz trzeba się bardziej natrudzić (w zależności od mapy) by wbić się w TXT, a zwiększając to, ułatwię im sprawę. On ma w statystyce rozwój odległości, wiec wystarczy (INT) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
56489 88 Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 (edytowane) W dniu 30.04.2020 o 20:19, -_- napisał: To można dodać mu w rozwoju dodatkowy DMG dla tego skilla z TP Co Wy na to? Cała ta umiejętność z tym zadawanym dmg jest bez sensu ^^. Dodał bym mu odległość tepania od inty, a jak nie to w rozwoju za mane. Cytat @Op0rNiK0W żeby latali po teksturach? Przecież wiele map workshopowych (nawet w niekótryrhc miejscach na dd2) jest problem z tym TP. Celowo kiedys zmniejszoną odległość by przeciwdziałać takim rzeczom @-_- jak będą chcieli to i tak wejdą w te txt, a grający normalnie będą grali normalnie Edytowane 3 Maja 2020 przez Op0rNiK0W 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaahuuu 70 Opublikowano 14 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Moze dodac mu np 50% redukcji 2sek po tp? bo jak sie tepam za typa to jestem bezbronny na kosie a on mnie slyszy i zabija na ez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 14 Maja 2020 Autor Właściciel Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Nie bardzo rozumiem co to ma do skilla z atakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi