Mahesvara 904 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 5 godzin temu, kRR napisał: Robiłem misje w Road to Victory 200 rund rozegrac i w 20 którejś rundzie zaliczyło mi misje To musiało być jakieś nie dopatrzenie z twojej strony, bo nie powiem że jednorazowy błąd ponieważ wszystko w kodzie się zgadza i ja robię aktualnie tą misje i normalnie lecą rundy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WinOo333 20 Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Klasa:Hitman Nwm dlaczego ale zamiast 20 ammo mam 12 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conseqential 65 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Perk: Armata Bobików Przy dostaniu perka na Bogu Deagla, perk sie buguje i gracz zostaje bez Ammo. Proponuję zablokować ten perk na tej Klasie 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 7 Grudnia 2019 Właściciel Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 9 godzin temu, Conseqential napisał: Perk: Armata Bobików Przy dostaniu perka na Bogu Deagla, perk sie buguje i gracz zostaje bez Ammo. Proponuję zablokować ten perk na tej Klasie Poprawione 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielo151 38 Opublikowano 14 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2019 (edytowane) Na serwerze wystapil jakis dziwny bug zwiazany z klasami ktore maja deagla. Np na komandosie czy bogu deagla, na poczatku rundy wszystko wyglada ok, mam 7/35 ammo w deaglu a jak zaczne strzelac to sie okazuje ze mam tylko 1 magazynek. Tak jak wspomnialem, dzieje sie tak na komandosie i bogu deagla, nie wiem czy na reszcie klas z deaglem jest to samo. Edit: Jakby co, to nie tylko ja tak mam, zmiana mapy tez nie pomogla Edit: Na snajperze to samo Edytowane 14 Grudnia 2019 przez zielo151 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiaczku 0 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 Cześć mam problem ponieważ na waszym serwerze nie pobierają mi się mapy z pukawki. Mam takie coś : Error reading file materials/panorama/images/map_icons/screenshots/1080p/de_tuscany.png. Error reading file resource/overviews/de_tuscany_radar.dds. Resource materials\panorama\images\map_icons\map_icon_de_tuscany.svg failed to load. SignalXWriteOpportunity(3) ConVarRef abner_res_version doesn't point to an existing ConVar SetConVar: No such cvar ( abner_res_version set to 3.5fix), skipping Downloading http://414339.node16.pukawka.pl/maps/de_tuscany.bsp.bz2. Error downloading http://414339.node16.pukawka.pl/maps/de_tuscany.bsp.bz2 Downloading http://414339.node16.pukawka.pl/maps/de_tuscany.bsp. To jest przykładowy błąd na de_tuscany, podobnie mam z de_abbey i innymi. Proszę was o pomoc jak to naprawić aby móc się cieszyć graniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 Wpisz w konsoli cl_allowdownload 1 i cl_allowupload 1 zobacz jak masz jakiś config swój to go usuń i wtedy zobacz cl_downloadfilter zobacz czy masz na all Wejdź do folderu \Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cache, wywal całą jego zawartość. Potem w bibliotece Steama kliknij PPM w CSGO -> właściwości -> pliki lokalne -> sprawdź spójność plików gry. Wyłącz Steama, uruchom go jako administrator. Nic więcej nie wymyśle co jeszcze mógłbyś zrobić jak by to nie pomogło 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiaczku 0 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 (edytowane) Zrobiłem jak radziłeś, ale niestety dalej to samo. Przykład mapy de_abbey startuje z 25 dochodzi do 30% i się cofa i tak non stop, po za tym nie widać wgl żeby coś się pobierało, mogę tak czekać i czekać i nic Temat ogarnięty, sv_pure ustawione na 0 i lata jak nowe. Edytowane 26 Grudnia 2019 przez Misiaczku ogarniete 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielo151 38 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Perk nowoczesny pancerz nie dziala. Akurat dzisiaj ktos na vertigo gral komandosem, lecial z kosa rozpedzony na maksa, a strzaly i tak go spowolnily. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielo151 38 Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Wszystkie klasy na serwie maja krwawienie. Chyba jakis bug od chorazego 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2020 Witam, grając klasą PIROMAN gdy podpale kogoś po strzale to imo ze jest to 1/6 i 1/5 to i tak bardzo slabo to dziala ale to nawiasem mówiąć a głowny powód buga to Gdy kogos podpale na czacie napisane jest "gracz jest zamrożony nie mozna podpalic" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DraY 282 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 Komenda /codtop15 nie działa na serwerze. Elo 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mahesvara 904 Opublikowano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2020 12 minut temu, DraY napisał: Komenda /codtop15 nie działa na serwerze. Elo Zostało to już zgłoszone i wejdzie poprawka w najbliższej aktualizacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 (edytowane) de_cache - Jak stawiamy mine lekko przed niebieskimi drzwiami lub w dzwiach tych niebieskich na A i są otwarte to mina potrafi zawisnąć w powietrzu.... a najlepiej to w każdych drzwiach które są otwarte aby był zakaz... EDIT1: Klasa Borodnin - gdy dostaniemy perk, który daje nam bron np Dezuli.exe to pierwsze 3-5 pocisków nie posiada eliminatora. Edit2: 4 godziny temu, RyKoS napisał: A czy Borodin nie miał mieć braku rozrzutu tylko na MP9 oraz glocku ? I don't know. Więc proszę do analizy takie coś jeśli można z góry dziękuje. Edytowane 4 Lutego 2020 przez RyKoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyKoS 474 Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 (edytowane) W dniu 2.02.2020 o 20:41, rilu napisał: de_cache - Jak stawiamy mine lekko przed niebieskimi drzwiami lub w dzwiach tych niebieskich na A i są otwarte to mina potrafi zawisnąć w powietrzu.... a najlepiej to w każdych drzwiach które są otwarte aby był zakaz... Dodane do regulaminu https://forum.cs-classic.pl/topic/62382-regulamin-servera-cod-mod/ EDIT1: 5 godzin temu, rilu napisał: Klasa Borodnin - gdy dostaniemy perk, który daje nam bron np Dezuli.exe to pierwsze 3-5 pocisków nie posiada eliminatora. A czy Borodin nie miał mieć braku rozrzutu tylko na MP9 oraz glocku ? Edytowane 4 Lutego 2020 przez RyKoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Ballack 244 Opublikowano 11 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2020 Nie działa zmiana broni na Vasilym z Scouta na Xm'a. // -_- @Yedy_ po prostu nie dopisałem do tej klasy XM. Zaktualizowałem to w klasie i wgram jak będę wgrywać update. Dziekuje 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 16 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 Klasą Piroman nie można stawiać min na całej mapie, chodzi o cs_italy. Pozdrawiam /napisane bo Nasty by nie napisal xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Siemano przychodzę z rozkminką/problemem na Vasilym albo nie potrafię liczyć albo nie wiem xD0.75 DMG / 1 INT 150 INT = 112.5 DMG50 PKT (DMG) = 15% DMG150% bazowe czyli: 100%DMG w ciało z pancerzem > Głowa - 299 DMG100%DMG w ciało z pancerzem > Brzuch i miednica - 93 DMG100%DMG w ciało z pancerzem > Klatka i ramie - 74 DMG100%DMG w ciało z pancerzem > Noga - 66 DMG a w klasie jest : 150%DMG w ciało z pancerzem > Głowa - 449 DMG150%DMG w ciało z pancerzem > Brzuch i miednica - 140 DMG150%DMG w ciało z pancerzem > Klatka i ramie 111 DMG150%DMG w ciało z pancerzem > Noga - 99 DMG 100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Głowa - 344 DMG (15% ~ 45 DMG)100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Brzuch i miednica - 107 DMG (15% ~ 14 DMG)100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Klatka i ramie - 85 DMG (15% ~ 11 DMG)100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Noga - 76 DMG (15% ~ 10 DMG) +15%DMG (50 pkt statystyk) bazowego: Głowa ~ 45 DMG Brzuch ~ 14 DMG Klatka ~ 11 DMG Noga ~ 10 DMG Łącznie powinniśmy bić: 150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Głowa - 494 DMG150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Brzuch i miednica - 151 DMG150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Klatka i ramie - 112 DMG150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Noga - 109 DMG Patrząc na obliczenia to: Glowa - 100% = 299 DMG + 50% = 449 + 45 DMG (15%) ~ 494 DMGBrzuch i miednica - 100% = 93 DMG + 50% = 140 + 14 DMG (15%) ~ 151 DMGKlatka i ramie - 100% = 74 DMG + 50% = 111 + 11 DMG (15%) ~ 122 DMGNoga - 100% = 66 DMG + 50% = 99 DMG + 10 DMG (15%) ~ 109 DMG i teraz mamy 100%+50% (bazowe) + 15% z 50 pkt statystyk czyli: Głowa - 494 DMGBrzuch - 151 DMGKlata - 122 DMGNoga - 109 DMG dodajac do tego 150 PKT INTELIGENCJI mamy: Głowa 494 + 112.5 ~ 606 DMGBrzuch 151 + 112.5 ~ 263 DMGKlata 122 + 112.5 ~ 234 DMGNoga 109 + 112.5 ~ 221 DMG Czyli generalnie granica jest miedzy 221-606 w głowe, a wiadomo nie każdy trafia w leb wiec no 221-263 DMG w ciało To dlaczego jak inny przeciwnik nie posiada żadnego pkt w wytrzymałość to wyskakują strzały miedzy 206-237 DMG no raz mi sie udalo 274 DMG (ale nwm jakim cudem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Ballack 244 Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 @rilu Wszystko jest dobrze wlicz w to też penetracje Scouta i odległość z jakiej strzelasz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 890 Opublikowano 20 Lutego 2020 Właściciel Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 8 godzin temu, rilu napisał: Siemano przychodzę z rozkminką/problemem na Vasilym albo nie potrafię liczyć albo nie wiem xD0.75 DMG / 1 INT 150 INT = 112.5 DMG50 PKT (DMG) = 15% DMG150% bazowe czyli: 100%DMG w ciało z pancerzem > Głowa - 299 DMG100%DMG w ciało z pancerzem > Brzuch i miednica - 93 DMG100%DMG w ciało z pancerzem > Klatka i ramie - 74 DMG100%DMG w ciało z pancerzem > Noga - 66 DMG a w klasie jest : 150%DMG w ciało z pancerzem > Głowa - 449 DMG150%DMG w ciało z pancerzem > Brzuch i miednica - 140 DMG150%DMG w ciało z pancerzem > Klatka i ramie 111 DMG150%DMG w ciało z pancerzem > Noga - 99 DMG 100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Głowa - 344 DMG (15% ~ 45 DMG)100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Brzuch i miednica - 107 DMG (15% ~ 14 DMG)100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Klatka i ramie - 85 DMG (15% ~ 11 DMG)100%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Noga - 76 DMG (15% ~ 10 DMG) +15%DMG (50 pkt statystyk) bazowego: Głowa ~ 45 DMG Brzuch ~ 14 DMG Klatka ~ 11 DMG Noga ~ 10 DMG Łącznie powinniśmy bić: 150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Głowa - 494 DMG150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Brzuch i miednica - 151 DMG150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Klatka i ramie - 112 DMG150%DMG w ciało z pancerzem + 15% (50 pkt) Noga - 109 DMG Patrząc na obliczenia to: Glowa - 100% = 299 DMG + 50% = 449 + 45 DMG (15%) ~ 494 DMGBrzuch i miednica - 100% = 93 DMG + 50% = 140 + 14 DMG (15%) ~ 151 DMGKlatka i ramie - 100% = 74 DMG + 50% = 111 + 11 DMG (15%) ~ 122 DMGNoga - 100% = 66 DMG + 50% = 99 DMG + 10 DMG (15%) ~ 109 DMG i teraz mamy 100%+50% (bazowe) + 15% z 50 pkt statystyk czyli: Głowa - 494 DMGBrzuch - 151 DMGKlata - 122 DMGNoga - 109 DMG dodajac do tego 150 PKT INTELIGENCJI mamy: Głowa 494 + 112.5 ~ 606 DMGBrzuch 151 + 112.5 ~ 263 DMGKlata 122 + 112.5 ~ 234 DMGNoga 109 + 112.5 ~ 221 DMG Czyli generalnie granica jest miedzy 221-606 w głowe, a wiadomo nie każdy trafia w leb wiec no 221-263 DMG w ciało To dlaczego jak inny przeciwnik nie posiada żadnego pkt w wytrzymałość to wyskakują strzały miedzy 206-237 DMG no raz mi sie udalo 274 DMG (ale nwm jakim cudem) Trochę szkoda Twojego czasu, zważywszy na to, że od początku sezonu informowałem, że właśnie obrażenia są w przebudowie i będą obliczane w jednym pluginie Dzisiaj zakończyły się prawie wszystkie testy i wymagało to dość sporo pracy, ponieważ jest dość dużo urozmaiceń związanych z samymi obrażeniami (nie wliczając statystyk oraz obrażeń z klanu, około 25 i ta lista jeszcze się powiększy). Także jutro pojawi się z tym update i sam ocenisz jeszcze raz czy wszystko działa poprawnie Gratki za taką rozpiskę (jeśli serio to dokładnie weryfikowałeś) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 (edytowane) Łowca głów po wymianie z innym graczem wciąż pozostaje ten DMG x2 w łeb @rilu dziękuję, wejdzie z kolejnym update@-_- luzak. Edytowane 3 Marca 2020 przez rilu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 (edytowane) Gramy sobie jakąś tam klasa np mamy taki powiedzmy 100lvl no i nasze statystyki to Full HP i STR.Zdobywamy PERK: Wsparcie Rakietowe w jakiejś rundzie i giniemy, a na początku rundy dajemy /reset i pozbywamy się HP i dodajemy w INT i STR. No i proszę bardzo mamy Rakiety z DMG zwiększonym dzięki naszej inteligencji w tej rundzie + Full HP i STR. Ktoś powie; Jest to poprawione, że /reset działa dopiero od następnej rundy. Fakt, ale na PERK: Wsparcie Rakietowe to nie działa. Nie wiem czy na inne perki też, ale no proszę to sprawdzić. Edytowane 22 Marca 2020 przez rilu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielo151 38 Opublikowano 8 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2020 (edytowane) Zrobcie cos z tym szpiegiem bo po dodaniu tej klasy na serwie odstawia sie doslownie cyrk. Pierwsza sprawa jest taka, ze autobalans oszalal. Gralismy dzis rano wioche i co chwila np 1 terro gral na 7 ct, za chwile np 2 ct gralo na 5 terro wiec ogolnie jedno wielkie zamieszanie. Druga sprawa troche mniej istotna, to ze teraz nie widac znacznikow teammatow przez sciane. Moze to drobnostka ale wielu ludzi jest do tego przyzwyczajonych. Nie wiem czy to tez wina szpiega, ale wole napisac. Zamieszczam na dole demko z wiochy:http://414339.node43.pukawka.pl/dem-cs_wiocha_go_big-1583650576-1583652145.zip Edytowane 8 Marca 2020 przez zielo151 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DraY 282 Opublikowano 8 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2020 (edytowane) @zielo151 Co do znaczników, to specjalnie ich nie widać, właśnie z powodu szpiega, zostały one po prostu wyłączone, żeby ta klasa miała jakiś sens. Edytowane 8 Marca 2020 przez DraY 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ALCMDZ Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 (edytowane) Hej mapę ; de_zenith wywala/crashuje W dniu 11.03.2020 o 07:59, RyKoS napisał: Jesteś pewien, że ta mapa crashuje ? Jest już od dawna na serwerze i nikt mi do tej pory jej nie zgłaszał + ja sam nigdy nie miałem problemów z nią . @RyKoS wczoraj chlopaki grali i mowili ze im mapa wywalala i wejsc nie mogli badz wchodzili i ich wywalalo z niej. Ale ogolnie grali gracze ale powchodzili po 10min. Osobiscie mi tez sie zaladowala i wylaczyla CS:GO. Edytowane 12 Marca 2020 przez rilu odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi