Skocz do zawartości

[Zgłaszamy] Błędy / Bugi


Gokuś

Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, Kvasek napisał:

Zeby nie bylo - 

Damage Given to "bociik" - 114 in 9 hits

Damage Given to "2styKot" - 118 in 9 hits

Damage Given to "MaslowyCzlek" - 131 in 7 hits 2 glowy 

to jeszcze ja dodam 

Damage Given to "Donozor" - 61 in 11 hits (3-4 głowy z mp5)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.11.2018 o 20:52, Agnes napisał:

Zestaw Strzelca

On chyba daje M4A4 a nie m4a1 a  z tego co wiem grałaś pułkownikiem tak ?  Więc dwie różne bronie ale mogę się mylić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, RyKoS napisał:

On chyba daje M4A4 a nie m4a1 a  z tego co wiem grałaś pułkownikiem tak ?  Więc dwie różne bronie ale mogę się mylić

Mówię chyba bo nie pamietam nazwy perku z M4A1-S. Chodziło o to że miałam dwie te same Emki. Pojawiały się jedna po drugiej po wciśnięciu E :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.11.2018 o 20:52, Agnes napisał:

Tak więc dziś dostałam Zestaw Strzelca jak się nie myle, który daje M4A1-S. Dostałam dwie emki. 

Podbijam grajac Chorazym dostalem perk Zestaw Grubego i mialem 2x MAG-7

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Od razu zaznaczam, iż nie jestem pewna czy to bug.

Perk: Mefedron

Perk pozwala nam zabić raz na rundę losowego gracza. W momencie trafienia na Podporucznika, perka nie zabija, gdyż klasa traktuje to jako zniwelowanie pocisku. Nie jestem pewna czy to tak powinno działać. Dodatkowo, nie orientuje się jak jest w przypadku klasy Weteran.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Agnes napisał:

Perk pozwala nam zabić raz na rundę losowego gracza. W momencie trafienia na Podporucznika, perka nie zabija, gdyż klasa traktuje to jako zniwelowanie pocisku. Nie jestem pewna czy to tak powinno działać. Dodatkowo, nie orientuje się jak jest w przypadku klasy Weteran.

Sprawdzę to w wolnym czasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Klasa: Myśliwy

Problem: Miny myśliwego nie blokują przeciwnika (mina wybucha ale nic poza tym). Nie można kłaść miny patrząc w ziemię czy niebo (zauważyłem to dopiero na mapie office. Nie wiem czy błąd występuje tylko na tej mapie bo po niej już skończyłem grać)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa : Najemnik

Klasa nie dostaje broni  z perkow.

W opisie ma  fiveseven hegrenade mp5 a on tego nie dostaje, Gralem bez vipa 1 dzien i nawet he nie dostawal 

Edytowane przez Kvasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Właściciel

 

Ten update został wgrany wcześniej, siedizałem przez całą mapę na serwerze. PANDA i reszta graczy mówiła, że wszystko gra. Na DODATEK siezdiałem AŻ do 6 i panda oraz ekipa grała wtedy na serwerze. NIKT, nie zgłosił żadnego błędu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa: SAPER

Miny nie zadają obrażeń.

Ja akurat gram medykiem i dzięki uprzejmości naszych jakże cudownych graczy wyszłam z saperem na środek mapy. Postawił 3 miny. Wybuchły nie zadając mi kompletnie nic. 0dmg. Nie miałam perku rykoszet, ani żadnego innego blokującego obrażenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa: SAPER

Zmniejszone obrażenia min.

Grając przed chwilą, znacząco odczułem brak efektywności min. Na kamerce u około 3 osób zadały wartość 94 lub 96. Dodam, że bazowo niby jest 75 + (1,5 * 70 kilka pktów inty) = 180 minimum. Nie wiem, czy wytrzymałość ma wpływ na te miny, ale chyba nie tak by ze 180 zejść aż do wartości 96 (to też raczej nie były osoby z wysokim lvl-em). Odbiło się też to na statach, gdzie miałem z 18 asyst, a druga osoba na całym serwie w tym momencie miała z 6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Właściciel
36 minut temu, zielo151 napisał:

Klasy z ak-47 po pozbyciu sie eliminatora rozrzutu maja dziwny rozrzut w tej broni

W dniu 22.01.2019 o 08:17, Sakku napisał:

Po wywaleniu eliminatora recoil nie wraca do normalności, ale nie jest też taki jak podczas posiadania eliminatora

To raczej wina nie przeładowania się komend dla celownika. Masz niestandardowy celownik?

1 godzinę temu, Maxx Speed napisał:

Klasa <SP> Myśliwy

 

nie dostaje odnowy amunicji ani hp za zabójstwo 

 

Zweryfikuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myśliwy jest KOMPLETNIE zbugowany

nie wszystkie miny działają i nie mówie tu o sytuacjach gdy wejdzie w nie obrońca czy coś, po prostu ludzie sobie przez nie przechodzą jakby nic i wybuchają

bugujący się dmg - raz na mapie bierzesz normalnie, a raz po 25/28dmg

Edytowane przez freunde bobby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maxx Speed
2 godziny temu, freunde bobby napisał:

myśliwy jest KOMPLETNIE zbugowany

nie wszystkie miny działają i nie mówie tu o sytuacjach gdy wejdzie w nie obrońca czy coś, po prostu ludzie sobie przez nie przechodzą jakby nic i wybuchają

bugujący się dmg - raz na mapie bierzesz normalnie, a raz po 25/28dmg

co do DMG to może mieć w zręczność duzo dane 

a co do pułapek myśliwego  to tez dziś rano zauważyłem ze nie działają jak trzeba 

Edytowane przez Maxx Speed
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
2 godziny temu, freunde bobby napisał:

bugujący się dmg - raz na mapie bierzesz normalnie, a raz po 25/28dmg

Widocznie ktoś ma wytrzymałość, bo sama klasa nie ma nic specjalnego poza tym, że w funkcji odpowiedzialnej za DMG, sprawdza czy gracz jest w pułapce i jeśli jest w pułapce otrzymuje 1.5x więcej DMG, a jeśli nie, to przechodzi dalej i sprawdza czy m4, jak tak, to +5 DMG - nic poza tym

Co do pułapek, to bez dokładnych danych, ciężko jest mi wskazać plroblem. Mina wybucha w przypadku gdy:

  1. Gracz jest połączony i jest z innego team
  2. Tworzy pętle w której sprawdza:
    Czy gracz jest połączony
    Czy gracz jest w innym TEAM
    czy grac jest w odległości mniejszej niż 250.0j
  3. Potem blokuje gracza i tworzy timer blokady zgodnie z czasem dla inteligencji
  4. Zatrzymuje pętle gdy znajdzie gracza
  5. Jak to skończy, tworzy wybuch (animacje wybuchu) i usuwa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności