fal 15 Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Dmg jest zbugowany bo sie bije po 100 w 5 i nie tylko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kvasek 164 Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Zeby nie bylo - Damage Given to "bociik" - 114 in 9 hits Damage Given to "2styKot" - 118 in 9 hits Damage Given to "MaslowyCzlek" - 131 in 7 hits 2 glowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klepunio 12 Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 20 minut temu, Kvasek napisał: Zeby nie bylo - Damage Given to "bociik" - 114 in 9 hits Damage Given to "2styKot" - 118 in 9 hits Damage Given to "MaslowyCzlek" - 131 in 7 hits 2 glowy to jeszcze ja dodam Damage Given to "Donozor" - 61 in 11 hits (3-4 głowy z mp5) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 10 Listopada 2018 Właściciel Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Zostało to naprawione ponad 30 minut temu Przepraszam za problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjahack 21 Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Mając perk szczęśliwy pocisk (nie wiem jak z innymi perkami, które dają nam instakilla) rzucasz he po czym zmieniasz na pistolet i na he masz szansę na instakilla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2styKot 4 Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Znikający celownik gdy strzelasz do klasy podporucznik, jest to bug bo nie jest opisane w klasie taka funkcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes 147 Opublikowano 14 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2018 Tak więc dziś dostałam Zestaw Strzelca jak się nie myle, który daje M4A1-S. Dostałam dwie emki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 15 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2018 W dniu 14.11.2018 o 20:52, Agnes napisał: Zestaw Strzelca On chyba daje M4A4 a nie m4a1 a z tego co wiem grałaś pułkownikiem tak ? Więc dwie różne bronie ale mogę się mylić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes 147 Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 15 godzin temu, RyKoS napisał: On chyba daje M4A4 a nie m4a1 a z tego co wiem grałaś pułkownikiem tak ? Więc dwie różne bronie ale mogę się mylić Mówię chyba bo nie pamietam nazwy perku z M4A1-S. Chodziło o to że miałam dwie te same Emki. Pojawiały się jedna po drugiej po wciśnięciu E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bane 64 Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 W dniu 14.11.2018 o 20:52, Agnes napisał: Tak więc dziś dostałam Zestaw Strzelca jak się nie myle, który daje M4A1-S. Dostałam dwie emki. Podbijam grajac Chorazym dostalem perk Zestaw Grubego i mialem 2x MAG-7 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes 147 Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 Od razu zaznaczam, iż nie jestem pewna czy to bug. Perk: Mefedron Perk pozwala nam zabić raz na rundę losowego gracza. W momencie trafienia na Podporucznika, perka nie zabija, gdyż klasa traktuje to jako zniwelowanie pocisku. Nie jestem pewna czy to tak powinno działać. Dodatkowo, nie orientuje się jak jest w przypadku klasy Weteran. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 20 godzin temu, Agnes napisał: Perk pozwala nam zabić raz na rundę losowego gracza. W momencie trafienia na Podporucznika, perka nie zabija, gdyż klasa traktuje to jako zniwelowanie pocisku. Nie jestem pewna czy to tak powinno działać. Dodatkowo, nie orientuje się jak jest w przypadku klasy Weteran. Sprawdzę to w wolnym czasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HanRayS 58 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2018 Klasa: Myśliwy Problem: Miny myśliwego nie blokują przeciwnika (mina wybucha ale nic poza tym). Nie można kłaść miny patrząc w ziemię czy niebo (zauważyłem to dopiero na mapie office. Nie wiem czy błąd występuje tylko na tej mapie bo po niej już skończyłem grać) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kvasek 164 Opublikowano 9 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2018 (edytowane) Klasa : Najemnik Klasa nie dostaje broni z perkow. W opisie ma fiveseven hegrenade mp5 a on tego nie dostaje, Gralem bez vipa 1 dzien i nawet he nie dostawal Edytowane 9 Grudnia 2018 przez Kvasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Metaklefedron 0 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Perk: awp snajper zabija na hita z każdej broni. Klasa elitarny snajper nie zabija na hita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Ten update został wgrany wcześniej, siedizałem przez całą mapę na serwerze. PANDA i reszta graczy mówiła, że wszystko gra. Na DODATEK siezdiałem AŻ do 6 i panda oraz ekipa grała wtedy na serwerze. NIKT, nie zgłosił żadnego błędu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agnes 147 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Klasa: SAPER Miny nie zadają obrażeń. Ja akurat gram medykiem i dzięki uprzejmości naszych jakże cudownych graczy wyszłam z saperem na środek mapy. Postawił 3 miny. Wybuchły nie zadając mi kompletnie nic. 0dmg. Nie miałam perku rykoszet, ani żadnego innego blokującego obrażenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mohammadpourkarkaragh 3 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 Klasa: SAPER Zmniejszone obrażenia min. Grając przed chwilą, znacząco odczułem brak efektywności min. Na kamerce u około 3 osób zadały wartość 94 lub 96. Dodam, że bazowo niby jest 75 + (1,5 * 70 kilka pktów inty) = 180 minimum. Nie wiem, czy wytrzymałość ma wpływ na te miny, ale chyba nie tak by ze 180 zejść aż do wartości 96 (to też raczej nie były osoby z wysokim lvl-em). Odbiło się też to na statach, gdzie miałem z 18 asyst, a druga osoba na całym serwie w tym momencie miała z 6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 6 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 40 minut temu, Mohammadpourkarkaragh napisał: Zmniejszone obrażenia min. Problem znamy a łatka do niego wjedzie w nocy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxx Speed Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Klasa <SP> Myśliwy nie dostaje odnowy amunicji ani hp za zabójstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielo151 38 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Klasy z ak-47 po pozbyciu sie eliminatora rozrzutu maja dziwny rozrzut w tej broni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 25 Stycznia 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 36 minut temu, zielo151 napisał: Klasy z ak-47 po pozbyciu sie eliminatora rozrzutu maja dziwny rozrzut w tej broni W dniu 22.01.2019 o 08:17, Sakku napisał: Po wywaleniu eliminatora recoil nie wraca do normalności, ale nie jest też taki jak podczas posiadania eliminatora To raczej wina nie przeładowania się komend dla celownika. Masz niestandardowy celownik? 1 godzinę temu, Maxx Speed napisał: Klasa <SP> Myśliwy nie dostaje odnowy amunicji ani hp za zabójstwo Zweryfikuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freunde bobby 202 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 (edytowane) myśliwy jest KOMPLETNIE zbugowany nie wszystkie miny działają i nie mówie tu o sytuacjach gdy wejdzie w nie obrońca czy coś, po prostu ludzie sobie przez nie przechodzą jakby nic i wybuchają bugujący się dmg - raz na mapie bierzesz normalnie, a raz po 25/28dmg Edytowane 26 Stycznia 2019 przez freunde bobby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxx Speed Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 (edytowane) 2 godziny temu, freunde bobby napisał: myśliwy jest KOMPLETNIE zbugowany nie wszystkie miny działają i nie mówie tu o sytuacjach gdy wejdzie w nie obrońca czy coś, po prostu ludzie sobie przez nie przechodzą jakby nic i wybuchają bugujący się dmg - raz na mapie bierzesz normalnie, a raz po 25/28dmg co do DMG to może mieć w zręczność duzo dane a co do pułapek myśliwego to tez dziś rano zauważyłem ze nie działają jak trzeba Edytowane 26 Stycznia 2019 przez Maxx Speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 903 Opublikowano 26 Stycznia 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 2 godziny temu, freunde bobby napisał: bugujący się dmg - raz na mapie bierzesz normalnie, a raz po 25/28dmg Widocznie ktoś ma wytrzymałość, bo sama klasa nie ma nic specjalnego poza tym, że w funkcji odpowiedzialnej za DMG, sprawdza czy gracz jest w pułapce i jeśli jest w pułapce otrzymuje 1.5x więcej DMG, a jeśli nie, to przechodzi dalej i sprawdza czy m4, jak tak, to +5 DMG - nic poza tym Co do pułapek, to bez dokładnych danych, ciężko jest mi wskazać plroblem. Mina wybucha w przypadku gdy: Gracz jest połączony i jest z innego team Tworzy pętle w której sprawdza: Czy gracz jest połączony Czy gracz jest w innym TEAM czy grac jest w odległości mniejszej niż 250.0j Potem blokuje gracza i tworzy timer blokady zgodnie z czasem dla inteligencji Zatrzymuje pętle gdy znajdzie gracza Jak to skończy, tworzy wybuch (animacje wybuchu) i usuwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi